Altijd handig, zo'n tip van een ijsberg.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:13 schreef Borga het volgende:
een tipje van de ijsberg
Het is pas het topje van de sluier.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Altijd handig, zo'n tip van een ijsberg.
Ze kunnen nog wel tamelijk normaal met elkaar omgaan, behalve als de rest erbij is sinds die bokito&co een IQ onder de 50 hebben.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:15 schreef StephanL het volgende:
Brian en Huub zijn vriendjes zonder de rest er bij.
Ze hielden op toen Huub en Lieke naar bed gingen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:15 schreef Kimberleyy het volgende:
En nog even een vraagje... Zijn Nadia en Dennis weer bezig geweest vannacht? En is het dit x wel gelukt?![]()
Huub probeert de gemoederen te kalmeren.....ik begrijp wel waaromquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:16 schreef blomst het volgende:
Huub praat normaal, Brian niet.
Hoezo hij niet?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:16 schreef blomst het volgende:
Huub praat normaal, Brian niet.
te laatquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Altijd handig, zo'n tip van een ijsberg.
HAHA, sukkels.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze hielden op toen Huub en Lieke naar bed gingen.
Zal ik het maar weer eens weerleggen dan? Als dat zo is, zou de poll hier op fok dus een hele andere stand moeten laten zien. Hier mag iedereen namelijk gratis stemmen.... en maar 1 keer. Het blijkt DUS een feit te zijn dat Huub veel meer aanhang heeft dan de rest. Je kunt het niet gooien op dat fanatieke huub fans vaker stemmen... Shit hè.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog maar een keer, die popo's zeggen niets anders dan dat er een paar mensen zijn die heel veel geld spenderen aan Huub (sms)
LOL... dat vind ik wel een goede. Ik wil graag zien wie dat langer gaat volhouden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia "Er gaat sowieso niemand slapen vannacht"
Huub en Lieke zijn sowieso vaak wakker tot 5:00quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia "Er gaat sowieso niemand slapen vannacht"
Nee, maar dan durft Brian niet meer.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:15 schreef StephanL het volgende:
Ja dames en heren, het vocabulaire van mevrouw Blank moet vooral niet worden onderschat...quote:
NAdia wel bij Dennis, maar niet andersom. Het is bij Nadia nog niet helemaal af denk ik.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:15 schreef Kimberleyy het volgende:
En nog even een vraagje... Zijn Nadia en Dennis weer bezig geweest vannacht? En is het dit x wel gelukt?![]()
Daarom heeft het ook niet zoveel zin lijkt mequote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub en Lieke zijn sowieso vaak wakker tot 5:00.
Huub wel, Brian niet. Er zijn dingen die fysiek onmogelijk zijn voor Brainless. Klaar komen en echte vrienden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:15 schreef StephanL het volgende:
Ik neem nog steeds aan dat dat nog komt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:20 schreef Kimberleyy het volgende:
Ik kan niet geloven dat de redactie geen sancties heeft uigedeeld met dat van gisteren..![]()
Ja, dat snijdt echt hout! Zal ik jouw redenatie dan maar eens weerleggen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal ik het maar weer eens weerleggen dan? Als dat zo is, zou de poll hier op fok dus een hele andere stand moeten laten zien. Hier mag iedereen namelijk gratis stemmen.... en maar 1 keer. Het blijkt DUS een feit te zijn dat Huub veel meer aanhang heeft dan de rest. Je kunt het niet gooien op dat fanatieke huub fans vaker stemmen... Shit hè.
Dus met stenen gooien mag? En een ijzeren bloempot naar iemands hoofd gooien mag dus ook.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:20 schreef Kimberleyy het volgende:
Ik kan niet geloven dat de redactie geen sancties heeft uigedeeld met dat van gisteren..![]()
Was een leuk grapje van de redactiequote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:21 schreef milk-shake het volgende:
waarom stonden de fonteinen aan...is er iemand![]()
Als natasja het doet wel blijkbaarquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dus met stenen gooien mag? En een ijzeren bloempot naar iemands hoofd gooien mag dus ook.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat snijdt echt hout! Zal ik jouw redenatie dan maar eens weerleggen?
1 Toen Jaap zijn best deed om die pp te winnen stond het hier 50/50 tussen Jaap en Huub. Daar zag je bij de uitkomst echter helemaal niets van terug.
2. Ik denk, zie het aan mijzelf ook, dat ik niet iedere week stem. Ik vind het leuker om gewoon naar Jaap te kijken dan om iedere keer moeilijk te doen en te stemmen. Ik stem wel als ik het tegenkom, maar ik zoek het niet bewust op. Ik denk dus dat Huub fans veel fanatieker zijn dan fans van de andere bewoners en er meer "normaal" mee omgaan.
Alleen als je niet raak gooit! En tja, dat gaat nog wel eens fout!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dus met stenen gooien mag? En een ijzeren bloempot naar iemands hoofd gooien mag dus ook.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:24 schreef Frasier het volgende:
Natasia vindt zichzelf een mooie negerin. Dat opzich is al knap![]()
Op VOL (de meest fanatieke Huub fans van het internet) heeft het NOOIT 50/50 gestaan tussen Huub en Jaap. FOK is een uitzondering op de regel. Ik denk dat die 19% die Jaap had wel een realistisch beeld gaf van Jaap's populariteit. Vergeet niet dat in de pre-Huub dagen 19% gewoon heel erg veel was. Alleen Huub, Sylvia en Bart zijn daar tot nu toe voorbij gegaan...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
1 Toen Jaap zijn best deed om die pp te winnen stond het hier 50/50 tussen Jaap en Huub. Daar zag je bij de uitkomst echter helemaal niets van terug.
Misschien gaat er wel iemand uit ipv inquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:14 schreef kleinzusje het volgende:
TT uitleg:
De fontein gaat aan en Natasja zegt: " De vijver gaat aan, ik houd niet van vreemde mensen in mn huis"
Ze hadden al om 20.00 uur op de bank moeten zitten, maar het is tot nu toe nog niet gebeurd. Tijd: 22.20 WTF.
Als voorbeeld moet Huub nu gewoon met bloempot in de hand naar Natasia lopen en het ding keihard tegen haar hoofd aangooienquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een echt inhoudelijk argument. Je weet denk ik zelf wel dat punt 1 100 procent waar is toch? Kijk anders even terug naar die polls, want toen keek ik er ook nog naar,quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:23 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Jouw neem ik echt niet meer serieus vanaf nu
Ik stem voorquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als voorbeeld moet Huub nu gewoon met bloempot in de hand naar Natasia lopen en het ding keihard tegen haar hoofd aangooien
Geef het maar op. Het is zinloosquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:24 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Op VOL (de meest fanatieke Huub fans van het internet) heeft het NOOIT 50/50 gestaan tussen Huub en Jaap. FOK is een uitzondering op de regel. Ik denk dat die 19% die Jaap had wel een realistisch beeld gaf van Jaap's populariteit. Vergeet niet dat in de pre-Huub dagen 19% gewoon heel erg veel was. Alleen Huub, Sylvia en Bart zijn daar tot nu toe voorbij gegaan...
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
2. Ik denk, zie het aan mijzelf ook, dat ik niet iedere week stem. Ik vind het leuker om gewoon naar Jaap te kijken dan om iedere keer moeilijk te doen en te stemmen. Ik stem wel als ik het tegenkom, maar ik zoek het niet bewust op. Ik denk dus dat Huub fans veel fanatieker zijn dan fans van de andere bewoners en er meer "normaal" mee omgaan.
Zeker als het een kapotte deur is.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:25 schreef HenrySpencer het volgende:
Die 5 blijven stuk voor stuk tuig, maar Brian is nochtans de meest redelijke van het stel. Hij lijkt me in elk geval dondersgoed door te hebben dat 't ook maar een spelletje is, en hij normaliter vast prima met Huub door één deur zou kunnen.
Wat zou dat geweldig zijnquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als voorbeeld moet Huub nu gewoon met bloempot in de hand naar Natasia lopen en het ding keihard tegen haar hoofd aangooien
Feit is dat ze daarnet een heel normaal en redelijk gesprek haddenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:25 schreef HenrySpencer het volgende:
Die 5 blijven stuk voor stuk tuig, maar Brian is nochtans de meest redelijke van het stel. Hij lijkt me in elk geval dondersgoed door te hebben dat 't ook maar een spelletje is, en hij normaliter vast prima met Huub door één deur zou kunnen.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker als het een kapotte deur is.
Het relativeren van Huub is master.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:25 schreef Disana het volgende:
Huub tegen zichzelf: Ik kan af en toe bijna een normaal gesprek met die jongen voeren, niet normaal'.
Wat waren vorige maand de uitkomsten daar dan? Toen Jaap er fanatiek mee bezig was? En hoe zat het op Nowlive?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:24 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Op VOL (de meest fanatieke Huub fans van het internet) heeft het NOOIT 50/50 gestaan tussen Huub en Jaap. FOK is een uitzondering op de regel. Ik denk dat die 19% die Jaap had wel een realistisch beeld gaf van Jaap's populariteit. Vergeet niet dat in de pre-Huub dagen 19% gewoon heel erg veel was. Alleen Huub, Sylvia en Bart zijn daar tot nu toe voorbij gegaan...
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:24 schreef kleinzusje het volgende:
Op is klaar
Het hele BANDD groepje zegt zulke domme dingen.. Behalve Nix, want die zegt nixquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:27 schreef neehe het volgende:
Wat een dom wijf is die naat ze zegt : Huub verstopt het waar je het niet kan zien.
Lijkt me nogal logisch.
Ik maak me niet druk om Nowlive.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat waren vorige maand de uitkomsten daar dan? Toen Jaap er fanatiek mee bezig was? En hoe zat het op Nowlive?
Het is echt ongelooflijk zoals jij je vast probeert te houden aan eerdere meningen. Je zit gewoon enorm mis. Huub staat niet bovenaan in de poll omdat Huub fans fanatiek zijn en heel vaak smsses. WANT Huub staat op onze poll bv ook heel dik op de eerste plaats en daar kun je maar 1x per persoon stemmen. Zo simpel is het. Daarmee is jou stellimng dat Huub zo hoog staat omdat Huub fans fanatiek zijn en heel vaak stemmen dus onderuit gehaald. Snappie? Nee, vast niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een echt inhoudelijk argument. Je weet denk ik zelf wel dat punt 1 100 procent waar is toch? Kijk anders even terug naar die polls, want toen keek ik er ook nog naar,
Wat is er eigenlijk wel met die kleding gebeurd?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:27 schreef farceman het volgende:
Kan Nadia nu echt niet bedenken dat Jaap misschien heeft gelogen tegen Nadia over die kleding?!
Dat zal wel van nu zijn? Een maand geleden zag het er echt heel anders uit, namelijk ongeveer 50/50quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub-------------67
Lieke-------------22
Jaap--------------10
Nadia-------------10
Brian----------------7
Dennis ------------3
Natasia------------1
Amanda-----------0
Geen favoriet-----5
Goed nummer ja, ik draai hem hier thuis ook vaak jaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:27 schreef Kombucha het volgende:
nowlive ook weer blij
Op VOL, in de cheat-vrije poll (waar je niet anoniem kan stemmen), hebben Huub en Lieke samen 80%quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat waren vorige maand de uitkomsten daar dan? Toen Jaap er fanatiek mee bezig was? En hoe zat het op Nowlive?
Nog 1 keer dan: Jij zegt dat Huub in de TIEN poll zo hoog staat omdat Huub fans zo fanatiek zijn en veel vaker stemmen. Huub staat echter op de FOK poll ook zeer dik op 1 en daar kan iedereen maar 1 keer stemmen. Duidelijk toch. Of ga je nu NOG zeggen dat je wel gelijk hebt?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hallo, kijk nu gewoon even naar die polls van een maand terug, dan weet je dat ik niet lieg maar dat het gewoon waar is. Het maakt mij echt geen hout uit, maar ik hou niet van eenzijdig geneuzel.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is echt ongelooflijk zoals jij je vast probeert te houden aan eerdere meningen. Je zit gewoon enorm mis. Huub staat niet bovenaan in de poll omdat Huub fans fanatiek zijn en heel vaak smsses. WANT Huub staat op onze poll bv ook heel dik op de eerste plaats en daar kun je maar 1x per persoon stemmen. Zo simpel is het. Daarmee is jou stellimng dat Huub zo hoog staat omdat Huub fans fanatiek zijn en heel vaak stemmen dus onderuit gehaald. Snappie? Nee, vast niet.
Scan, verspilde energie, weet je nog?quote:
Whahahahhaha, ik ga helemaal kapot hierquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:14 schreef kleinzusje het volgende:
TT uitleg:
[afbeelding]
Jaap heeft zn 24 uur ingetrokken
De fontein gaat aan en Natasja zegt: " De vijver gaat aan, ik houd niet van vreemde mensen in mn huis"
Ze hadden al om 20.00 uur op de bank moeten zitten, maar het is tot nu toe nog niet gebeurd. Tijd: 22.20 WTF.
[afbeelding]
Menig streamer is hyper, heeft pammetjes geslikt of nokt met kijken. Ergens hoopt men op een einde van dit progje, daar het slecht is voor de gezondheid. Er is een afkickcentrum aanwezig: Hier bij mij in Amsterdam![]()
Wil je zex, lekker emootjes plaatsen, Leandra kussen: [DGK SC # 201] Waar de bagger oneindig blijkt te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |