We mochten ze allemaal volgen, behalve het gesprek van Eric met haar. Vraag is natuurlijk of dat toeval is of een nieuwe trend.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:59 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen....
Ik ben benieuwd of we het gesprek met de psycholoog mogenj volgen. Zoals gebruikelijk is bij een exit gesprek. Hij heeft het over z'n 1ste gesprek... er volgen dus meer.
Niet vergetend dat zij daarmee haar maatje Brian daarmee keihard naait... Immers er komt een nieuwe miljonair terwijl ze eigenlijk gewoon zou vertrekken om dat d'r tijd erop zat.quote:
Openbare Officiele Waarschuwingquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:06 schreef AnTjUh het volgende:
natas staat heel trots te vertellen hoe ze huub gisteravond die bak tegen zn knar aan gooide
waar staat die OW eigenlijk voor???
Officiele waarschuwing.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:06 schreef AnTjUh het volgende:
natas staat heel trots te vertellen hoe ze huub gisteravond die bak tegen zn knar aan gooide
waar staat die OW eigenlijk voor???
interessant stukjequote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:58 schreef beequeen het volgende:
Omdat het nog rustig is, misschien toch leuk om dit nog maar eens door te lezen.
Holleeder-tuig in de Gouden Kooi
Bron: FOK.
Ze praat er ook over alsof ze een sportwedstrijd heeft gewonnen, zo trots is ze dat ze met een ijzeren bloempot Huub tegen zijn hoofd heeft gegooid.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:07 schreef akveor het volgende:
Natasia praat haar fysiek geweld goed tegen een huishoudster.
Lekker koppie overigens.
[afbeelding]
ja de spekkies die amanda ongevraagd tot zich nam en de oogdruppels van lieke.........deze dame is dus 30+ kan je het je voorstellen...................quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:08 schreef riri het volgende:
mevrouw natasia verteld mooi zelf hoe low ze zich heeft gedragen
wat ik mooi vind aan dat filmpje is dat die potgooiscene vertraagd is weergegeven hier kan niemand mee wegkomen dit is helder en duidelijkquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:09 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ze praat er ook over alsof ze een sportwedstrijd heeft gewonnen, zo trots is ze dat ze met een ijzeren bloempot Huub tegen zijn hoofd heeft gegooid.
Heb je een linkje?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:11 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wat ik mooi vind aan dat filmpje is dat die potgooiscene vertraagd is weergegeven hier kan niemand mee wegkomen dit is helder en duidelijk
De oogcreme van Lieke was medicijn, volgens mij op recept en dat is leeggeknepen door Nadia op het toilet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:10 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja de spekkies die amanda ongevraagd tot zich nam en de oogdruppels van lieke.........deze dame is dus 30+ kan je het je voorstellen...................
geloof je werkelijk dat met die actie iets gedaan wordt?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:11 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wat ik mooi vind aan dat filmpje is dat die potgooiscene vertraagd is weergegeven hier kan niemand mee wegkomen dit is helder en duidelijk
3?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:11 schreef TiNo_Flo het volgende:
Jaap heeft vandaag 3 gesprekken en Cora komt nog zegt Natasia.
En mevrouw is nog wel zo beschermd tegen infecties na d'r borstvergroting....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:12 schreef Dark het volgende:
[..]
De oogcreme van Lieke was medicijn, volgens mij op recept en dat is leeggeknepen door Nadia op het toilet.![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:13 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
http://goudenkooi.headlin(...)tegen-huub-en-lieke/
met dank aan nowlive
Idem, ben net wakker en het gaat op dezelfde voet verder.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben echt te ver heen al. Ik zet net even de streams weer aan en hoor Natasia praten met de huishoudster. Meteen zit ik hier weer met buikpijn. Het loopt echt uit de hand. Streams weer uitgezet.
Cora kijkt geen internetquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:13 schreef riri het volgende:
zou mooi zijn als Cora Jaap eens even in zou lichten over hoe kijkers over jaap en dat BANND groepje denken
Cora moet maar eens even zeggen hoe Jaap naar beneden gaat kelderen op die popipoll en dat hele asogroepje erbij
dat is precies het verschil tussen een kindje van god en het overgrote deel van de mensheidquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:13 schreef beequeen het volgende:
Je naam zal Natasja Blank zijn, in DGK zitten, 2 kundjhus thuis hebben zitten en je eigen leugens geloven en dat via de streams verkondigen. Ik zou mijn ogen uit mijn kop schamen en me nergens meer durven vertonen.
En ik ben de Paus.quote:
ja ik hoop toch op gerechtigheidquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:12 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
geloof je werkelijk dat met die actie iets gedaan wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |