Twas weer helemaal niksquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:39 schreef pussydeluxe het volgende:
Damn. ik heb alle terror gemist.
Koffie over Huub, ook niet bestraft.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda die een naaldhak in Huub's schouder plaatst.
Ik denk dat het een lange lijst kan wordenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Koffie over Huub, ook niet bestraft.
Nee hoor, gewoon 8 vervangersquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En Nicolaas komt er in als winnaar
Eerst zien , dan geloven.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hier straks een hoop nieuwe posts?
Zwaai hier Natasia uit!!!
Hier heb je best wel een puntquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huub was rat gewoon even terug op z'n plek aan het trappen. moet rat maar niet ongevraagd zo dicht bij hem in de buurt komen en hardhandig een boek uit z'n handen trekken.
Arme Huub.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Koffie over Huub, ook niet bestraft.
Breenless is altijd (lichtelijk) para.quote:
Hij heeft heel niks gedaan natuurlijk, hij was aan het beschermen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:41 schreef SiRojK het volgende:
Whahaha, Brian zit er weer bij als een zielig schaapje.. Wat een sukkel, zelf de ruzie zoeken, moeten incasseren en dan met zo'n pruillipje gaan zitten.. Whahahha, LOSERRRRRRRRRRR
Wat heeft Lieke dan voor "echt" geweld gedaan?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als het over echt geweld gaat, dan moet iedereen er uit, behalve Jaap.
Ze kunnen eigenlijk niet anders. Als ze Natasia laten zitten kunnen ze in feite bijna nooit meer een boete uitdelen.quote:
Ik ben al twee keer begonnen met aftellen. Doe ik niet meer.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:40 schreef Soury het volgende:
Ik zit al bijna drie uur op het bankgedoe te wachten![]()
Lieke toch ook niet?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als het over echt geweld gaat, dan moet iedereen er uit, behalve Jaap.
Daar zijn we het wel over eens ja. Hij is 24 uur per dag psychisch niet in orde.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:41 schreef Borga het volgende:
[..]
Breenless is altijd (lichtelijk) para.
Alle cossers die nog kijken zijn ramptoeristenquote:
Te gek voor woordenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:42 schreef farceman het volgende:
Nu begin ik zelfs te geloven dat Brian moet winnen van achter.
Alles moet terug behalve de punten en het boek die Brian gejat heeft
Is dat jouw idee of de opdracht van achter??quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:42 schreef farceman het volgende:
Ik dacht al dat ik iemand vergat!!! Je hebt gelijk, Lieke kan dan ook blijven!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:42 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Wat heeft Lieke dan voor "echt" geweld gedaan?
Niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:41 schreef Gert het volgende:
Het is simpel: Natasia er uit sturen , de overige geweldplegers een ton boete plus een laatste waarschuwing. Moet je kijken hoe snel het dan afgelopen is met het gezeik.
Serieus?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:42 schreef farceman het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alle cossers die nog kijken zijn ramptoeristen
ZE kunnen allesquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze kunnen eigenlijk niet anders. Als ze Natasia laten zitten kunnen ze in feite bijna nooit meer een boete uitdelen.
Mitch lijkt mij neutraalquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:41 schreef Sug4r het volgende:
Gisteren, Melissa stond achter de 6
Mitch staat achter Lieke en Huub
zo lijkt het.
En waarom zou 'achter' vantevoren een winnaar aanwijzen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:42 schreef farceman het volgende:
Dat zei ik al, eerst iemand er uit sturen en dan is de rest wel rustig...want zij kunnen de volgende wel eens zijn dan.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:41 schreef Gert het volgende:
Het is simpel: Natasia er uit sturen , de overige geweldplegers een ton boete plus een laatste waarschuwing. Moet je kijken hoe snel het dan afgelopen is met het gezeik.
Wij ook niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Niet.
Natasia juist een halfjaar extra in de kooi geven. Ze zit er echt niet mee als ze er uit gaat hoor.
Het ligt er al maanden kilometers dik bovenop hoor.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:42 schreef farceman het volgende:
Nee hoor, toen met zijn ex bv was hij heel relaxedquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:41 schreef Borga het volgende:
[..]
Breenless is altijd (lichtelijk) para.
Huub had een boete gekregen ivm het bikini incident, dus dat is ook "echt" geweld volgens de redaktie, dus Jaap mag er dan ook uit. Hou je alleen Lieke over dusquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik dacht al dat ik iemand vergat!!! Je hebt gelijk, Lieke kan dan ook blijven!
WB, je hebt het ook door.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:44 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het ligt er al maanden kilometers dik bovenop hoor.
Maar fijn dat er weer een paar ogen geopend is!![]()
Ach ja... die Amanda van jou moet een spuitje hebben. Lijkt me een stuk beter voor deze wereld.quote:
LOLquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:45 schreef _martijn_ het volgende:
leg alsjeblieft wat vuurwapens in dat huis en laat het programma zichzelf oplossen
En jij gelooft na al die maanden nog steeds dat ze 'achter' beschikken over logisch denkvermogen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En waarom zou 'achter' vantevoren een winnaar aanwijzen?![]()
Wat zouden ze daar in vredesnaam aan hebben![]()
Kan me onwijs irriteren aan de groepje van '5' sinds die gezamelijk een IQ van een baksteen hebben.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze haten elkaar echt, reken maar van Yes......Geweldig dit. Zijn er ook streamers die sommige bewoners of elkaar diep van binnen heel erg haten?
Ik ben er mee gestopt. Vond het niet leuk meer.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze haten elkaar echt, reken maar van Yes......Geweldig dit. Zijn er ook streamers die sommige bewoners of elkaar diep van binnen heel erg haten?
Jouw posts worden steeds merkwaardigerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach ja... die Amanda van jou moet een spuitje hebben. Lijkt me een stuk beter voor deze wereld.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:46 schreef farceman het volgende:
20.00 op de bank.......nu 21.45
LOL... leuk om te lezen. Je geeft daarmee min of meer toe dat hij wel erg vaak para isquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee hoor, toen met zijn ex bv was hij heel relaxed
Hij is vaker niet para dan wel
ze mag blijven leven, maar wel steriliseren om voortplanting te voorkomen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach ja... die Amanda van jou moet een spuitje hebben. Lijkt me een stuk beter voor deze wereld.
Binnen en buiten dat hok zijn ze volkomen van het pad af.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En jij gelooft na al die maanden nog steeds dat ze 'achter' beschikken over logisch denkvermogen?![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jouw posts worden steeds merkwaardiger
Slim toch, H + L zijn toch ook bezig andere het huis uit te krijgen ???????????quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:44 schreef blomst het volgende:
Als die trap raak was geweest had brian wel huilend aan de telefoon gehangen.
Dat doet hij altjd
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Scan, ik heb precies hetzelfde.quote:
wat is daar toch zo mis mee? zeg eens?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:48 schreef PC eend het volgende:
Huub zegt nog maar weer eens marokkanse kankerhoer
Als brainless vraagt wat huub gister zei ??quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:48 schreef PC eend het volgende:
Huub zegt nog maar weer eens marokkanse kankerhoer
Het gros is te dom om ze te haten....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaapie is verdrieterig!!! die mag dat nu ffquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:48 schreef Klaagbak het volgende:
Jaap staat erbij en kijkt ernaar, doet geen ene flikker.
Kijk eens 2 posten boven die van jou? Ik denk dat je dan al van één streamer een antwoord hebtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben slechts op visite hoor. Een streamloos en uitzendingsloos bestaan bevalt prima.quote:
Okee, ook mee eens. Maar laat haar dan leven op een eiland ofzo. En stop die 5 anderen er maar bij. Kunnen ze gezellig samen lachen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:47 schreef blomst het volgende:
[..]
ze mag blijven leven, maar wel steriliseren om voortplanting te voorkomen.
Ach heeft met "hun" verleden te maken enzo.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:46 schreef Borga het volgende:
Heerlijk toch als je gekleurd bent, je kan altijd weer terug vallen op racisme. IK KAN DAT NIET
Nou erg vaak is misschien wat overtrokken als ik zeg: hij is vaker niet para dan wel....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... leuk om te lezen. Je geeft daarmee min of meer toe dat hij wel erg vaak para is
Goed idee.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee, ook mee eens. Maar laat haar dan leven op een eiland ofzo. En stop die 5 anderen er maar bij. Kunnen ze gezellig samen lachen.
Omdat Natasia nooit iets fout doet... mensen lopen toevallig tegen haar been, haar nagels of de bloempot op waarmee zij op dat moment toevallig aan het jongleren isquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
Waarom zegt Natasja......mij kan niks gebeuren?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |