quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:51 schreef blomst het volgende:
Jaap terkt zijn 24 uur in, wat onverwacht.

Ja, en dat is voor mij de reden dat ik steeds minder kijk en waarschijnlijk ook mijn streams niet meer ga verlengen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:51 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De bewoners interesseren me eigenlijk niet (meer). Ik "haat" alleen de redaktie. DGK is op papier een leuk concept, maar door het niet naleven van hun eigen spelregels hebben ze dit hele concept om zeep geholpen. Dat vind ik eigenlijk veel erger dan een paar bewoners die zich ordinair gedragen...

Ze wilde toch weg? Oprotten met die non-moeder.quote:

Miltonquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
Waarom zegt Natasja......mij kan niks gebeuren?![]()

Want?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:52 schreef farceman het volgende:
Vermoed dat Huub al weet dat natasia weg moet

Laat Jaap eens lekker bij dat tuig blijven.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap blijft, dus Huub en Jaap gaan samen spelen nadat Lieke weg is?

Goh, dat had niemand zien aankomen. Volgens mij had zijn actie 0% effect trouwensquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:51 schreef Zora01 het volgende:
jaap gaat zijn 24 uur intrekken

Ik niet. Dat zielig hoopje vet moet subtiel worden gefrituurdquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:53 schreef fredfik het volgende:
ik hoop zo dat jaapie weer met huub gaat samen werken

Is het Kerstmis?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:52 schreef kleinzusje het volgende:
Nu zeit wellekome jees u lieve heer, u komt van al zo hooooooge van al zo veeeeeeeer![]()
![]()
![]()

Huub laar Lieke niet vallen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat het zo is. Jaap is nu lief voor Huub en Huub is weer lief voor Jaap. Het lijkt mij de uitkomst te worden. Alleen Lieke even wegwerken

Dat weet ik niet zo zeker, gewoon een gevoel dat er nog "iets" komtquote:

Het gaat me gewoon niet lukken om al die 120? camera's tegelijk zwart te spuitenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik heb echt zin om dat huis in te sluipen en dan Bokita een trap in haar kut te geven.(als vergelding voor die van haar tegen Jaap) Daarna leg ik nog snel een drol op het bed van Brian en ben ik snel weg voor dat de politie komt.
Wie helpt?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |