Er hangt wel iets in de lucht jaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dit wordt een historische avond. Er gaan koppen rollen.
De bewoners interesseren me eigenlijk niet (meer). Ik "haat" alleen de redaktie. DGK is op papier een leuk concept, maar door het niet naleven van hun eigen spelregels hebben ze dit hele concept om zeep geholpen. Dat vind ik eigenlijk veel erger dan een paar bewoners die zich ordinair gedragen...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze haten elkaar echt, reken maar van Yes......Geweldig dit. Zijn er ook streamers die sommige bewoners of elkaar diep van binnen heel erg haten?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
wat is daar toch zo mis mee? zeg eens?
Die toezegging zal ze wel hebben.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
Waarom zegt Natasja......mij kan niks gebeuren?![]()
Totdat ze een keer die kooi uit komt...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:50 schreef Zora01 het volgende:
natasia: ik ben onschendbaar... ( 10x) mij kan neits gebeuren
Ik hoop nog steeds op het tegendeel maar ben bang dat het uitblijftquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:50 schreef blomst het volgende:
Natasja zegt nu ook dat ze onschendbaar is.
Huu spreekt altijd de waarheidquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:48 schreef PC eend het volgende:
Huub zegt nog maar weer eens marokkanse kankerhoer
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat Natasia nooit iets fout doet... mensen lopen toevallig tegen haar been, haar nagels of de bloempot op waarmee zij op dat moment toevallig aan het jongleren is![]()
Je gelooft het zelf?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dit wordt een historische avond. Er gaan koppen rollen.
Als ze er vanavond niet uitvliegt is ze dat inderdaad. Ik heb geen streams meer en ben er blij meequote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:50 schreef blomst het volgende:
Natasja zegt nu ook dat ze onschendbaar is.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:51 schreef blomst het volgende:
Jaap terkt zijn 24 uur in, wat onverwacht.
Ja, en dat is voor mij de reden dat ik steeds minder kijk en waarschijnlijk ook mijn streams niet meer ga verlengen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:51 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De bewoners interesseren me eigenlijk niet (meer). Ik "haat" alleen de redaktie. DGK is op papier een leuk concept, maar door het niet naleven van hun eigen spelregels hebben ze dit hele concept om zeep geholpen. Dat vind ik eigenlijk veel erger dan een paar bewoners die zich ordinair gedragen...
Ze wilde toch weg? Oprotten met die non-moeder.quote:
Miltonquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
Waarom zegt Natasja......mij kan niks gebeuren?![]()
Want?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:52 schreef farceman het volgende:
Vermoed dat Huub al weet dat natasia weg moet
Laat Jaap eens lekker bij dat tuig blijven.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap blijft, dus Huub en Jaap gaan samen spelen nadat Lieke weg is?
Goh, dat had niemand zien aankomen. Volgens mij had zijn actie 0% effect trouwensquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:51 schreef Zora01 het volgende:
jaap gaat zijn 24 uur intrekken
Ik niet. Dat zielig hoopje vet moet subtiel worden gefrituurdquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:53 schreef fredfik het volgende:
ik hoop zo dat jaapie weer met huub gaat samen werken
Is het Kerstmis?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:52 schreef kleinzusje het volgende:
Nu zeit wellekome jees u lieve heer, u komt van al zo hooooooge van al zo veeeeeeeer![]()
![]()
![]()
Huub laar Lieke niet vallen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat het zo is. Jaap is nu lief voor Huub en Huub is weer lief voor Jaap. Het lijkt mij de uitkomst te worden. Alleen Lieke even wegwerken
Dat weet ik niet zo zeker, gewoon een gevoel dat er nog "iets" komtquote:
Het gaat me gewoon niet lukken om al die 120? camera's tegelijk zwart te spuitenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik heb echt zin om dat huis in te sluipen en dan Bokita een trap in haar kut te geven.(als vergelding voor die van haar tegen Jaap) Daarna leg ik nog snel een drol op het bed van Brian en ben ik snel weg voor dat de politie komt.
Wie helpt?
Daar hoop ik opquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:52 schreef Frasier het volgende:
[..]
Totdat ze een keer die kooi uit komt...
Zou me niets verbazen als er even "gepraat" is met individuele produktieleden.quote:
Was jij altijd al zo grappig??quote:
Weet jij wat er achter de schermen gebeurt? Ik heb gisteren mijn visie gegeven, die vind jij allemaal onzin. Maar ik denk dat Jaap gisteren de zaak tussen hem en Huub heeft vlot getrokken voor de toekomst. We zullen zien. Eén ding is zeker, Jaap is de allerslimste daar als het over strategische zetten gaat. Huub is een goede tweede daarna komt Brianquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goh, dat had niemand zien aankomen. Volgens mij had zijn actie 0% effect trouwens
Hulp nodig?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat me gewoon niet lukken om al die 120? camera's tegelijk zwart te spuiten![]()
Daar zit ik %$#@ al ruim 2 uur op te wachtenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zo zeker, gewoon een gevoel dat er nog "iets" komt
Is mn anti para mantraquote:
Jaap is gewoon niet interessant meer. En over een topic gesproken, misschien wordt het nu wel is tijd voor een Jaap Bash-topic...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:54 schreef Mika25 het volgende:
Arme Jaap, volgens mij is die 24 uur volledig aan mensen voorbij gegaan. Er was zelfs geen topic (poll) voor hem aangemaakt...
TAS GAAT NERGENS TAS GAAT NERGENS TAS GAAT NERGENS TAS GAAT NERGENSquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:55 schreef SiRojK het volgende:
Wat zou het heerlijk zijn als Natasia vnv moet vertrekken...
Als het helptquote:
Ze werken ook vaak in de beveiliging. It's in the blood.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:55 schreef schatje het volgende:
Brian is nogal de man van de projectie hè?
![]()
Als je de camera's niet uit de weg kunt werken dan moet je jezelf onherkenbaar maken... een burka mag nog steeds in NLquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat me gewoon niet lukken om al die 120? camera's tegelijk zwart te spuiten![]()
Ach, sinds COS 44 doe ik al mn best om vrienden te makenquote:
Ik heb geen armpjesquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je de camera's niet uit de weg kunt werken dan moet je jezelf onherkenbaar maken... een burka mag nog steeds in NL![]()
Geschuurdquote:
Johquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:57 schreef blomst het volgende:
Nadia liegt weer eens.
Jaap is passé ja.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jaap is gewoon niet interessant meer. En over een topic gesproken, misschien wordt het nu wel is tijd voor een Jaap Bash-topic...![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:55 schreef Varen het volgende:
Huub krijgt les van Brian in het niet aggressief reageren![]()
Ik kan vrij veel hebben, maar dit type opmerkingen stuit mij toch echt wel tegen de borst. Ik neem aan dat het een vergissing was?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:56 schreef noltje het volgende:
-edit-
Ik ben net als vele anderen het programma eigenlijk helemaal zat. Maar als je het 6+ maanden gevolgd hebt wil je wel weten hoe het afloopt, ook al heb je geen band meer met het programma...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:55 schreef tipsch het volgende:
waarom kijken we nog?
Jah precies, daarom zou het juist vnv prachtig zijn, ook een dikke deuk voor BANDDquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:56 schreef mootie het volgende:
[..]
TAS GAAT NERGENS TAS GAAT NERGENS TAS GAAT NERGENS TAS GAAT NERGENS
*natasjamodus off
VREDE OP AARDE !! ( http://www.evilshare.com/c899a52e-8394-102a-847b-00a0c993e9d6 )quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:52 schreef kleinzusje het volgende:
Nu zeit wellekome jees u lieve heer, u komt van al zo hooooooge van al zo veeeeeeeer![]()
![]()
![]()
Ik hou me maar vast aan jouw usename.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet jij wat er achter de schermen gebeurt? Ik heb gisteren mijn visie gegeven, die vind jij allemaal onzin. Maar ik denk dat Jaap gisteren de zaak tussen hem en Huub heeft vlot getrokken voor de toekomst. We zullen zien. Eén ding is zeker, Jaap is de allerslimste daar als het over strategische zetten gaat. Huub is een goede tweede daarna komt Brian
Ik hoop het, taxi voor Tas.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:58 schreef blomst het volgende:
Fontein aan en vertrek natasja please.
Exit mag ookquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:58 schreef beequeen het volgende:
Bezoek?
Sorry schatje, Jaap heeft al maandenlang de hoofdrol en dat gaat nog wel even door denk ik.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Jaap is passé ja.
Hij krijgt vanzelf wel de toneelhaak. Die jongen gaat het zo zwaar krijgen als ie de uitslag van de populariteitspoll hoort.
En het mooie is, Sjoerd zijn beste vriend heeft hem gewaarschuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |