Daar hoop ik opquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:52 schreef Frasier het volgende:
[..]
Totdat ze een keer die kooi uit komt...
Zou me niets verbazen als er even "gepraat" is met individuele produktieleden.quote:
Was jij altijd al zo grappig??quote:
Weet jij wat er achter de schermen gebeurt? Ik heb gisteren mijn visie gegeven, die vind jij allemaal onzin. Maar ik denk dat Jaap gisteren de zaak tussen hem en Huub heeft vlot getrokken voor de toekomst. We zullen zien. Eén ding is zeker, Jaap is de allerslimste daar als het over strategische zetten gaat. Huub is een goede tweede daarna komt Brianquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goh, dat had niemand zien aankomen. Volgens mij had zijn actie 0% effect trouwens
Hulp nodig?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat me gewoon niet lukken om al die 120? camera's tegelijk zwart te spuiten![]()
Daar zit ik %$#@ al ruim 2 uur op te wachtenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zo zeker, gewoon een gevoel dat er nog "iets" komt
Is mn anti para mantraquote:
Jaap is gewoon niet interessant meer. En over een topic gesproken, misschien wordt het nu wel is tijd voor een Jaap Bash-topic...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:54 schreef Mika25 het volgende:
Arme Jaap, volgens mij is die 24 uur volledig aan mensen voorbij gegaan. Er was zelfs geen topic (poll) voor hem aangemaakt...
TAS GAAT NERGENS TAS GAAT NERGENS TAS GAAT NERGENS TAS GAAT NERGENSquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:55 schreef SiRojK het volgende:
Wat zou het heerlijk zijn als Natasia vnv moet vertrekken...
Als het helptquote:
Ze werken ook vaak in de beveiliging. It's in the blood.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:55 schreef schatje het volgende:
Brian is nogal de man van de projectie hè?
![]()
Als je de camera's niet uit de weg kunt werken dan moet je jezelf onherkenbaar maken... een burka mag nog steeds in NLquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat me gewoon niet lukken om al die 120? camera's tegelijk zwart te spuiten![]()
Ach, sinds COS 44 doe ik al mn best om vrienden te makenquote:
Ik heb geen armpjesquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je de camera's niet uit de weg kunt werken dan moet je jezelf onherkenbaar maken... een burka mag nog steeds in NL![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |