Dat hoop ik ook!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:15 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja ik hoop toch op gerechtigheid
Ik ben meer voor: "zou natuurlijk niet mogen kunnen"quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:23 schreef scanman01 het volgende:
Het is duidelijk dat de redactie de regels bepaald, maar het gaat om heel veel geld. Als ze Natasia er nu weer niet uitzetten, denk ik dat Huub en/of Lieke gewoon een advocaat in de arm moeten nemen. Laat Huub's vader dat maar regelen. Ze kunnen heel veel zelf bepalen, maar er zijn wel grenzen. Huub voor alles en nogwat een boete geven (100.000 euro zelfs) en Natasia overal mee laten wegkomen kan natuurlijk niet.
Jaap gaat volgens mij helemaal niet weg!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio weet nog niet of hij vandaag vertrekt. Hij heeft tijd nodig om geld te kunnen verdienen. Zodra hij uit de Kooi komt, wil hij meteen kunnen knallen. Dus kan het zijn dat hij eerst wat meer voorbereidingen moet treffen.
Hij gebruikt de 24 uur als pressie tegen TIEN. Eeen soort van chantage. Alle middelen gebruiken om zich te verbeteren.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:25 schreef Dark het volgende:
[..]
Jaap gaat volgens mij helemaal niet weg!
Thuis heeft hij, naar eigen zeggen, niets!
Hij is altijd met geld bezig, vraagt aan mensen die langskomen wat dat nou schuift - werkzaamheden, denkt dat hij rijk kan worden met zijn site, huwelijk, etc (alles via DGK)
Vraagt altijd aan andere bewoners cp's of iets anders als tegenprestatie voor een stem.
Volgens mij wil hij slechts advies om te bepalen bij welk groepje hij zich aan moet sluiten, zodat het hem het meeste oplevert.
Dus nu het niet lukt met de ton van tien gaat hij eruit om buiten nog wat te verdienen. Het is echt heel doorzichtig. Jaap heeft het hele plan met Cora bedachtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sharon vraagt Japio naar z'n 24-uur. (Heeft ze waarschijnlijk op de stream gezien). Japio zegt gesprekken te hebben over z'n kontrakt. Hij wil geld verdienen buiten de Kooi en moet overleggen hoe het zit met de verplichtingen aan Talpa.
Ik vind het sowieso raar dat ze geldboetes uitdelen aan Natasia, iedereen weet dat ze binnenkort weggaat en boetes geven aan Natasia geen enkel effect heeft.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:23 schreef scanman01 het volgende:
Het is duidelijk dat de redactie de regels bepaald, maar het gaat om heel veel geld. Als ze Natasia er nu weer niet uitzetten, denk ik dat Huub en/of Lieke gewoon een advocaat in de arm moeten nemen. Laat Huub's vader dat maar regelen. Ze kunnen heel veel zelf bepalen, maar er zijn wel grenzen. Huub voor alles en nogwat een boete geven (100.000 euro zelfs) en Natasia overal mee laten wegkomen kan natuurlijk niet.
Stoel smijten leverde Huub een boete op.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:25 schreef akveor het volgende:
Lijkt het me dat dit in de categorie appels gooien en stoel smijten past. En dat mag toch?
Volgens mij zullen ze er niet veel aan doen. Ze hebben in de brief met sanctie een slag om de arm gehouden met de woorden als er in de toekomst soortgelijke heftige acties plaatsvinden. Op die manier kunnen ze daar ook weer onderuit, ze zullen dit niet gelijkstellen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:23 schreef scanman01 het volgende:
Het is duidelijk dat de redactie de regels bepaalt, maar het gaat om heel veel geld. Als ze Natasia er nu weer niet uitzetten, denk ik dat Huub en/of Lieke gewoon een advocaat in de arm moeten nemen. Laat Huub's vader dat maar regelen. Ze kunnen heel veel zelf bepalen, maar er zijn wel grenzen. Huub voor alles en nogwat een boete geven (100.000 euro zelfs) en Natasia overal mee laten wegkomen kan natuurlijk niet.
Nee hoor. Daar heeft Huub een boete voor gehad.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:25 schreef akveor het volgende:
NA het filmpje gezien te hebben
http://goudenkooi.headlin(...)tegen-huub-en-lieke/
Lijkt het me dat dit in de categorie appels gooien en stoel smijten past. En dat mag toch?
Wat ik hierboven schreef was zijn verhaal aan Sharon.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:25 schreef Dark het volgende:
[..]
......
Volgens mij wil hij slechts advies om te bepalen bij welk groepje hij zich aan moet sluiten, zodat het hem het meeste oplevert.
Behalve de borg natuurlijk. Die wordt ook steeds minder... en ja, die heeft ze echt wel betaald. Zo niet, dan hadden Nena, Ilona, Bart enz enz al in een rechtzaak gestaan.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:27 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso raar dat ze geldboetes uitdelen aan Natasia, iedereen weet dat ze binnenkort weggaat en boetes geven aan Natasia geen enkel effect heeft.
LIjkt me sterk, Jaap weet dondersgoed dat hij dan voor Huub moet kiezen aangezien hij dan de meeste fans krijgt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:25 schreef Dark het volgende:
[..]
Bedacht of tenminste op de hoogte en erbij betrokken. Dat kan haast niet missen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus nu het niet lukt met de ton van tien gaat hij eruit om buiten nog wat te verdienen. Het is echt heel doorzichtig. Jaap heeft het hele plan met Cora bedacht
Ik vind het sowieso een waardeloos systeem om voor fysiek geweld boetes te geven. Da's gewoon exit. Ik zou me enigzins nog kunnen voorstellen dat ze voor excessief duw en trek werk boetes geven.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:27 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso raar dat ze geldboetes uitdelen aan Natasia, iedereen weet dat ze binnenkort weggaat en boetes geven aan Natasia geen enkel effect heeft.
Iemand een bloempot tegen zijn hoofd gooien (dat is nog even wat anders als iets in de richting van iemand gooien) lijkt mij wel een soortgelijke actie.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:28 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Volgens mij zullen ze er niet veel aan doen. Ze hebben in de brief met sanctie een slag om de arm gehouden met de woorden als er in de toekomst soortgelijke heftige acties plaatsvinden. Op die manier kunnen ze daar ook weer onderuit, ze zullen dit niet gelijkstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |