Wat neuzel je nou Avonne, ik heb die brief vrijwel letterlijk overgenomen en de commentaren in vet gezet. Eén aliinea is nieuw en dat voorspel ik al in de aanhef. Het 'bedrog' is heel makkelijk herkenbaar.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:00 schreef avonne het volgende:
Ik heb enkele posten aangepast betreffende
- usernamen die het beoogde doel van dit topic niet ondersteunen
- ongepast terreur voorstel
Voyeur kan wel Ashraks brief aanhalen en voorzien van zijn eigen commentaar, maar niet suggereren dat Ashrak dat commentaar onderschrijft.
Leuk dat je als kloon hebt ingetekend, maar van aanvullende eisen is helemaal geen sprake en de verborgen agenda is ook voor mij verborgen. Je kunt op elke slak zout gaan leggen en mensen proberen zwart te maken, maar dat zegt meer over jezelf dan over mij. Als je problemen met mij hebt moet je mij er persoonlijk op aanspreken en geen sneaky aanval openen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had met een kloon ingetekend op die actie van jouw, maar ik had ook geen toestemming gegeven voor extra aanvullende eisen waar je later mee kwam toen je je verborgen agenda opentrok
Ik denk dat ik ook maar eens ga klagen![]()
Ik heb alleen de naam van Ashrak onderaan de brief verwijderd omdat het suggereert dat zij die brief met commentaaar ondertekent. Ik heb verder helemaal niets er aan veranderd.quote:Wat neuzel je nou Avonne, ik heb die brief vrijwel letterlijk overgenomen en de commentaren in vet gezet. Eén aliinea is nieuw en dat voorspel ik al in de aanhef. Het 'bedrog' is heel makkelijk herkenbaar.
in dat betreffende topic zeg je zelf, bij het sluiten van de ondertekening "Zet mij op de lijst!"quote:Erg selectief weer allemaal. Ashrak voegde mij moeiteloos aan zijn lijst 'weg met Natasja' toe terwijl ik het er niet mee eens was, dus hij heeft ook geen moeite met een beetje humor. Gaat ie nu zeiken. Pffft.
het is onbegonnen werk om meer dan 4000 posts per dag te ontdoen van scheldwoorden, en bovendien zouden 90% van de users daar boos van worden. Hier kan ik echt niets aan veranderen.quote:Als je onwaarheden gaat editten ben ik daar helemaal voor. Overal waar 'trash' staat vervangen door mensen, Bokito vervangen door Natasja, 'stoephoer' door het originele beroep als in 'bedienster', 'stewardess en 'portier', criminineel graag overal omzetten in onschuldige, etc.
"vrolijk topic" prima, als er gesuggereerd wordt dat users deze petitie ondertekenen terwijl ze dat niet willen, kan ik dat niet negeren.quote:Er is zat achterstallig moderatie werk te doen. Begin daarmee in plaats van dit idiote gecensureer in een vrolijk topic.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:45 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Leuk dat je als kloon hebt ingetekend, maar van aanvullende eisen is helemaal geen sprake en de verborgen agenda is ook voor mij verborgen.
Ik had het over die vervolgstappen, het kan natuurlijk niet dat jij een lijst met namen opsteld met mensen die het ergens met je mee eens zijn en als die lijst er dan is dat je het opeens over vervolgstappen hebtquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:12 schreef Ashrak het volgende:
[..]
De actie heeft nu 24 uur gelopen en wordt nu voor het handtekening verzamel gedeelte stopgezet. De focus wordt nu verlegd naar het versturen van de brief en evt vervolgstappen. Ik ga proberen de huidige reacties nog te verwerken, maar nieuwe zet ik niet meer op de lijst.
Ik leg helemaal niet op elke slak zout, ik weet niet hoe je erbij komtquote:Je kunt op elke slak zout gaan leggen en mensen proberen zwart te maken, maar dat zegt meer over jezelf dan over mij. Als je problemen met mij hebt moet je mij er persoonlijk op aanspreken en geen sneaky aanval openen.
Ah, dus mijn post kan je wel aanpassen omdat het weinig werk is, maar de echte ellende laat je gewoon staan omdat de vaste Cossers anders boos worden. Mooie policy.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik heb alleen de naam van Ashrak onderaan de brief verwijderd omdat het suggereert dat zij die brief met commentaaar ondertekent. Ik heb verder helemaal niets er aan veranderd.
[..]
in dat betreffende topic zeg je zelf, bij het sluiten van de ondertekening "Zet mij op de lijst!"
Er is een verschil tussen een verzoek doen en dat users hun naam bij een petitie terug vinden zonder dat zij daarvoor toestemming hebben gegeven.
[..]
het is onbegonnen werk om meer dan 4000 posts per dag te ontdoen van scheldwoorden, en bovendien zouden 90% van de users daar boos van worden. Hier kan ik echt niets aan veranderen.
[..]
"vrolijk topic" prima, als er gesuggereerd wordt dat users deze petitie ondertekenen terwijl ze dat niet willen, kan ik dat niet negeren.
Als je 6 minuten had gewacht hadden we hier een dag stilte gehadquote:Op maandag 23 juli 2007 01:09 schreef Polonium-120 het volgende:
wat is er mis met 2 minuten stilte? waarom zo'n zinloze actie![]()
![]()
ik was gestoken door een mugquote:Op maandag 23 juli 2007 01:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je 6 minuten had gewacht hadden we hier een dag stilte gehad![]()
quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
edit: Maar die Peter6000 is al weer druk met een prijsvraag, waar je een foto kan winnen van Gert, mits je ook mee doet aan het Gertspel. En het heet nu Game zo dat modjes ook mee mogen doen.
Maar verder wil ik hier niet te veel off topic gaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |