Huub heeft Nadia van haar slipje ontdaan, en hiermee alle grenzen van fatsoen ruimschoots overschreden.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:49 schreef petraa het volgende:
Heb je niet gezien hoe verontwaardigd iedereen reageerde toen vorige week Nadia van haar slip werd ontdaan door Huub ???
Daar waren ook de zgn Huubgroupies bij.
quote:Op maandag 16 juli 2007 23:59 schreef Peter6000 het volgende:
01 Peter6000
02 Petraa
03 PC eend
04 Teamlead
05 APK
Die avatar tegen zinloos geweld wordt er op deze manier niet geloofwaardiger op hoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:01 schreef petraa het volgende:
Ik zucht mee. Ik heb je geen toestemming gegeven mijn naam op JOU lijst te zetten Peter, dus gaarne verwijderen.
Ik weet dat je wanhopig op zoek bent naar aandacht, nu je VOL vriendjes en vriendinnetjes niet meer zo blij zijn met je. Je mag van mij gerust aandacht hebben, maar haal mijn naam van die lijst af!!!!!!
quote:Op maandag 16 juli 2007 23:58 schreef Peter6000 het volgende:
01 Peter6000
02 Petraa
03 PC eend
04 Teamlead
HYPOCRIETquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:01 schreef petraa het volgende:
Ik zucht mee. Ik heb je geen toestemming gegeven mijn naam op JOU lijst te zetten Peter, dus gaarne verwijderen.
Ik weet dat je wanhopig op zoek bent naar aandacht, nu je VOL vriendjes en vriendinnetjes niet meer zo blij zijn met je. Je mag van mij gerust aandacht hebben, maar haal mijn naam van die lijst af!!!!!!
Ik snap wat je bedoel, maar ik steun nu één aktie en dat is de aktie waar 3 vrouwen 1 vrouw van de kleren ontdeden zonder toestemming, dat vind ik iets heftiger dan deze aktie. Deze aktie was een opwelling van een kerel, absoluut niet goed te keuren, maar die andere van de vrouwen was met voorbedachte rade, vooraf goed gepland.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die avatar tegen zinloos geweld wordt er op deze manier niet geloofwaardiger op hoor.
*amandamodus* wat betekent dat */amandamodus*quote:
Ja, er loopt nog een ironische aktie mbt Natasia, maar dit is helaas bloedserieus.quote:
Ik wist gewoon dat jij dat niet zou snappenquote:
Als je al meedoet aan een actie tegen zinloos geweld kun je niet ook aan een tweede actie tegen Natasia meedoen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:05 schreef petraa het volgende:
En ik doe altijd maar mee aan één aktie tegelijk en dat is dus NIET deze aktie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |