Toch wil ik nog steeds Frazz ook al heeft ie een nieuw vriendinnetjequote:Op zondag 8 juli 2007 13:37 schreef Kuukske het volgende:
Je praat met jezelf hè.
Loedertje. Hij wil je niet. Je wil jezelf niet. Tieft op. Kop een trein.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:41 schreef Citronella het volgende:
Toch wil ik nog steeds Frazz ook al heeft ie een nieuw vriendinnetje
Ooit wel eens in RSD geweest, daar reiden treinen niet op tijdquote:Op zondag 8 juli 2007 13:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Loedertje. Hij wil je niet. Je wil jezelf niet. Tieft op. Kop een trein.
Diep diep van binnen houd iedereen wel van me, zelfs ikzelf misschien welquote:
Reiden. Zucht.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:48 schreef Citronella het volgende:
Ooit wel eens in RSD geweest, daar reiden treinen niet op tijd
Das gemeente Breda!quote:Op zondag 8 juli 2007 14:08 schreef Timminater het volgende:
hoor niet in dit topic thuis, ondanks dat prinsenbeek redelijk in de buurt ligt
woei, dan hoor ik toch wel hier thuisquote:
jupiler natuurlijk, en heineken omdat dat hier van de tap komt.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:13 schreef Kuukske het volgende:
Vertel eens Timmding. Wat drink je aan bier?
Bij nader inzien hoort Prinsenbeek toch niet bij Bredaquote:Op zondag 8 juli 2007 14:15 schreef Kuukske het volgende:
Heineken?
quote:Op zondag 8 juli 2007 14:17 schreef Frazz het volgende:
[..]
Bij nader inzien hoort Prinsenbeek toch niet bij Breda
Zo jammer hequote:Op zondag 8 juli 2007 14:19 schreef Timminater het volgende:
[..]
Jupiler is het vaste bier hier, maar heineken komt van de tap.
tuurlijk, ben ik voor nac.quote:
Euj, da's hier vlakbij!quote:Op zondag 8 juli 2007 16:34 schreef Elvislives het volgende:
Ik woon er ook, Ginnekenweg. En de bussen in Breda zijn kut.
Jij beleeft het concert van de Heideroosjes nog een keer?quote:Op zondag 8 juli 2007 17:40 schreef veldmuis het volgende:
Het komt de frisse lucht in Breda wel ten goede, goed dat ze dat tuig weghalen!
Ja vlakbij jou inderdaad. Ik zit tegenover de appie, helemaal aan het begin dus, op de hoek van Ginnekenweg en de Baronielaan/straat/pad/allee....quote:
Ja! Voorlopig weinig optredens in het zwembad daar hè!quote:Op zondag 8 juli 2007 18:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij beleeft het concert van de Heideroosjes nog een keer?
Aha, vandaar die teringzooi aan politiequote:Op zondag 8 juli 2007 16:45 schreef Helsie het volgende:
Ik hoopte op topic titel
"Breda #67, waar krakers en ander langharig tuig niet welkom zijn"
met daaronder de pic (naar keuze):
[afbeelding]
of
[afbeelding]
Aha! Het kaartje in de OP is wel verouderd, inmiddels zitten we nog dichterbijquote:Op zondag 8 juli 2007 18:31 schreef Elvislives het volgende:
Ja vlakbij jou inderdaad. Ik zit tegenover de appie, helemaal aan het begin dus, op de hoek van Ginnekenweg en de Baronielaan/straat/pad/allee....
heb je gehoord over de brand die daar was vrijdagnacht?quote:Op zondag 8 juli 2007 18:31 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ja vlakbij jou inderdaad. Ik zit tegenover de appie, helemaal aan het begin dus, op de hoek van Ginnekenweg en de Baronielaan/straat/pad/allee....
uhm...Ik heb mijn kamer in onderhuur vanwege stage. Weet je welk huisnummer het is? Toch even mijn onderhuurder navragen of mijn kamer nog overeind staatquote:Op zondag 8 juli 2007 19:56 schreef Clauw het volgende:
[..]
heb je gehoord over de brand die daar was vrijdagnacht?
Mn neef woont daar ook, en blijkbaar was er bij hem brand ontstaan in de keuken door de wasmachine ofzo. 2 meiden roken een brandlucht en hebben toen mn neef en zn vriendin wakker gemaakt.
gelukkig zijn zij oke
Nee geen idee!quote:Op zondag 8 juli 2007 20:33 schreef Elvislives het volgende:
[..]
uhm...Ik heb mijn kamer in onderhuur vanwege stage. Weet je welk huisnummer het is? Toch even mijn onderhuurder navragen of mijn kamer nog overeind staat
En weer gefixt, gelukkig.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:02 schreef Kuukske het volgende:
Nou hè! Hier wel. JD had net Internet gesloopt
Dat wel.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:08 schreef JDude het volgende:
En weer gefixt, gelukkig.
Was even nodig voor de beveiliging van het draadloos netwerk.
Shit kan nu niet meer gratis internettenquote:Op zondag 8 juli 2007 21:08 schreef JDude het volgende:
[..]
En weer gefixt, gelukkig.
Was even nodig voor de beveiliging van het draadloos netwerk.
Foei.quote:
Als ze die betrappen, zelf er af laten poetsen, uiteraard nadat alle spuitbussen rectaal zijn ingebracht.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:36 schreef MdO82 het volgende:
Alleen dat er al weer figuren bezig zijn geweest met spuitbussen
Neen. Singelveste.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:38 schreef MdO82 het volgende:
Heej Kuuk jullie hadden dit huis ook via laurentius toch ?
Daar moet je ook niet zitten denk ikquote:Op zondag 8 juli 2007 22:29 schreef JDude het volgende:
Da's wel weer zo. Het nieuwste deel (Overkroeten ofzo) ziet er nog best hip uit. Maar daar vooraan, bij de Donk en weet ik hoe het allemaal heet... mèn wat een doolhof.
Ik ben daar zelf ook al een paar keer flink verdwaald. Maar mijn vriending komt er vandaan, en nu ik daar dus vaker kom begin ik de weg wel een beetje te kennen daar. Maar idd.. tis een flink doolhof.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:29 schreef JDude het volgende:
Da's wel weer zo. Het nieuwste deel (Overkroeten ofzo) ziet er nog best hip uit. Maar daar vooraan, bij de Donk en weet ik hoe het allemaal heet... mèn wat een doolhof.
Sorry je hebt gelijkquote:Op zondag 8 juli 2007 22:46 schreef JDude het volgende:
ARKO heet dat.
Het enige toffe aan die flat is het uitzicht.quote:Op maandag 9 juli 2007 08:24 schreef Helsie het volgende:
Werkze allen, deze mooie werkweek.
Belachelijk trouwens dat zo'n huis evenveel (weinig) huur kost als een pauper flat in de Hoge Vucht (Jan Darkennisstraat)... Altijd al geweten dat we daar véél te veel betaalden...
Optimist.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:54 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen! Bijna weekend!
quote:Op maandag 9 juli 2007 11:14 schreef Frazz het volgende:
Kan je eindelijk Citroentje eens zien!
Verhuizen is duur hè?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:11 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil ook wel shoppen, maar het budget laat het niet toe.
Ik niet, jij misschienquote:Op maandag 9 juli 2007 11:35 schreef Frazz het volgende:
Ja ik ga met Citroentje shoppen ja.
Problemen mee?
Ja.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:35 schreef Dalamar het volgende:
Verhuizen is duur hè?
Maar wil ze dat ook?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:38 schreef Frazz het volgende:
Neuh ik ga er wel overheen. En een shopvriendin is altijd wel handig.
Gaaf toch!quote:Op maandag 9 juli 2007 13:38 schreef Clauw het volgende:
Ja hier in Rotterdam heeft het al flink geregend en geonweerd![]()
Wanneer?quote:
Zeemansquote:Op maandag 9 juli 2007 13:53 schreef veldmuis het volgende:
...Water dat ons blijft verbinden
Zeemans op zoek naar elkaar
Om hun bestemming te vinden
Hier in het hart van Breda...
*mooi* *stil*
Like.. nu.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:49 schreef Clauw het volgende:
Er is al inderdaad veel treinuitval door blikseminslagen.
<Hoop vertraging>
Ja, want gelukkig kunnen Nederlanders allemaal nog puick autorijden als er drie druppels regen vallenquote:Op maandag 9 juli 2007 16:18 schreef tha_rizzo het volgende:
Boh, dan word je even gelollerpwend door de NS
Gek hè, dat mensen liever met de auto gaan dan met de trein
De meeste mensen horen hun rijbewijs niet te hebben,quote:Op maandag 9 juli 2007 16:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, want gelukkig kunnen Nederlanders allemaal nog puick autorijden als er drie druppels regen vallen.
Tussen hier en Breda rijdt alles nog, en die buienlijn kakt ook ernstig in, dus het komt wel goed denk ik.
En waar is hier?quote:Op maandag 9 juli 2007 16:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, want gelukkig kunnen Nederlanders allemaal nog puick autorijden als er drie druppels regen vallen.
Tussen hier en Breda rijdt alles nog, en die buienlijn kakt ook ernstig in, dus het komt wel goed denk ik.
Lekker knus op de bankquote:Op maandag 9 juli 2007 16:46 schreef JDude het volgende:
Over een uurtje kom ik je opwarmen!
quote verkloterquote:Op maandag 9 juli 2007 13:03 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Maar wil ze dat ook?
K. en Jan Diderick hebben weer internet en de topiquex gaan weer zeer rap
ow daarquote:Op maandag 9 juli 2007 16:30 schreef JDude het volgende:
Oisterwijk.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:52 schreef JDude het volgende:
Van die wagens met een taartschep er op?
Staan wel een paar leuke wagentjes op.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:03 schreef Swiffer het volgende:
neuh dat is niet onze stijl...
www.tuning4friends.nl
check zelf maar
ja idd soort lowlands voor auto's met muziek en kraampjes enzoquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:32 schreef Kuukske het volgende:
Beetje een festival idee. Maar dan voor auto's enzo.
Rustig kuukseltje, jij hoeft niets met Rizz te doenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:03 schreef Kuukske het volgende:
GATVERDAMME.
Dat moet je aan Kuukske ofzeau vragen, ze moet het kaartje sowieso eens mooier makenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:26 schreef Marioow het volgende:
Hoe zet ik mijn naam op dat kaartje ?
Ken je MdO niet?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:57 schreef Swiffer het volgende:
o. nou ik weet niet wie MdO is maar ik wil er ook bij
Als je mij er dan ook even bij wil zettenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:38 schreef Kuukske het volgende:
Jááháááá. Ik ga dat van de week ff fixen.
Ook goedemorgenquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:15 schreef Kuukske het volgende:
Schijt aan Casema. Kut internet.
Jij staat toch al bij de userplaatjes?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:36 schreef Dalamar het volgende:
Als je mij en dan ook even bij wil zetten
Please pretty please with sugar on top![]()
Ow ik dacht een Pijltje op de Breda plattegrondquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij staat toch al bij de userplaatjes?
Dat is de afdeling MdO.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:24 schreef Dalamar het volgende:
Ow ik dacht een Pijltje op de Breda plattegrond![]()
Ohw dát. Daar kan ik je wel op aanpassen. In principe. Thuis.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:46 schreef Dalamar het volgende:
Niet de Google map, maar het plaatje in de OP.
Wat is er zo kut? Casema is keigoed hier!quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:15 schreef Kuukske het volgende:
Schijt aan Casema. Kut internet.
Het kan dat je nog een antiek kastje aan de muur hebt hangen, geen idee hoe die dingen heten, waar je de radio, tv en dus ook het modem aan hangt. Hebben wij hier ook gehad, en dan valt de verbinding nog wel eens weg enzo.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:23 schreef Kuukske het volgende:
Oh jij weet dat misschien wel. Maar ik denk dat ik vanavond eerst de router van zijn stroom ontdoe. En daarna nogmaals een poging waag.
nou daar zitten wij tussen jaquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:13 schreef Dalamar het volgende:
Ik heb het even voor jullie opgezocht, Orange heeft inderdaad een storing in het hele gebied van Casema. In het postcodegebied 4811 t/m 4819 is ook geen internet mogelijk.
Handig zo'n stopringensite, jammer dat je die neit kan bereiken als je geen internet hebt...
Orange en Casema is dezelfde lijn enzo geloof ik. De instellingen voor beide providers staan immers achterop de casemafolder die op mijn bureau ligt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:18 schreef Kuukske het volgende:
Jamaar, ik heb geen fuck te maken met Orange. Alles is ingesteld op Casema....
Húú.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:29 schreef JDude het volgende:
Orange en Casema is dezelfde lijn enzo geloof ik. De instellingen voor beide providers staan immers achterop de casemafolder die op mijn bureau ligt.
Zoeen toeval!quote:
Jij óók al?quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:16 schreef JDude het volgende:
Zoeen toeval!
Cool, ik heb geen internet, zie je dat?!quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:13 schreef Dalamar het volgende:
Ik heb het even voor jullie opgezocht, Orange heeft inderdaad een storing in het hele gebied van Casema. In het postcodegebied 4811 t/m 4819 is ook geen internet mogelijk.
Handig zo'n stopringensite, jammer dat je die neit kan bereiken als je geen internet hebt...
How the hell kom jij hier op fok danquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Cool, ik heb geen internet, zie je dat?!
Zo echt goed te zien dat je geen internet hebt!quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Cool, ik heb geen internet, zie je dat?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |