Vervelend zeg, gelukkig dat die ingreep in ieder geval wel goed verlopen is. Veel beterschap gewenst.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:31 schreef Viro het volgende:
Arnish hier![]()
Ik wil even aan jullie melden dan mijn broer gisteravond met spoed naar de eerste hulp is gebracht.
Hij had een bloeduitstorting bij zijn stuit, wat is gaan ontsteken. Bij de eerste hulp hebben ze de infectie weggesneden. Het scheelde volgens de artsen niet veel of mijn broer had ernstige bloedvergifting opgelopen door de infectie.
We zijn rond een uur of 23.00 naar de eerste hulp toe geraced, mijn broer werd gelijk geholpen. Pas om 2.00 in de ochtend zijn we (mijn vader, mijn broer en ik) thuis gekomen.
Viro slaapt nu, het gaat wel beter met hem dan toen hij de infectie had. Ik zal jullie op de hoogte houden.
Sterkte&Beterschap Viro, dat je snel weer volledig mag herstellen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:31 schreef Viro het volgende:
Arnish hier![]()
Ik wil even aan jullie melden dan mijn broer gisteravond met spoed naar de eerste hulp is gebracht.
Hij had een bloeduitstorting bij zijn stuit, wat is gaan ontsteken. Bij de eerste hulp hebben ze de infectie weggesneden. Het scheelde volgens de artsen niet veel of mijn broer had ernstige bloedvergifting opgelopen door de infectie.
We zijn rond een uur of 23.00 naar de eerste hulp toe geraced, mijn broer werd gelijk geholpen. Pas om 2.00 in de ochtend zijn we (mijn vader, mijn broer en ik) thuis gekomen.
Viro slaapt nu, het gaat wel beter met hem dan toen hij de infectie had. Ik zal jullie op de hoogte houden.
arnish is volwassen voor zijn leeftijd. hij kan zo bij bofquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Sterkte&Beterschap Viro, dat je snel weer volledig mag herstellen.
Bedankt voor de update Arnish.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:31 schreef Viro het volgende:
Arnish hier![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:51 schreef staticdata het volgende:
[..]
arnish is volwassen voor zijn leeftijd. hij kan zo bij bof
Ik mag het hier niet hardop zeggen, want anders kom jij niet naar de bootlan..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:58 schreef Keltie het volgende:
Beterschap.
Maar hoe krijgt hij een bloeduitstorting bij z'n stuit? Heeft z'n vriendje een keer hard misgeprikt?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik mag het hier niet hardop zeggen, want anders kom jij niet naar de bootlan..
Mompelt iets over Baus enzo..![]()
![]()
Mijn broer is vorige week vrijdag toen hij uit zijn bed op stond even op de rand van zijn bed gaan zitten. Half slaperig viel hij van de bed zo op de grond. Eerst had hij er geen last van. Maar vanaf woensdag kreeg hij pijn bij z'n stuit.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:58 schreef Keltie het volgende:
Beterschap.
Maar hoe krijgt hij een bloeduitstorting bij z'n stuit? Heeft z'n vriendje een keer hard misgeprikt?
Whehe.. dat zoiets knulligs zoiets kan resulteren..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Mijn broer is vorige week vrijdag toen hij uit zijn bed op stond even op de rand van zijn bed gaan zitten. Half slaperig viel hij van de bed zo op de grond. Eerst had hij er geen last van. Maar vanaf woensdag kreeg hij pijn bij z'n stuit.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:45 schreef Stefan740 het volgende:
Sterkte!
Hij logde wel in op bf2cc rond 12en trouwens
Hmm..weet je het zeker..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:51 schreef staticdata het volgende:
[..]
arnish is volwassen voor zijn leeftijd. hij kan zo bij bof
lijkt dennis3d welquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:45 schreef Stefan740 het volgende:
Sterkte!
Hij logde wel in op bf2cc rond 12en trouwens
Hij loopt nog steeds mankquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:53 schreef staticdata het volgende:
dennis3d heeft wel eens onder diamond zijn naam mensen een ban gegeven.
blijft altijd nog een groepsbeslissing om iemand admin te maken. aangezien fjd dit op eigen houtje heeft gezegd, doet hij een aanbod dat nooit gehonoreerd zal worden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:22 schreef Silver_Shark het volgende:
TvP volgend seizoen mag ik legale Bans uitdelen ;p
Precies, mocht het zover komen dan zijn ineens de adminrechten van Ferdi verdwenen en kan hij Foxie geen admin meer makenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:56 schreef staticdata het volgende:
[..]
blijft altijd nog een groepsbeslissing om iemand admin te maken. aangezien fjd dit op eigen houtje heeft gezegd, doet hij een aanbod dat nooit gehonoreerd zal worden.![]()
Mocht het zover komen dan ben ik de hele maand zo dronken dat die rechten er toch voorlopig niet komenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Precies, mocht het zover komen dan zijn ineens de adminrechten van Ferdi verdwenen en kan hij Foxie geen admin meer maken![]()
http://tweakers.net/nieuw(...)-licht-gebracht.htmlquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
http://www.pcmweb.nl/artikel.jsp?id=2032897&WT.mc_id=rss
Wel laf dat hij geen concrete bugs noemt.
Volgens Raadt, zouden niet alle bugs met updates zijn op te lossen, maar goed, volgens mij is dit gewoon vissen en zul je er geen last van hebben in praktijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:55 schreef BugWorks het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)-licht-gebracht.html
CHEATER! H4X ban ban! eerste die ga bannen als feyenoord kampioen isquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:37 schreef Stefan740 het volgende:
Skills? of was het omdat ik vloog![]()
[afbeelding]
Waar ze staan weet ik niet, je kan ze wel online vinden op verschillende stats pagina's zoals http://www.bf2stats.nl/ bijv.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:21 schreef Wouser het volgende:
Hey mensenik had ff vraagje... over die ribbons,medals,badges van BF2 waar staan die afbeeldingen ergens in me BF2 map? Ik wil graag de .png of .jpg of whatsoever daarvan hebben...
Ik zoek ze namelijk transperant maar kan die nergens vinden...
geloof dat er niet zo veel 360 spelers hier zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:44 schreef RudyCarell het volgende:
WIe heeft deze al op de 360 gespeeld? En is hij leuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maare ik ga weer bijna van me stok![]()
k ga maar eens weer liggen voor ik mezelf weer (ergens anders) bezeer![]()
Tegen de tijd dat jij admin wordt op JT server is bf2 al tot het rijk der vergeten verbanenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:44 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
CHEATER! H4X ban ban! eerste die ga bannen als feyenoord kampioen is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@ rudy : De meeste slechtste FPs op de 360 die je maar kan vinden/kopen/
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:09 schreef Viro het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had eens een operatie waarbij ze me al een dubbele dossis moesten geven voordat ik knockout ging..
En toen ik op de uitslaapkamer aankwam en ze me gingen preparen voor het ontwaken schrok ik wakker en trok ik de zuurstofslang uit mijn neus
Die zusters schrokken zich rot, en ik begon meteen met dubbele tong te brallen dat ik best wel veel pijn had..
Zuster; oh heeft u pijn? Dan krijgt u wel een pijnstiller.
En ik zo van pijnstiller WTF? dus, met dubbele tong; webbbuh julwie iebwuubwuufen?
Zuster; Nee u krijgt Morfine
Baus; Zeer happy zucht![]()
Lig ik later op de normale ziekenhuiskamer heerlijk te spacen, komt er zo'n zuster van die afdeling langs en checked mijn papieren..; "mijn God! ze hebben je aardig wat gegeven!"![]()
Gaaf man! Ziekenhuizen
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
Niemand?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:21 schreef Wouser het volgende:
Hey mensenik had ff vraagje... over die ribbons,medals,badges van BF2 waar staan die afbeeldingen ergens in me BF2 map? Ik wil graag de .png of .jpg of whatsoever daarvan hebben...
Ik zoek ze namelijk transperant maar kan die nergens vinden...
het spul wat je krijgt om van je asma af te komen (dat is een verneveler) dat is ook goed spul kan je alleen niet goed van slapen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:37 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik had eens een operatie waarbij ze me al een dubbele dossis moesten geven voordat ik knockout ging..
En toen ik op de uitslaapkamer aankwam en ze me gingen preparen voor het ontwaken schrok ik wakker en trok ik de zuurstofslang uit mijn neus
Die zusters schrokken zich rot, en ik begon meteen met dubbele tong te brallen dat ik best wel veel pijn had..
Zuster; oh heeft u pijn? Dan krijgt u wel een pijnstiller.
En ik zo van pijnstiller WTF? dus, met dubbele tong; webbbuh julwie iebwuubwuufen?
Zuster; Nee u krijgt Morfine
Baus; Zeer happy zucht![]()
Lig ik later op de normale ziekenhuiskamer heerlijk te spacen, komt er zo'n zuster van die afdeling langs en checked mijn papieren..; "mijn God! ze hebben je aardig wat gegeven!"![]()
Gaaf man! Ziekenhuizen![]()
had iemand op gereageert horquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:28 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Waar ze staan weet ik niet, je kan ze wel online vinden op verschillende stats pagina's zoals http://www.bf2stats.nl/ bijv.
Toevoeging:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |