Maar natuurlijkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:23 schreef APK het volgende:
Zet je naam ook op deze lijst als je het er mee eens bent.![]()
Natasia moet blijven, anders is er geen zak meer aan!quote:
Nogmaals en voor de laatste keer wil ik je vriendelijk verzoeken om dit topic niet te misbruiken voor een andere actie dan waarvoor die bedoeld is.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
Natasia moet blijven, anders is er geen zak meer aan!
1. sweetgirly
2. APK
3. Peter6000
4. JohnDope
5. Yourski
6. PC eend
7. Ian_Nick
8. BwennieBren
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
Natasia moet blijven, anders is er geen zak meer aan!
1. sweetgirly
2. APK
3. Peter6000
4. JohnDope
5. Yourski
6. PC eend
7. Ian_Nick
8. BwennieBren
Dus er zijn eigenlijk veel minder stemmen omdat bijna iedereen dubbel of driedubbel stemt?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:43 schreef BwennieBren het volgende:
Daar gaan ze zeker en vast van in de war raken aangezien mijn usernaam ook bij Nowlive, VOL en nu FOK staat....
Maak er een liedje overquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:43 schreef BwennieBren het volgende:
[..]Dit was te verwachten natuurlijk van jou.
Daar gaan ze zeker en vast van in de war raken aangezien mijn usernaam ook bij Nowlive, VOL en nu FOK staat.... maar ach, die lijsten zijn ook veel langer dan jouw zielige lijstje. Ik krijg bijna medelijden, bijna dan he?
![]()
Ik zag jouw naam trouwens net ook op nowlive staanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Dus er zijn eigenlijk veel minder stemmen omdat bijna iedereen dubbel of driedubbel stemt?![]()
Aangezien ik hier alle lijsten heb kan ik je vertellen dat dat reuze meevalt en dat doet niets af aan het feit dat je nog geen gehoor hebt gegeven aan mijn verzoek.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Dus er zijn eigenlijk veel minder stemmen omdat bijna iedereen dubbel of driedubbel stemt?![]()
Kan best.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:50 schreef BwennieBren het volgende:
Ik zag jouw naam trouwens net ook op nowlive staan![]()
Ik heb de lijst niet meer aangevuld na jouw angstwekkende allerlaatste waarschuwing, dat hebben anderen gedaan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:52 schreef Ashrak het volgende:
Aangezien ik hier alle lijsten heb kan ik je vertellen dat dat reuze meevalt en dat doet niets af aan het feit dat je nog geen gehoor hebt gegeven aan mijn verzoek.
Kunnen we het on-topic houden en wel over de actie "Brief naar Tien - Exit Natasia" ?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:52 schreef APK het volgende:
[..]
Kan best.![]()
Was het in een topic over het Nederlands kampioenschap dressuur?
Het gaat niet om het aanvullen van de lijst zelf, maar het feit dat je het doet in een topic waarvoor deze niet bestemd is.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb de lijst niet meer aangevuld na jouw angstwekkende allerlaatste waarschuwing, dat hebben anderen gedaan.
Ga briefkaarten versturen, jijquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:55 schreef petraa het volgende:
Jezus APK wat een lol he, een serieuze topic te gaan vergallen met jou gebagger en gezeik.
Bwenniebren ook.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:57 schreef Peter6000 het volgende:
Gecorrigeerde lijst, Ashrak stond ook al bij VOL op de lijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |