He, da's goed nieuws. Een kleine groep mensen probeerde de Cossen namelijk tot een soort log van gelijkgestemden te vormen waar geen discussie toegestaan is.. Vandaar natuurlijk die behoefte van Danny om dit subforum te sluiten.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja. De COS TT geeft bij voorkeur een beetje aan wat er speelt, dus daar heb je veel breedte voor nodig dus zou ik het zelf niet doen![]()
Belangrijker vind ik momenteel trouwens het gezeur in de COSsen. Dat oeverloze discussieren om het discussieren, om dwars te liggen, om een mening op te dringen. En dan die aanvallen tussendoor. Plezierig is anders.
Jammer dat je mijn woorden opzettelijk verkeerd uitlegt om zelf een punt te maken; dat had je toch zeker ook wel op eigen kracht gekund?quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:57 schreef voyeur het volgende:
[..]
He, da's goed nieuws. Een kleine groep mensen probeerde de Cossen namelijk tot een soort log van gelijkgestemden te vormen waar geen discussie toegestaan is.. Vandaar natuurlijk die behoefte van Danny om dit subforum te sluiten.
Dus Yvonne, geef dit gelijk ook even aan Danny door. Als hij hoort dat zulke dingen gewoon in de Cossen gebeuren, ziet hij in dat het hier toch net een forum is en houdt hij het zeker open. kan ook zijn dat hij in de forumindex ziet dat DGK acht keer zoveel pageviews genereert als alle themafora tesamen, maar zo'n opportunist is de man van het vrije woord natuurlijk niet)
Daar had je mijn opmerking dus niet voor nodig. Ik noemde overigens niet eens partijen, omdat er op die dag van vele kanten werd gedramd en aangevallen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:37 schreef voyeur het volgende:
Nee, dat had ik niet gekund. Er wordt in de Cossen om de haverklap gezeurd dat er niet gediscussieerd mag worden, maar het haalt maar zelden het Feedback topic.
Het wordt door Beequeen c.s (ja, ja niet alleen zij doet het vandaar de c.s, maar wie meer dan de helft van de dag Cossen voor haar rekening neemt, kun je moeilijk niet noemen) steeds afgedaan als ' off topic'. terwijl dat in 99% van de gevallen gezegd wordt als er negatieve posts staan over H/L. Men wijdt dan vervolgens graag lang uit over welke geestelijke afwijkingen danwel gruwelijke misdrijven de andere zes bewoners toegeschreven kunnen worden. En mochten andersgezinden posten worden zij vaak ook gediagnosticeerd in diezelde termen. Daar is altijd wel gelegenheid voor in de dag Cosssen en je ziet er ook zelden klachten over.
Overigens zie ik ook niet wat er een verkeerde uitleg is aan jouw woorden. Leg dan beter uit wat je wel bedoelt.
Als je er genoegen in schept uitspraken anders te interpreteren om je eigen verhaal aan op te hangen, dan ben je eigenlijk geen haar beter dan degenen die steevast even hun kwakje kwijt moeten bij elke serieuze post hierquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:55 schreef voyeur het volgende:
Ik heb als altijd alle Cossen dagelijks gelezen, maar er was geen noodzaak ze te citeren noch (en niet 'nog', BQ) mijn standpunt te herzien door wat daar in stond.
En wie post in Feedback kan geen eigen wagen claimen; als iets een botsautotentje is, dan is het wel feedback.
Oh, gaan we die kant opquote:Op woensdag 18 juli 2007 02:28 schreef voyeur het volgende:
Zwaai smiley's zijn echt taboe in normale topics Disana. Het wegwimpelen van mensen is voor de simpelen van geest en daagt inhoudelijk echt niets bij.
Als ik abusievelijk een uitspraak 'geherinterpreteerd' heb, dan moet je gewoon melden wat je er dan wel mee bedoelde. Anders is de insinuatie topic vervuiling.
Zwaai smileys zijn echt voor de simpelen van geest. Gelijk kots smileys worden ze extreem veel gebruikt in het DGK deel van Fok. Ik had niet voorzien dat jij die ook ging gebruiken in deze discussie.quote:Op woensdag 18 juli 2007 02:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, gaan we die kant opIk voelde die adem 'simpelen van geest' al bij je eerste post in mijn nek. Heb je wel vaker last van misplaatste arrogantie of het onvermogen een goede gooi naar iemands IQ te doen?
Ik vind mijn post waarop je inhaakte duidelijk. De woorden zijn leesbaar, de uitdrukkingen bekend, het gegeven dat het op een tijdelijk verschijnsel op dat moment in de COS sloeg ook.
'Moeten' doe ik helemaal niets. Ik ben niet verantwoordelijk voor jouw onbegrip of behoefte mijn woorden anders te interpreteren. Vraag jij liever wat de ander bedoelt voor je een denigrerende draai aan hun uitspraken geeft.
Als je met mij de logica wilt bedrijven, dan vind ik dat heel leuk maar dan wil ik wel graag dat je je beperkingen overwint of inziet![]()
Dus ik wil noch de logica noch andere dingen met je bedrijven (toch nog even het correcte gebruik van noch benadrukken want dat gaat nog al eens mis in de Cossen), maar ik vroeg je dus inderdaad om je woorden te verduidelijken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:37 schreef voyeur het volgende:
een heleboel en dan...
Leg dan beter uit wat je wel bedoelt.
Waarop ik zojuist als antwoord ontving:quote:Op 18 July 2007 02:07 schreef BaajGuardian het volgende:
Waarom blijf je nou doorgaan, want je laat het duidelijk nieteens in dgk alleen je stalkt mij ook op de rest van het forum, ik vind je daarom maar een zielig mannetje...
Voor de laatste keer vraag ik je dus normaal om te stoppen met je geouwehoer en anders heb jij je kansen gehad bij mij
En hem word de hand boven het hoofd gehouden? Nee toch?quote:Wed 18 July 2007 02:54u door IkWeetNiets
Vind ik leuk omdat jij echt compleet gestoord bent.
hahahahaha
Span een rechtzaak aan, dwaas.
Ik word blijkbaar nieteens serieus genomen, vreemd toch want blijkbaar blijven echte onzin topics zoals die van IkWeetNiks wél open, zelfs als ze enkel gemaakt zijn om mij bewust te ridiculiseren.quote:Op woensdag 18 juli 2007 03:12 schreef Day het volgende:
BG, als je de boel op wil lichten moet je het wel goed doen.
Kleine tip: je had echt iemand anders moeten nemen voor "de stem van Talpa"
Dit topic gaat ook dicht. Als je de behoefte blijft voelen om hiermee door gaan, mag je verder in het topic van IkWeetNiets!
P.S.: vragen aan de mods mag voortaaan gewoon in het FB-topic!
Lees je even in, het gaat niet om dat sommige mensen het niet serieus willen nemen, het gaat erom dat een vriend van huub toegestaan word opzettelijk het topic te verneuken, een 2e deel aanmaken enkel gebaseerd op het ridiculiseren van, mij op het forum stalkt, dit toegeeft in de pm's.quote:Op woensdag 18 juli 2007 07:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dat men je topics niet serieus wil nemen is jammer voor je
Je zogenaamde bewijsmateriaal is ook een lachtertje, wel een vermakelijk topic.
Kan je van iedereen verwachten dat ze serieus in je topics gaan posten? Nee denk het niet.
Uit: Moeder Nadia bedreigd?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:29 schreef poepje3 het volgende: Die moeder had gewoon niet met die geitenneuker moeten trouwen. klaar.
Bedankt voor de melding. Is vanochtend reeds door Avonne gedelete, en genote.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:00 schreef SmeerCaas het volgende:
Het niveau stijgt met de dag hier....![]()
[..]
Uit: Moeder Nadia bedreigd?
Mee eens.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:01 schreef kleinzusje het volgende:
Beste Day, Avonne en Gert
Kunnen jullie het hier mee eens zijn ? CODUS (commentaren Op De Updates/Streamverslagen) #3
Bedankt voor de moeite![]()
Thx Gertquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens.
jij blijfdt toch wèl updaten hè?![]()
omdat ik het onsmakelijk vond.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom wordt mijn bericht over de moeder van Nadia ge-edit?
Mea Culpa = dat "het is mijn schuld ?"quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:08 schreef avonne het volgende:
mea culpa
DrsH had het op mijn verzoek in de updates gezet.
Je bezorgdheid over je mede-FOK!-ers is roerend. Gaat het wel goed met je?quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:33 schreef danos het volgende:
ik zou graag voorstellen om alle topposters van de Cossen te weren van het DGK subforum, en ach ook maar van het hele Fok! Forum. Deze mensen moeten in bescherming tegen zichzelf worden genomen opdat zij niet nog verder wegzakken in de labiele psychose waarin ze al vanaf januari zitten.
Laat ze maar lekker naar VOL of die andere pauperfora gaan, ik neem aan dat Fok! geen bloed aan haar handen wil? En daarnaast zijn de TBS klinieken en psychische centra al overvol, deze "topposters" zijn er van overtuigd dat het merendeel van de bewoners geestelijk labiel is maar ik denk toch dat er meer Cossers in een dergelijke smethuis terecht zullen komen.
Ik ben best bereid om een overzicht van posters, die duidelijke kenmerken weergeven van op zijn mindst hysterie en totale isolatie van de realiteit, maken die mijn gedachten ondersteunen, al zal dit wel een flink aantal A4tjes behelsen.
Dat jullie het niet geloven is het punt allang niet meer, maar dat een vriend van huub gesteund word onz topics in dit subforum te maken mij daarmee belachelijk te maken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Bedankt voor de melding. Is vanochtend reeds door Avonne gedelete, en genote.
Baajguardian: het wordt tijd dat je je verlies neemt. Je hebt een poging gedaan, met je eerste topic. Vrijwel iedereeen vindt je bewijs een lachertje en gelooft niet dat je dit serieus meent, en daarom krijg je geen apart platform voor je "scoop". Niet hier, waar inmiddels al drie topics van je gesloten zijn, en ook niet in FB, waar Danny je topic over dit onderwerp heeft gesloten.
Het is vervelend voor je dat je hier blijkbaar gefrustreerd over bent, maar probeer het anders eens buiten FOK! Wij willen het risico wel lopen dat we een fantastische primeur missen. Hier is het onderwerp nu afgehandeld, er zit wel weer genoeg tijd in nu. Dus vriendelijk verzoek om nu te stoppen met je protesten.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat jullie het niet geloven is het punt allang niet meer, maar dat een vriend van huub gesteund word onz topics in dit subforum te maken mij daarmee belachelijk te maken.
Dus kap dat figuur af, sluit dat topic van hem dan ook, want anders is je klacht tegen mij ongegrond.
En je weet dat ik gelijk heb.
Een vorige keer moest het kunnen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:58 schreef petraa het volgende:
Updates is een serieus iets, nu zet peter6000 een onzin post erin, kan die eruit gehaald worden
quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:58 schreef petraa het volgende:
Updates is een serieus iets, nu zet peter6000 een onzin post erin, kan die eruit gehaald worden
.quote:
Dat heb ik ook gedaan na een vergeefse discussie erover in de FB.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:26 schreef petraa het volgende:
[..]
.
Als dit soort dingen moeten kunnen, dan kap ik met posten in de updates. Lees ik me wel bij op VOL jammer voor de rest dan.![]()
Joh, dit is zo'n overduidelijke fake.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:26 schreef petraa het volgende:
Als dit soort dingen moeten kunnen, dan kap ik met posten in de updates. Lees ik me wel bij op VOL jammer voor de rest dan.![]()
Daar gaat het niet om, het hoort daar gewoon niet, laat hij het dan lekker in fakes zetten.quote:
ik miste je al daar!!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan na een vergeefse discussie erover in de FB.
Juist daarom had ik DrsH gevraagd om het in updates te plaatsen: het was gekleurd, maar wel erg volledig over wat er gisteren gebeurd is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mea Culpa = dat "het is mijn schuld ?"![]()
Geeft niks hoor Avonne![]()
Heb de Cossen niet gelezen en ga af op wat ik lees in de updates, dus heb mn feedback gegeven. Iedereen kan wel eens een foutje maken.
Misschien kun je als mod nog een keer aandacht vragen voor het maken van een update door Cossers ? Het is echt heel naar om thuis te komen en niks terug te kunnen lezen in dat topic. Maar ja, wie ben ik![]()
Mijn fake was beter, dat plaatje kan elke paintende puber maken man...quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:45 schreef Peter6000 het volgende:
Voor de mensen die mijn geniale HOAX opdate (waar ik inmiddels ivm de tegenwerking mee gestopt ben) hebben gemist, hier nogmaals de foto.
DIT MOET DUS GEWOON NIET KUNNEN IN EEN SERIEUS TOPIC.![]()
[afbeelding]
edit: O, hij is geplaatst naar de fakes.![]()
Nou ja, ik laat hem nu maar staan, hij stond er toch al.![]()
Misschien win ik aan het eind van DGK dan nog wel een prijsje ivm de beste fake.![]()
![]()
Ohquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mijn fake was beter, dat plaatje kan elke paintende puber maken man...
quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh![]()
Dat had ik nog niet door, ik ben er 3 kwartier mee bezig geweest die lucht blauw te krijgen, want er stond eerst een andere tekst namelijk.![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:45 schreef BaajGuardian het volgende:
en dan loopt men zich hier te gedragen als een zootje fucking huillies.
Groetjes Bg.
Zie je wel!quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Je topic was wel eventjes leuk hoor
Goed plan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:33 schreef danos het volgende:
ik zou graag voorstellen om alle topposters van de Cossen te weren van het DGK subforum, en ach ook maar van het hele Fok! Forum. Deze mensen moeten in bescherming tegen zichzelf worden genomen opdat zij niet nog verder wegzakken in de labiele psychose waarin ze al vanaf januari zitten.
Ik ben best bereid om een overzicht van posters, die duidelijke kenmerken weergeven van op zijn mindst hysterie en totale isolatie van de realiteit, maken die mijn gedachten ondersteunen, al zal dit wel een flink aantal A4tjes behelsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |