Dat kun je 1000x posten met het filmpje als bewijs, maar het maakt niets uit.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:33 schreef danos het volgende:
Het is voor mij overigens overduidelijk dat die trap van natasia tegen huub gewoon noodweer was omdat hij als een stier op haar kwam afgerend
Sorryquote:
Nee, er staat geen station op.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:47 schreef kleinzusje het volgende:
Peter was de routebeschrijving naar het politiebureau handig ?
Momentje ok ?quote:
Tnx, als 5 procent van het kijkerspubliek hieraan meedoet, ga ik de pe-tiet-zie persoonlijk aanbieden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:03 schreef kleinzusje het volgende:
Vertrek
Het is wel 3 minuten lopen Peterquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tnx, als 5 procent van het kijkerspubliek hieraan meedoet, ga ik de pe-tiet-zie persoonlijk aanbieden.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het duurt nog wel ff tot er 22.500 reakties zijn.
Ik ga gewoon op tijd beginnen met trainen.
Je bent een lekker wijf toch?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:09 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben gewoon een meeloop actie voerder[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je bent een lekker wijf toch?
Grijp je kans en zet Bart bovenop je![]()
Dan nietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dan is er geen MOD als lijsttrekker meer
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan niet
Onderzoeksjournalist, Irakganger en winnaar van de eerste BB ooit legt volgens mij meer gewicht in de schaal
Ga toch fietsen![]()
Duurt mij te lang.quote:
Nou heb ik niet zo'n zin ze allemaal weer na te lezen want die posts waren vrij genant, maar ik meen me toch te herinneren dat bijvoorbeeld Scanman vond dat als een meisje gezegd had te willen neuken, dat ze dan ook moest accepteren dat Huub haar broekje naar beneden deed. Er zat een paar uur tussen haar uitspraak en zijn daad, maar een kniesoor die daar op let.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Kom maar op met de posts waar dat instaat![]()
Nee dat zeg ik niet, maar het komt niet in de buurt van wat ze bij Lieke hebben gedaan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Typerende reaktie.
Het is natuurlijk allemaal Nadia`s schuld.
Want Huub is heilig.
Mooi zo.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:42 schreef PumaStreamer het volgende:
nou ben ut niet met je eens...
Ik was niet echt van plan nog wat te posten heur.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:58 schreef kleinzusje het volgende:
Beste Puma en Ian
Kunnen jullie deze chat ergens anders voortzetten voor dat het topic van Peter verkloot wordt ? Dank alvast. Peter is er vanavond weer om de boel te ordenen. Het zou fijn zijn als het topic een beetje schoon blijft.
Veel dank![]()
Ik ook!quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:01 schreef kleinzusje het volgende:
Thx![]()
Als Peter er is, ga ik hem nog wat vragen stellen over de volgorde van de lijst![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:11 schreef voyeur het volgende:
Eisen we ook nog iets eigenlijk?
quote:Op maandag 16 juli 2007 23:55 schreef Peter6000 het volgende:
Post in dit topic je naam, als je het ermee eens bent, dat Huub hiervoor in een extra testimonial tijdens een reguliere uitzending zijn excuses moet maken aan zowel Nadia, als het kijkerspubliek.
Ja, ik bladerde al fluks terug en zag onze ferme eis, zie de edit boven.quote:
Snapte je het grapje van jou bewust niet op de lijst zetten, en wel een reaktie posten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:17 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ja, ik bladerde al fluks terug en zag onze ferme eis, zie de edit boven.
Wie zijn dat, Peter?quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:26 schreef Peter6000 het volgende:
En de andere 2 toonaangevende FOKkers ook al niet.
Oprotten met die kleine kutvliegtuigjes, ik ken iemand die een vrij hoge positie bij FedEx heeft.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:51 schreef voyeur het volgende:
Mooi dat we zo'n gebaar kunnen maken. (ik heb het net even nagevraagd, maar voor een vliegtuig is de sleep te zwaar, tenzij iedereen akkoord gaat met een 12 punts letter)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |