quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach ja... die Amanda van jou moet een spuitje hebben. Lijkt me een stuk beter voor deze wereld.
Als de redaktie geen drastische maatregelen neemt voor voor middernacht, ga ik weer veel vrije tijd hebbenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:05 schreef Zora01 het volgende:
natasia gaat er echt niet uitgezet worden... weet niet waarom ze dat niet doen, maar zie het echt niet gebeuren..
Meestal ben ik daar niet zo voor, maar ook ik zou me nu met alle liefde scharen achter een knokploeg.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:03 schreef StephanL het volgende:
We moeten gewoon het huis bestormen en terror op die zes
Mag die andere N. dan ook meteen weg? Sinds haar komst in de Kooi is het niveau verder gedaalt.quote:
erachter???quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
Meestal ben ik daar niet zo voor, maar ook ik zou me nu met alle liefde scharen achter een knokploeg.
de Flodders zijn er niks bijquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:06 schreef Sug4r het volgende:
Ze noemen zich miljonairs![]()
Stelletje tuig, het lijkt wel de familie Flodder![]()
Voel jij je soms ook zo machteloos?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:06 schreef Disana het volgende:
Lieke mist haar medicijnen, de creme voor haar ogen. Verder beweert Nadia volgens Huub dat hij haar heeft geschopt, en heeft Brian Lieke een duw op de trap gegeven omdat hij erlangs moest.
Nog maar een keer, die popo's zeggen niets anders dan dat er een paar mensen zijn die heel veel geld spenderen aan Huub (sms)quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:03 schreef BarryK het volgende:
[..]
De hoofdrol, sorry maar ik neem je echt niet serieus... kijk is naar de popo's.. hoeveel afstand hij heeft op Huub
bereid je maar voor op een all rtl brady bunch feessie...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:07 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als de redaktie geen drastische maatregelen neemt voor voor middernacht, ga ik weer veel vrije tijd hebben![]()
![]()
Zou af en toe zo leuk zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
Meestal ben ik daar niet zo voor, maar ook ik zou me nu met alle liefde scharen achter een knokploeg.
Yep! (na 25 uur)quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:08 schreef Kimberleyy het volgende:
Hallo iedereen... eindelijk weer thuis om dgk te kijkenEhm.. heeft Jaap zijn 24 uur al ingetrokken?
ik ookquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:39 schreef pussydeluxe het volgende:
Damn. ik heb alle terror gemist.
Ja, hierbij wel. Dit is geen verhouding meer. De redactie moet hier echt heel snel iets aan veranderen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voel jij je soms ook zo machteloos?![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog maar een keer, die popo's zeggen niets anders dan dat er een paar mensen zijn die heel veel geld spenderen aan Huub (sms)
Daarom zit Huub er ook naast als jij denkt dat hij daarmee kan winnen. Immers, zijn pa zou 800.000 euro aan smsjes kunnen versturen en in ruil daarvoor 1 miljoen terug krijgen. Dat zou een goede deal zijn, twee ton verdienen in 1 jaar. Het gaat op het eind echt anders. Hoe? Dat weet ik niet. Ik vermoed dat een miljonair verstand en klasse moet hebben. Een soort eindspel op etiquette, kennis, etc. zou goed kunnen.
Ik denk net als bij Robinson, de oud bewoners moeten kiezen uit 2 finalisten. Alvast dat denk ik.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog maar een keer, die popo's zeggen niets anders dan dat er een paar mensen zijn die heel veel geld spenderen aan Huub (sms)
Daarom zit Huub er ook naast als jij denkt dat hij daarmee kan winnen. Immers, zijn pa zou 800.000 euro aan smsjes kunnen versturen en in ruil daarvoor 1 miljoen terug krijgen. Dat zou een goede deal zijn, twee ton verdienen in 1 jaar. Het gaat op het eind echt anders. Hoe? Dat weet ik niet. Ik vermoed dat een miljonair verstand en klasse moet hebben. Een soort eindspel op etiquette, kennis, etc. zou goed kunnen.
Ja of nee of Jaap mag blijven.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:09 schreef PC eend het volgende:
Kan die fucking redactie misschien ff melden of er nog iets komt
De COS is dat nietquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:08 schreef tipsch het volgende:
kan er niet een soort mini-DGK-afkick forum komen op fok? Waar we elkaar een beetje kunnen steunen in moeilijk tijden enzo![]()
Ja ik herken dat.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:58 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik ben net als vele anderen het programma eigenlijk helemaal zat. Maar als je het 6+ maanden gevolgd hebt wil je wel weten hoe het afloopt, ook al heb je geen band meer met het programma...
Nou, en hoe! Kakkerlakken zijn qua voortplanting nagenoeg onuitroeibaar.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:43 schreef beequeen het volgende:
Huub tegen Natasja: Ik wist niet dat ongedierte zich kon voorplanten.![]()
De KPN heeft wel meer klantjes met torenhoge rekeningen die ze niet kunnen betalen...quote:
Inderdaadquote:
Tis dat je een vriendin hebt, maar hier ben je welkom lieverdquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:08 schreef tipsch het volgende:
kan er niet een soort mini-DGK-afkick forum komen op fok? Waar we elkaar een beetje kunnen steunen in moeilijk tijden enzo![]()
Het lijkt wel op de foraquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:11 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoonweg omdat er pertinente leugens verteld worden en continue de waarheid verdraaid wordt.
Huub heeft inmiddels zoveel boete, die 1 miljoen gaat hij sowieso niet winnenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou dan ga ik zelf maar ff op de bank zittenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja of nee of Jaap mag blijven.
Ja dus.
als ze dat nou ff snel doen krijg ik er ook nog wat van meequote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:12 schreef StephanL het volgende:
Gaan ze nou al op de bank. Dit is fucking niet normaal
Al zou hij die wel kunnen winnen... Huub z'n vader zal het best leuk hebben maar het lijkt me sterk dat die zich kan permitteren om in 2 jaar ff ¤ 800.000,= aan SMSjes uit te geven....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:12 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Huub heeft inmiddels zoveel boete, die 1 miljoen gaat hij sowieso niet winnen
Stttttttquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:12 schreef blomst het volgende:
Alles is terug, maar hie zit het met de wasmiddel van Natasja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |