AL weer niet of nog steeds niet?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer hoor.... en hoop dat er meer volgen.
hahahaha, inderdaad, ook dat nog eens erbijquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
hoofdrol in een afpersingszaak, weet niet of hij daar zo blij mee moet wezen![]()
ik ben gewoon te zwak.. ik blijf hopen dat er iets gebeurd waardoor die 6 goed op un plek gezet worden...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer hoor.... en hoop dat er meer volgen.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:59 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Een verademing als de streams overzwitchen naar de andere bewoners.
Zelfs de ademhaling van Mitch is nog interessanter om naar te luisteren.![]()
Ik had het al aangepast. En een note gezet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Juist.
Noltje, aanpassen of wegwezen.
De hoofdrol, sorry maar ik neem je echt niet serieus... kijk is naar de popo's.. hoeveel afstand hij heeft op Huubquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry schatje, Jaap heeft al maandenlang de hoofdrol en dat gaat nog wel even door denk ik.
Spullen die ze kregen van 10quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:03 schreef Leandra het volgende:
Op zich is het best wel aardig van de redactie dat alle spullen nog even terugmoeten naar de rechtmatige eigenaar... alvorens deze de villa moet verlaten
Was aktie van jaap om achter onder druk te zetten denk ik. Hij is geniaal he.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goh, dat had niemand zien aankomen. Volgens mij had zijn actie 0% effect trouwens
Wedden van wel.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Niet.
Natasia juist een halfjaar extra in de kooi geven. Ze zit er echt niet mee als ze er uit gaat hoor.
Verklaar je naderquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nog blijven hangen in een spelletje poker![]()
Maak je daarover geen zorgen Blomst!! Al vind ik wel dat Huub fans af en toe eens wat meer zouden kunnen relativeren. Al was het maar om hun eigen goede nachtrustquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Zulke opmerkingen moet je niet gaan lezen.
En hopelijk verdenk je niet alle Huub/lieke fans van zulke gedachten.
Je doet je best maar ik klik wel op F5quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:03 schreef StephanL het volgende:
We moeten gewoon het huis bestormen en terror op die zes
Juist daarom: bewoner blij dat hij/zij de spulletjes weer terug heeft om ze vervolgens in een koffer te moeten doen die achter moet blijvenquote:
voel me zo machteloos af en toequote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:03 schreef StephanL het volgende:
We moeten gewoon het huis bestormen en terror op die zes
Is goedquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Je doet je best maar ik klik wel op F5![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |