abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 juli 2007 @ 02:17:59 #201
798 voyeur
bemoeit zich
pi_51614928
Dat ziet er beter uit.

Laten we dan ook een collectieve brief opstellen en die dan dumpen per fed-ex. Wat te denken van de volgende tekst met suggesties in bold waar we nog even over moeten vergaderen. Ik neem als basis de prachtige petitie van Ashrak.

Geachte Redactie,

De sancties voor de 6 bewoners die gisteren de beschamende actie hebben uitgevoerd op Lieke en Huub is volkomen terecht, maar ik mis twee kleine toevoegingen en dat is de exit van Natasia en een publiek demasque van Huub.

In de brief na het trap-incident (Jaap) stond:
Natasia, vanwege uw actie wordt er als eerste 1.000,- euro van uw borg ingehouden en 100.000,- op uw eventuele jackpot. Daarnaast krijgt u een officiele waarschuwing. Mocht uw tijdens uw verdere verblijf in De Gouden Kooi nogmaals dit soort heftige acties uitvoeren dan wordt u per direct verwijderd uit de villa. De officiele waarschuwing blijft geldig tot uw vertrek.

De acties van Natasia zijn volkomen buiten proportioneel en dienen derhalve, zoals in de brief vermeld van hedenmiddag, zo bestraft te worden. Hierin wordt gesproken over een misselijkmakende actie die alle grenzen (ook van fysiek geweld) te buiten ging. [uh, dit is wat warrig, ik vond het eigenlijk wel binnen de grenzen van fysiek geweld vallen]

Natasia en Huub zijn vaak de de hoofddaders en hebben al meerdere overtredingen begaan.

De actie van gisteren die uit het oogpunt van Natasia het volgende ongeveer inhield: [uh, ik geloof dat de actie er vanuit het oogpunt van Nastasja er heel anders uitzag]- beraming actie met overige bewoners
- Lieke in wurggreep nemen
- Lieke half wurgen
- aanwijzingen geven aan anderen over ontkleding Lieke
- trappen Huub

De acties liegen er niet om en zouden volgens de brief dan ook gelijk moeten leiden tot het vertrek van Natasia en dit is tot op heden niet gebeurd. Onbegrijpelijk, want de brief en de acties liegen er gewoon niet om. [stylistisch niet fraai om steeds weer acties niet te lagen liegen]
Jullie kunnen nu, afgelopen vrijdag na het bloempot-incident ook al niet, gewoon niet meer onder het vertrek van Natasia uit [hmm, als het na het vrijdagincident al niet kon en ze er toch nog in zit, zou je verwachten ze er nog steeds onder uit kunnen. Herformulering lijkt wijs] en toch verblijft ze nog in de villa.Waar en hoe moet het eindigen? [voor een petitie tikje retorisch, grote kans op gevatte antwoorden van de redactie]

Het kan niet zo zijn dat bewoners ongelijk worden behandeld en in dit geval worden beschermd. [waarom niet; dit kan beter weg]

Wij als streamers eisen, op grond van de DGK-regels en de eerder genoemde brief, het vertrek van Natasia. [de regel is dat de regels aangepast kunnen worden. Geen goede grond voor een eis, misschien beter gewoon zeggen dat je een pest hekel aan haar hebt]

Tevens heeft Huub Nadia van haar slipje ontdaan, en hiermee alle grenzen van fatsoen ruimschoots overschreden.
Wij willen ook dat Huub hiervoor in een extra testimonial tijdens een reguliere uitzending zijn excuses moet maken aan zowel Nadia, als het kijkerspubliek.
Huub, die zijn mond vol van heeft dat hij geen vrouwen slaat, dient hier kleur te bekennen.[vind ik zwak: als hij dan bijvoorbeeld groen kiest wordt het een saaie testimonial]

Met vriendelijke groet,

--------------------------

[ Bericht 0% gewijzigd door avonne op 20-07-2007 21:59:44 ]
Here we are now, entertain us.
pi_51614939
Deze petitie is veel te beperkt, met alle respect. Liever zie ik een petitie, gericht aan RTL, om bij de overname van Tien onmiddellijk met dit bagger-programma te stoppen. Daarvoor zijn veel meer redenen dan alleen het gedrag van Huub. Wat te denken van het gedrag van die Jaap, die de boel heeft lopen terroriseren en in zijn eigen kots heeft rondgewoeld. En dan die aanranding...

Het is gewoon te RANZIG en bij het beestachtige af. Televisie voor mensen met een IQ dat niet groter is dan hun schoenmaat. Laten we RTL bewegen om de stekker eruit te trekken.
  donderdag 19 juli 2007 @ 02:28:19 #203
6941 APK
Factual, I think.
pi_51615033
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 02:19 schreef Elfletterig het volgende:

Het is gewoon te RANZIG en bij het beestachtige af. Televisie voor mensen met een IQ dat niet groter is dan hun schoenmaat. Laten we RTL bewegen om de stekker eruit te trekken.
Ik wil gewoon nog DGK kunnen kijken, maar dan zonder Huub en ik heb connecties bij FedEx.
Als jij wilt dat het hele programma stopt moet je maar een eigen topic openen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 19 juli 2007 @ 02:32:35 #204
2018 PC eend
relativist
pi_51615073
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 01:59 schreef APK het volgende:

[..]

Oprotten met die kleine kutvliegtuigjes, ik ken iemand die een vrij hoge positie bij FedEx heeft.
Daar valt vast wel iets mee te regelen, is ook goede reclame voor zijn bedrijf.

[afbeelding]
Mail hem een 'FedEx' in 'FokHub' gesoepte versie om hem dit commercieel uitermate goed doordachte plan voor hem te visualiseren
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 19 juli 2007 @ 02:33:05 #205
84524 Morwen
I got life
pi_51615078
quote:
Deze petitie is veel te beperkt, met alle respect. Liever zie ik een petitie, gericht aan RTL, om bij de overname van Tien onmiddellijk met dit bagger-programma te stoppen. Daarvoor zijn veel meer redenen dan alleen het gedrag van Huub. Wat te denken van het gedrag van die Jaap, die de boel heeft lopen terroriseren en in zijn eigen kots heeft rondgewoeld. En dan die aanranding...

Als je niet kijkt, wat boeit het jou dan? Of kijk je stiekum wel
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  donderdag 19 juli 2007 @ 02:44:40 #206
2018 PC eend
relativist
pi_51615191
quote:

Huub is de as van al dat kwaad, toen hij erin ging daalde letterlijk en figuurlijk het niveau, kijk de uitzendingen er maar op na...
We moeten deze spin in het web van verloedering zo snel mogenlijk uit het programma elimineren, want dit begint maatschapelijk onverantwoord te worden, de onderlaag uit de maatschappij blijkt namelijk op uitzonderlijke wijze zich intens met deze huub te indentificeren en proberen op allerlei wijze maatschappelijke onrust te creeren en demoniserend haat te zaaien naar iedereen die tegen hem zou zijn.
Het wordt tijd dat de AIVD deze figuren in de gaten gaat houden...

Daarom moeten wij hem uit dat hol roken, als je niet voor ons bent, ben je tegen ons
pi_51615429
Als je Huub er echt uit wil hebben, biedt hem dan, middels een officiëel schrijven, een topfunctie aan bij de IND of zo met een salaris van 200.000. Hij is uitermate geschikt om, in zijn ogen ongewenste vreemdelingen, weg te sarren.

Een alternatief kan zijn directeur van een thuiszorg organisatie, daar moeten ook nog een paar duizend mensen weg.
pi_51615435
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 03:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je Huub er echt uit wil hebben, biedt hem dan, middels een officiëel schrijven, een topfunctie aan bij de IND of zo met een salaris van 200.000. Hij is uitermate geschikt om, in zijn ogen ongewenste vreemdelingen, weg te sarren. Niet goedschiks, dan wel kwaadschiks.

Een alternatief kan zijn directeur van een thuiszorg organisatie, daar moeten ook nog een paar duizend mensen weg.
  donderdag 19 juli 2007 @ 03:15:02 #209
2018 PC eend
relativist
pi_51615498
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 03:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je Huub er echt uit wil hebben, biedt hem dan, middels een officiëel schrijven, een topfunctie aan bij de IND of zo met een salaris van 200.000. Hij is uitermate geschikt om, in zijn ogen ongewenste vreemdelingen, weg te sarren.

Hij is niet echt dom, hij zou best wel een goede baan kunnen hebben als hij dat echt zou willen, maar hij verkoopt liever telefoons en zuipt en snuift zich elke dag de tyfus
pi_51615526
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 02:44 schreef PC eend het volgende:

Huub is de as van al dat kwaad, toen hij erin ging daalde letterlijk en figuurlijk het niveau, kijk de uitzendingen er maar op na...
We moeten deze spin in het web van verloedering zo snel mogenlijk uit het programma elimineren, want dit begint maatschapelijk onverantwoord te worden, de onderlaag uit de maatschappij blijkt namelijk op uitzonderlijke wijze zich intens met deze huub te indentificeren en proberen op allerlei wijze maatschappelijke onrust te creeren en demoniserend haat te zaaien naar iedereen die tegen hem zou zijn.
Het wordt tijd dat de AIVD deze figuren in de gaten gaat houden...

Daarom moeten wij hem uit dat hol roken, als je niet voor ons bent, ben je tegen ons

pi_51616780
* meldt zich, maar ziet de lijst niet
Zomerslaapt tot aan de winter
pi_51616803
Natasia moet blijven::

*27 Knut_je
Zomerslaapt tot aan de winter
pi_51617632
Weetje wat het eigenlijk is. Huub is niet de enige die te ver is gegaan, dus deze petitie/actie kan je voor bijna iedere bewoner wel gaan houden. Iedere bewoner heeft tegenstanders, alleen de een wat meer dan de ander. Alle mensen die tegen Huub zijn stemmen hier, betekend helemaal niets, want hetzelfde kan in grote maten voor de andere bewoners. Het gaat dus echt niets uithalen, mede doordat de redactie Huub niet kwijt wil.
De kans is groter dat het programma er gewoon mee stopt. Wat ik overigens niet eens erg zou vinden.
Maar goed, mijn laatste bijdrage. Neem dit alles eens niet zo serieus, want het gaat toch niet werken.

[ Bericht 19% gewijzigd door -Strawberry- op 19-07-2007 08:14:43 ]
  † In Memoriam † donderdag 19 juli 2007 @ 09:15:09 #214
128220 Peter6000
pi_51618350
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 00:53 schreef Day het volgende:

[..]

Wie zijn dat, Peter?
Arcee (Spinvisfan en statisticus), en Schatje (gastmoderatrice).

Je voelt je toch niet gepasseerd dat ik je niet heb benaderd he.
Ik dacht: die doet het toch niet.

@Lieve: tnx voor je moeite mensen voor ons te werven.
Ik ben erg blij met de vele aanmeldingen.
  † In Memoriam † donderdag 19 juli 2007 @ 09:20:06 #215
128220 Peter6000
pi_51618467
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 08:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Neem dit alles eens niet zo serieus, want het gaat toch niet werken.
Neem je de lijst uit dat andere topic (je weet wel, die kortere lijst ) dan wel serieus????
Die krijgen de bewoners namelijk toch niet te zien, hooguit horen ze bij de FEBO dat de aktie er is gweest, en ze er niet over mogen praten.

Nog ruim 2 maanden, dan is het 23 september.
pi_51618490
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 09:20 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Neem je de lijst uit dat andere topic (je weet wel, die kortere lijst ) dan wel serieus????
Nee, die neem ik ook niet serieus.
  † In Memoriam † donderdag 19 juli 2007 @ 09:26:30 #217
128220 Peter6000
pi_51618591
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 09:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, die neem ik ook niet serieus.
Oh, gelukkig: dan is het goed.
Als er nu tienduizend tv kijkers in aktie kwamen, of het staat groot in de Telegraaf (moeder is een gewelddadig monster en doet mee aan groepsaanranding) heeft het een kansje.

Ik las gisteren in de Spits of Metro dat de makers hadden ingeschat dat boetes zouden afschrikken het geweld te stoppen, dat dit niet is gebeurd, en dat de regels daarom aangescherpt zijn.
Het kwam erg plausibel over.

Het is voor hun echt een afgedane zaak hoor.

Maar dit geldt natuurlijk niet voor Huub, Huub is overal de uitzondering.
Vandaar deze aktie.
pi_51618598
Peter
Ik mocht op de 2e plaats
Maar ik wil niet onder Teamlead en wel boven jou staan
Dus er is maar 1 oplossing: Teamlead staads als laatste
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  † In Memoriam † donderdag 19 juli 2007 @ 09:29:02 #219
128220 Peter6000
pi_51618632
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 09:27 schreef kleinzusje het volgende:
Peter [afbeelding]
Ik mocht op de 2e plaats
Maar ik wil niet onder Teamlead en wel boven jou staan
Dus er is maar 1 oplossing: Teamlead staads als laatste
Sorry, gezien de grote aanwas van afgelopen nacht doet de volgorde er niet meer toe.
Zelf veranderen (copy pasten) is natuurlijk wel toegestaan.

Zolang je maar niet inhoudelijk gaat klooien met de lijst, dat zou natuurlijk wel heel erg onsportief zijn.
pi_51618698
Misschien kunnen er voor de zes aanranders wat aanrandvliegtuigen komen?
Ze zijn zo verblind door de jaloesie... hun handje vol fans schreeuwen moord en brand hier en op andere fora. mooi!
Ze dulden inmiddels geen commentaren meer bij fimpjes op YouTube het angstige nix gehalte begint steeds grotere vormen aan te nemen Zijn die fans bereid een vliegtuig voor het tuig te huren? Voor ieder van de zes 1 afzonderlijk vliegtuig over de kooi te laten vliegen? Zijn hun fans bereid zo ver te gaan? Of zal er voor dit tuig dan toch een tegenbanner voor Huub en Lieke aan worden gehangen ( waardoor het eigenlijk toch WEER een Huub en Lieke vliegtuigje is?)

------------------
Vliegtuigjes gevraagd voor de zes aanranders? Zodat zij ook eens wat anders krijgen dan graftakken?

[ Bericht 6% gewijzigd door avonne op 20-07-2007 22:21:59 ]
pi_51618769
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 09:32 schreef Lieve het volgende:
Stuur ook eens bloemetje voor Ellie of Mitch!
pi_51618817
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 09:29 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Sorry, gezien de grote aanwas van afgelopen nacht doet de volgorde er niet meer toe.
Zelf veranderen (copy pasten) is natuurlijk wel toegestaan.

Zolang je maar niet inhoudelijk gaat klooien met de lijst, dat zou natuurlijk wel heel erg onsportief zijn.
ok
ps. Bedankt nog voor je vliegtuig van gisteren , heb het helaas niet live kunnen zien ivm sociale verplichtingen. Gelukkig heeft Disana er een cap van gemaakt en in de FB gezet
  † In Memoriam † donderdag 19 juli 2007 @ 09:48:21 #223
128220 Peter6000
pi_51619022
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 02:17 schreef voyeur het volgende:
Met vriendelijke groet,

---------------- Robert6000
Ja, dat is wel een goede brief.

Op deze manier integreren de beide akties, en hebben we een nog langere lijst.
Maar dit vergt wel enige omschakeling bij de users die Huub als God zien.
Want God doet ook niets fout (behalve dan niets doen aan oorlogen, honger, onrecht, martelingen, uitbuiting).

Groetjes,

Robbert6000

[ Bericht 2% gewijzigd door avonne op 20-07-2007 22:20:33 ]
  † In Memoriam † donderdag 19 juli 2007 @ 09:51:10 #224
128220 Peter6000
pi_51619103
Oh, dat Fed-ex is dus niet de namen op Cora schrijven met merkstift.

donderdag 19 juli 2007 @ 12:07:55 #225
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_51622778
quote:
Of zal er voor dit tuig dan toch een tegenbanner voor Huub en Lieke aan worden gehangen ( waardoor het eigenlijk toch WEER een Huub en Lieke vliegtuigje is?)

----------------
Vliegtuigjes gevraagd voor de zes aanranders? Zodat zij ook eens wat anders krijgen dan graftakken?
Kan het wat smaakvoller? Dit soort vergelijkingen of beeldspraak daar houd ik niet van

[ Bericht 10% gewijzigd door avonne op 20-07-2007 22:22:19 ]
  donderdag 19 juli 2007 @ 13:35:32 #226
182896 ScofieldM
There is no plan
pi_51625223
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 12:07 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

Kan het wat smaakvoller? Dit soort vergelijkingen of beeldspraak daar houd ik niet van
Ach joh die lieve spoort niet heeft ook geen eigen leven behalve DGK, Brianfans hebben het niet nodig om zo'n vliegtuig over te laten vliegen want hij weet toch wel door wie hij gesteund wordt.
de kabouter en sliko kunnen het niet alleen af dus moeten de fans maar weer helpen zoals altijd, er is maar 1 aanrander in huis en dat is die kabouter huub. Eerst Amanda tegen haar zin toen ze dronken was, vorige week was het Nadia dus hou toch op over dat aanrandverhaal.
Sliko had een lesje nodig en ik denk dat ze die wel geleerd heeft nu
DGK stopt echt niet integendeel, JdM wrijft in z'n handjes want publiciteit is publiciteit, negatief of positief maakt niet uit. Alles voor de kijkcijfers en die groeien hierdoor alleen maar. JdM IS EEN GENIE!

GAAT AF
ZIT
APPORT KABOUTER
"Fear can hold you prisoner, hope can set you free"
www.prisonbreak.nl
BRIAN is MASTER
pi_51625667
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 13:35 schreef ScofieldM het volgende:

[..]

Ach joh die lieve spoort niet heeft ook geen eigen leven behalve DGK, Brianfans hebben het niet nodig om zo'n vliegtuig over te laten vliegen want hij weet toch wel door wie hij gesteund wordt.
de kabouter en sliko kunnen het niet alleen af dus moeten de fans maar weer helpen zoals altijd, er is maar 1 aanrander in huis en dat is die kabouter huub. Eerst Amanda tegen haar zin toen ze dronken was, vorige week was het Nadia dus hou toch op over dat aanrandverhaal.
Sliko had een lesje nodig en ik denk dat ze die wel geleerd heeft nu
DGK stopt echt niet integendeel, JdM wrijft in z'n handjes want publiciteit is publiciteit, negatief of positief maakt niet uit. Alles voor de kijkcijfers en die groeien hierdoor alleen maar. JdM IS EEN GENIE!

GAAT AF
ZIT
APPORT KABOUTER
jeejjj....jij spoort eg niet!!!!!!
pi_51626424
quote:

Misschien kunnen er voor de zes aanranders wat aanrandvliegtuigen komen?
Ze zijn zo verblind door de jaloesie... hun handje vol fans schreeuwen moord en brand hier en op andere fora. mooi!
Ze dulden inmiddels geen commentaren meer bij fimpjes op YouTube het angstige nix gehalte begint steeds grotere vormen aan te nemen Zijn die fans bereid een vliegtuig voor het tuig te huren? Voor ieder van de zes 1 afzonderlijk vliegtuig over de kooi te laten vliegen? Zijn hun fans bereid zo ver te gaan? Of zal er voor dit tuig dan toch een tegenbanner voor Huub en Lieke aan worden gehangen ( waardoor het eigenlijk toch WEER een Huub en Lieke vliegtuigje is?)

---------------------
Jij hebt wel vaker van die rare opmerkingen hè?

[ Bericht 6% gewijzigd door avonne op 20-07-2007 22:22:43 ]
pi_51627391
He ik heb een idee zullen we allemaal 100 euro betalen (ik beheer de kas) en dan een lucht ballon huren en dan uhm allemaal papiertjes met texten eruit strooien ja ja laten we dat doen.

MENSEN KIJK OF KIJK NIET, met al die domme akties krijg je alleen het effect dat we nooit meer live kunnen me kijken met een programma. Al die emails naar sponsors bevorderen nou niet echt dat het programma lang zal blijven bestaan. Dat er dan nog daadwerkelijk mensen 112 bellen is al helemaal triest.
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  donderdag 19 juli 2007 @ 15:45:48 #230
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_51629129
Huub

Count me in!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  † In Memoriam † donderdag 19 juli 2007 @ 16:07:11 #231
128220 Peter6000
pi_51629837
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 14:48 schreef Pavement het volgende:
He ik heb een idee zullen we allemaal 100 euro betalen (ik beheer de kas) en dan een lucht ballon huren en dan uhm allemaal papiertjes met texten eruit strooien ja ja laten we dat doen.
Ja, das een goed idee.

[AKTIE] PAPERTJES VOOR HUUB EN LIEKE

We hebben alleen wel een winddeskundige nodig, anders waaien de papiertjes misschien dusdanig dat ze bij de buren terecht komen.
pi_51630737
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 16:07 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Ja, das een goed idee.

[AKTIE] PAPERTJES VOOR HUUB EN LIEKE

We hebben alleen wel een winddeskundige nodig, anders waaien de papiertjes misschien dusdanig dat ze bij de buren terecht komen.
Nou en? Die buren zijn geen haar beter, die slaan de hele dag door!
  donderdag 19 juli 2007 @ 17:18:21 #233
798 voyeur
bemoeit zich
pi_51632030
Tennisballlen met teksten erop. Zo deden we dat al bij BB1. Veel minder last van de wind. 'Operatie messageball revisited'.
Here we are now, entertain us.
pi_51633480
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 14:48 schreef Pavement het volgende:
Geld is onderweg ik heb er maar 1000 van gemaakt anders is het ook zo'n magere actie, ben blij dat jij het geld beheerd jij lijkt me echt enorm betrouwbaar
Even a broken clock is right twice a day.
  donderdag 19 juli 2007 @ 18:17:15 #235
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_51633568
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 17:18 schreef voyeur het volgende:
Tennisballlen met teksten erop. Zo deden we dat al bij BB1. Veel minder last van de wind. 'Operatie messageball revisited'.
oh, waren jullie dat!
  vrijdag 20 juli 2007 @ 13:17:27 #236
134727 VirtualPOM
pi_51658574
Gisteren Nova gezien. Hier werd 'meneer' Huub, die toch begonnen is met deze vorm van Terror (met het tikken in Brians gezicht is het officiel begonnen, Ik vond het afschuwelijk, tot mijn verbasing vonden mensen op het forum het geweldig) en vele daaropvolgende acties, buiten schot gelaten. Het slipjesincident en alle acties en gedragingen van Huub hadden een mooi totaalbeeld kunnen leveren mijn inziens, maar nee een psycholoog die zegt dat ze 'gingen kaarten waarbij de winnaar met iemands vriendin naar bed mocht'. Klopt van geen kanten natuurlijk, het was pokeren waarbij de verliezer in het kantoortje moest slapen. Belachelijk hoe de media ermee omgaat....
pi_51659542
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:17 schreef VirtualPOM het volgende:
Gisteren Nova gezien. Hier werd 'meneer' Huub, die toch begonnen is met deze vorm van Terror (met het tikken in Brians gezicht is het officiel begonnen, Ik vond het afschuwelijk, tot mijn verbasing vonden mensen op het forum het geweldig) en vele daaropvolgende acties, buiten schot gelaten. Het slipjesincident en alle acties en gedragingen van Huub hadden een mooi totaalbeeld kunnen leveren mijn inziens, maar nee een psycholoog die zegt dat ze 'gingen kaarten waarbij de winnaar met iemands vriendin naar bed mocht'. Klopt van geen kanten natuurlijk, het was pokeren waarbij de verliezer in het kantoortje moest slapen. Belachelijk hoe de media ermee omgaat....
Hate to burst your bubble, maar Brian is echt degene die ooit is begonnen met fysiek geweld en persoonlijke eigendommen gappen.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 13:48:05 #238
134727 VirtualPOM
pi_51659683
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:43 schreef mootie het volgende:

[..]

Hate to burst your bubble, maar Brian is echt degene die ooit is begonnen met fysiek geweld en persoonlijke eigendommen gappen.
Die acties vielen in het niet bij het bewust benaderen en terroriseren waar Huub mee begon. Overigens kan je dat 'gappen' verwachten in een spel als de Gouden Kooi en het was stom dat men hier geen regels over opgesteld had, omdat dat voor de hand lag. Toen die er waren was het ook meteen over.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:18:32 #239
2018 PC eend
relativist
pi_51669190
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:43 schreef mootie het volgende:

[..]

Wat voor fysiek geweld heeft Brian als eerste gepleegt dan
En wat is het eerste persoonlijke bezit wat gestolen is?
Ik dacht contactpunten en volgens mij niet door Brian?
pi_51670886
Een ieder die vindt dat Lieke is aangerand of verkracht, lees dan de onderstaande tekst.
Lieke wilde men ontdoen van de zender, niks meer of minder, dus geen aanranding of verkrachting.
Wie zich wel schuldig heeft gemaakt aan onderstaande is Huub. Hij wilde zijn piemel tevoorschijn halen en trok het broekje van Nadia stuk. Dat is bewust en agressief iemand te willen dwingen tot onwenselijke acties. DUS AANRANDING.

Steun daarom deze actie en zet je handtekening erbij !!!!!!!

Bron: Wikipedia
Aanranding is iemand dwingen tot het plegen of ondergaan van een ontuchtige handeling. Vaak komt dit neer op het ongewenst aanraken of laten aanraken van geslachtsdelen. De volledige wettelijke benaming is "aanranding van de eerbaarheid".
Het grote verschil met verkrachting is dat bij een verkrachting sprake is van binnendringen van het lichaam en bij aanranding niet.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 19:14:11 #241
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_51670965
Of het onwenselijk was weet ik zo net nog niet
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 20 juli 2007 @ 19:16:33 #242
2018 PC eend
relativist
pi_51671060
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 19:14 schreef HiDiHo het volgende:
Of het onwenselijk was weet ik zo net nog niet
Daarom sloeg ze ook van haar af
  vrijdag 20 juli 2007 @ 19:17:44 #243
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_51671108
Brief is opgesteld zonder mijn medeweten en ik verleen GEEN toestemming om mijn naam of teksten uit andere brieven of posts te gebruiken !!!!
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
  vrijdag 20 juli 2007 @ 19:24:39 #244
2018 PC eend
relativist
pi_51671325
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 19:17 schreef Ashrak het volgende:
Brief is opgesteld zonder mijn medeweten en ik verleen GEEN toestemming om mijn naam of teksten uit andere brieven of posts te gebruiken !!!!
Jammer voor je
  vrijdag 20 juli 2007 @ 19:28:31 #245
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_51671431
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 19:24 schreef PC eend het volgende:

[..]

Jammer voor je
Niets jammer, want mijn naam en mijn teksten worden gebruikt zonder toestemming.
Die heb ik dus ook niet verleend en ik heb dan ook al een klacht ingediend bij een moderator.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_51673288
Bron: Wikipedia...

Wikipedia is samengesteld door mensen die online iets te melden denken te hebben. Het hoeft dus niet waar te zijn lijkt me...

ow jah had ik al gezegd dat ik pro huub ben...
  vrijdag 20 juli 2007 @ 20:33:00 #247
69994 seto
-|||--------|||-
pi_51673414
Heeft iemand al gezegd dat puntjes achter elke je zin je er echt als een retard uit laat zien....
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 20 juli 2007 @ 21:47:48 #248
2018 PC eend
relativist
pi_51675718
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 19:28 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Niets jammer, want mijn naam en mijn teksten worden gebruikt zonder toestemming.
Die heb ik dus ook niet verleend en ik heb dan ook al een klacht ingediend bij een moderator.
Ik had met een kloon ingetekend op die actie van jouw, maar ik had ook geen toestemming gegeven voor extra aanvullende eisen waar je later mee kwam toen je je verborgen agenda opentrok

Ik denk dat ik ook maar eens ga klagen
  vrijdag 20 juli 2007 @ 21:48:47 #249
2018 PC eend
relativist
pi_51675758
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 20:33 schreef seto het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat puntjes achter elke je zin je er echt als een retard uit laat zien....
Dat zou heel goed kunnen kloppen
pi_51676144
Ik heb enkele posten aangepast betreffende
- usernamen die het beoogde doel van dit topic niet ondersteunen
- ongepast terreur voorstel

Voyeur kan wel Ashraks brief aanhalen en voorzien van zijn eigen commentaar, maar niet suggereren dat Ashrak dat commentaar onderschrijft.

[ Bericht 85% gewijzigd door avonne op 20-07-2007 22:39:58 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')