quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:15 schreef ScofieldM het volgende:
Ik doe mee, het wordt tijd dat die huubje een lesje krijgt, iedereen een boete behalve hij en die anabolenchick van hem?
Slachtoffer my foot! Eric was pas slachtoffer toen die kabouter hem terroriseerde en nou loopt ie te janken en heeft ie de hulp nodig van achter??!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat met die slip was omdat zij hem heel erg (seksueel) uitlokte en hij hapte alleen maar toe.
Dat bij Lieke kwam uit het niets. Of tja, omdat zij iets met die nagelset had gedaan. Maar die wilde ze zelfs vergoeden, iets wat nog niet over haar vernielde spullen gezegt kan worden.
Maar goed, die petitie haalt toch niet veel uit.
[..]
![]()
Dat is toch meer dan logisch?Huub en Lieke waren slachtoffer. Waarom een boete?
Anyway, succes.![]()
Nadia.....Aan een zijstrikje van het broekje getrokken...meer nietquote:Op maandag 16 juli 2007 23:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Huub heeft Nadia van haar slipje ontdaan
Ja, op dat moment was ik ook tegen Huub. Maar dan nog, dit vind ik veel erger dan de terror toen tegen Eric.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:32 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Slachtoffer my foot! Eric was pas slachtoffer toen die kabouter hem terroriseerde en nou loopt ie te janken en heeft ie de hulp nodig van achter??!![]()
Ja, ze blijven nog een hele tijd de underdog. Maar zo'n lesje ging (duidelijk) te ver.quote:Het werd tijd dat hij een lesje kreeg met z'n arrogante gedrag, denkt dat hij al gewonnen heeft maar dat gaat niet gebeuren, ook al is hij zg gestopt met drinken (wat niet waar is want het is hem opgelegd door de regie) het gaat hem niet helpen want hij gaat snel de poort uit. Het blijft gewoon 6 tegen 2 of 5 tegen 2 ze blijven in de minderheid en dat gaat nog wel even door ook.
Dus ook doei Natasia&co? Want wat die bij Lieke deden was eerder aanranding te noemen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:45 schreef ScofieldM het volgende:
Aanranding is aanranding WEG MET HUUB!
Hij is niet alleen een aanrander maar ook een WIFEBEATER en een RASCIST op.rotten kikkeroog.
Amen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:40 schreef riri het volgende:
[..]
Nadia.....Aan een zijstrikje van het broekje getrokken...meer niet
Nadat ze ongevraagd (aanranding) Huub diezelfde dag hard op zijn bek had gepakt en haar tong diep in zijn keel had gestoken en vertelde dat ze met hem wou neuken...
De aanranding was in kaart gebracht door het groepje van zes en helemaal uitgestippeld.
Ook de molestatie van Lieke was tot in de puntjes voorbereid door de groep van zes.
De beelden laten klip und klar zien wat voor geweld deze mensen inzetten
Lieke is gemolesteerd door 3 vrouwen....die haar delen van haar kleren van het lijf hebben gescheurd...haar bh afgesjord...haar slipje hebben uitgetrokken....in een wurggreep genomen,de drie mannen hebben haar viend vastgeklemd zodat hij zijn vriendin niet kon beschermen maar lijdzaam moest toezien.
Hoe laag ben je als mens dat je aan zoiets meedoet zonder ook maar iets van schaamte.
Alle zes.
Ze zit onder de blauwe plekken...de leiding van DGK vond het ontoelaatbaar en misselijkmakend wat deze groep heeft laten zien.....ze hebben alle zes per persoon een boete gekregen van ¤101.000....alle zes,geen één uitgezonderd.
De aktie was helemaal uitgestippeld en voor alle mensen die het gezien hebben misselijkmakend.
Al deze 6 mensen hebben meegedaan en opgeroepen tot fysiek geweld.
Geen enkel mens heeft daar woorden voor...
Stuur dat even mee naar de politie...
Wat ik hier begrijp van de meesten is dat alles wat huub doet goedgekeurd wordt terwijl hij z'n agressie moet leren beteugelen. Wat dat betreft kan hij een voorbeeld nemen aan Brian. Huub wilde hem aanvliegen en Brian kwakte hem als een lappenpop tegen de muurquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, op dat moment was ik ook tegen Huub. Maar dan nog, dit vind ik veel erger dan de terror toen tegen Eric.
[..]
Ja, ze blijven nog een hele tijd de underdog. Maar zo'n lesje ging (duidelijk) te ver.
Niet zozeer voor hem, maar voor Lieke.
Net zoals het ook zoveel zin heeft om hier een petitie te openen voor verwijdering van Natasia gaat hem ook niet worden want ze liggen bij Tien echt niet wakker van een paar forumnamen, zij bepalen hoe het spel verloopt en niet het publiek en hierdoor laten ze zich ook niet beinvloeden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus ook doei Natasia&co? Want wat die bij Lieke deden was eerder aanranding te noemen.
Maar zoals al eerder, succes met deze nuttelose anti-huub petitie.
Het programma is doomedquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:08 schreef riri het volgende:
De groep van 6 kent geen andere praktijken dan very low gedrag.
Overal hoor je diepe verontwaardiging over deze 6 hun aktie van gisteren.
Meer en meer bedrijven haken af (gisteren en recordaantal) willen niet meer bij dit programma adverteren....de kapper heeft ook al zijn medewerking opgezegd omdat ze zich met het geweld wat zich gisteren heeft voorgedaan niet meer willen en kunnen associëren,velen zijn hen al voorgegaan.
Ach joh maakt het uit, hoe meer er over dit programma wordt gesproken (negatief/positief) hoe langer het programma zal bestaan maar dat beseffen ze kennelijk niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het programma is doomed![]()
Het is het geprek van de dag, op straat hoor je niks anders![]()
Binnenkort gaan de Amerikanen binnenvallen, want die houden ook niet zo van terror
En jij blijft maar kijken![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het programma is doomed![]()
Het is het geprek van de dag, op straat hoor je niks anders![]()
Binnenkort gaan de Amerikanen binnenvallen, want die houden ook niet zo van terror
En jij blijft maar kijken![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wat een kuttopic
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:15 schreef ScofieldM het volgende:
Ik doe mee, het wordt tijd dat die huubje een lesje krijgt, iedereen een boete behalve hij en die anabolenchick van hem?
01 Surveillance-Fiets
02 kleinzusje
03 Peter6000
04 PC eend
05 APK
06 Ian_Nick
07 sweetgirly
08 Teamlead
09 Neemijnietserieus (maar nu wel serieus dus)
10 T-lex
11 ScofieldM
12 Cobra
![]()
Ik sta liever met een klein groepje autonoom denkende mensen (moeilijk woord he: autonoom) op deze userlijst, dan met een groep tunnelvisie-randdebielen op de debielenlijst.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:38 schreef Marelle het volgende:
Congratssssssss er zijn al 11 users, geweldig!!!!!!!!![]()
![]()
[afbeelding]
Peter, ook ik doe mee. Wederom een extra stap bovenop Huubs duivelse gedrag, ik dacht dat het niet erger kon.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik sta liever met een klein groepje autonoom denkende mensen (moeilijk woord he: autonoom) op deze userlijst, dan met een groep tunnelvisie-randdebielen op de debielenlijst.
Ik zou me schamen als ik op de debielenlijst stond.
En we zijn inmiddels met zijn dertienen, Jimbo wil ook graag op de lijst.
En we hebben 2 moderators (één als lijsttrekker, en één als lijstduwer).
01 Surveillance-Fiets
02 kleinzusje
03 Peter6000
04 PC eend
05 APK
06 Ian_Nick
07 sweetgirly
08 Neemijnietserieus (maar nu wel serieus dus)
09 T-lex
10 ScofieldM
11 Cobra1
12 Jimbo
13 Teamlead
Zo heeft niemand het opgevat, op een uitzondering na.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Idd ongekend, dat ingeslapen gedrocht met zijn zogenaamde nonstop rocken (behalve dan die 10 uur per etmaal dat hij slaapt) zit in de tuin te huilen als zijn Lieke (die zijn gewelddadigheid nog enigszins binnen de perken houdt, kleutertje Huub wordt gecoached door zijn "vriendin" ) 'geslagen' wordt, want hij kan er niet zo goed tegen als er een meisje geslagen wordt.
Vervolgens rand hij Nadia aan, en klinkt op dit subforum dat Nadia het zelf heeft uitgelokt omdat ze sexy gekleed was.
Huub.![]()
01 Surveillance-Fiets
02 kleinzusje
03 Peter6000
04 PC eend
05 APK
06 Ian_Nick
07 sweetgirly
08 Neemijnietserieus (maar nu wel serieus dus)
09 T-lex
10 ScofieldM
11 Cobra1
12 Jimbo
13 VirtualPOM
14 Teamlead
Wel grappig trouwens, dat deze aktie wordt ondersteund door 2 moderators, en de [b]debielenaktie[/b] maar door eentje.
Gert, beken eens kleur.
Als er een keer een aktie komt waarin wordt gesteld dat álle bewoners smerige hufters zijn, doe ik wel mee.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:25 schreef Peter6000 het volgende:
Wel grappig trouwens, dat deze aktie wordt ondersteund door 2 moderators, en de debielenaktie maar door eentje.
Gert, beken eens kleur.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:14 schreef noucky het volgende:
Natuurlijk doe ik ook mee TEGEN Huub.
Hij kan dan wel braaf ogen maar is dat totaal niet.
WE ZIJN TOCH TEGEN AGRESSIVITEIT ? DUS DOE ALLEN NIET HYPOCRIET EN WEES HIER OOK TEGEN.
Agressief Nadia tegen de kast te douwen en agressief het bikinibroekje kapot te trekken, te walgelijk gewoon.
Vrouwen zijn bij Huub zeker niet veilig mocht een ieder dat denken.
Zijn er nog meer van deze acties dan? dan mag mijn naam daar ook wel onderquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:25 schreef Peter6000 het volgende:
Wel grappig trouwens, dat deze aktie wordt ondersteund door 2 moderators, en de debielenaktie maar door eentje.
Gert, beken eens kleur.
Yesh, de actie waarvan dit een slap aftreksel is. De ORIGINELE actie als het ware.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zijn er nog meer van deze acties dan? dan mag mijn naam daar ook wel onder![]()
"Orgineel."quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:38 schreef mootie het volgende:
Yesh, de actie waarvan dit een slap aftreksel is. De ORIGINELE actie als het ware.![]()
Dat soort belerende trukjes trap ik niet in.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:11 schreef mootie het volgende:
Het zou zo maar kunnen dat mensen een beetje respect voor je zouden hebben.... als je eens wat respect voor anderen had.
Kom maar op met de posts waar dat instaatquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat soort belerende trukjes trap ik niet in.
En over respect gesproken, als Huub respect zou hebben gehad voor de lichamelijke integriteit van Nadia, was deze aktie helemaal niet nodig geweest.
Alsof ik hier plezier in heb.
Ik heb het nu eenmaal niet zo op aanranders als Huub, en al helemaal niet op users die dat goed wensen te praten (Nadia was sexy gekleed en daarom lokte ze het zelf uit).![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Kom maar op met de posts waar dat instaat![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat met die slip was omdat zij hem heel erg (seksueel) uitlokte en hij hapte alleen maar toe.
Dat bij Lieke kwam uit het niets.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:14 schreef noucky het volgende:
.
Agressief Nadia tegen de kast te douwen en agressief het bikinibroekje kapot te trekken, te walgelijk gewoon.
Vrouwen zijn bij Huub zeker niet veilig mocht een ieder dat denken.
Ik niet hoor, ik houd mijn kritiek altijd beschaafd. Schelden is er bij mij niet bij, zou ik me zondig maken aan dezelfde karaktertrekken die ik van Huub en Natasia zo verafschuw.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:54 schreef Katewalker het volgende:
Waarom dat gescheld op Huubfans?...ik bedoel maar: "tunnelvisie-randdebielen"...![]()
![]()
Ehm, quote mij daar eens even niet. Ik bedoelde het niet op die manier.quote:
Typerende reaktie.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ehm, quote mij daar eens even niet. Ik bedoelde het niet op die manier.
Wel dat ze haar tong in zijn mond stopte en zei dat ze wel sex met hem wilde.
Dus niet: (Nadia was sexy gekleed en daarom lokte ze het zelf uit).
Dat kun je 1000x posten met het filmpje als bewijs, maar het maakt niets uit.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:33 schreef danos het volgende:
Het is voor mij overigens overduidelijk dat die trap van natasia tegen huub gewoon noodweer was omdat hij als een stier op haar kwam afgerend
Sorryquote:
Nee, er staat geen station op.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:47 schreef kleinzusje het volgende:
Peter was de routebeschrijving naar het politiebureau handig ?
Momentje ok ?quote:
Tnx, als 5 procent van het kijkerspubliek hieraan meedoet, ga ik de pe-tiet-zie persoonlijk aanbieden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:03 schreef kleinzusje het volgende:
Vertrek
Het is wel 3 minuten lopen Peterquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tnx, als 5 procent van het kijkerspubliek hieraan meedoet, ga ik de pe-tiet-zie persoonlijk aanbieden.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het duurt nog wel ff tot er 22.500 reakties zijn.
Ik ga gewoon op tijd beginnen met trainen.
Je bent een lekker wijf toch?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:09 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben gewoon een meeloop actie voerder[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je bent een lekker wijf toch?
Grijp je kans en zet Bart bovenop je![]()
Dan nietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dan is er geen MOD als lijsttrekker meer
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan niet
Onderzoeksjournalist, Irakganger en winnaar van de eerste BB ooit legt volgens mij meer gewicht in de schaal
Ga toch fietsen![]()
Duurt mij te lang.quote:
Nou heb ik niet zo'n zin ze allemaal weer na te lezen want die posts waren vrij genant, maar ik meen me toch te herinneren dat bijvoorbeeld Scanman vond dat als een meisje gezegd had te willen neuken, dat ze dan ook moest accepteren dat Huub haar broekje naar beneden deed. Er zat een paar uur tussen haar uitspraak en zijn daad, maar een kniesoor die daar op let.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Kom maar op met de posts waar dat instaat![]()
Nee dat zeg ik niet, maar het komt niet in de buurt van wat ze bij Lieke hebben gedaan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Typerende reaktie.
Het is natuurlijk allemaal Nadia`s schuld.
Want Huub is heilig.
Mooi zo.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:42 schreef PumaStreamer het volgende:
nou ben ut niet met je eens...
Ik was niet echt van plan nog wat te posten heur.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:58 schreef kleinzusje het volgende:
Beste Puma en Ian
Kunnen jullie deze chat ergens anders voortzetten voor dat het topic van Peter verkloot wordt ? Dank alvast. Peter is er vanavond weer om de boel te ordenen. Het zou fijn zijn als het topic een beetje schoon blijft.
Veel dank![]()
Ik ook!quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:01 schreef kleinzusje het volgende:
Thx![]()
Als Peter er is, ga ik hem nog wat vragen stellen over de volgorde van de lijst![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:11 schreef voyeur het volgende:
Eisen we ook nog iets eigenlijk?
quote:Op maandag 16 juli 2007 23:55 schreef Peter6000 het volgende:
Post in dit topic je naam, als je het ermee eens bent, dat Huub hiervoor in een extra testimonial tijdens een reguliere uitzending zijn excuses moet maken aan zowel Nadia, als het kijkerspubliek.
Ja, ik bladerde al fluks terug en zag onze ferme eis, zie de edit boven.quote:
Snapte je het grapje van jou bewust niet op de lijst zetten, en wel een reaktie posten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:17 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ja, ik bladerde al fluks terug en zag onze ferme eis, zie de edit boven.
Wie zijn dat, Peter?quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:26 schreef Peter6000 het volgende:
En de andere 2 toonaangevende FOKkers ook al niet.
Oprotten met die kleine kutvliegtuigjes, ik ken iemand die een vrij hoge positie bij FedEx heeft.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:51 schreef voyeur het volgende:
Mooi dat we zo'n gebaar kunnen maken. (ik heb het net even nagevraagd, maar voor een vliegtuig is de sleep te zwaar, tenzij iedereen akkoord gaat met een 12 punts letter)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |