quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:29 schreef Keltie het volgende:
Waarom zet'ie 'm nou niet in het Clan geneuzel?
EDIT:
Toch wel.. Raar...
Dat clan geneuzel update langzaam..quote:Index / Games & Consoles / Clans / Het Grote BoF! SC: Waar voetbal nogsteeds
Het is wel de waarheid. Het overgrote deel van het vorige topic ging over voetbal, begon met voetbal en eindigde met voetbal. Wat IT getsjittjet en dat was het..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nette OP, jammer van de TT nee niet die in assen
Puniquote:
Whehe..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:03 schreef FJD het volgende:
Radio Veronica weerbericht:
Vanmiddag buien, met een regenachtig karakter![]()
![]()
ik lust geen bierquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Puni
Wanneer gaan we weer bier drinken, vlegelIk vind het allemaal veels te lang duren voor we weer eens meeten. Ow ja, deze week natuurlijk Transformers
Heb je al gereserveerd Frankie
Ga slapen! (Counter-ijsmuts reactie)quote:
Dank je voor het waarnemen van de honneurs.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:29 schreef Keltie het volgende:
Waarom zet'ie 'm nou niet in het Clan geneuzel?
EDIT:
Toch wel.. Raar...
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:14 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Dank je voor het waarnemen van de honneurs.
Nu nog een stukje blijk van creativiteit![]()
Wie 'em sluit maakt 'em aan toch?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:17 schreef ursel het volgende:
[..]Had je er maar eerder bij moeten zijn..
FOTO'squote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
sOW DIEJW CHICKIJES HIEZR IN POLENN SIJN LEKKAH (Dronken ijsmuts reactie)
quote:
http://www.theonion.com/c(...)fini_shot_by_closurequote:NEW YORK—Actor James Gandolfini, best known for his portrayal of mob kingpin Tony Soprano on the hit HBO show The Sopranos, was shot to death Tuesday in a Greenwich Village restaurant by a fan unable to accept the open-ended conclusion of the series finale that aired earlier this month.
mooie tijd was datquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
sOW DIEJW CHICKIJES HIEZR IN POLENN SIJN LEKKAH (Dronken ijsmuts reactie)
Is ergens een foutje in het Functioneel Ontwerp gemaakt, meegenomen in het Technisch Ontwerp. Keurig volgens specificaties gemaakt en niet in de Functionele en Gebruikersacceptatie test naar voren gekomenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:10 schreef ursel het volgende:
Vega's boos op Donald DuckHoe hebben ze in hemelsnaam zulk soort mensen geboren kunnen laten worden..
Nee, sorry..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:33 schreef RudyCarell het volgende:
geen sopranos fans hier dus...
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:55 schreef RudyCarell het volgende:
R.I.P James Gandolfini aka Tony Soprano
[afbeelding]
[..]
http://www.theonion.com/c(...)fini_shot_by_closure
Jahwel.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:33 schreef RudyCarell het volgende:
geen sopranos fans hier dus...
Fan of Supporterquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:21 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
mooie tijd was dat![]()
@ puni, volgende week surinaamse buurman ff boven halen denk ik![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Domme vraag, je kan geen supporter zijn van een tvserie.
Weer een gefaalde poging tot humor.
]quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:40 schreef ursel het volgende:
Nee, sorry..
Wel een supporter..![]()
Klinkt wel als een sneu incident..![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:04 schreef ursel het volgende:
Ik ben een fan en feyenoord-thuis-supporter..![]()
Van Sanne, toen ie moest schilderenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:28 schreef Cardinal_NL het volgende:
![]()
Heb je al een keer thuis(stadion)verbod uitgedeeld gekregen dan![]()
Of klom hij over het tuinhekje om het gazon te betredenquote:
Nee dat niet, maar dat hij een stoeptegel naar haar gooide hielp ook niet echtquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:37 schreef Cardinal_NL het volgende:
Of klom hij over het tuinhekje om het gazon te betreden![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar dat hij een stoeptegel naar haar gooide hielp ook niet echt
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ben geen tegenstander van voetbal, maar nu wordt het toch een beetje te gortig.
Mijn topicreport is afgeschoten
Ik had waar voetbal voor mietjes is
Probeer het maar eens te ontkennen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kheb tegenwoordig dan ook een meldplicht..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar dat hij een stoeptegel naar haar gooide hielp ook niet echt
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ben geen tegenstander van voetbal, maar nu wordt het toch een beetje te gortig.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga het niet ontkennen..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij bureau Halt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:05 schreef ursel het volgende:
[..]
Kheb tegenwoordig dan ook een meldplicht..
Mijn gedrag..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:06 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar we hebben het de laatste vier posts al helemaal niet meer over voetbal. We stellen alleen de leefbaarheid van de buurt en huis van Ursel aan de kaak![]()
en uiteraard zijn gedrag
Oe oe.. krijg ik dan ook zo'n P2000 nu die eindelijk af is??quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:08 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Bij bureau Halt.
Mag jezeker JP helpen bij de vrijwillige brandweer als taakstraf![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Oe oe.. krijg ik dan ook zo'n P2000 nu die eindelijk af is??![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:20 schreef ursel het volgende:
Om toch maar even het voetbal aan te slingeren..
Gezien Feyenoord niet naar Vaassen gaat maar naar Voorschoten 97 (volgens Feyenoord.nl) of Noordwijk (volgens vele andere bronnen..)
Misschien ideetje om hier ff te kijken??
20 Juli om 19:00
Heb beide locaties wel connecties genoeg om kaarten te kunnen bemachtigen..
Vervelend zeg, gelukkig dat die ingreep in ieder geval wel goed verlopen is. Veel beterschap gewenst.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:31 schreef Viro het volgende:
Arnish hier![]()
Ik wil even aan jullie melden dan mijn broer gisteravond met spoed naar de eerste hulp is gebracht.
Hij had een bloeduitstorting bij zijn stuit, wat is gaan ontsteken. Bij de eerste hulp hebben ze de infectie weggesneden. Het scheelde volgens de artsen niet veel of mijn broer had ernstige bloedvergifting opgelopen door de infectie.
We zijn rond een uur of 23.00 naar de eerste hulp toe geraced, mijn broer werd gelijk geholpen. Pas om 2.00 in de ochtend zijn we (mijn vader, mijn broer en ik) thuis gekomen.
Viro slaapt nu, het gaat wel beter met hem dan toen hij de infectie had. Ik zal jullie op de hoogte houden.
Sterkte&Beterschap Viro, dat je snel weer volledig mag herstellen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:31 schreef Viro het volgende:
Arnish hier![]()
Ik wil even aan jullie melden dan mijn broer gisteravond met spoed naar de eerste hulp is gebracht.
Hij had een bloeduitstorting bij zijn stuit, wat is gaan ontsteken. Bij de eerste hulp hebben ze de infectie weggesneden. Het scheelde volgens de artsen niet veel of mijn broer had ernstige bloedvergifting opgelopen door de infectie.
We zijn rond een uur of 23.00 naar de eerste hulp toe geraced, mijn broer werd gelijk geholpen. Pas om 2.00 in de ochtend zijn we (mijn vader, mijn broer en ik) thuis gekomen.
Viro slaapt nu, het gaat wel beter met hem dan toen hij de infectie had. Ik zal jullie op de hoogte houden.
arnish is volwassen voor zijn leeftijd. hij kan zo bij bofquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Sterkte&Beterschap Viro, dat je snel weer volledig mag herstellen.
Bedankt voor de update Arnish.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:31 schreef Viro het volgende:
Arnish hier![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:51 schreef staticdata het volgende:
[..]
arnish is volwassen voor zijn leeftijd. hij kan zo bij bof
Ik mag het hier niet hardop zeggen, want anders kom jij niet naar de bootlan..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:58 schreef Keltie het volgende:
Beterschap.
Maar hoe krijgt hij een bloeduitstorting bij z'n stuit? Heeft z'n vriendje een keer hard misgeprikt?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik mag het hier niet hardop zeggen, want anders kom jij niet naar de bootlan..
Mompelt iets over Baus enzo..![]()
![]()
Mijn broer is vorige week vrijdag toen hij uit zijn bed op stond even op de rand van zijn bed gaan zitten. Half slaperig viel hij van de bed zo op de grond. Eerst had hij er geen last van. Maar vanaf woensdag kreeg hij pijn bij z'n stuit.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:58 schreef Keltie het volgende:
Beterschap.
Maar hoe krijgt hij een bloeduitstorting bij z'n stuit? Heeft z'n vriendje een keer hard misgeprikt?
Whehe.. dat zoiets knulligs zoiets kan resulteren..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Mijn broer is vorige week vrijdag toen hij uit zijn bed op stond even op de rand van zijn bed gaan zitten. Half slaperig viel hij van de bed zo op de grond. Eerst had hij er geen last van. Maar vanaf woensdag kreeg hij pijn bij z'n stuit.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:45 schreef Stefan740 het volgende:
Sterkte!
Hij logde wel in op bf2cc rond 12en trouwens
Hmm..weet je het zeker..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:51 schreef staticdata het volgende:
[..]
arnish is volwassen voor zijn leeftijd. hij kan zo bij bof
lijkt dennis3d welquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:45 schreef Stefan740 het volgende:
Sterkte!
Hij logde wel in op bf2cc rond 12en trouwens
Hij loopt nog steeds mankquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:53 schreef staticdata het volgende:
dennis3d heeft wel eens onder diamond zijn naam mensen een ban gegeven.
blijft altijd nog een groepsbeslissing om iemand admin te maken. aangezien fjd dit op eigen houtje heeft gezegd, doet hij een aanbod dat nooit gehonoreerd zal worden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:22 schreef Silver_Shark het volgende:
TvP volgend seizoen mag ik legale Bans uitdelen ;p
Precies, mocht het zover komen dan zijn ineens de adminrechten van Ferdi verdwenen en kan hij Foxie geen admin meer makenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:56 schreef staticdata het volgende:
[..]
blijft altijd nog een groepsbeslissing om iemand admin te maken. aangezien fjd dit op eigen houtje heeft gezegd, doet hij een aanbod dat nooit gehonoreerd zal worden.![]()
Mocht het zover komen dan ben ik de hele maand zo dronken dat die rechten er toch voorlopig niet komenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Precies, mocht het zover komen dan zijn ineens de adminrechten van Ferdi verdwenen en kan hij Foxie geen admin meer maken![]()
http://tweakers.net/nieuw(...)-licht-gebracht.htmlquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
http://www.pcmweb.nl/artikel.jsp?id=2032897&WT.mc_id=rss
Wel laf dat hij geen concrete bugs noemt.
Volgens Raadt, zouden niet alle bugs met updates zijn op te lossen, maar goed, volgens mij is dit gewoon vissen en zul je er geen last van hebben in praktijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:55 schreef BugWorks het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)-licht-gebracht.html
CHEATER! H4X ban ban! eerste die ga bannen als feyenoord kampioen isquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:37 schreef Stefan740 het volgende:
Skills? of was het omdat ik vloog![]()
[afbeelding]
Waar ze staan weet ik niet, je kan ze wel online vinden op verschillende stats pagina's zoals http://www.bf2stats.nl/ bijv.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:21 schreef Wouser het volgende:
Hey mensenik had ff vraagje... over die ribbons,medals,badges van BF2 waar staan die afbeeldingen ergens in me BF2 map? Ik wil graag de .png of .jpg of whatsoever daarvan hebben...
Ik zoek ze namelijk transperant maar kan die nergens vinden...
geloof dat er niet zo veel 360 spelers hier zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:44 schreef RudyCarell het volgende:
WIe heeft deze al op de 360 gespeeld? En is hij leuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maare ik ga weer bijna van me stok![]()
k ga maar eens weer liggen voor ik mezelf weer (ergens anders) bezeer![]()
Tegen de tijd dat jij admin wordt op JT server is bf2 al tot het rijk der vergeten verbanenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:44 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
CHEATER! H4X ban ban! eerste die ga bannen als feyenoord kampioen is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@ rudy : De meeste slechtste FPs op de 360 die je maar kan vinden/kopen/
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:09 schreef Viro het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had eens een operatie waarbij ze me al een dubbele dossis moesten geven voordat ik knockout ging..
En toen ik op de uitslaapkamer aankwam en ze me gingen preparen voor het ontwaken schrok ik wakker en trok ik de zuurstofslang uit mijn neus
Die zusters schrokken zich rot, en ik begon meteen met dubbele tong te brallen dat ik best wel veel pijn had..
Zuster; oh heeft u pijn? Dan krijgt u wel een pijnstiller.
En ik zo van pijnstiller WTF? dus, met dubbele tong; webbbuh julwie iebwuubwuufen?
Zuster; Nee u krijgt Morfine
Baus; Zeer happy zucht![]()
Lig ik later op de normale ziekenhuiskamer heerlijk te spacen, komt er zo'n zuster van die afdeling langs en checked mijn papieren..; "mijn God! ze hebben je aardig wat gegeven!"![]()
Gaaf man! Ziekenhuizen
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
Niemand?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:21 schreef Wouser het volgende:
Hey mensenik had ff vraagje... over die ribbons,medals,badges van BF2 waar staan die afbeeldingen ergens in me BF2 map? Ik wil graag de .png of .jpg of whatsoever daarvan hebben...
Ik zoek ze namelijk transperant maar kan die nergens vinden...
het spul wat je krijgt om van je asma af te komen (dat is een verneveler) dat is ook goed spul kan je alleen niet goed van slapen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:37 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik had eens een operatie waarbij ze me al een dubbele dossis moesten geven voordat ik knockout ging..
En toen ik op de uitslaapkamer aankwam en ze me gingen preparen voor het ontwaken schrok ik wakker en trok ik de zuurstofslang uit mijn neus
Die zusters schrokken zich rot, en ik begon meteen met dubbele tong te brallen dat ik best wel veel pijn had..
Zuster; oh heeft u pijn? Dan krijgt u wel een pijnstiller.
En ik zo van pijnstiller WTF? dus, met dubbele tong; webbbuh julwie iebwuubwuufen?
Zuster; Nee u krijgt Morfine
Baus; Zeer happy zucht![]()
Lig ik later op de normale ziekenhuiskamer heerlijk te spacen, komt er zo'n zuster van die afdeling langs en checked mijn papieren..; "mijn God! ze hebben je aardig wat gegeven!"![]()
Gaaf man! Ziekenhuizen![]()
had iemand op gereageert horquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:28 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Waar ze staan weet ik niet, je kan ze wel online vinden op verschillende stats pagina's zoals http://www.bf2stats.nl/ bijv.
Toevoeging:quote:
zo te zien welquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:12 schreef FJD het volgende:
Zo boefjeshebben jullie je een beetje gedragen hiero?
Ik wil denk niet weten wat jij al die tijd uitgevroten hebt..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:12 schreef FJD het volgende:
Zo boefjeshebben jullie je een beetje gedragen hiero?
Lies is al een brief aan de koningin aan het schrijven..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:02 schreef ursel het volgende:
Admirals houdt op te bestaanDa's niet niks zeg... Was tuurlijk maar een kleine competitie. Jammer dat het nooit verder gegroeid is..
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:16 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Lies is al een brief aan de koningin aan het schrijven.....
JP
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
morgugister met een vriend speciaal biertjes wezen drinken in Golm, een cafe met 200 bieren....
bven zo brak als een hond![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:16 schreef ursel het volgende:
Toch niet in de rij gestaan voor een seizoenskaart toch??
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:04 schreef FJD het volgende:
[..]Niet kampioen, geld terug
Mooi regeling.
Waarde hechten aan de mening van 'het Nederlandse volk'quote:
quote:
een of ander wit duits bier dat naar banaan smaaktquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
een of ander wit duits bier dat naar banaan smaakt![]()
een kwakwel fantastisch glas
![]()
een moeder overste![]()
en toen nederlands trapistebier ofzo, weet de naam niet meer![]()
Het percentage van feyenoord is lachwekkend, daar hecht ik waarde aan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Waarde hechten aan de mening van 'het Nederlandse volk'
De gemiddelde mening van het volk is lachwekkendquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
Het percentage van feyenoord is lachwekkend, daar hecht ik waarde aan.
Hoiquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:36 schreef Justsa00 het volgende:
Als je battlefield special forces hebt, moet je nog steeds battlefield 2 patchen?
Hey bedankt, die patch is focking groot, 500 mb, duurt een half uur. Hopelijk is het wachten waard.quote:
We zijn zo behulpzaamquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:50 schreef Justsa00 het volgende:
Hey bedankt, die patch is focking groot, 500 mb, duurt een half uur. Hopelijk is het wachten waard.
Nee een boze brief! Dat ik dit land ga verlaten omdat de Admirals ermee stoppen ... Kutland!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:28 schreef ursel het volgende:
[..]Voor een lintje moet je door iemand anders aangedragen worden, niet jezelf aandragen..
Er is nog genoeg American Football om te kijken in Nederland hoor. Je zult er alleen wel zelf naar toe moetenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:22 schreef BattleLies het volgende:
Nee een boze brief! Dat ik dit land ga verlaten omdat de Admirals ermee stoppen ... Kutland!
Kunnen ze dan niks in ere houden?
pcies weet niet meer wie dat zei dat we mensen niet helpen als het om bf2 gaat, maar we zijn gewoon behulpzaamquote:
niets in ere houden? het is een amerikaans initiatiefquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:22 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Nee een boze brief! Dat ik dit land ga verlaten omdat de Admirals ermee stoppen ... Kutland!
Als de koningin niks doet ga ik echt nooit meer terug komen naar dit land ..
*schrijft verder aan hare majesteit*
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:22 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Vind dat ook, maar na een paar keer te gokken heb ik mijn w8woord weer.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:57 schreef FJD het volgende:
Gamespy verzorgt dat hele online gedeelte dus idd via Gamespy. Ik vind het zelf ook wat lastig in elkaar zitten. Vandaar dat ik voor mn BF2 account gewoon een simpel wachtwoord heb gebruikt
Denk niet dat ze veel waarde hechten aan een fan van american football die zegt het land te zullen verlaten omdat het ermee stopt, zeker niet als ze er achter komen dat jullie naar India gaan, gezellig 4 dagen naar 1 cricket match kijkenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:22 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Genoeg american football? je bedoeld de clubjes her en der over het land?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Er is nog genoeg American Football om te kijken in Nederland hoor. Je zult er alleen wel zelf naar toe moetenHet liep gewoon dood, er was nog maar 1 niet-Duits team
Met digitale TV kun je nog een paar fatsoenlijke sportzenders ontvangen voor American Football wedstrijden
http://www.dishtvindia.in/static/packDishmaxi.aspquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:38 schreef BattleLies het volgende:
Ik moet maar kijken of onze sateliet tv wat amerikaanse zenders wil showen met American Football!!
Teveel gezopen of heb je weer lopen knokkenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:01 schreef Keltie het volgende:
Pfff... Lever. Klap gekregen. Heb er de kracht niet meer voor. Vanavond naar Rowwen Heze
Gezopenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:03 schreef FJD het volgende:
[..]
http://www.dishtvindia.in/static/packDishmaxi.asp
ESPN
![]()
![]()
Ik ben echt behulpzaam vandaag
[..]
Teveel gezopen of heb je weer lopen knokken
[afbeelding]
Dilbert
hee doe eens niet zo bijdehand ...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:39 schreef staticdata het volgende:
AA stopt er niet mee, de hele league wordt gestopt ervoor in de plaats moeten wedstrijden komen van de grote amerikaanse clubs.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:10 schreef BattleLies het volgende:
[..]
hee doe eens niet zo bijdehand ...
Vrouwen héquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:39 schreef staticdata het volgende:
[..]nou hoe je het hier postte kreeg ik het idee dat je het nieuwsbericht niet had gelezen.
dus of dat bijdehand is![]()
Nu denk je dat ik niet kan zitten, dus kan ik fok niet volgen, dat je mij even flink terug te grazen kan nemen ?!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:02 schreef ursel het volgende:
Viro zal toch niet per ongeluk naar dit "ziekenhuis" geweest zijn??
Seksamputatie-kliniek in Antwerpen aangetroffen
Terug te grazen nemen??quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Nu denk je dat ik niet kan zitten, dus kan ik fok niet volgen, dat je mij even flink terug te grazen kan nemen ?!
echt niet![]()
Klopt maar ik schat de kansen niet echt hoog in, alhoewel het meer zal worden met feyenoord dan vorig seizoen maar wat wil jequote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:54 schreef FJD het volgende:
[..]
De gemiddelde mening van het volk is lachwekkend
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:40 schreef Stefan740 het volgende:
diamond killed topic
Heel goed, geen voetbal meerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:46 schreef ursel het volgende:
[..]
Kan wel weer eeb betoog houden, maar we mogen het eigenlijk niet meer over voetbal hebben..![]()
![]()
Hey, zul je zien, komt Baussie oo zo weer..quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Hey, zul je zien, komt Baussie oo zo weer..
Jawel, alles top hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:55 schreef ursel het volgende:Alsof die het ruikt..
Alles goed Baussie?
is een goede seriequote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:58 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Jawel, alles top hoorZit nu ff naar The Unit te kijken
![]()
![]()
Donderdag tochquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:29 schreef Sickert het volgende:
om 0:00 was de voorpremiere van Transformers
had er graag heengegaan maar veer moet morgen werken
volgende week zondag dan maar
Denk dat ze meer bedoelt dat je haar gaat uitleggen hoe het met haar eigen cluppie erbij staat. Ze is al sinds jaar en dag trouwe fan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:39 schreef staticdata het volgende:
[..]nou hoe je het hier postte kreeg ik het idee dat je het nieuwsbericht niet had gelezen.
dus of dat bijdehand is![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 00:05 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Denk dat ze meer bedoeld dat je haar gaat uitleggen hoe het met haar eigen cluppie erbij staat. Ze is al sinds jaar en dag trouwe fan.
Daarbij is ze er aardig chagrijnig van dus vandaar.![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 09:10 schreef Mr_Baus het volgende:
Intel Core 2 Quad Q6600 297,95 Euro
Intel Core 2 Duo E6600 185 Euro
Intel Core 2 Duo E6750 182.92 Euro
Intel Core 2 Duo E6700 274,85 Euro
Dat zijn leuke prijzen
![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 00:05 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Denk dat ze meer bedoeld dat je haar gaat uitleggen hoe het met haar eigen cluppie erbij staat. Ze is al sinds jaar en dag trouwe fan.
-knip-
ik ookquote:
Ik begrijp alleen niet veel van die nummers. Ok, de quad is 2x zoveel als duo. Maar waarom is de 6750 (het hoogste nummer) gelijk in prijs aan de 6600.quote:Op zondag 1 juli 2007 09:10 schreef Mr_Baus het volgende:
Dat zijn leuke prijzen
![]()
Combinatie van factoren denk ik. Oude voorraad die weg moet maar ook dat de 6750 weer baat heeft bij sneller (en dus duurder) geheugen.quote:Op zondag 1 juli 2007 10:43 schreef ursel het volgende:
Ik begrijp alleen niet veel van die nummers. Ok, de quad is 2x zoveel als duo. Maar waarom is de 6750 (het hoogste nummer) gelijk in prijs aan de 6600.
En waarom is de duo 6700 gelijk in prijs aan de Q6600
Nu maar hopen dat er geen virussen of iets dergelijks geschreven worden die gebruik zullen maken van de vele bugs in die processorenquote:Op zondag 1 juli 2007 09:10 schreef Mr_Baus het volgende:
Dat zijn leuke prijzen
![]()
Omdat de 6700 sneller is in applicaties die geen gebruik van 4 cores kunnen maken.. Dan gebruikt de Q6600 maar 2 cores en omdat die lager geklokt zijn dan de E6700 is de E6700 dus de "betere" CPU.quote:Op zondag 1 juli 2007 10:43 schreef ursel het volgende:
Ik begrijp alleen niet veel van die nummers. Ok, de quad is 2x zoveel als duo. Maar waarom is de 6750 (het hoogste nummer) gelijk in prijs aan de 6600.
En waarom is de duo 6700 gelijk in prijs aan de Q6600
Dat ben jij ook maar jij zit toch ook niet in m'n PCquote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 12:13 schreef FJD het volgende:
Dat ben jij ook maar jij zit toch ook niet in m'n PC
Praktisch hetzelfde, maar ik hoef/wil geen voetballend moederbordquote:Op zondag 1 juli 2007 12:22 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga me maar eens even het leplazerus sparenMoet er nu toch eens van komen..
Fucking belastingdienst had ruim 800 euro ingehouden op mijn teruggaaf, anders was ik al een héél eind![]()
Of ik daar ooit nog wat van terug ga zien is nog maar afwachten, ik reken er niet op..
Begin wel stukje bij beetje.. Heb al ruim 4 mnd een Zalman CNPS9700 LED liggen voor mijn nieuwe comp![]()
Vandaag heb ik een MX518 muis, een mousepad en een verlengkabel besteld!![]()
Het begint al wat te worden!![]()
EDIT:
Processor 300
Moederbord 269 (Asus Striker)
Geheugen 198 (4Gb)
Videokaart 500 (8800GTX)
Voeding 150
RaptorHD 150
1567 euro.. SLIK!
En dan moet er nog een mooie 22" liefst 24" kwaliteits TFT komen..
Ik ga eens op zoek naar een zaterdag baantje
Cleveland Brownsquote:
beetje zoals de feyenoord fans hier afgelopen seizoenquote:Op zondag 1 juli 2007 00:05 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Denk dat ze meer bedoelt dat je haar gaat uitleggen hoe het met haar eigen cluppie erbij staat. Ze is al sinds jaar en dag trouwe fan.
Daarbij is ze er aardig chagrijnig van dus vandaar.![]()
Denk ik krijg ik bier en tieten te zienquote:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=breast_beer_bottle.wmvquote:Op zondag 1 juli 2007 12:50 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Denk ik krijg ik bier en tieten te zien![]()
Zie ik wat kleuren balkjes![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 12:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=breast_beer_bottle.wmv
die linker kun je nog wel in dr ogen kijken die rechter staar je echt alleen maar naar wat andersquote:Op zondag 1 juli 2007 13:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
En dan nu een belangrijk wetenschappelijk onderzoek
[afbeelding]
Nog 1tje danquote:
Dat ding met al die slangen er aan is zeker de afkolf machinequote:
Kan je er wel zoveel kwijt danquote:
Kut.. Ik had hem uitgekozen omdat ik dacht dat ie wel hard zou knallen als ik hem zou opblazen..Beetje bang for the buck idee.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Praktisch hetzelfde, maar ik hoef/wil geen voetballend moederbord![]()
Jij kan met je X2 zeker nog wel even voortquote:Op zondag 1 juli 2007 14:41 schreef Sickert het volgende:
aangezien Dual core nog steeds niet echt word ondersteund
verwacht ik ook niet dat de quad cores zo snel gaan worden ondersteund![]()
NIET??!!quote:Op zondag 1 juli 2007 14:56 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik kan nu BF2 niet eens full maxed out spelen![]()
ik heb dezelfde instellingenquote:Op zondag 1 juli 2007 15:30 schreef Mr_Baus het volgende:
Als ik alles op very high doe en AA aan + 1280x1024 dan trekt ie het niet hoorEn met iets mindere instellingen heb ik op bepaalde punten of in een druk vuurgevecht dat ie gaat laggen.. zeker op Warlord.
Heel raar, want FEAR kan ik wel normaal op Full spelen, FarCry ook.
zeg maar gerust kutquote:Op zondag 1 juli 2007 15:37 schreef Mr_Baus het volgende:
Beetje magere F1 race....
Ik heb 253 puntenquote:
klik net op je nieuwe pc linkjequote:
Ik draai met 450 Watt....meer dan genoeg en bijna dezelfde configuratie als Ursel.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:45 schreef Sickert het volgende:
[..]
klik net op je nieuwe pc linkje
als ik u was zou ik een dikkere voeding nemen
550 wat is een beetje zwakjes
Mja, khad er maar random een gepikt.. Als het zover is laat ik alles nog ff nachecken of het ok is en optimaal samen werkt..quote:Op zondag 1 juli 2007 16:45 schreef Sickert het volgende:
[..]
klik net op je nieuwe pc linkje
als ik u was zou ik een dikkere voeding nemen
550 wat is een beetje zwakjes
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:47 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Ik draai met 450 Watt....meer dan genoeg en bijna dezelfde configuratie als Ursel.
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:47 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Ik draai met 450 Watt....meer dan genoeg en bijna dezelfde configuratie als Ursel.
Tja..een standaar Enlight-voeding of ééntje waar je net iets meer voor betaald. D'r zit nogal wat verschil tussen. . Zoek voor de gein eens een Sweex-voeding op.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:52 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik heb in mn pc die jij hebt gebouwd voor mij ook een andere voeding gegooid omdat deze het gewoon niet trokzat een 450 watt in en nu een 600
(ready for sli) niet dat ik ooit sli wil draaien maar goed en zo'n raptor schijf trekt ook meer stroom weg dan een normale
mijn 12 volt lijn liep iig altijd op 11,3 ofzomet die 450 watt
Cooler Master RP-550 Extreme Power, 550W (ATX12V V2.01)quote:Op zondag 1 juli 2007 16:57 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Tja..een standaar Enlight-voeding of ééntje waar je net iets meer voor betaald. D'r zit nogal wat verschil tussen. . Zoek voor de gein eens een Sweex-voeding op.
Ik draai trouwens met een Antec-voeding. Mensen onderschatten 't belang van een goede voeding !!
was zeker geen enlight voedingquote:Op zondag 1 juli 2007 16:57 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Tja..een standaar Enlight-voeding of ééntje waar je net iets meer voor betaald. D'r zit nogal wat verschil tussen. . Zoek voor de gein eens een Sweex-voeding op.
Ik draai trouwens met een Antec-voeding. Mensen onderschatten 't belang van een goede voeding !!
Ik zit nog met een AMD 64 3200+ en een AGP ATI X800Pro. Oldschool ftwquote:Op zondag 1 juli 2007 14:56 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik zit nog steeds met een P4 (op 3.6Ghz dit moment) en een AGP slot, wel met een 7800GS.. Maar dat is nu gewoon héél erg minimum geworden, en met Crysis, CoD3, BF3 etc op het ooggaat de tijd nu gewoon dringen..
Ik kan nu BF2 niet eens full maxed out spelen![]()
Kast was en is idd erg ruk...maar ja..daar had ik je al direct voor gewaarschuwdquote:Op zondag 1 juli 2007 17:10 schreef Sickert het volgende:
[..]
was zeker geen enlight voeding
de kast was van enlight en die was idd ruk
alhoewel dat handvat er aan geniaal is
voeding was van TAGAN btw![]()
had m jou zelf laten samenstellen enige waar ik zelf om gevraagd had was die kast van Enlight
zie deze reactie overigens niet als klacht
ik raad Ursel gewoon een goede zware voeding aan meer niet
beter teveel als te weinig![]()
hij was wel handig en stevig jammer dat de losse (de deur) van plastic wasquote:Op zondag 1 juli 2007 17:14 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Kast was en is idd erg ruk...maar ja..daar had ik je al direct voor gewaarschuwd
[afbeelding]
quote:Op zondag 1 juli 2007 17:38 schreef ursel het volgende:
Hij vroeg of ik naar zijn album wou kijken..
Gisteren kreeg ik ook die vraag over de foto, maar toen zat er geen attachmend bij..![]()
denk dat ie iets te nieuwsgierig is geweest en wel op zo'n reactie heeft geklikt wat wij dus niet doenquote:Op zondag 1 juli 2007 17:42 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat moet je tegen raffie zeggen, want die kan er niet mee overweg blijkbaar..
sowieso accepteer ik nooit attachmends van mensen zonder eerst normaal gechat te hebben met ze.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:43 schreef Sickert het volgende:
[..]
denk dat ie iets te nieuwsgierig is geweest en wel op zo'n reactie heeft geklikt wat wij dus niet doen
same herequote:Op zondag 1 juli 2007 17:53 schreef ursel het volgende:
[..]
sowieso accepteer ik nooit attachmends van mensen zonder eerst normaal gechat te hebben met ze.
Als men het soms wel direct doet ga ik eerst vragen wat het exact is enzo..
MSN (2 accountsquote:
pfff, jij hebt alleen msn met hippe skin en buttplugquote:
Hyves..quote:Op zondag 1 juli 2007 18:04 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
pfff, jij hebt alleen msn met hippe skin en buttplug![]()
ursel daarentegen, heeft msn, skype, xfire, icq, hotmail, hyves![]()
![]()
![]()
GTST FTW!!quote:
Gelukkig wordt ook niet eerst gevraagd of ik uberhaupt wel je vriendje wil zijn..quote:Op zondag 1 juli 2007 18:07 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ow, dan vind ik kef toch koeler![]()
quote:
Sorryquote:Op zondag 1 juli 2007 17:42 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat moet je tegen raffie zeggen, want die kan er niet mee overweg blijkbaar..
Mja, tis natuurlijk niet zijn schuld. Die ander drong voor.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:13 schreef Suikermais het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=EtGEV1OIbAU
Albers![]()
Er zijn bijna geen console bashersquote:Op zondag 1 juli 2007 19:24 schreef Viro het volgende:
Woot k heb Overlord en The Darkness voor 45 euro kunnen krijgen![]()
Oh wacht geen console fans hier alleen maar console bashers
we zullen is ff flink op je stuitje gaan bashenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:24 schreef Viro het volgende:
Die pillen stillen volgens mij niet alleen de pijnquote:Op zondag 1 juli 2007 19:24 schreef Viro het volgende:
Consolequote:Op zondag 1 juli 2007 19:24 schreef Viro het volgende:
Dat heet Viro bashen..quote:Op zondag 1 juli 2007 20:13 schreef Viro het volgende:
Kijk dit bedoel ik nou.
Hier check : The Darkness screenshots
Meer info over The Darkness : http://www.insidegamer.nl/xbox360/thedarkness/
Echt waar, jij zoekt achter elke reactie iets negatiefs. De meeste hier hebben nota bene een console, sterker nog volgens mij heeft iedereen hier wel een console. Ik heb er zelfs 4quote:Op zondag 1 juli 2007 20:13 schreef Viro het volgende:
Kijk dit bedoel ik nou.
Hey. jij hebt toch alle kinder consoles die er zijnquote:
Ziet er wel leuk uit, maar die monsters dat vind ik niks. Dubbele handguns zijn altijd gaafquote:Op zondag 1 juli 2007 20:13 schreef Viro het volgende:
Kijk dit bedoel ik nou.
Dan kan je nog lang wachten op halo 3, kan je beter the darkness spelen. Screens zien er vet uitquote:Op zondag 1 juli 2007 20:34 schreef 3lmo het volgende:
Ik heb ook een xbox heaur![]()
enkel nog wachten op halo 3 dan xbox360 erbij halen
Dat hoort bij het verhaal. Die slangen krijg je pas als je uit hell terug komtquote:Op zondag 1 juli 2007 20:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit, maar die monsters dat vind ik niks. Dubbele handguns zijn altijd gaaf
Ja maar... Youtube is juist hardstikke traag. Zeker nu al die amerikanen weer wakker zijn..quote:Op zondag 1 juli 2007 20:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat hoort bij het verhaal. Die slangen krijg je pas als je uit hell terug komt![]()
In hell moet je het opnemen tegen hitlers leger![]()
![]()
Trailer : http://youtube.com/watch?v=XSAtcrZqaaE
Het ziet er wel kicken uit, maar ja het is een shooter en die speel ik liever op de pc.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat hoort bij het verhaal. Die slangen krijg je pas als je uit hell terug komt![]()
In hell moet je het opnemen tegen hitlers leger![]()
![]()
Trailer : http://youtube.com/watch?v=XSAtcrZqaaE
Nog een trailer : http://youtube.com/watch?v=J0nkE27KJCk
Balen voor de pc gamers : het is tot nu toe een console exclusive. The darkness is alleen uitgekomen op de xbox 360 en ps3.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het ziet er wel kicken uit, maar ja het is een shooter en die speel ik liever op de pc.
wie ik?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hey. jij hebt toch alle kinder consoles die er zijn![]()
![]()
Euh GoW op de pc komt pas volgende jaar uit en microsoft kennende wordt het dan Vista only.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:26 schreef Sickert het volgende:
[..]
wie ik?
(zegt ie terwijl ie net de Snes uitzet)
ik w8 eigenlijk op gears of war voor de pc
en anders zal ik toch een 360 moeten kopen want ik vind dat spel zo vet
of een ps3... maar dat word pas volgend jaar
vista heb ik hier op schijf liggenquote:Op zondag 1 juli 2007 22:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Euh GoW op de pc komt pas volgende jaar uit en microsoft kennende wordt het dan Vista only.
Klein beetje wat er nu gebeurt met halo 2 voor op de pc.
Als je em download voor de SP hoef je het niet eens te downen. GoW is z'n best als je em online speelt. Online sniperen is the shitquote:Op zondag 1 juli 2007 22:35 schreef Sickert het volgende:
[..]
vista heb ik hier op schijf liggen
dan koop ik m voor de pc wel als ie online heel goed is
anders download ik m voor de single player
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:38 schreef Viro het volgende:
[..]
Als je em download voor de SP hoef je het niet eens te downen. GoW is z'n best als je em online speelt. Online sniperen is the shit![]()
![]()
Dekkered kan je wel vertellen dat je met mij niet spotten als ik sniper rifle heb.
Ja oke co-op is wel leuk voor een paar keer.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:40 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik vind de SP met zn 2e geniaal
naja ik zie wel ik wil zoveel
eerst maar eens gaan sparen
dat is iets belangrijker
Komt toch mooi uit.. Kan je gelijk je koffer die er staat gelijk weer meenemen..quote:Op zondag 1 juli 2007 23:14 schreef jpjedi het volgende:
Drama..al die extra veiligheidsmaatregelen in Groot Brittannië nu ook al in Nederland.![]()
Morgenvroeg vlieg ik naar Liverpool en Woensdag vanaf London terug. En van afgelopen week staat mijn koffer ook nog op Heathrow.![]()
Tering zooi.. Heb dit altijd..op 9/11 zat ik ook in het vliegtuig en hoorden we pas toen we landden wat er gebeurd was en dat we een van de laatste vliegtuigen in de lucht waren geweest.![]()
Waarom ben ik niet gewoon timmerman ofzo geworden.![]()
Sja .. wie het weet mag het zeggen ...quote:Op zondag 1 juli 2007 23:14 schreef jpjedi het volgende:
-knip-
Waarom ben ik niet gewoon timmerman ofzo geworden.![]()
COOP van GoW is echt niet te vergelijken met BF2. Dat is gewoon super. Ik heb het spel gekocht en eigenlijk alleen maar in COOP gespeeld, daarna heb ik het niet meer aangeraaktquote:Op zondag 1 juli 2007 22:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja oke co-op is wel leuk voor een paar keer.
Je kan het eigenlijk vergelijken met BF2. BF2 is alleen maar online, alleen heeft GoW er een kleine SP verhaal bijzitten.
moet je toch maar is zorgen dat je weer gold krijgtquote:Op maandag 2 juli 2007 00:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
COOP van GoW is echt niet te vergelijken met BF2. Dat is gewoon super. Ik heb het spel gekocht en eigenlijk alleen maar in COOP gespeeld, daarna heb ik het niet meer aangeraakt
Komt ook doordat ik geen gold live heb en omdat BF2 mijn online spel is
Jij begrijpt me verkeerd. Ik vergelijk GoW online met BF2quote:Op maandag 2 juli 2007 00:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
COOP van GoW is echt niet te vergelijken met BF2. Dat is gewoon super. Ik heb het spel gekocht en eigenlijk alleen maar in COOP gespeeld, daarna heb ik het niet meer aangeraakt
Komt ook doordat ik geen gold live heb en omdat BF2 mijn online spel is
Doen, kunnen jij en dekkered tegen mijquote:Op maandag 2 juli 2007 01:09 schreef dekkered het volgende:
[..]
moet je toch maar is zorgen dat je weer gold krijgt
(kunnen we een BoF team maken
Dit soort reacties plaatste je ook met bf2quote:Op maandag 2 juli 2007 03:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Doen, kunnen jij en dekkered tegen mijAlhoewel de winaar dan al bekend is
![]()
Tja GRAW kun je met zijn vieren doen, maar ik hou gewoon niet van GRAW. Ik ben meet een Serious Sam shooterquote:Op maandag 2 juli 2007 07:48 schreef FJD het volgende:
Ik vond GoW coop ook weer niet zo geweldig of wordt het nog beter naar de eerste paar levels? GRAW is een stuk leuker maar toch blijven shooters een echte PC aangelegenheid.
Succes, deze vrijdag hebben wij een oplevering en het kan wel eens een hele lange week wordenquote:Op maandag 2 juli 2007 07:47 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
![]()
2x Q close deze week, bij Shell en Hospira.... wordt leuk weekje![]()
en wel een normale TT he, anders ga ik niet postenquote:Op maandag 2 juli 2007 09:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Cardinal wakker worden!
Het wordt hoog tijd dat je het topic sluit
Kom eens met een suggestie dan.quote:Op maandag 2 juli 2007 09:16 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
en wel een normale TT he, anders ga ik niet posten![]()
Tja, waarom neem je eigenlijk nog een koffer meequote:Op zondag 1 juli 2007 23:14 schreef jpjedi het volgende:
Drama..al die extra veiligheidsmaatregelen in Groot Brittannië nu ook al in Nederland.![]()
Morgenvroeg vlieg ik naar Liverpool en Woensdag vanaf London terug. En van afgelopen week staat mijn koffer ook nog op Heathrow.![]()
Met mijn nieuwe pc straks wil ik wel eenkeertje meedoen met Grawquote:Op maandag 2 juli 2007 08:30 schreef FJD het volgende:
Ik heb wel weer een keer zin om GRAW te spelen met TeamspeakWe waren altijd heel snel dood maar t was wel erg gaaf.
Anders ga ik vanavond wel een rondje schieten
Ben ik al, tja druk druk drukquote:Op maandag 2 juli 2007 09:16 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
en wel een normale TT he, anders ga ik niet posten![]()
Dat ze die nog op bandjes uitbrengen danquote:Op maandag 2 juli 2007 08:40 schreef Keltie het volgende:
Homo's!
Weekend van drank en weinig slaap zit er weer op.
Heb de volgende bandjes gezien dit weekend;
De Dijk (matig)
Van Velzen (Goed!)
Direct (sjah)
BZB (Humor!)
Rowwen Hèze (Altijd leuk)
Hij was van zondag tot donderdag in India geweest en er gaat bijna altijd wat fout op Heathrow qua koffer maar dan wordt hij altijd de volgende dag bezorgd! Nu is het dus al 4 dagen geleden en we hebben niet eens gehoord dat de koffer op schiphol is aangekomenquote:Op maandag 2 juli 2007 09:38 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Tja, waarom neem je eigenlijk nog een koffer mee![]()
Dan weet je tegelijk dat je bij de risicogroep hoort![]()
Aan schoon ondergoed heb je toch genoegquote:Op maandag 2 juli 2007 09:49 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Hij was van zondag tot donderdag in India geweest en er gaat bijna altijd wat fout op Heathrow qua koffer maar dan wordt hij altijd de volgende dag bezorgd! Nu is het dus al 4 dagen geleden en we hebben niet eens gehoord dat de koffer op schiphol is aangekomen![]()
Irritant hoor! Vooral omdat Jp nu weer onderweg is naar Engeland (andere plek dan heathrow) en dus met wat alternatieven weer de benodigde spullen bij zich heeft.
Stop nou eens met die pogingen tot humor.quote:Op maandag 2 juli 2007 09:44 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Dat ze die nog op bandjes uitbrengen dan![]()
Je verwacht tegenwoordig toch mininmaal DVD![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |