we zullen is ff flink op je stuitje gaan bashenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:24 schreef Viro het volgende:
Woot k heb Overlord en The Darkness voor 45 euro kunnen krijgen![]()
Oh wacht geen console fans hier alleen maar console bashers
Die pillen stillen volgens mij niet alleen de pijnquote:Op zondag 1 juli 2007 19:24 schreef Viro het volgende:
Consolequote:Op zondag 1 juli 2007 19:24 schreef Viro het volgende:
Dat heet Viro bashen..quote:Op zondag 1 juli 2007 20:13 schreef Viro het volgende:
Kijk dit bedoel ik nou.
Hier check : The Darkness screenshots
Meer info over The Darkness : http://www.insidegamer.nl/xbox360/thedarkness/
Echt waar, jij zoekt achter elke reactie iets negatiefs. De meeste hier hebben nota bene een console, sterker nog volgens mij heeft iedereen hier wel een console. Ik heb er zelfs 4quote:Op zondag 1 juli 2007 20:13 schreef Viro het volgende:
Kijk dit bedoel ik nou.
Hey. jij hebt toch alle kinder consoles die er zijnquote:
Ziet er wel leuk uit, maar die monsters dat vind ik niks. Dubbele handguns zijn altijd gaafquote:Op zondag 1 juli 2007 20:13 schreef Viro het volgende:
Kijk dit bedoel ik nou.
Dan kan je nog lang wachten op halo 3, kan je beter the darkness spelen. Screens zien er vet uitquote:Op zondag 1 juli 2007 20:34 schreef 3lmo het volgende:
Ik heb ook een xbox heaur![]()
enkel nog wachten op halo 3 dan xbox360 erbij halen
Dat hoort bij het verhaal. Die slangen krijg je pas als je uit hell terug komtquote:Op zondag 1 juli 2007 20:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit, maar die monsters dat vind ik niks. Dubbele handguns zijn altijd gaaf
Ja maar... Youtube is juist hardstikke traag. Zeker nu al die amerikanen weer wakker zijn..quote:Op zondag 1 juli 2007 20:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat hoort bij het verhaal. Die slangen krijg je pas als je uit hell terug komt![]()
In hell moet je het opnemen tegen hitlers leger![]()
![]()
Trailer : http://youtube.com/watch?v=XSAtcrZqaaE
Het ziet er wel kicken uit, maar ja het is een shooter en die speel ik liever op de pc.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat hoort bij het verhaal. Die slangen krijg je pas als je uit hell terug komt![]()
In hell moet je het opnemen tegen hitlers leger![]()
![]()
Trailer : http://youtube.com/watch?v=XSAtcrZqaaE
Nog een trailer : http://youtube.com/watch?v=J0nkE27KJCk
Balen voor de pc gamers : het is tot nu toe een console exclusive. The darkness is alleen uitgekomen op de xbox 360 en ps3.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het ziet er wel kicken uit, maar ja het is een shooter en die speel ik liever op de pc.
wie ik?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hey. jij hebt toch alle kinder consoles die er zijn![]()
![]()
Euh GoW op de pc komt pas volgende jaar uit en microsoft kennende wordt het dan Vista only.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:26 schreef Sickert het volgende:
[..]
wie ik?
(zegt ie terwijl ie net de Snes uitzet)
ik w8 eigenlijk op gears of war voor de pc
en anders zal ik toch een 360 moeten kopen want ik vind dat spel zo vet
of een ps3... maar dat word pas volgend jaar
vista heb ik hier op schijf liggenquote:Op zondag 1 juli 2007 22:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Euh GoW op de pc komt pas volgende jaar uit en microsoft kennende wordt het dan Vista only.
Klein beetje wat er nu gebeurt met halo 2 voor op de pc.
Als je em download voor de SP hoef je het niet eens te downen. GoW is z'n best als je em online speelt. Online sniperen is the shitquote:Op zondag 1 juli 2007 22:35 schreef Sickert het volgende:
[..]
vista heb ik hier op schijf liggen
dan koop ik m voor de pc wel als ie online heel goed is
anders download ik m voor de single player
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:38 schreef Viro het volgende:
[..]
Als je em download voor de SP hoef je het niet eens te downen. GoW is z'n best als je em online speelt. Online sniperen is the shit![]()
![]()
Dekkered kan je wel vertellen dat je met mij niet spotten als ik sniper rifle heb.
Ja oke co-op is wel leuk voor een paar keer.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:40 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik vind de SP met zn 2e geniaal
naja ik zie wel ik wil zoveel
eerst maar eens gaan sparen
dat is iets belangrijker
Komt toch mooi uit.. Kan je gelijk je koffer die er staat gelijk weer meenemen..quote:Op zondag 1 juli 2007 23:14 schreef jpjedi het volgende:
Drama..al die extra veiligheidsmaatregelen in Groot Brittannië nu ook al in Nederland.![]()
Morgenvroeg vlieg ik naar Liverpool en Woensdag vanaf London terug. En van afgelopen week staat mijn koffer ook nog op Heathrow.![]()
Tering zooi.. Heb dit altijd..op 9/11 zat ik ook in het vliegtuig en hoorden we pas toen we landden wat er gebeurd was en dat we een van de laatste vliegtuigen in de lucht waren geweest.![]()
Waarom ben ik niet gewoon timmerman ofzo geworden.![]()
Sja .. wie het weet mag het zeggen ...quote:Op zondag 1 juli 2007 23:14 schreef jpjedi het volgende:
-knip-
Waarom ben ik niet gewoon timmerman ofzo geworden.![]()
COOP van GoW is echt niet te vergelijken met BF2. Dat is gewoon super. Ik heb het spel gekocht en eigenlijk alleen maar in COOP gespeeld, daarna heb ik het niet meer aangeraaktquote:Op zondag 1 juli 2007 22:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja oke co-op is wel leuk voor een paar keer.
Je kan het eigenlijk vergelijken met BF2. BF2 is alleen maar online, alleen heeft GoW er een kleine SP verhaal bijzitten.
moet je toch maar is zorgen dat je weer gold krijgtquote:Op maandag 2 juli 2007 00:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
COOP van GoW is echt niet te vergelijken met BF2. Dat is gewoon super. Ik heb het spel gekocht en eigenlijk alleen maar in COOP gespeeld, daarna heb ik het niet meer aangeraakt
Komt ook doordat ik geen gold live heb en omdat BF2 mijn online spel is
Jij begrijpt me verkeerd. Ik vergelijk GoW online met BF2quote:Op maandag 2 juli 2007 00:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
COOP van GoW is echt niet te vergelijken met BF2. Dat is gewoon super. Ik heb het spel gekocht en eigenlijk alleen maar in COOP gespeeld, daarna heb ik het niet meer aangeraakt
Komt ook doordat ik geen gold live heb en omdat BF2 mijn online spel is
Doen, kunnen jij en dekkered tegen mijquote:Op maandag 2 juli 2007 01:09 schreef dekkered het volgende:
[..]
moet je toch maar is zorgen dat je weer gold krijgt
(kunnen we een BoF team maken
Dit soort reacties plaatste je ook met bf2quote:Op maandag 2 juli 2007 03:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Doen, kunnen jij en dekkered tegen mijAlhoewel de winaar dan al bekend is
![]()
Tja GRAW kun je met zijn vieren doen, maar ik hou gewoon niet van GRAW. Ik ben meet een Serious Sam shooterquote:Op maandag 2 juli 2007 07:48 schreef FJD het volgende:
Ik vond GoW coop ook weer niet zo geweldig of wordt het nog beter naar de eerste paar levels? GRAW is een stuk leuker maar toch blijven shooters een echte PC aangelegenheid.
Succes, deze vrijdag hebben wij een oplevering en het kan wel eens een hele lange week wordenquote:Op maandag 2 juli 2007 07:47 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
![]()
2x Q close deze week, bij Shell en Hospira.... wordt leuk weekje![]()
en wel een normale TT he, anders ga ik niet postenquote:Op maandag 2 juli 2007 09:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Cardinal wakker worden!
Het wordt hoog tijd dat je het topic sluit
Kom eens met een suggestie dan.quote:Op maandag 2 juli 2007 09:16 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
en wel een normale TT he, anders ga ik niet posten![]()
Tja, waarom neem je eigenlijk nog een koffer meequote:Op zondag 1 juli 2007 23:14 schreef jpjedi het volgende:
Drama..al die extra veiligheidsmaatregelen in Groot Brittannië nu ook al in Nederland.![]()
Morgenvroeg vlieg ik naar Liverpool en Woensdag vanaf London terug. En van afgelopen week staat mijn koffer ook nog op Heathrow.![]()
Met mijn nieuwe pc straks wil ik wel eenkeertje meedoen met Grawquote:Op maandag 2 juli 2007 08:30 schreef FJD het volgende:
Ik heb wel weer een keer zin om GRAW te spelen met TeamspeakWe waren altijd heel snel dood maar t was wel erg gaaf.
Anders ga ik vanavond wel een rondje schieten
Ben ik al, tja druk druk drukquote:Op maandag 2 juli 2007 09:16 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
en wel een normale TT he, anders ga ik niet posten![]()
Dat ze die nog op bandjes uitbrengen danquote:Op maandag 2 juli 2007 08:40 schreef Keltie het volgende:
Homo's!
Weekend van drank en weinig slaap zit er weer op.
Heb de volgende bandjes gezien dit weekend;
De Dijk (matig)
Van Velzen (Goed!)
Direct (sjah)
BZB (Humor!)
Rowwen Hèze (Altijd leuk)
Hij was van zondag tot donderdag in India geweest en er gaat bijna altijd wat fout op Heathrow qua koffer maar dan wordt hij altijd de volgende dag bezorgd! Nu is het dus al 4 dagen geleden en we hebben niet eens gehoord dat de koffer op schiphol is aangekomenquote:Op maandag 2 juli 2007 09:38 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Tja, waarom neem je eigenlijk nog een koffer mee![]()
Dan weet je tegelijk dat je bij de risicogroep hoort![]()
Aan schoon ondergoed heb je toch genoegquote:Op maandag 2 juli 2007 09:49 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Hij was van zondag tot donderdag in India geweest en er gaat bijna altijd wat fout op Heathrow qua koffer maar dan wordt hij altijd de volgende dag bezorgd! Nu is het dus al 4 dagen geleden en we hebben niet eens gehoord dat de koffer op schiphol is aangekomen![]()
Irritant hoor! Vooral omdat Jp nu weer onderweg is naar Engeland (andere plek dan heathrow) en dus met wat alternatieven weer de benodigde spullen bij zich heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |