NIET??!!quote:Op zondag 1 juli 2007 14:56 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik kan nu BF2 niet eens full maxed out spelen![]()
ik heb dezelfde instellingenquote:Op zondag 1 juli 2007 15:30 schreef Mr_Baus het volgende:
Als ik alles op very high doe en AA aan + 1280x1024 dan trekt ie het niet hoorEn met iets mindere instellingen heb ik op bepaalde punten of in een druk vuurgevecht dat ie gaat laggen.. zeker op Warlord.
Heel raar, want FEAR kan ik wel normaal op Full spelen, FarCry ook.
zeg maar gerust kutquote:Op zondag 1 juli 2007 15:37 schreef Mr_Baus het volgende:
Beetje magere F1 race....
Ik heb 253 puntenquote:
klik net op je nieuwe pc linkjequote:
Ik draai met 450 Watt....meer dan genoeg en bijna dezelfde configuratie als Ursel.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:45 schreef Sickert het volgende:
[..]
klik net op je nieuwe pc linkje
als ik u was zou ik een dikkere voeding nemen
550 wat is een beetje zwakjes
Mja, khad er maar random een gepikt.. Als het zover is laat ik alles nog ff nachecken of het ok is en optimaal samen werkt..quote:Op zondag 1 juli 2007 16:45 schreef Sickert het volgende:
[..]
klik net op je nieuwe pc linkje
als ik u was zou ik een dikkere voeding nemen
550 wat is een beetje zwakjes
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:47 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Ik draai met 450 Watt....meer dan genoeg en bijna dezelfde configuratie als Ursel.
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:47 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Ik draai met 450 Watt....meer dan genoeg en bijna dezelfde configuratie als Ursel.
Tja..een standaar Enlight-voeding of ééntje waar je net iets meer voor betaald. D'r zit nogal wat verschil tussen. . Zoek voor de gein eens een Sweex-voeding op.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:52 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik heb in mn pc die jij hebt gebouwd voor mij ook een andere voeding gegooid omdat deze het gewoon niet trokzat een 450 watt in en nu een 600
(ready for sli) niet dat ik ooit sli wil draaien maar goed en zo'n raptor schijf trekt ook meer stroom weg dan een normale
mijn 12 volt lijn liep iig altijd op 11,3 ofzomet die 450 watt
Cooler Master RP-550 Extreme Power, 550W (ATX12V V2.01)quote:Op zondag 1 juli 2007 16:57 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Tja..een standaar Enlight-voeding of ééntje waar je net iets meer voor betaald. D'r zit nogal wat verschil tussen. . Zoek voor de gein eens een Sweex-voeding op.
Ik draai trouwens met een Antec-voeding. Mensen onderschatten 't belang van een goede voeding !!
was zeker geen enlight voedingquote:Op zondag 1 juli 2007 16:57 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Tja..een standaar Enlight-voeding of ééntje waar je net iets meer voor betaald. D'r zit nogal wat verschil tussen. . Zoek voor de gein eens een Sweex-voeding op.
Ik draai trouwens met een Antec-voeding. Mensen onderschatten 't belang van een goede voeding !!
Ik zit nog met een AMD 64 3200+ en een AGP ATI X800Pro. Oldschool ftwquote:Op zondag 1 juli 2007 14:56 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik zit nog steeds met een P4 (op 3.6Ghz dit moment) en een AGP slot, wel met een 7800GS.. Maar dat is nu gewoon héél erg minimum geworden, en met Crysis, CoD3, BF3 etc op het ooggaat de tijd nu gewoon dringen..
Ik kan nu BF2 niet eens full maxed out spelen![]()
Kast was en is idd erg ruk...maar ja..daar had ik je al direct voor gewaarschuwdquote:Op zondag 1 juli 2007 17:10 schreef Sickert het volgende:
[..]
was zeker geen enlight voeding
de kast was van enlight en die was idd ruk
alhoewel dat handvat er aan geniaal is
voeding was van TAGAN btw![]()
had m jou zelf laten samenstellen enige waar ik zelf om gevraagd had was die kast van Enlight
zie deze reactie overigens niet als klacht
ik raad Ursel gewoon een goede zware voeding aan meer niet
beter teveel als te weinig![]()
hij was wel handig en stevig jammer dat de losse (de deur) van plastic wasquote:Op zondag 1 juli 2007 17:14 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Kast was en is idd erg ruk...maar ja..daar had ik je al direct voor gewaarschuwd
[afbeelding]
quote:Op zondag 1 juli 2007 17:38 schreef ursel het volgende:
Hij vroeg of ik naar zijn album wou kijken..
Gisteren kreeg ik ook die vraag over de foto, maar toen zat er geen attachmend bij..![]()
denk dat ie iets te nieuwsgierig is geweest en wel op zo'n reactie heeft geklikt wat wij dus niet doenquote:Op zondag 1 juli 2007 17:42 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat moet je tegen raffie zeggen, want die kan er niet mee overweg blijkbaar..
sowieso accepteer ik nooit attachmends van mensen zonder eerst normaal gechat te hebben met ze.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:43 schreef Sickert het volgende:
[..]
denk dat ie iets te nieuwsgierig is geweest en wel op zo'n reactie heeft geklikt wat wij dus niet doen
same herequote:Op zondag 1 juli 2007 17:53 schreef ursel het volgende:
[..]
sowieso accepteer ik nooit attachmends van mensen zonder eerst normaal gechat te hebben met ze.
Als men het soms wel direct doet ga ik eerst vragen wat het exact is enzo..
MSN (2 accountsquote:
pfff, jij hebt alleen msn met hippe skin en buttplugquote:
Hyves..quote:Op zondag 1 juli 2007 18:04 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
pfff, jij hebt alleen msn met hippe skin en buttplug![]()
ursel daarentegen, heeft msn, skype, xfire, icq, hotmail, hyves![]()
![]()
![]()
GTST FTW!!quote:
Gelukkig wordt ook niet eerst gevraagd of ik uberhaupt wel je vriendje wil zijn..quote:Op zondag 1 juli 2007 18:07 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ow, dan vind ik kef toch koeler![]()
quote:
Sorryquote:Op zondag 1 juli 2007 17:42 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat moet je tegen raffie zeggen, want die kan er niet mee overweg blijkbaar..
Mja, tis natuurlijk niet zijn schuld. Die ander drong voor.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:13 schreef Suikermais het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=EtGEV1OIbAU
Albers![]()
Er zijn bijna geen console bashersquote:Op zondag 1 juli 2007 19:24 schreef Viro het volgende:
Woot k heb Overlord en The Darkness voor 45 euro kunnen krijgen![]()
Oh wacht geen console fans hier alleen maar console bashers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |