Ik kijk niet meer hoor.... en hoop dat er meer volgen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:55 schreef tipsch het volgende:
waarom kijken we nog?
ff voor de duidelijkheid: Milton en natasia zijn absoluut niet meer goed met elkaar. als er iets over de kinderen wordt gezegd laat hij wel weten dat hij daar niet van gediend is. maar als t om natasia gaat zal t echt aan zijn reet roesten.quote:
Dit soort post horen op stormfront oid en niet hierquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:56 schreef noltje het volgende:
-edit-
Een verademing als de streams overzwitchen naar de andere bewoners.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:56 schreef blomst het volgende:
maar even het geluid op Jaap, ik kan de anderen niet meer aanhoren.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry schatje, Jaap heeft al maandenlang de hoofdrol en dat gaat nog wel even door denk ik.
er zitten geen bosnegers in DGKquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan vrij veel hebben, maar dit type opmerkingen stuit mij toch echt wel tegen de borst. Ik neem aan dat het een vergissing was?
Dat is op zich ook weer niet onverstandigquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hou me maar vast aan jouw usename.
hoofdrol in een afpersingszaak, weet niet of hij daar zo blij mee moet wezenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry schatje, Jaap heeft al maandenlang de hoofdrol en dat gaat nog wel even door denk ik.
Hij verliest het spel tenminste niet uit het oogquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Mister agressie himself. En het zelf nog geloven ook
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus hij vindt het ook enig dat Natasja hem gebruikt als dreigmiddel?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:59 schreef gomi het volgende:
[..]
ff voor de duidelijkheid: Milton en natasia zijn absoluut niet meer goed met elkaar. als er iets over de kinderen wordt gezegd laat hij wel weten dat hij daar niet van gediend is. maar als t om natasia gaat zal t echt aan zijn reet roesten.
Bij RTL kan dat niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zulke opmerkingen moet je niet gaan lezen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan vrij veel hebben, maar dit type opmerkingen stuit mij toch echt wel tegen de borst. Ik neem aan dat het een vergissing was?
en holle bolle gijs hoort in de efteling te vragen om papier en een kabouter hoort in t sprookjesbos aldaarquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:56 schreef noltje het volgende:
niet doen!
Juist.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit soort post horen op stormfront oid en niet hier![]()
Volgens mij ben jij nog blijven hangen in een spelletje pokerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij verliest het spel tenminste niet uit het oog![]()
Als dan toch spreekt over mister agressie, dan komt objectief gezien huub daar meer voor in aanmerking
Wel allemachtigquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:00 schreef itsme het volgende:
21:42 - Alles moet terug!
De persoonlijke spullen moeten stuk voor stuk teruggegeven worden aan de eigenaren. En dus gaan Lieke en Huub druk aan het werk. “Alles is terug”, meldt de Oldenzaler aan zijn zes vijanden. Echter, Nadia mist nog steeds haar sportkleding en 100 contactpunten. Huub ontkent ze te hebben en ook Lieke weet nergens van. Nadia besluit zelf nog niks aan die twee terug te geven voordat ze haar spulletjes terug heeft. Met de armen over elkaar zit ze buiten. Brian is het ermee eens. Wat een opstandig stelletje is het toch zo af en toe!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |