Je bezorgdheid over je mede-FOK!-ers is roerend. Gaat het wel goed met je?quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:33 schreef danos het volgende:
ik zou graag voorstellen om alle topposters van de Cossen te weren van het DGK subforum, en ach ook maar van het hele Fok! Forum. Deze mensen moeten in bescherming tegen zichzelf worden genomen opdat zij niet nog verder wegzakken in de labiele psychose waarin ze al vanaf januari zitten.
Laat ze maar lekker naar VOL of die andere pauperfora gaan, ik neem aan dat Fok! geen bloed aan haar handen wil? En daarnaast zijn de TBS klinieken en psychische centra al overvol, deze "topposters" zijn er van overtuigd dat het merendeel van de bewoners geestelijk labiel is maar ik denk toch dat er meer Cossers in een dergelijke smethuis terecht zullen komen.
Ik ben best bereid om een overzicht van posters, die duidelijke kenmerken weergeven van op zijn mindst hysterie en totale isolatie van de realiteit, maken die mijn gedachten ondersteunen, al zal dit wel een flink aantal A4tjes behelsen.
Dat jullie het niet geloven is het punt allang niet meer, maar dat een vriend van huub gesteund word onz topics in dit subforum te maken mij daarmee belachelijk te maken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Bedankt voor de melding. Is vanochtend reeds door Avonne gedelete, en genote.
Baajguardian: het wordt tijd dat je je verlies neemt. Je hebt een poging gedaan, met je eerste topic. Vrijwel iedereeen vindt je bewijs een lachertje en gelooft niet dat je dit serieus meent, en daarom krijg je geen apart platform voor je "scoop". Niet hier, waar inmiddels al drie topics van je gesloten zijn, en ook niet in FB, waar Danny je topic over dit onderwerp heeft gesloten.
Het is vervelend voor je dat je hier blijkbaar gefrustreerd over bent, maar probeer het anders eens buiten FOK! Wij willen het risico wel lopen dat we een fantastische primeur missen. Hier is het onderwerp nu afgehandeld, er zit wel weer genoeg tijd in nu. Dus vriendelijk verzoek om nu te stoppen met je protesten.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat jullie het niet geloven is het punt allang niet meer, maar dat een vriend van huub gesteund word onz topics in dit subforum te maken mij daarmee belachelijk te maken.
Dus kap dat figuur af, sluit dat topic van hem dan ook, want anders is je klacht tegen mij ongegrond.
En je weet dat ik gelijk heb.
Een vorige keer moest het kunnen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:58 schreef petraa het volgende:
Updates is een serieus iets, nu zet peter6000 een onzin post erin, kan die eruit gehaald worden
quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:58 schreef petraa het volgende:
Updates is een serieus iets, nu zet peter6000 een onzin post erin, kan die eruit gehaald worden
.quote:
Dat heb ik ook gedaan na een vergeefse discussie erover in de FB.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:26 schreef petraa het volgende:
[..]
.
Als dit soort dingen moeten kunnen, dan kap ik met posten in de updates. Lees ik me wel bij op VOL jammer voor de rest dan.![]()
Joh, dit is zo'n overduidelijke fake.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:26 schreef petraa het volgende:
Als dit soort dingen moeten kunnen, dan kap ik met posten in de updates. Lees ik me wel bij op VOL jammer voor de rest dan.![]()
Daar gaat het niet om, het hoort daar gewoon niet, laat hij het dan lekker in fakes zetten.quote:
ik miste je al daar!!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan na een vergeefse discussie erover in de FB.
Juist daarom had ik DrsH gevraagd om het in updates te plaatsen: het was gekleurd, maar wel erg volledig over wat er gisteren gebeurd is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mea Culpa = dat "het is mijn schuld ?"![]()
Geeft niks hoor Avonne![]()
Heb de Cossen niet gelezen en ga af op wat ik lees in de updates, dus heb mn feedback gegeven. Iedereen kan wel eens een foutje maken.
Misschien kun je als mod nog een keer aandacht vragen voor het maken van een update door Cossers ? Het is echt heel naar om thuis te komen en niks terug te kunnen lezen in dat topic. Maar ja, wie ben ik![]()
Mijn fake was beter, dat plaatje kan elke paintende puber maken man...quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:45 schreef Peter6000 het volgende:
Voor de mensen die mijn geniale HOAX opdate (waar ik inmiddels ivm de tegenwerking mee gestopt ben) hebben gemist, hier nogmaals de foto.
DIT MOET DUS GEWOON NIET KUNNEN IN EEN SERIEUS TOPIC.![]()
[afbeelding]
edit: O, hij is geplaatst naar de fakes.![]()
Nou ja, ik laat hem nu maar staan, hij stond er toch al.![]()
Misschien win ik aan het eind van DGK dan nog wel een prijsje ivm de beste fake.![]()
![]()
Ohquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mijn fake was beter, dat plaatje kan elke paintende puber maken man...
quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh![]()
Dat had ik nog niet door, ik ben er 3 kwartier mee bezig geweest die lucht blauw te krijgen, want er stond eerst een andere tekst namelijk.![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:45 schreef BaajGuardian het volgende:
en dan loopt men zich hier te gedragen als een zootje fucking huillies.
Groetjes Bg.
Zie je wel!quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Je topic was wel eventjes leuk hoor
Goed plan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:33 schreef danos het volgende:
ik zou graag voorstellen om alle topposters van de Cossen te weren van het DGK subforum, en ach ook maar van het hele Fok! Forum. Deze mensen moeten in bescherming tegen zichzelf worden genomen opdat zij niet nog verder wegzakken in de labiele psychose waarin ze al vanaf januari zitten.
Ik ben best bereid om een overzicht van posters, die duidelijke kenmerken weergeven van op zijn mindst hysterie en totale isolatie van de realiteit, maken die mijn gedachten ondersteunen, al zal dit wel een flink aantal A4tjes behelsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |