Er hangt wel iets in de lucht jaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dit wordt een historische avond. Er gaan koppen rollen.
De bewoners interesseren me eigenlijk niet (meer). Ik "haat" alleen de redaktie. DGK is op papier een leuk concept, maar door het niet naleven van hun eigen spelregels hebben ze dit hele concept om zeep geholpen. Dat vind ik eigenlijk veel erger dan een paar bewoners die zich ordinair gedragen...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze haten elkaar echt, reken maar van Yes......Geweldig dit. Zijn er ook streamers die sommige bewoners of elkaar diep van binnen heel erg haten?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
wat is daar toch zo mis mee? zeg eens?
Die toezegging zal ze wel hebben.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
Waarom zegt Natasja......mij kan niks gebeuren?![]()
Totdat ze een keer die kooi uit komt...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:50 schreef Zora01 het volgende:
natasia: ik ben onschendbaar... ( 10x) mij kan neits gebeuren
Ik hoop nog steeds op het tegendeel maar ben bang dat het uitblijftquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:50 schreef blomst het volgende:
Natasja zegt nu ook dat ze onschendbaar is.
Huu spreekt altijd de waarheidquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:48 schreef PC eend het volgende:
Huub zegt nog maar weer eens marokkanse kankerhoer
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat Natasia nooit iets fout doet... mensen lopen toevallig tegen haar been, haar nagels of de bloempot op waarmee zij op dat moment toevallig aan het jongleren is![]()
Je gelooft het zelf?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dit wordt een historische avond. Er gaan koppen rollen.
Als ze er vanavond niet uitvliegt is ze dat inderdaad. Ik heb geen streams meer en ben er blij meequote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:50 schreef blomst het volgende:
Natasja zegt nu ook dat ze onschendbaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |