Daar moet je ook niet zitten denk ikquote:Op zondag 8 juli 2007 22:29 schreef JDude het volgende:
Da's wel weer zo. Het nieuwste deel (Overkroeten ofzo) ziet er nog best hip uit. Maar daar vooraan, bij de Donk en weet ik hoe het allemaal heet... mèn wat een doolhof.
Ik ben daar zelf ook al een paar keer flink verdwaald. Maar mijn vriending komt er vandaan, en nu ik daar dus vaker kom begin ik de weg wel een beetje te kennen daar. Maar idd.. tis een flink doolhof.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:29 schreef JDude het volgende:
Da's wel weer zo. Het nieuwste deel (Overkroeten ofzo) ziet er nog best hip uit. Maar daar vooraan, bij de Donk en weet ik hoe het allemaal heet... mèn wat een doolhof.
Sorry je hebt gelijkquote:Op zondag 8 juli 2007 22:46 schreef JDude het volgende:
ARKO heet dat.
Het enige toffe aan die flat is het uitzicht.quote:Op maandag 9 juli 2007 08:24 schreef Helsie het volgende:
Werkze allen, deze mooie werkweek.
Belachelijk trouwens dat zo'n huis evenveel (weinig) huur kost als een pauper flat in de Hoge Vucht (Jan Darkennisstraat)... Altijd al geweten dat we daar véél te veel betaalden...
Optimist.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:54 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen! Bijna weekend!
quote:Op maandag 9 juli 2007 11:14 schreef Frazz het volgende:
Kan je eindelijk Citroentje eens zien!
Verhuizen is duur hè?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:11 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil ook wel shoppen, maar het budget laat het niet toe.
Ik niet, jij misschienquote:Op maandag 9 juli 2007 11:35 schreef Frazz het volgende:
Ja ik ga met Citroentje shoppen ja.
Problemen mee?
Ja.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:35 schreef Dalamar het volgende:
Verhuizen is duur hè?
Maar wil ze dat ook?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:38 schreef Frazz het volgende:
Neuh ik ga er wel overheen. En een shopvriendin is altijd wel handig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |