Ook goedemorgenquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:15 schreef Kuukske het volgende:
Schijt aan Casema. Kut internet.
Jij staat toch al bij de userplaatjes?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:36 schreef Dalamar het volgende:
Als je mij en dan ook even bij wil zetten
Please pretty please with sugar on top![]()
Ow ik dacht een Pijltje op de Breda plattegrondquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij staat toch al bij de userplaatjes?
Dat is de afdeling MdO.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:24 schreef Dalamar het volgende:
Ow ik dacht een Pijltje op de Breda plattegrond![]()
Ohw dát. Daar kan ik je wel op aanpassen. In principe. Thuis.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:46 schreef Dalamar het volgende:
Niet de Google map, maar het plaatje in de OP.
Wat is er zo kut? Casema is keigoed hier!quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:15 schreef Kuukske het volgende:
Schijt aan Casema. Kut internet.
Het kan dat je nog een antiek kastje aan de muur hebt hangen, geen idee hoe die dingen heten, waar je de radio, tv en dus ook het modem aan hangt. Hebben wij hier ook gehad, en dan valt de verbinding nog wel eens weg enzo.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:23 schreef Kuukske het volgende:
Oh jij weet dat misschien wel. Maar ik denk dat ik vanavond eerst de router van zijn stroom ontdoe. En daarna nogmaals een poging waag.
nou daar zitten wij tussen jaquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:13 schreef Dalamar het volgende:
Ik heb het even voor jullie opgezocht, Orange heeft inderdaad een storing in het hele gebied van Casema. In het postcodegebied 4811 t/m 4819 is ook geen internet mogelijk.
Handig zo'n stopringensite, jammer dat je die neit kan bereiken als je geen internet hebt...
Orange en Casema is dezelfde lijn enzo geloof ik. De instellingen voor beide providers staan immers achterop de casemafolder die op mijn bureau ligt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:18 schreef Kuukske het volgende:
Jamaar, ik heb geen fuck te maken met Orange. Alles is ingesteld op Casema....
Húú.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:29 schreef JDude het volgende:
Orange en Casema is dezelfde lijn enzo geloof ik. De instellingen voor beide providers staan immers achterop de casemafolder die op mijn bureau ligt.
Jij óók al?quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:16 schreef JDude het volgende:
Zoeen toeval!
Cool, ik heb geen internet, zie je dat?!quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:13 schreef Dalamar het volgende:
Ik heb het even voor jullie opgezocht, Orange heeft inderdaad een storing in het hele gebied van Casema. In het postcodegebied 4811 t/m 4819 is ook geen internet mogelijk.
Handig zo'n stopringensite, jammer dat je die neit kan bereiken als je geen internet hebt...
How the hell kom jij hier op fok danquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Cool, ik heb geen internet, zie je dat?!
Zo echt goed te zien dat je geen internet hebt!quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Cool, ik heb geen internet, zie je dat?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |