zo te zien welquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:12 schreef FJD het volgende:
Zo boefjeshebben jullie je een beetje gedragen hiero?
Ik wil denk niet weten wat jij al die tijd uitgevroten hebt..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:12 schreef FJD het volgende:
Zo boefjeshebben jullie je een beetje gedragen hiero?
Lies is al een brief aan de koningin aan het schrijven..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:02 schreef ursel het volgende:
Admirals houdt op te bestaanDa's niet niks zeg... Was tuurlijk maar een kleine competitie. Jammer dat het nooit verder gegroeid is..
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:16 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Lies is al een brief aan de koningin aan het schrijven.....
JP
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
morgugister met een vriend speciaal biertjes wezen drinken in Golm, een cafe met 200 bieren....
bven zo brak als een hond![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:16 schreef ursel het volgende:
Toch niet in de rij gestaan voor een seizoenskaart toch??
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:04 schreef FJD het volgende:
[..]Niet kampioen, geld terug
Mooi regeling.
Waarde hechten aan de mening van 'het Nederlandse volk'quote:
quote:
een of ander wit duits bier dat naar banaan smaaktquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
een of ander wit duits bier dat naar banaan smaakt![]()
een kwakwel fantastisch glas
![]()
een moeder overste![]()
en toen nederlands trapistebier ofzo, weet de naam niet meer![]()
Het percentage van feyenoord is lachwekkend, daar hecht ik waarde aan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Waarde hechten aan de mening van 'het Nederlandse volk'
De gemiddelde mening van het volk is lachwekkendquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
Het percentage van feyenoord is lachwekkend, daar hecht ik waarde aan.
Hoiquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:36 schreef Justsa00 het volgende:
Als je battlefield special forces hebt, moet je nog steeds battlefield 2 patchen?
Hey bedankt, die patch is focking groot, 500 mb, duurt een half uur. Hopelijk is het wachten waard.quote:
We zijn zo behulpzaamquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:50 schreef Justsa00 het volgende:
Hey bedankt, die patch is focking groot, 500 mb, duurt een half uur. Hopelijk is het wachten waard.
Nee een boze brief! Dat ik dit land ga verlaten omdat de Admirals ermee stoppen ... Kutland!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:28 schreef ursel het volgende:
[..]Voor een lintje moet je door iemand anders aangedragen worden, niet jezelf aandragen..
Er is nog genoeg American Football om te kijken in Nederland hoor. Je zult er alleen wel zelf naar toe moetenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:22 schreef BattleLies het volgende:
Nee een boze brief! Dat ik dit land ga verlaten omdat de Admirals ermee stoppen ... Kutland!
Kunnen ze dan niks in ere houden?
pcies weet niet meer wie dat zei dat we mensen niet helpen als het om bf2 gaat, maar we zijn gewoon behulpzaamquote:
niets in ere houden? het is een amerikaans initiatiefquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:22 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Nee een boze brief! Dat ik dit land ga verlaten omdat de Admirals ermee stoppen ... Kutland!
Als de koningin niks doet ga ik echt nooit meer terug komen naar dit land ..
*schrijft verder aan hare majesteit*
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:22 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Vind dat ook, maar na een paar keer te gokken heb ik mijn w8woord weer.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:57 schreef FJD het volgende:
Gamespy verzorgt dat hele online gedeelte dus idd via Gamespy. Ik vind het zelf ook wat lastig in elkaar zitten. Vandaar dat ik voor mn BF2 account gewoon een simpel wachtwoord heb gebruikt
Denk niet dat ze veel waarde hechten aan een fan van american football die zegt het land te zullen verlaten omdat het ermee stopt, zeker niet als ze er achter komen dat jullie naar India gaan, gezellig 4 dagen naar 1 cricket match kijkenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:22 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Genoeg american football? je bedoeld de clubjes her en der over het land?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Er is nog genoeg American Football om te kijken in Nederland hoor. Je zult er alleen wel zelf naar toe moetenHet liep gewoon dood, er was nog maar 1 niet-Duits team
Met digitale TV kun je nog een paar fatsoenlijke sportzenders ontvangen voor American Football wedstrijden
http://www.dishtvindia.in/static/packDishmaxi.aspquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:38 schreef BattleLies het volgende:
Ik moet maar kijken of onze sateliet tv wat amerikaanse zenders wil showen met American Football!!
Teveel gezopen of heb je weer lopen knokkenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:01 schreef Keltie het volgende:
Pfff... Lever. Klap gekregen. Heb er de kracht niet meer voor. Vanavond naar Rowwen Heze
Gezopenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:03 schreef FJD het volgende:
[..]
http://www.dishtvindia.in/static/packDishmaxi.asp
ESPN
![]()
![]()
Ik ben echt behulpzaam vandaag
[..]
Teveel gezopen of heb je weer lopen knokken
[afbeelding]
Dilbert
hee doe eens niet zo bijdehand ...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:39 schreef staticdata het volgende:
AA stopt er niet mee, de hele league wordt gestopt ervoor in de plaats moeten wedstrijden komen van de grote amerikaanse clubs.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:10 schreef BattleLies het volgende:
[..]
hee doe eens niet zo bijdehand ...
Vrouwen héquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:39 schreef staticdata het volgende:
[..]nou hoe je het hier postte kreeg ik het idee dat je het nieuwsbericht niet had gelezen.
dus of dat bijdehand is![]()
Nu denk je dat ik niet kan zitten, dus kan ik fok niet volgen, dat je mij even flink terug te grazen kan nemen ?!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:02 schreef ursel het volgende:
Viro zal toch niet per ongeluk naar dit "ziekenhuis" geweest zijn??
Seksamputatie-kliniek in Antwerpen aangetroffen
Terug te grazen nemen??quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Nu denk je dat ik niet kan zitten, dus kan ik fok niet volgen, dat je mij even flink terug te grazen kan nemen ?!
echt niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |