Dat ziet er beter uit.
Laten we dan ook een collectieve brief opstellen en die dan dumpen per fed-ex. Wat te denken van de volgende tekst met suggesties in bold waar we nog even over moeten vergaderen. Ik neem als basis de prachtige petitie van Ashrak.
Geachte Redactie,
De sancties voor de 6 bewoners die gisteren de beschamende actie hebben uitgevoerd op Lieke en Huub is volkomen terecht, maar ik mis twee kleine toevoegingen en dat is de exit van Natasia en een publiek demasque van Huub.
In de brief na het trap-incident (Jaap) stond:
Natasia, vanwege uw actie wordt er als eerste 1.000,- euro van uw borg ingehouden en 100.000,- op uw eventuele jackpot. Daarnaast krijgt u een officiele waarschuwing. Mocht uw tijdens uw verdere verblijf in De Gouden Kooi nogmaals dit soort heftige acties uitvoeren dan wordt u per direct verwijderd uit de villa. De officiele waarschuwing blijft geldig tot uw vertrek.
De acties van Natasia zijn volkomen buiten proportioneel en dienen derhalve, zoals in de brief vermeld van hedenmiddag, zo bestraft te worden. Hierin wordt gesproken over een misselijkmakende actie die alle grenzen (ook van fysiek geweld) te buiten ging. [uh, dit is wat warrig, ik vond het eigenlijk wel binnen de grenzen van fysiek geweld vallen]
Natasia en Huub zijn vaak de de hoofddaders en hebben al meerdere overtredingen begaan.
De actie van gisteren die uit het oogpunt van Natasia het volgende ongeveer inhield: [uh, ik geloof dat de actie er vanuit het oogpunt van Nastasja er heel anders uitzag]- beraming actie met overige bewoners
- Lieke in wurggreep nemen
- Lieke half wurgen
- aanwijzingen geven aan anderen over ontkleding Lieke
- trappen Huub
De acties liegen er niet om en zouden volgens de brief dan ook gelijk moeten leiden tot het vertrek van Natasia en dit is tot op heden niet gebeurd. Onbegrijpelijk, want de brief en de acties liegen er gewoon niet om. [stylistisch niet fraai om steeds weer acties niet te lagen liegen]
Jullie kunnen nu, afgelopen vrijdag na het bloempot-incident ook al niet, gewoon niet meer onder het vertrek van Natasia uit [hmm, als het na het vrijdagincident al niet kon en ze er toch nog in zit, zou je verwachten ze er nog steeds onder uit kunnen. Herformulering lijkt wijs] en toch verblijft ze nog in de villa.Waar en hoe moet het eindigen? [voor een petitie tikje retorisch, grote kans op gevatte antwoorden van de redactie]
Het kan niet zo zijn dat bewoners ongelijk worden behandeld en in dit geval worden beschermd. [waarom niet; dit kan beter weg]
Wij als streamers eisen, op grond van de DGK-regels en de eerder genoemde brief, het vertrek van Natasia. [de regel is dat de regels aangepast kunnen worden. Geen goede grond voor een eis, misschien beter gewoon zeggen dat je een pest hekel aan haar hebt]
Tevens heeft Huub Nadia van haar slipje ontdaan, en hiermee alle grenzen van fatsoen ruimschoots overschreden.
Wij willen ook dat Huub hiervoor in een extra testimonial tijdens een reguliere uitzending zijn excuses moet maken aan zowel Nadia, als het kijkerspubliek.
Huub, die zijn mond vol van heeft dat hij geen vrouwen slaat, dient hier kleur te bekennen.[vind ik zwak: als hij dan bijvoorbeeld groen kiest wordt het een saaie testimonial]
Met vriendelijke groet,
--------------------------
[ Bericht 0% gewijzigd door avonne op 20-07-2007 21:59:44 ]
Here we are now, entertain us.