Huub heeft Nadia van haar slipje ontdaan, en hiermee alle grenzen van fatsoen ruimschoots overschreden.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:49 schreef petraa het volgende:
Heb je niet gezien hoe verontwaardigd iedereen reageerde toen vorige week Nadia van haar slip werd ontdaan door Huub ???
Daar waren ook de zgn Huubgroupies bij.
quote:Op maandag 16 juli 2007 23:59 schreef Peter6000 het volgende:
01 Peter6000
02 Petraa
03 PC eend
04 Teamlead
05 APK
Die avatar tegen zinloos geweld wordt er op deze manier niet geloofwaardiger op hoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:01 schreef petraa het volgende:
Ik zucht mee. Ik heb je geen toestemming gegeven mijn naam op JOU lijst te zetten Peter, dus gaarne verwijderen.
Ik weet dat je wanhopig op zoek bent naar aandacht, nu je VOL vriendjes en vriendinnetjes niet meer zo blij zijn met je. Je mag van mij gerust aandacht hebben, maar haal mijn naam van die lijst af!!!!!!
quote:Op maandag 16 juli 2007 23:58 schreef Peter6000 het volgende:
01 Peter6000
02 Petraa
03 PC eend
04 Teamlead
HYPOCRIETquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:01 schreef petraa het volgende:
Ik zucht mee. Ik heb je geen toestemming gegeven mijn naam op JOU lijst te zetten Peter, dus gaarne verwijderen.
Ik weet dat je wanhopig op zoek bent naar aandacht, nu je VOL vriendjes en vriendinnetjes niet meer zo blij zijn met je. Je mag van mij gerust aandacht hebben, maar haal mijn naam van die lijst af!!!!!!
Ik snap wat je bedoel, maar ik steun nu één aktie en dat is de aktie waar 3 vrouwen 1 vrouw van de kleren ontdeden zonder toestemming, dat vind ik iets heftiger dan deze aktie. Deze aktie was een opwelling van een kerel, absoluut niet goed te keuren, maar die andere van de vrouwen was met voorbedachte rade, vooraf goed gepland.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die avatar tegen zinloos geweld wordt er op deze manier niet geloofwaardiger op hoor.
*amandamodus* wat betekent dat */amandamodus*quote:
Ja, er loopt nog een ironische aktie mbt Natasia, maar dit is helaas bloedserieus.quote:
Ik wist gewoon dat jij dat niet zou snappenquote:
Als je al meedoet aan een actie tegen zinloos geweld kun je niet ook aan een tweede actie tegen Natasia meedoen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:05 schreef petraa het volgende:
En ik doe altijd maar mee aan één aktie tegelijk en dat is dus NIET deze aktie.
Dus die aanranding door Huub was wel okayquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:10 schreef mootie het volgende:
Toch stoer om de gebeurtenissen te ridiculiseren dmv een eigen topic.
Tnx.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:10 schreef mootie het volgende:
Toch stoer om de gebeurtenissen te ridiculiseren dmv een eigen topic.
Dat gebeuren met Nadia heeft hij al met haar uitgesproken en zijn spijt voor uitgesproken. Hij vond dat heel erg fout, hij heeft zelfs gesprek met psych aangevraagd ervoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, er loopt nog een ironische aktie mbt Natasia, maar dit is helaas bloedserieus.
Huub moet gestopt worden, hij wordt in de COS regelmatig beschuldigd van het hebben van zelfreflectie, maar een opmerking als "Wat ze Lieke hebben aangedaan, heb ik zelf met Nadia gedaan en dat was niet goed van me" heb ik niet gehoord van hem.
Misschien beperkt hij zich tot reflectie, zonder aktie te ondernemen.
En daarom geeft deze aktie Huub hierbij een steuntje in de rug.
Kom op APK, jij weet ook wel dat dit gewoon een wazige actie van Peter is. Wat hij ermee wil mag Joost weten, maar dat is zijn probleem.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Dus die aanranding door Huub was wel okay
Dus als een man met ongecontroleerde agressie fysiek een vrouw te lijf gaat, met volle gewicht in haar slip hangt en deze van haar reet trekt, duwt en trekt terwijl ze er niet van gediend is, haar hard tegen een kast aanpleurt, dat is allemaal minder onschuldig dan iemand het water in proberen te gooienquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoel, maar ik steun nu één aktie en dat is de aktie waar 3 vrouwen 1 vrouw van de kleren ontdeden zonder toestemming, dat vind ik iets heftiger dan deze aktie. Deze aktie was een opwelling van een kerel, absoluut niet goed te keuren, maar die andere van de vrouwen was met voorbedachte rade, vooraf goed gepland.
En ik doe altijd maar mee aan één aktie tegelijk en dat is dus NIET deze aktie.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tnx.![]()
01 Peter6000
02 Petraa mootie
03 PC eend
04 Teamlead
05 APK
EEND ik ga met jou niet eens in discussie hierover. Je hebt je vastgebeten in iets, nou lekker belangrijk. Ik heb mijn mening en jij de jouwe.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus als een man met ongecontroleerde agressie fysiek een vrouw te lijf gaat, met volle gewicht in haar slip hangt en deze van haar reet trekt, duwt en trekt terwijl ze er niet van gediend is, haar hard tegen een kast aanpleurt, dat is allemaal minder onschuldig dan iemand het water in proberen te gooien![]()
Alleen van die mening van jou klopt vaak niet zoveel, zoals APK al opmerktequote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
[..]
EEND ik ga met jou niet eens in discussie hierover. Je hebt je vastgebeten in iets, nou lekker belangrijk. Ik heb mijn mening en jij de jouwe.![]()
Het lijkt mij duidelijk wat hij wil.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:13 schreef mootie het volgende:
Kom op APK, jij weet ook wel dat dit gewoon een wazige actie van Peter is. Wat hij ermee wil mag Joost weten, maar dat is zijn probleem.
Mag ik jou bovenaan de lijst zetten, alstublieft.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Fiets ook!
Weet je het boeit me totaal niet wat anderen van mijn mening vinden. Wat mijn mening is mijn mening!!!!!! Of jullie nou vinden of die klopt of niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alleen van die mening van jou klopt vaak niet zoveel, zoals APK al opmerkte
Dat is nou een vreedzame opmerking.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Weet je het boeit me totaal niet wat anderen van mijn mening vinden. Wat mijn mening is mijn mening!!!!!! Of jullie nou vinden of die klopt of niet.
![]()
Ik ben zo vreedzaam, al denken sommige van niet!!!!! Maar ja dat is dan weer hun mening hequote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is nou een vreedzame opmerking.
Het geeft me zo`n veilig gevoel met iemand te communiceren die tegen zinloos geweld is.
Kan Huub nog zoveel van leren.
Als je zegt dat je aan deze actie niet meedoet omdat je maar aan 1 actie meedoet, maar tegelijkertijd ook aan een andere actie meedoet, dan klopt het gewoon niet, kan er niks anders van makenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Weet je het boeit me totaal niet wat anderen van mijn mening vinden. Wat mijn mening is mijn mening!!!!!! Of jullie nou vinden of die klopt of niet.
![]()
Oke om het je DUIDELIJKER TE MAKEN. Ik weet het je wordt al wat ouder, heb ik hem ff aangepast!!!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je zegt dat je aan deze actie niet meedoet omdat je maar aan 1 actie meedoet, maar tegelijkertijd ook aan een andere actie meedoet, dan klopt het gewoon niet, kan er niks anders van maken
Of je bent heeeel slecht met rekenen
De grootste rellers van het DGK forum.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
01 Surveillance-Fiets
02 Peter6000
03 PC eend
04 Teamlead
05 APK
Kwalitatief zeer hoge lijst.
01 Surveillance-Fietsquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Is er nog iets van een lijst?
Want dan wil ik er graag op.
Volgens mij nog steeds jonger dan jou, al begrijp ik niet goed wat dat hiermee te maken heeftquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke om het je DUIDELIJKER TE MAKEN. Ik weet het je wordt al wat ouder, heb ik hem ff aangepast!!!!![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Is er nog iets van een lijst?
Want dan wil ik er graag op.
Ik moet toch ergens bij horen.
Bij mannen werkt het verstand wat langzamer als ze wat ouder wordenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij nog steeds jonger dan jou, al begrijp ik niet goed wat dat hiermee te maken heeft
Echt niet!!!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Jij bent van "die andere lijst"
*spuugt op de grond
okquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Alleen als je maar met één aktie tegelijk meedoet.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:01 schreef petraa het volgende:
...
Ho! Je wilt alleen maar op de lijst omdat je Huub niks vindt? Dat vindt Peter vast niet goed, je moet echt als een kerel achter de actie staan!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:35 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Solly!
Mag ik ook op je lijst, want je hebt mijn (of APK's) actie ondersteunt én ik vind Huub gewoon maar niks.
Mag ik dan op nr 7![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:36 schreef Peter6000 het volgende:
01 Surveillance-Fiets
02 kleinzusje
03 Peter6000
04 PC eend
05 APK
06 Ian_Nick
07 sweetgirly
08 Teamlead
We hebben een moderator als lijsttrekker, en ook eentje als lijstduwer.![]()
![]()
![]()
Nu gaat de wijkagent van Eemnes zeker aktie ondernemen.
ach, maakt het beschaafdquote:
Dan wil ze vast van plek veranderen, want ze zit er graag bovenop!quote:
De actie is tegen huub, wat dat betreft heeft sweetygirl een sterk puntquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Ho! Je wilt alleen maar op de lijst omdat je Huub niks vindt? Dat vindt Peter vast niet goed, je moet echt als een kerel achter de actie staan!![]()
Ze heeft er zelfs 2 als het goed is en waarschijnlijk niet van de BERGMANKLINIEKquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
De actie is tegen huub, wat dat betreft heeft sweetygirl een sterk punt
Ze mag wat mij betreft ook a ls een echte dame achter deze actie staan
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Dan wil ze vast van plek veranderen, want ze zit er graag bovenop!
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze heeft er zelfs 2 als het goed is en waarschijnlijk niet van de BERGMANKLINIEK
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:36 schreef Peter6000 het volgende:
01 Surveillance-Fiets
02 kleinzusje
03 Peter6000
04 PC eend
05 APK
06 Ian_Nick
07 sweetgirly
08 Teamlead
We hebben een moderator als lijsttrekker, en ook eentje als lijstduwer.![]()
![]()
![]()
Nu gaat de wijkagent van Eemnes zeker aktie ondernemen.
Nee, ik ben niet zo van het actievoeren.quote:
Denk het ook, met Peter als aanvoerderquote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wedden dat wij net zoveel invloed gaan hebben als die andere lijstjes?![]()
Je lijkt wel zo'n pauperuser uit 49 die elk DGK topic aangrijpt om even te komen melden dat DGK zuigt!quote:
Euh...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:34 schreef CoT het volgende:
Het is goed
Wens Peter veel plezier met zn lijstje, denk dat die door de shredder gaat bij de politie
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Vandaar mijn lijst-keuze![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:34 schreef CoT het volgende:
Het is goed
Wens Peter veel plezier met zn lijstje, denk dat die door de shredder gaat bij de politie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |