Geschuurdquote:
Johquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:57 schreef blomst het volgende:
Nadia liegt weer eens.
Jaap is passé ja.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jaap is gewoon niet interessant meer. En over een topic gesproken, misschien wordt het nu wel is tijd voor een Jaap Bash-topic...![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:55 schreef Varen het volgende:
Huub krijgt les van Brian in het niet aggressief reageren![]()
Ik kan vrij veel hebben, maar dit type opmerkingen stuit mij toch echt wel tegen de borst. Ik neem aan dat het een vergissing was?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:56 schreef noltje het volgende:
-edit-
Ik ben net als vele anderen het programma eigenlijk helemaal zat. Maar als je het 6+ maanden gevolgd hebt wil je wel weten hoe het afloopt, ook al heb je geen band meer met het programma...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:55 schreef tipsch het volgende:
waarom kijken we nog?
Jah precies, daarom zou het juist vnv prachtig zijn, ook een dikke deuk voor BANDDquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:56 schreef mootie het volgende:
[..]
TAS GAAT NERGENS TAS GAAT NERGENS TAS GAAT NERGENS TAS GAAT NERGENS
*natasjamodus off
VREDE OP AARDE !! ( http://www.evilshare.com/c899a52e-8394-102a-847b-00a0c993e9d6 )quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:52 schreef kleinzusje het volgende:
Nu zeit wellekome jees u lieve heer, u komt van al zo hooooooge van al zo veeeeeeeer![]()
![]()
![]()
Ik hou me maar vast aan jouw usename.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet jij wat er achter de schermen gebeurt? Ik heb gisteren mijn visie gegeven, die vind jij allemaal onzin. Maar ik denk dat Jaap gisteren de zaak tussen hem en Huub heeft vlot getrokken voor de toekomst. We zullen zien. Eén ding is zeker, Jaap is de allerslimste daar als het over strategische zetten gaat. Huub is een goede tweede daarna komt Brian
Ik hoop het, taxi voor Tas.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:58 schreef blomst het volgende:
Fontein aan en vertrek natasja please.
Exit mag ookquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:58 schreef beequeen het volgende:
Bezoek?
Sorry schatje, Jaap heeft al maandenlang de hoofdrol en dat gaat nog wel even door denk ik.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Jaap is passé ja.
Hij krijgt vanzelf wel de toneelhaak. Die jongen gaat het zo zwaar krijgen als ie de uitslag van de populariteitspoll hoort.
En het mooie is, Sjoerd zijn beste vriend heeft hem gewaarschuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |