Altijd handig, zo'n tip van een ijsberg.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:13 schreef Borga het volgende:
een tipje van de ijsberg
Het is pas het topje van de sluier.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Altijd handig, zo'n tip van een ijsberg.
Ze kunnen nog wel tamelijk normaal met elkaar omgaan, behalve als de rest erbij is sinds die bokito&co een IQ onder de 50 hebben.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:15 schreef StephanL het volgende:
Brian en Huub zijn vriendjes zonder de rest er bij.
Ze hielden op toen Huub en Lieke naar bed gingen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:15 schreef Kimberleyy het volgende:
En nog even een vraagje... Zijn Nadia en Dennis weer bezig geweest vannacht? En is het dit x wel gelukt?![]()
Huub probeert de gemoederen te kalmeren.....ik begrijp wel waaromquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:16 schreef blomst het volgende:
Huub praat normaal, Brian niet.
Hoezo hij niet?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:16 schreef blomst het volgende:
Huub praat normaal, Brian niet.
te laatquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Altijd handig, zo'n tip van een ijsberg.
HAHA, sukkels.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze hielden op toen Huub en Lieke naar bed gingen.
Zal ik het maar weer eens weerleggen dan? Als dat zo is, zou de poll hier op fok dus een hele andere stand moeten laten zien. Hier mag iedereen namelijk gratis stemmen.... en maar 1 keer. Het blijkt DUS een feit te zijn dat Huub veel meer aanhang heeft dan de rest. Je kunt het niet gooien op dat fanatieke huub fans vaker stemmen... Shit hè.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog maar een keer, die popo's zeggen niets anders dan dat er een paar mensen zijn die heel veel geld spenderen aan Huub (sms)
LOL... dat vind ik wel een goede. Ik wil graag zien wie dat langer gaat volhouden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia "Er gaat sowieso niemand slapen vannacht"
Huub en Lieke zijn sowieso vaak wakker tot 5:00quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia "Er gaat sowieso niemand slapen vannacht"
Nee, maar dan durft Brian niet meer.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:15 schreef StephanL het volgende:
Ja dames en heren, het vocabulaire van mevrouw Blank moet vooral niet worden onderschat...quote:
NAdia wel bij Dennis, maar niet andersom. Het is bij Nadia nog niet helemaal af denk ik.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:15 schreef Kimberleyy het volgende:
En nog even een vraagje... Zijn Nadia en Dennis weer bezig geweest vannacht? En is het dit x wel gelukt?![]()
Daarom heeft het ook niet zoveel zin lijkt mequote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub en Lieke zijn sowieso vaak wakker tot 5:00.
Huub wel, Brian niet. Er zijn dingen die fysiek onmogelijk zijn voor Brainless. Klaar komen en echte vrienden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:15 schreef StephanL het volgende:
Ik neem nog steeds aan dat dat nog komt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:20 schreef Kimberleyy het volgende:
Ik kan niet geloven dat de redactie geen sancties heeft uigedeeld met dat van gisteren..![]()
Ja, dat snijdt echt hout! Zal ik jouw redenatie dan maar eens weerleggen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal ik het maar weer eens weerleggen dan? Als dat zo is, zou de poll hier op fok dus een hele andere stand moeten laten zien. Hier mag iedereen namelijk gratis stemmen.... en maar 1 keer. Het blijkt DUS een feit te zijn dat Huub veel meer aanhang heeft dan de rest. Je kunt het niet gooien op dat fanatieke huub fans vaker stemmen... Shit hè.
Dus met stenen gooien mag? En een ijzeren bloempot naar iemands hoofd gooien mag dus ook.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:20 schreef Kimberleyy het volgende:
Ik kan niet geloven dat de redactie geen sancties heeft uigedeeld met dat van gisteren..![]()
Was een leuk grapje van de redactiequote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:21 schreef milk-shake het volgende:
waarom stonden de fonteinen aan...is er iemand![]()
Als natasja het doet wel blijkbaarquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dus met stenen gooien mag? En een ijzeren bloempot naar iemands hoofd gooien mag dus ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |