Dan moet degene die een nieuwe opent Wiki aanpassenquote:Op zondag 24 juni 2007 20:08 schreef Tangarine het volgende:
pfff wel ff een goeie op posten he, 'vorige delen' loopt maar tot 83
hey, weet ik veel hoe wiki werkt?quote:Op zondag 24 juni 2007 20:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan moet degene die een nieuwe opent Wiki aanpassen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | American.Pie.Band.Camp.2005.UNRATED.DVDRip.XviD-iNCiTE RELEASE INFO ` SUPPLIER : TEAM iNCiTE RELEASE DATE : December 24, 2005 CODEC : XviD DVD DATE : December 26, 2005 VIDEO : 898 THEATER DATE : December 27, 2005 ASPECT RATIO : 16:9 SIZE : 700MB: 49x15MB RESOLUTION : 576x320 AUDIO : 2ch 128kbps 48khzMP3 FRAMERATE : 23.976 GENRE : Comedy RUNTIME : 94 MiN 11 SEC RATING : 5.0/10 (1,378 votes) http://www.imdb.com/title/tt0436058/ PLOT SUMMARY This time around, the focus will be on Matt Stifler, younger brother of Steve Stifler, as Matt is sent to band camp for the summer when he faces expulsion from school. At first, Matt will attempt to wire the camp with hidden cameras to turn it into the set for his own "Girls Gone Wild"-type video, but when he falls for fellow campie Elyse, his efforts to stifle his Stiffmeister ways will surely meet with hilarious results. |
gewoon op 'OP' klikken en bewerken. En daar dan de oude topics in raggen.quote:
idd, heel makkelijkquote:Op zondag 24 juni 2007 20:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
gewoon op 'OP' klikken en bewerken. En daar dan de oude topics in raggen.
hzo kan jij niet opslaan? Tuuk kan jij datquote:Op zondag 24 juni 2007 20:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En ik kan niet opslaan in dat onding, dus ik kan het ook niet doen.
oquote:Op zondag 24 juni 2007 20:14 schreef Tangarine het volgende:
@ viking: dat 'and one time, at band camp' komt dus uit American Beauty, waar Alyson Hannigan () telkens een onzin verhaald over bandcamp en dr dwarsfluit, en uiteindelijk zegt 'and one time at bandcamp, i stuck a flute in my pussy'
nee, dat kan niet.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hzo kan jij niet opslaan? Tuuk kan jij dat.
oh okquote:Op zondag 24 juni 2007 20:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
nee, dat kan niet.
bugje ofzo, ik kom niet verder dan die controle pagina.
keujquote:Op zondag 24 juni 2007 20:19 schreef Viking84 het volgende:
Vanavond Tipping the velvet! Die heb ik nog nooit gezien. Meld ook maar even in het lesbeautopic, Sebasser(al zal iedereen daar hem al wel kennen
).
Heb je nog meer nodig dan CZ. en mij dan?quote:Op zondag 24 juni 2007 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
ik was jullie kwijt
neequote:Op zondag 24 juni 2007 20:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb je nog meer nodig dan CZ. en mij dan?.
Ik las "Hallo, ik ben viking84. ik heb 3 paarden, 4 stallen, en 3 butlers.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
beter goed gejat dan slecht bedacht! Puh!
JAMAAR DAAR STAAT DE BRON BIJquote:Op zondag 24 juni 2007 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ok. En wie heeft de text uit jou onderschrift getikt?
Leuk.quote:
Dat was altijd fijn ja. En daarna janken. De een in de trein de ander op het station.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Leuk.. Zo nét voordat de treindeuren dicht schuiven nog een laatste zoen.
.
En dan met je tong tussen de deur, fijn.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Leuk.. Zo nét voordat de treindeuren dicht schuiven nog een laatste zoen.
.
Ik zal voor je duimen.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:44 schreef Viking84 het volgende:
ik ben hardlopen. Hoop met me mee dat het droog blijft.
Doei.
Oh, dat doe ik niet... meer met een glimlach terugdenken aan het weekend.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat was altijd fijn ja. En daarna janken. De een in de trein de ander op het station.
he?quote:Op zondag 24 juni 2007 20:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik zal voor je duimen.
Alex is volgens mij ergens anders mee bezig, maar die steekt ook wel wat op.
Wie vroeg dat?quote:Op zondag 24 juni 2007 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
nee ik ben geen neger.
quote:Op zondag 24 juni 2007 21:01 schreef Alexxxxx het volgende:
nou, he ho is hip hop. negermuziek.
lama, moe.
Hebben die leerlingen van je nog geen vakantie dan?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:03 schreef teigan het volgende:
Jep, morgenochtend zwemmen..
Nu hoop ik dat wat nu nog opdook aan nakijkwerk zonet, echt het allerlaatste is..
snel.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wanneer was je van plan te gaan slapen dan?
bijnabijna... Deze week kunnen ze nog een herkansing doen, maar ik hoop dat dat er niet al te veel zijn, moet dinsdag anders nog een proefwerk in elkaar draaien.. Donderdag rapportenvergadering, en de week erna personeelsafsluiting van het jaar... En dan is het voor ons ook vakantie..quote:Op zondag 24 juni 2007 21:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hebben die leerlingen van je nog geen vakantie dan?
Personeelsafsluiting?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:11 schreef teigan het volgende:
[..]
bijnabijna... Deze week kunnen ze nog een herkansing doen, maar ik hoop dat dat er niet al te veel zijn, moet dinsdag anders nog een proefwerk in elkaar draaien.. Donderdag rapportenvergadering, en de week erna personeelsafsluiting van het jaar... En dan is het voor ons ook vakantie..
Was je boos?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Zo.
Ik heb alles afgereageerd op mn kabouters!
[afbeelding]
Wat is er zo leuk aan agressie als filenaam ?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Was je boos?
Edit: Oh, leuke filenaam, jadus.
hoi.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou?
Aha.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hoi.
het beantwoorde mijn vraag, daarom issie leuk.
Ik zie nu echt iemand voor me die dit aan één stuk door vertelt zonder tussendoor adem te halenquote:Op zondag 24 juni 2007 21:38 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben weer terug. Jullie geduim heeft geholpen, want het heeft niet geregend. Nou ja, een beetje druppelen, maar that's it. Persoonlijk record verbeterd: van 4 min achtereen naar 7 min achtereen.... whooh, en nu heb ik wel een sinaasappelijsje verdiend
. Even alle calorieën die ik eraf gelopen heb er weer aan eten
.
ja, ik ben na het lopen altijd een beetje hyper. Enorm veel energie, enorm veel zweet, hart bonkt in m'n keelquote:Op zondag 24 juni 2007 21:41 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik zie nu echt iemand voor me die dit aan één stuk door vertelt zonder tussendoor adem te halen
Gisteravond wel, kzal straks nog even wat stukkies op youtube zettenquote:Op zondag 24 juni 2007 22:09 schreef Pjetr het volgende:
iemand armin gezien vannacht? wat n held
Uiteraard.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Magik iedereebn nog even veel liefde toewensen trouwens?
Even veel als wat? Maar liefde is altijd goed natuurlijkquote:Op zondag 24 juni 2007 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Magik iedereebn nog even veel liefde toewensen trouwens?
ik wil het jullie even snel tussendoor toewensn. Maar wel heel veel! Zo bedoel ik hetquote:Op zondag 24 juni 2007 22:41 schreef maok het volgende:
[..]
Even veel als wat? Maar liefde is altijd goed natuurlijk![]()
Wenkbrauw pushups:quote:Op zondag 24 juni 2007 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
oh kut weer gemist.... Heb je nog wta screenshots gemaakt zodat ik kan zien wat ik gemsit heb?
truste iig
uitzending gemistquote:Op zondag 24 juni 2007 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
oh kut weer gemist.... Heb je nog wta screenshots gemaakt zodat ik kan zien wat ik gemsit heb?
truste iig
Valt meequote:Op zondag 24 juni 2007 23:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wow, een heel deel gemist. Was er nog iets boeiends in deel 86?![]()
dank jequote:Op zondag 24 juni 2007 23:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh, Viking, als je alle nieuwe spul stom vind, probeer dan eens Lucidity van Delain
(Ik was vroeger een verknocht WT fan)
succesquote:Op maandag 25 juni 2007 07:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen. Zo tentamen.
Succes..!!quote:Op maandag 25 juni 2007 07:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen. Zo tentamen.
5 keer refreshen en volgende keer thuis doen, ipv @ achter proxy?!quote:Op zondag 24 juni 2007 20:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
nee, dat kan niet.
bugje ofzo, ik kom niet verder dan die controle pagina.
Vision Toys, ja dat was ikquote:Op maandag 25 juni 2007 10:11 schreef Paulusssttt het volgende:
@ Chipszak.. Had jij mij nou getipt over Toy Vision..?? Leuk winkeltje![]()
Ehquote:
Ga j gang.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:34 schreef Peterselieman het volgende:
Even een meeleespost
Nee, niet spiritueel ingesteld..quote:Op maandag 25 juni 2007 10:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Eh
Persoonlijk vind ik de Yantra ook leuk, maar dan moet je een beetje spiritueel ingesteld zijn?
Huh?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:43 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Nee, niet spiritueel ingesteld..
Nu even oppasen anders krijg ik gelijk weer zo'n stortbui van controle vragen over mij heen... Ik weet er best wat vanaf... Laat ik het daar op houden..
Waar zit Yantra..??
Ik heb het ook nog nooit eerder gezien. Maar wat is er leuk aan oren checken in het NP?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:48 schreef Paulusssttt het volgende:
@ Maok, lache.. in het NP toch regelmatig oren gecheckt over er niet één voorbij kwam met een tattoo erin..
Hoezo Huh?? Kan toch..?? niet spiritueel zijn maar er wel het één en ander vanaf weten..??quote:
Niet specifiek leuk.. was daar ook voor hele andere dingen.. Maar toch gebeurde het onwillekeurig..quote:Op maandag 25 juni 2007 10:54 schreef maok het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog nooit eerder gezien. Maar wat is er leuk aan oren checken in het NP?
Ja ik zeg toch ook niet van nietquote:Op maandag 25 juni 2007 10:59 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Hoezo Huh?? Kan toch..?? niet spiritueel zijn maar er wel het één en ander vanaf weten..??
Xenos.. tsja.. maar dat zit overal.. ik zoek winkeltjes die je uniek zijn..![]()
Oude Ebbingstraat gaat lukken, weet ik te vinden..
De Folkingestraat dus (nog) niet.. waar zit ie..??
yeb, zondag geweest, Pathé..quote:Op maandag 25 juni 2007 11:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als je de pathé weet, schuin tegenover.
quote:Op maandag 25 juni 2007 11:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Folkingestraat is de straat vanaf Pathe (ongeveer) naar de Vismarkt. Komt uit bij de korenbeurs.
WirWar inde Oude Kijk in 't Jat is ook altijd leuk
Sowieso, de O.K. In het Jatstraat(dat is de Folkingestraat doorlopen, Vismarkt oversteken, richting het noorden)
pc of bord?quote:Op maandag 25 juni 2007 11:22 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
yeb, zondag geweest, Pathé..
Next.. Gamewinkels..?? Nedgame gevonden.. Maar zijn er meer..??
PSP en PS2..quote:Op maandag 25 juni 2007 11:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
pc of bord?
bij bord (en kaart en RPG etc etc), zie boven, WirWar
b) Steentilstraat.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:41 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
PSP en PS2..
Pff naar het Noorden.. Bij deze zonnestand niet zo makkelijk te bepalen..
Had zondag al zo'n aha erlebnis.. Toen ik zag dat de Herestraat uitliep op
het Gedempte Zuiderdiep.. Sorry hoor ik heb het orientatievermogen van een
demente postduif..
Maar.. mooi tooltje gevonden.. http://www.groningen-web.nl/plattegrond/navigatie/
Oh.. Ik zoek nog twee erg belangrijke dingen.
a) een skate winkel...!!! vooral materiaal..
b) fietswinkel, om een fiets te score..
In de Steentilstraat zit DimensionPlus, een toffe gamewinkel.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:41 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
PSP en PS2..
demente postduif..
Maar.. mooi tooltje gevonden.. http://www.groningen-web.nl/plattegrond/navigatie/
a) inlinesport aan de Coendersweg, bij de verlengde hereweg (voor materiaal)quote:Op maandag 25 juni 2007 11:41 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
PSP en PS2..
demente postduif..
Gevonden...quote:
Of je komt gezellig langs in Assen bij Plok, werk ik in het weekendquote:Op maandag 25 juni 2007 11:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
pc of bord?
bij bord (en kaart en RPG etc etc), zie boven, WirWar
Hebben een eigen skatehal.. is dat wat.. Wel handig voor als het HEEL hard regent..quote:Op maandag 25 juni 2007 11:58 schreef maok het volgende:
[..]
a) inlinesport aan de Coendersweg, bij de verlengde hereweg (voor materiaal)
site
Colloseum is ook overdektquote:Op maandag 25 juni 2007 12:06 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Hebben een eigen skatehal.. is dat wat.. Wel handig voor als het HEEL hard regent..
Goed plan.. Maar ik probeer de bij Defensie uiterst succesvolle "olievlek" strategiequote:Op maandag 25 juni 2007 12:05 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Of je komt gezellig langs in Assen bij Plok, werk ik in het weekend
Daar ben ik nog nooit geweest, ik kom nooit op skatebanen. Skaten in de stromende regen heb ik zaterdag nog wel gedaan. Alleen zo'n werk om je skates na die tijd weer schoon te maken.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:06 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Hebben een eigen skatehal.. is dat wat.. Wel handig voor als het HEEL hard regent..
Correctie: die heeft áltijd hongerquote:Op maandag 25 juni 2007 12:12 schreef maok het volgende:
Ik ga maar eens een hapje eten![]()
edit, volgens mij post ik wel vaker om 12:12 dat ik ga eten, ik lijk obelix wel, die heeft ook altijd honger om 12 over 12
Sst.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:43 schreef Tangarine het volgende:
Hoe ging het tentamen?
Wow, wat assertief. Goed zeg. Ik had waarschijnlijk gewoon ja en amen geknikt.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik had een evaluatiegesprek over m'n stage vanochtend. Voorlopig heb ik een 6, maar ik heb bezwaar aangetekend, dus er komt nog een gesprek samen met de begeleidster vanuit de instelling. Ik heb nu het idee dat ze alles wat niet goed is gegaan op mij afschuiven en daar ben ik het in het geheel niet mee eens. Ik wil een 7, dan ben ik tevreden. Dus ik hoop nog een 7 te kunnen regelen.
/slap Van Tilburgquote:Op maandag 25 juni 2007 12:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Sst.
Kut, dus. Ik wist zoveel, alleen net niet dat wat gevraagd werd.
Elektronica, papieren, iets als een boek ofzo?quote:Op maandag 25 juni 2007 12:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wow, wat assertief. Goed zeg. Ik had waarschijnlijk gewoon ja en amen geknikt.. Ik hoop dat het je nog gaat lukken!
En even een stomme vraag in het algemeen: wat doe je in je handbagage, en is het raar om daar gewoon een rugzak voor te gebruiken?
Iig al een voldoende, op naar de 7quote:Op maandag 25 juni 2007 12:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik had een evaluatiegesprek over m'n stage vanochtend. Voorlopig heb ik een 6, maar ik heb bezwaar aangetekend, dus er komt nog een gesprek samen met de begeleidster vanuit de instelling. Ik heb nu het idee dat ze alles wat niet goed is gegaan op mij afschuiven en daar ben ik het in het geheel niet mee eens. Ik wil een 7, dan ben ik tevreden. Dus ik hoop nog een 7 te kunnen regelen.
Haha. Ik weet nog steeds niet wat ik nou van d'r vind. Ze vroeg nog wel poeslief hoe het was gegaan...quote:
wanneer ga je waar en op welke manier naartoe..??quote:Op maandag 25 juni 2007 12:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En even een stomme vraag in het algemeen: wat doe je in je handbagage, en is het raar om daar gewoon een rugzak voor te gebruiken?
Vrijdag, Griekenland, vliegtuig. Ik vertrek alleen wel al morgen richting euh... naja, vanuit Groningen.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:00 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
wanneer ga je waar en op welke manier naartoe..??
Van Tilburg, ik heb ook les van haar gehadquote:Op maandag 25 juni 2007 12:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Haha. Ik weet nog steeds niet wat ik nou van d'r vind. Ze vroeg nog wel poeslief hoe het was gegaan...
Jaaa ze is wel heel erg aardig, heb nog een hele tijd met haar zitten kletsen toen ik besloten had om met American Studies te stoppenquote:Op maandag 25 juni 2007 12:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Haha. Ik weet nog steeds niet wat ik nou van d'r vind. Ze vroeg nog wel poeslief hoe het was gegaan...
Gewoon wat je nodig denkt te hebben onderweg, misschien wat spullen voor de eerste dag als je koffer perongeluk kwijt raakt en alles wat makkelijk kapot gaan gaan als er met je koffer wordt gegooit. Je moet er alleen wel rekening mee houden dat je niet meer dan 100ml per iets vloeibaars mee neemt.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vrijdag, Griekenland, vliegtuig. Ik vertrek alleen wel al morgen richting euh... naja, vanuit Groningen.
Rugzak is prima.. Let even op buttons en badges met verdachte teksten en/of afbeeldingen (onze edele grassoorten enzo..) Nederlanders in buitenland worden toch al aangezien voor lopende coffeeshops..quote:Op maandag 25 juni 2007 13:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vrijdag, Griekenland, vliegtuig. Ik vertrek alleen wel al morgen richting euh... naja, vanuit Groningen.
Ja, ik weet dus niet wat ik nodig zou kunnen hebben onderweg.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:07 schreef maok het volgende:
[..]
Gewoon wat je nodig denkt te hebben onderweg, misschien wat spullen voor de eerste dag als je koffer perongeluk kwijt raakt en alles wat makkelijk kapot gaan gaan als er met je koffer wordt gegooit. Je moet er alleen wel rekening mee houden dat je niet meer dan 100ml per iets vloeibaars mee neemt.
Heb je nog een toffe koffer gevonden? (of was jij dat niet die opzoek was naar een koffer een tijdje terug)
Ok, duidelijk!quote:Op maandag 25 juni 2007 13:10 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Rugzak is prima.. Let even op buttons en badges met verdachte teksten en/of afbeeldingen (onze edele grassoorten enzo..) Nederlanders in buitenland worden toch al aangezien voor lopende coffeeshops..
Erin: de dingen die je nodig denkt te hebben in het vliegtuig.. Dingen die je de eerste dag niet kan of wil missen (voor als je bagage zoekraakt), je reisdocumenten (tickets, paspoort, geld..), anticonceptie (als=pil). Cosmetica gewoon in je koffer douwen.. Anders krijg je gezeik over nagelvijlen, teennagelknippers, vloeistoffen en dat soort dingen.. Kauwgom voor als je last krijgt van je oren.. Iets te lezen.. Iets te snoepen.. Griekenland is niet zover.. Dat scheelt..
Geen ervaring mee.. Lenzen+vliegtuig schijnen sowieso niet zo'n goede combi te zijn i.v.m. droge lucht.. Ik weet niet hoe het met je huidtype is gesteld.. Kleine verpakking zonnebrandcreme is wellicht ook een handige tip..quote:Op maandag 25 juni 2007 13:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ok, duidelijk!. Lenzenvloeistof zal ook wel niet mogen dan? Mocht ik willen slapen in het vliegtuig, als ik dat met lenzen doe zie ik daarna niets meer.
Ok, bril in handbagage dus. Vaseline, klein dingetje crème, mag dat?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:18 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Geen ervaring mee.. Lenzen+vliegtuig schijnen sowieso niet zo'n goede combi te zijn i.v.m. droge lucht.. Ik weet niet hoe het met je huidtype is gesteld.. Kleine verpakking zonnebrandcreme is wellicht ook een handige tip..
Kans op koffer kwijt, niet zo groot en als het gebeurt (soms op lijnvluchten met overstap..) komt ie één, twee, drie dagen of nooit meer aan.. Tsja..
Jij kent mij overduidelijk niet zo heel erg goed.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:22 schreef Tangarine het volgende:
Ik zou geen dure dingen doen in je koffer, stel dat ie kwijt raakt, of open gemaakt wordt en het eruit wordt gehaald
Maar goed, ik zou je niet teveel zorgen maken over het kwijtraken van je koffer ofzo
Hoeveel mag 't ook alweer zijn? 20 kilo? Ik ga eerst nog een nacht bij m'n zus logeren, zet ik 'm daar wel even op de weegschaal, hehe.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:27 schreef Paulusssttt het volgende:
Vliegen is nog altijd de veiligste manier van reizen... MAAR je schijt wel zeven kleuren stront als je in onweer terecht komt.. !!!!!Sorry..
![]()
Laatste keer vliegen (feb.) was ik het gezeik over handbagage ZO beu.. wat wel, wat niet, in een plastic doorzichtige zak???Alles in mijn koffer gepropt en dus GEEN handbagage...
Wat denk je.. Vinden ze dat ook weer verdacht....![]()
Overgewicht koffer = bijbetalen.. Tip: zware dingen overladen als handbagage en vriendelijk lachen..
Het komt zeker goedquote:Op maandag 25 juni 2007 13:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij kent mij overduidelijk niet zo heel erg goed.. Maar 't komt allemaal wel goed. Denk ik. Toch? Tuurlijk.
Oh god. Waarom is op vakantie gaan zo stressvol?. Nou ja, ik zal jullie er verder niet mee lastig vallen, bedankt voor alle hulp.
.
Scheelt per vliegtuigmaatschappij...quote:Op maandag 25 juni 2007 13:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoeveel mag 't ook alweer zijn? 20 kilo? Ik ga eerst nog een nacht bij m'n zus logeren, zet ik 'm daar wel even op de weegschaal, hehe.
Mooi..quote:Vriendelijk lachen kan ik!
Ga dan maar niet bij het raampje zitten waar je de vleugels kan zien...quote:Op maandag 25 juni 2007 13:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij kent mij overduidelijk niet zo heel erg goed.. Maar 't komt allemaal wel goed. Denk ik. Toch? Tuurlijk.
Das juist tof als ze gaan wiebelenquote:Op maandag 25 juni 2007 13:36 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Ga dan maar niet bij het raampje zitten waar je de vleugels kan zien...![]()
Niks mis met Onurquote:Op maandag 25 juni 2007 14:07 schreef Tangarine het volgende:
Hahaha 27.35%? yeah right. Onur air zeker?
Als je bijvoorbeeld op http://blogs.usatoday.com/sky/2006/08/dd.html kijkt, zie je dat het bij de Amerikaanse maatschappijen wel meevalt, dus dat zal hier ook wel het geval zijn
In mijn geval waren de koffers van mij én m'n vriendin kwijtgeraakt, dus dat had niet geholpenquote:Op maandag 25 juni 2007 13:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh en wij kregen als tip mee dat j de helft van je kleding omwisselt met de helft van de kleding met degene met wie je gaat.
Dus de helft van jouw kleding doe je in die ander zn koffer. Als er dan 1 zn koffer kwijtraakt heb je altijd nog de helft. 14.gif
Maar in de meeste gevallen wel.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:24 schreef MaxMark het volgende:
[..]
In mijn geval waren de koffers van mij én m'n vriendin kwijtgeraakt, dus dat had niet geholpen
Als je wil dat je teveel voor je fiets betaald, en ook nog eens dat je kans hebt dat ie gejat is, en vaak toch wel binnen een week of wat kapot gaat..quote:Op maandag 25 juni 2007 12:02 schreef Renesite het volgende:
Fietswinkel: Ferweda? Steentilstraat soort van verlengde van het zuiderdiep richting het casino.
whoeiquote:Op maandag 25 juni 2007 14:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
In versch. kleurtjes!!
Das wel een handige tip ja! En dan kan ik wel iets meer mee, want Do2 zal z'n koffer toch lang niet vol hebben denk ik.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh en wij kregen als tip mee dat j de helft van je kleding omwisselt met de helft van de kleding met degene met wie je gaat.
Dus de helft van jouw kleding doe je in die ander zn koffer. Als er dan 1 zn koffer kwijtraakt heb je altijd nog de helft. 14.gif
Zie: Groningen Stad # 87 - We are the champions!quote:Op maandag 25 juni 2007 14:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Das wel een handige tip ja! En dan kan ik wel iets meer mee, want Do2 zal z'n koffer toch lang niet vol hebben denk ik..
Maar ze worden vrijwel altijd wel nagezonden, dus je zit hooguit 2 tot 3 dagen zonderquote:Op maandag 25 juni 2007 14:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar in de meeste gevallen wel.
Beter dan dat je al je kleding kwijtraakt.
Wat voor lenzen heb je dan?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ok, duidelijk!. Lenzenvloeistof zal ook wel niet mogen dan? Mocht ik willen slapen in het vliegtuig, als ik dat met lenzen doe zie ik daarna niets meer.
Nou ik hoor vaak andere verhalenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Maar ze worden vrijwel altijd wel nagezonden, dus je zit hooguit 2 tot 3 dagen zonder
Handig als je voor 2 a 3 dagen naar een of ander land gaat met zo'n voordeelticket ofzo.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Maar ze worden vrijwel altijd wel nagezonden, dus je zit hooguit 2 tot 3 dagen zonder
Speciale lenzen omdat ik vrij droge ogen heb. Als ik ze te lang draag gaat 't ook wel pijn doen en zo. Doe gewoon m'n bril op tijdens de reis, al zie ik er dan heel streng uit volgens Do2.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat voor lenzen heb je dan?
Ik kan dat wel.
Zelfs als ik 12 uur slaap ofzo.
Heb je een andere suggestie..??quote:Op maandag 25 juni 2007 14:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als je wil dat je teveel voor je fiets betaald, en ook nog eens dat je kans hebt dat ie gejat is, en vaak toch wel binnen een week of wat kapot gaat..
ja, koop dan daar.
Ik doe m'n best om niet te stressen, help je mee?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:10 schreef ChipsZak. het volgende:
En dan raaktie dat wel en dan![]()
![]()
Heb je geen voorzorgsmaatregelen genomen
![]()
![]()
![]()
Hebben ze op het vliegveld...quote:Op maandag 25 juni 2007 15:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nog één vraag en dan hou ik echt op. Hoe kom ik aan adreslabels?
Bij xenos hebben ze ook handige reisdingetjes, volgens mij ook wel adreslabelsquote:Op maandag 25 juni 2007 15:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die krijg ik altijd bij de tickets van het reisbureauquote:Op maandag 25 juni 2007 15:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee, online.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:32 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Die krijg ik altijd bij de tickets van het reisbureau
Ik neem aan dat jullie niet via reisbureau hebben geboekt?
ff bij een reisbureau binnen lopen en erom vragenquote:Op maandag 25 juni 2007 15:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leuk spel is dat hequote:Op zondag 24 juni 2007 21:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Zo.
Ik heb alles afgereageerd op mn kabouters!
[afbeelding]
Gewoon eens doen, voelt echt goedquote:Op maandag 25 juni 2007 15:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, online.
Heb me net over laten halen door Artsen zonder Grenzen. En ik heb net de kankerbestrijding opgezegd vanwege blutheid. Ik moet echt leren nee zeggen..
Zomaar 'nee' zeggen kan ik niet... wat wel lukte was zeggen: "Nee sorry, ik steun al wat anders." Maar dat heb ik dus opgezegd, dus die smoes kan ik niet meer gebruiken. Tenzij ik ga liegen.quote:
De mensen die werven voor die fondsen staan tegenwoordig ook al bij de supermarktenquote:Op maandag 25 juni 2007 15:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, online.
Heb me net over laten halen door Artsen zonder Grenzen. En ik heb net de kankerbestrijding opgezegd vanwege blutheid. Ik moet echt leren nee zeggen..
Nee, want ik heb altijd nog zoveel maand over aan het eind van m'n geld.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zomaar 'nee' zeggen kan ik niet... wat wel lukte was zeggen: "Nee sorry, ik steun al wat anders." Maar dat heb ik dus opgezegd, dus die smoes kan ik niet meer gebruiken. Tenzij ik ga liegen..
Leugentje om bestwilquote:Op maandag 25 juni 2007 16:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zomaar 'nee' zeggen kan ik niet... wat wel lukte was zeggen: "Nee sorry, ik steun al wat anders." Maar dat heb ik dus opgezegd, dus die smoes kan ik niet meer gebruiken. Tenzij ik ga liegen..
Leugentje om (jouw) eigen bestwil. Maar als je niet wilt liegen, dan moet je dus gewoon "nee" zeggen. Met als reden: "Omdat ik dat niet wil".quote:Op maandag 25 juni 2007 16:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je gaat naar een bloedheet land en neemt dan ook nog een trui meequote:Op maandag 25 juni 2007 17:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vanaf vrijdag koelt het af naar een aangename 32 graden..
Maar ik denk dat er wel een trui uit m'n koffer kan..
's avonds/ 's nachts kan het nog best koud zijn volgensmij.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je gaat naar een bloedheet land en neemt dan ook nog een trui mee![]()
En een vest. Voor als ik het koud krijg na nachtelijke avonturen of zo?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je gaat naar een bloedheet land en neemt dan ook nog een trui mee![]()
Nee. Je gaat de godganse nacht neuken.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Slaapkleding, zou ik dat mee moeten...?
Yantra is koel.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Eh
Persoonlijk vind ik de Yantra ook leuk, maar dan moet je een beetje spiritueel ingesteld zijn?
Ja, stomme vraag natuurlijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Je gaat de godganse nacht neuken.
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
In versch. kleurtjes!!
Duct tape.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb mijn kat de boogie geleerd.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wil je me epileptisch hebben of zo?.
Ik ben altijd nogal ongelukkig met tentamens, was ook weer compleet in paniek vlak voor de tijd.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:13 schreef Grulez het volgende:
Moi.
Jammer van je tentamen DaD. Je had er zo hard voor geleerd....
Ehhh jajajaj....quote:Op maandag 25 juni 2007 18:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben altijd nogal ongelukkig met tentamens, was ook weer compleet in paniek vlak voor de tijd.. Voel me wel best gefaald nu.
. Jij gaat de jouwe wel halen hè!
zowel huilen als regenen.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Pleurer komt toch huilen?
Komplete aanvallen, schuimend en schokkend op de grond enzo....??quote:Op maandag 25 juni 2007 18:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoi! Ik ben er. Present! Ik hier!
minder donker dan eerder op de middag in ieder geval.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:23 schreef Renesite het volgende:
Hmmmm het word wel erg donker buiten
Ja, toen was ik binnen aan het werkquote:Op maandag 25 juni 2007 18:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
minder donker dan eerder op de middag in ieder geval.
Als ik niet aan de medicijnen was.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:29 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Komplete aanvallen, schuimend en schokkend op de grond enzo....??
Hier ook donker, onweer en heftige regen..
Oke garpj!quote:
Dat is wel lekker ja. Ik heb tijdens mijn werk zaterdag wel een zware bui half op mn dak gehad.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, toen was ik binnen aan het werk
Heftig..quote:Op maandag 25 juni 2007 18:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als ik niet aan de medicijnen was.ja.
Geen plaatje voor nodig.. een blik naar buiten is voldoende..quote:Op maandag 25 juni 2007 18:33 schreef Grulez het volgende:
Tsja ik had zo'n mooi regenoverzichtplaatje.... maar mn computer heeft ff geen zin.
Hoi, Dad, aangenaam. Uw adres voor adresjes.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:36 schreef Paulusssttt het volgende:
Hey Grulez.. Hoorde van Joolz dat ik bij jou terecht kan voor een adres voor een goede degelijke en betaalbare fiets..
Joost in alles...??
Zie boven.. een fiets aub..quote:Op maandag 25 juni 2007 18:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoi, Dad, aangenaam. Uw adres voor adresjes.
Dit bedoel ik eigenlijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Joost in alles, vraag Grulez maar..
Nah valt wel mee hoor.quote:
Had je er in het verleden veel last van dan?quote:Op maandag 25 juni 2007 18:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nah valt wel mee hoor.
30 mei was ik voor het eerst naar een concert sinds ik medicijnen had.
Eerst vond ik dat beetje eng. (het licht ed) maar niks gebeurt dus 14.gif
Het begon met absences vroeger.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had je er in het verleden veel last van dan?
Pas als ik 1 jaar aanvalsvrij ben.quote:
Nope. Ken ook iemand die epilepsie heeft en die mag absoluut niet autorijden. Het zal hem er niet van weerhouden om een unimogje aan te schaffen en die op tractorkenteken te laten zetten en daarmee te gaan rijden. hij laat voor de zekerheid wel een dodemansknop inbouwen, zodat als er iets met hem gebeurt het vrachtwagentje snel stilstaat.quote:
Waarom niet een Leopard zonder dodemansknop..?? ben je ook gelijk van je parkeerprobleem af..quote:Op maandag 25 juni 2007 19:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nope. Ken ook iemand die epilepsie heeft en die mag absoluut niet autorijden. Het zal hem er niet van weerhouden om een unimogje aan te schaffen en die op tractorkenteken te laten zetten en daarmee te gaan rijden. hij laat voor de zekerheid wel een dodemansknop inbouwen, zodat als er iets met hem gebeurt het vrachtwagentje snel stilstaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |