dat de kooi stopt...ook al is het alleen al om natasia niet dat jaar vol te laten maken..nee je snapt wel waarom lijkt me.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:14 schreef soylent het volgende:
Stemmen? Waarop?
sinds woensdag middag 2 mei ben je hier ...das nog net geen 2 maanden en dan nu al zo'n grote bek...kleine hint..je mag fokkers wel aanvallen lichtelijk..maar mijn moeder moet je je mond over houden. Je kent me niet. Je kent niemand hier. Je bent er net. Dus je moeder...hou je maar voor je.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:41 schreef afdak het volgende:
Ik stem op je moeder.
jij bent er ook net.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:23 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
sinds woensdag middag 2 mei ben je hier ...das nog net geen 2 maanden en dan nu al zo'n grote bek...kleine hint..je mag fokkers wel aanvallen lichtelijk..maar mijn moeder moet je je mond over houden. Je kent me niet. Je kent niemand hier. Je bent er net. Dus je moeder...hou je maar voor je.
Ik stem ook op je moeder.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:23 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
sinds woensdag middag 2 mei ben je hier ...das nog net geen 2 maanden en dan nu al zo'n grote bek...kleine hint..je mag fokkers wel aanvallen lichtelijk..maar mijn moeder moet je je mond over houden. Je kent me niet. Je kent niemand hier. Je bent er net. Dus je moeder...hou je maar voor je.
Simpel stop met kijken, makkelijker kan nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:10 schreef PumaStreamer het volgende:
Jah dames en heren.
Ik lees allerlei anti acties, maar het is allemaal zo nutteloos in mijn ogen. Wat mij betreft zijn alle grenzen van het normale overschreden, dat weten jullie, dat weten de bewoners, dat weet het jostiTeam van Tien, en inmiddels zit de media er onder andere door fokkers die het filmpje hebben doorgestuurd naar http://www.nu.nl/news/115(...)rd_door_Tien%27.html
Het is genoeg geweest...
Geen pro huub meer Geen pro Natasia meer tis gewoon Anti De Gouden Kooi..
wie stemt mee...
Juist, als het volgens jou niet meer leuk is kap je toch gewoon met kijkenquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
Simpel stop met kijken, makkelijker kan niet![]()
jij snapt het niet..stoppen met kijken heeft geeeeeen effect...mjah...quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
Simpel stop met kijken, makkelijker kan niet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |