Wat waren vorige maand de uitkomsten daar dan? Toen Jaap er fanatiek mee bezig was? En hoe zat het op Nowlive?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:24 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Op VOL (de meest fanatieke Huub fans van het internet) heeft het NOOIT 50/50 gestaan tussen Huub en Jaap. FOK is een uitzondering op de regel. Ik denk dat die 19% die Jaap had wel een realistisch beeld gaf van Jaap's populariteit. Vergeet niet dat in de pre-Huub dagen 19% gewoon heel erg veel was. Alleen Huub, Sylvia en Bart zijn daar tot nu toe voorbij gegaan...
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:24 schreef kleinzusje het volgende:
Op is klaar
Het hele BANDD groepje zegt zulke domme dingen.. Behalve Nix, want die zegt nixquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:27 schreef neehe het volgende:
Wat een dom wijf is die naat ze zegt : Huub verstopt het waar je het niet kan zien.
Lijkt me nogal logisch.
Ik maak me niet druk om Nowlive.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat waren vorige maand de uitkomsten daar dan? Toen Jaap er fanatiek mee bezig was? En hoe zat het op Nowlive?
Het is echt ongelooflijk zoals jij je vast probeert te houden aan eerdere meningen. Je zit gewoon enorm mis. Huub staat niet bovenaan in de poll omdat Huub fans fanatiek zijn en heel vaak smsses. WANT Huub staat op onze poll bv ook heel dik op de eerste plaats en daar kun je maar 1x per persoon stemmen. Zo simpel is het. Daarmee is jou stellimng dat Huub zo hoog staat omdat Huub fans fanatiek zijn en heel vaak stemmen dus onderuit gehaald. Snappie? Nee, vast niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een echt inhoudelijk argument. Je weet denk ik zelf wel dat punt 1 100 procent waar is toch? Kijk anders even terug naar die polls, want toen keek ik er ook nog naar,
Wat is er eigenlijk wel met die kleding gebeurd?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:27 schreef farceman het volgende:
Kan Nadia nu echt niet bedenken dat Jaap misschien heeft gelogen tegen Nadia over die kleding?!
Dat zal wel van nu zijn? Een maand geleden zag het er echt heel anders uit, namelijk ongeveer 50/50quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub-------------67
Lieke-------------22
Jaap--------------10
Nadia-------------10
Brian----------------7
Dennis ------------3
Natasia------------1
Amanda-----------0
Geen favoriet-----5
Goed nummer ja, ik draai hem hier thuis ook vaak jaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:27 schreef Kombucha het volgende:
nowlive ook weer blij
Op VOL, in de cheat-vrije poll (waar je niet anoniem kan stemmen), hebben Huub en Lieke samen 80%quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat waren vorige maand de uitkomsten daar dan? Toen Jaap er fanatiek mee bezig was? En hoe zat het op Nowlive?
Nog 1 keer dan: Jij zegt dat Huub in de TIEN poll zo hoog staat omdat Huub fans zo fanatiek zijn en veel vaker stemmen. Huub staat echter op de FOK poll ook zeer dik op 1 en daar kan iedereen maar 1 keer stemmen. Duidelijk toch. Of ga je nu NOG zeggen dat je wel gelijk hebt?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hallo, kijk nu gewoon even naar die polls van een maand terug, dan weet je dat ik niet lieg maar dat het gewoon waar is. Het maakt mij echt geen hout uit, maar ik hou niet van eenzijdig geneuzel.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is echt ongelooflijk zoals jij je vast probeert te houden aan eerdere meningen. Je zit gewoon enorm mis. Huub staat niet bovenaan in de poll omdat Huub fans fanatiek zijn en heel vaak smsses. WANT Huub staat op onze poll bv ook heel dik op de eerste plaats en daar kun je maar 1x per persoon stemmen. Zo simpel is het. Daarmee is jou stellimng dat Huub zo hoog staat omdat Huub fans fanatiek zijn en heel vaak stemmen dus onderuit gehaald. Snappie? Nee, vast niet.
Scan, verspilde energie, weet je nog?quote:
Whahahahhaha, ik ga helemaal kapot hierquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:14 schreef kleinzusje het volgende:
TT uitleg:
[afbeelding]
Jaap heeft zn 24 uur ingetrokken
De fontein gaat aan en Natasja zegt: " De vijver gaat aan, ik houd niet van vreemde mensen in mn huis"
Ze hadden al om 20.00 uur op de bank moeten zitten, maar het is tot nu toe nog niet gebeurd. Tijd: 22.20 WTF.
[afbeelding]
Menig streamer is hyper, heeft pammetjes geslikt of nokt met kijken. Ergens hoopt men op een einde van dit progje, daar het slecht is voor de gezondheid. Er is een afkickcentrum aanwezig: Hier bij mij in Amsterdam![]()
Wil je zex, lekker emootjes plaatsen, Leandra kussen: [DGK SC # 201] Waar de bagger oneindig blijkt te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |