Toch wil ik nog steeds Frazz ook al heeft ie een nieuw vriendinnetjequote:Op zondag 8 juli 2007 13:37 schreef Kuukske het volgende:
Je praat met jezelf hè.
Loedertje. Hij wil je niet. Je wil jezelf niet. Tieft op. Kop een trein.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:41 schreef Citronella het volgende:
Toch wil ik nog steeds Frazz ook al heeft ie een nieuw vriendinnetje
Ooit wel eens in RSD geweest, daar reiden treinen niet op tijdquote:Op zondag 8 juli 2007 13:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Loedertje. Hij wil je niet. Je wil jezelf niet. Tieft op. Kop een trein.
Diep diep van binnen houd iedereen wel van me, zelfs ikzelf misschien welquote:
Reiden. Zucht.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:48 schreef Citronella het volgende:
Ooit wel eens in RSD geweest, daar reiden treinen niet op tijd
Das gemeente Breda!quote:Op zondag 8 juli 2007 14:08 schreef Timminater het volgende:
hoor niet in dit topic thuis, ondanks dat prinsenbeek redelijk in de buurt ligt
woei, dan hoor ik toch wel hier thuisquote:
jupiler natuurlijk, en heineken omdat dat hier van de tap komt.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:13 schreef Kuukske het volgende:
Vertel eens Timmding. Wat drink je aan bier?
Bij nader inzien hoort Prinsenbeek toch niet bij Bredaquote:Op zondag 8 juli 2007 14:15 schreef Kuukske het volgende:
Heineken?
quote:Op zondag 8 juli 2007 14:17 schreef Frazz het volgende:
[..]
Bij nader inzien hoort Prinsenbeek toch niet bij Breda
Zo jammer hequote:Op zondag 8 juli 2007 14:19 schreef Timminater het volgende:
[..]
Jupiler is het vaste bier hier, maar heineken komt van de tap.
tuurlijk, ben ik voor nac.quote:
Euj, da's hier vlakbij!quote:Op zondag 8 juli 2007 16:34 schreef Elvislives het volgende:
Ik woon er ook, Ginnekenweg. En de bussen in Breda zijn kut.
Jij beleeft het concert van de Heideroosjes nog een keer?quote:Op zondag 8 juli 2007 17:40 schreef veldmuis het volgende:
Het komt de frisse lucht in Breda wel ten goede, goed dat ze dat tuig weghalen!
Ja vlakbij jou inderdaad. Ik zit tegenover de appie, helemaal aan het begin dus, op de hoek van Ginnekenweg en de Baronielaan/straat/pad/allee....quote:
Ja! Voorlopig weinig optredens in het zwembad daar hè!quote:Op zondag 8 juli 2007 18:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij beleeft het concert van de Heideroosjes nog een keer?
Aha, vandaar die teringzooi aan politiequote:Op zondag 8 juli 2007 16:45 schreef Helsie het volgende:
Ik hoopte op topic titel
"Breda #67, waar krakers en ander langharig tuig niet welkom zijn"
met daaronder de pic (naar keuze):
[afbeelding]
of
[afbeelding]
Aha! Het kaartje in de OP is wel verouderd, inmiddels zitten we nog dichterbijquote:Op zondag 8 juli 2007 18:31 schreef Elvislives het volgende:
Ja vlakbij jou inderdaad. Ik zit tegenover de appie, helemaal aan het begin dus, op de hoek van Ginnekenweg en de Baronielaan/straat/pad/allee....
heb je gehoord over de brand die daar was vrijdagnacht?quote:Op zondag 8 juli 2007 18:31 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ja vlakbij jou inderdaad. Ik zit tegenover de appie, helemaal aan het begin dus, op de hoek van Ginnekenweg en de Baronielaan/straat/pad/allee....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |