Ik wil gewoon nog DGK kunnen kijken, maar dan zonder Huub en ik heb connecties bij FedEx.quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:19 schreef Elfletterig het volgende:
Het is gewoon te RANZIG en bij het beestachtige af. Televisie voor mensen met een IQ dat niet groter is dan hun schoenmaat. Laten we RTL bewegen om de stekker eruit te trekken.
Mail hem een 'FedEx' in 'FokHub' gesoepte versie om hem dit commercieel uitermate goed doordachte plan voor hem te visualiserenquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Oprotten met die kleine kutvliegtuigjes, ik ken iemand die een vrij hoge positie bij FedEx heeft.
Daar valt vast wel iets mee te regelen, is ook goede reclame voor zijn bedrijf.
[afbeelding]
Als je niet kijkt, wat boeit het jou dan? Of kijk je stiekum welquote:Op donderdag 19 juli 2007 02:19 schreef Elfletterig het volgende:
Deze petitie is veel te beperkt, met alle respect. Liever zie ik een petitie, gericht aan RTL, om bij de overname van Tien onmiddellijk met dit bagger-programma te stoppen. Daarvoor zijn veel meer redenen dan alleen het gedrag van Huub. Wat te denken van het gedrag van die Jaap, die de boel heeft lopen terroriseren en in zijn eigen kots heeft rondgewoeld. En dan die aanranding...
Het is gewoon te RANZIG en bij het beestachtige af. Televisie voor mensen met een IQ dat niet groter is dan hun schoenmaat. Laten we RTL bewegen om de stekker eruit te trekken.
Huub is de as van al dat kwaad, toen hij erin ging daalde letterlijk en figuurlijk het niveau, kijk de uitzendingen er maar op na...quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:19 schreef Elfletterig het volgende:
Deze petitie is veel te beperkt, met alle respect. Liever zie ik een petitie, gericht aan RTL, om bij de overname van Tien onmiddellijk met dit bagger-programma te stoppen. Daarvoor zijn veel meer redenen dan alleen het gedrag van Huub. Wat te denken van het gedrag van die Jaap, die de boel heeft lopen terroriseren en in zijn eigen kots heeft rondgewoeld. En dan die aanranding...
quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je Huub er echt uit wil hebben, biedt hem dan, middels een officiëel schrijven, een topfunctie aan bij de IND of zo met een salaris van 200.000. Hij is uitermate geschikt om, in zijn ogen ongewenste vreemdelingen, weg te sarren. Niet goedschiks, dan wel kwaadschiks.
Een alternatief kan zijn directeur van een thuiszorg organisatie, daar moeten ook nog een paar duizend mensen weg.
Hij is niet echt dom, hij zou best wel een goede baan kunnen hebben als hij dat echt zou willen, maar hij verkoopt liever telefoons en zuipt en snuift zich elke dag de tyfusquote:Op donderdag 19 juli 2007 03:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je Huub er echt uit wil hebben, biedt hem dan, middels een officiëel schrijven, een topfunctie aan bij de IND of zo met een salaris van 200.000. Hij is uitermate geschikt om, in zijn ogen ongewenste vreemdelingen, weg te sarren.
Een alternatief kan zijn directeur van een thuiszorg organisatie, daar moeten ook nog een paar duizend mensen weg.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:44 schreef PC eend het volgende:
Huub is de as van al dat kwaad, toen hij erin ging daalde letterlijk en figuurlijk het niveau, kijk de uitzendingen er maar op na...
We moeten deze spin in het web van verloedering zo snel mogenlijk uit het programma elimineren, want dit begint maatschapelijk onverantwoord te worden, de onderlaag uit de maatschappij blijkt namelijk op uitzonderlijke wijze zich intens met deze huub te indentificeren en proberen op allerlei wijze maatschappelijke onrust te creeren en demoniserend haat te zaaien naar iedereen die tegen hem zou zijn.
Het wordt tijd dat de AIVD deze figuren in de gaten gaat houden...
Daarom moeten wij hem uit dat hol roken, als je niet voor ons bent, ben je tegen ons![]()
Arcee (Spinvisfan en statisticus), en Schatje (gastmoderatrice).quote:
Neem je de lijst uit dat andere topic (je weet wel, die kortere lijstquote:Op donderdag 19 juli 2007 08:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Neem dit alles eens niet zo serieus, want het gaat toch niet werken.![]()
Nee, die neem ik ook niet serieus.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Neem je de lijst uit dat andere topic (je weet wel, die kortere lijst) dan wel serieus????
Oh, gelukkig: dan is het goed.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, die neem ik ook niet serieus.
Sorry, gezien de grote aanwas van afgelopen nacht doet de volgorde er niet meer toe.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:27 schreef kleinzusje het volgende:
Peter [afbeelding]
Ik mocht op de 2e plaats
Maar ik wil niet onder Teamlead en wel boven jou staan![]()
Dus er is maar 1 oplossing: Teamlead staads als laatste![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:32 schreef Lieve het volgende:
okquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Sorry, gezien de grote aanwas van afgelopen nacht doet de volgorde er niet meer toe.
Zelf veranderen (copy pasten) is natuurlijk wel toegestaan.
Zolang je maar niet inhoudelijk gaat klooien met de lijst, dat zou natuurlijk wel heel erg onsportief zijn.![]()
Ja, dat is wel een goede brief.quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:17 schreef voyeur het volgende:
Met vriendelijke groet,
---------------- Robert6000
quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:32 schreef Lieve het volgende:
Of zal er voor dit tuig dan toch een tegenbanner voor Huub en Lieke aan worden gehangen ( waardoor het eigenlijk toch WEER een Huub en Lieke vliegtuigje is?)
----------------
Vliegtuigjes gevraagd voor de zes aanranders? Zodat zij ook eens wat anders krijgen dan graftakken?
Ach joh die lieve spoort niet heeft ook geen eigen leven behalve DGK, Brianfans hebben het niet nodig om zo'n vliegtuig over te laten vliegen want hij weet toch wel door wie hij gesteund wordt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:07 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Kan het wat smaakvoller? Dit soort vergelijkingen of beeldspraak daar houd ik niet van
![]()
jeejjj....jij spoort eg niet!!!!!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:35 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ach joh die lieve spoort niet heeft ook geen eigen leven behalve DGK, Brianfans hebben het niet nodig om zo'n vliegtuig over te laten vliegen want hij weet toch wel door wie hij gesteund wordt.
de kabouter en sliko kunnen het niet alleen af dus moeten de fans maar weer helpen zoals altijd, er is maar 1 aanrander in huis en dat is die kabouter huub. Eerst Amanda tegen haar zin toen ze dronken was, vorige week was het Nadia dus hou toch op over dat aanrandverhaal.
Sliko had een lesje nodig en ik denk dat ze die wel geleerd heeft nu![]()
DGK stopt echt niet integendeel, JdM wrijft in z'n handjes want publiciteit is publiciteit, negatief of positief maakt niet uit. Alles voor de kijkcijfers en die groeien hierdoor alleen maar. JdM IS EEN GENIE!
GAAT AF![]()
ZIT![]()
APPORT KABOUTER![]()
Jij hebt wel vaker van die rare opmerkingen hè?quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:32 schreef Lieve het volgende:
Misschien kunnen er voor de zes aanranders wat aanrandvliegtuigen komen?![]()
![]()
Ze zijn zo verblind door de jaloesie... hun handje vol fans schreeuwen moord en brand hier en op andere fora.mooi!
Ze dulden inmiddels geen commentaren meer bij fimpjes op YouTubehet angstige nix gehalte begint steeds grotere vormen aan te nemen
Zijn die fans bereid een vliegtuig voor het tuig te huren? Voor ieder van de zes 1 afzonderlijk vliegtuig over de kooi te laten vliegen? Zijn hun fans bereid zo ver te gaan? Of zal er voor dit tuig dan toch een tegenbanner voor Huub en Lieke aan worden gehangen ( waardoor het eigenlijk toch WEER een Huub en Lieke vliegtuigje is?)
---------------------
Vliegtuigjes gevraagd voor de zes aanranders? Zodat zij ook eens wat anders krijgen dan graftakken?
Ja, das een goed idee.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:48 schreef Pavement het volgende:
He ik heb een idee zullen we allemaal 100 euro betalen (ik beheer de kas) en dan een lucht ballon huren en dan uhm allemaal papiertjes met texten eruit strooien ja ja laten we dat doen.![]()
Nou en? Die buren zijn geen haar beter, die slaan de hele dag door!quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, das een goed idee.![]()
![]()
![]()
[AKTIE] PAPERTJES VOOR HUUB EN LIEKE![]()
![]()
![]()
We hebben alleen wel een winddeskundige nodig, anders waaien de papiertjes misschien dusdanig dat ze bij de buren terecht komen.
Geld is onderwegquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:48 schreef Pavement het volgende:
He ik heb een idee zullen we allemaal 100 euro betalen (ik beheer de kas) en dan een lucht ballon huren en dan uhm allemaal papiertjes met texten eruit strooien ja ja laten we dat doen.![]()
oh, waren jullie dat!quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:18 schreef voyeur het volgende:
Tennisballlen met teksten erop. Zo deden we dat al bij BB1. Veel minder last van de wind. 'Operatie messageball revisited'.
Hate to burst your bubble, maar Brian is echt degene die ooit is begonnen met fysiek geweld en persoonlijke eigendommen gappen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:17 schreef VirtualPOM het volgende:
Gisteren Nova gezien. Hier werd 'meneer' Huub, die toch begonnen is met deze vorm van Terror (met het tikken in Brians gezicht is het officiel begonnen, Ik vond het afschuwelijk, tot mijn verbasing vonden mensen op het forum het geweldig) en vele daaropvolgende acties, buiten schot gelaten. Het slipjesincident en alle acties en gedragingen van Huub hadden een mooi totaalbeeld kunnen leveren mijn inziens, maar nee een psycholoog die zegt dat ze 'gingen kaarten waarbij de winnaar met iemands vriendin naar bed mocht'. Klopt van geen kanten natuurlijk, het was pokeren waarbij de verliezer in het kantoortje moest slapen. Belachelijk hoe de media ermee omgaat....![]()
Die acties vielen in het niet bij het bewust benaderen en terroriseren waar Huub mee begon. Overigens kan je dat 'gappen' verwachten in een spel als de Gouden Kooi en het was stom dat men hier geen regels over opgesteld had, omdat dat voor de hand lag. Toen die er waren was het ook meteen over.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Hate to burst your bubble, maar Brian is echt degene die ooit is begonnen met fysiek geweld en persoonlijke eigendommen gappen.
Wat voor fysiek geweld heeft Brian als eerste gepleegt danquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Hate to burst your bubble, maar Brian is echt degene die ooit is begonnen met fysiek geweld en persoonlijke eigendommen gappen.
Daarom sloeg ze ook van haar afquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:14 schreef HiDiHo het volgende:
Of het onwenselijk was weet ik zo net nog niet![]()
Jammer voor jequote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:17 schreef Ashrak het volgende:
Brief is opgesteld zonder mijn medeweten en ik verleen GEEN toestemming om mijn naam of teksten uit andere brieven of posts te gebruiken !!!!
Niets jammer, want mijn naam en mijn teksten worden gebruikt zonder toestemming.quote:
Ik had met een kloon ingetekend op die actie van jouw, maar ik had ook geen toestemming gegeven voor extra aanvullende eisen waar je later mee kwam toen je je verborgen agenda opentrokquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:28 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Niets jammer, want mijn naam en mijn teksten worden gebruikt zonder toestemming.
Die heb ik dus ook niet verleend en ik heb dan ook al een klacht ingediend bij een moderator.
Dat zou heel goed kunnen kloppenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:33 schreef seto het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat puntjes achter elke je zin je er echt als een retard uit laat zien....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |