Je gaat naar een bloedheet land en neemt dan ook nog een trui meequote:Op maandag 25 juni 2007 17:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vanaf vrijdag koelt het af naar een aangename 32 graden..
Maar ik denk dat er wel een trui uit m'n koffer kan..
's avonds/ 's nachts kan het nog best koud zijn volgensmij.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je gaat naar een bloedheet land en neemt dan ook nog een trui mee![]()
En een vest. Voor als ik het koud krijg na nachtelijke avonturen of zo?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je gaat naar een bloedheet land en neemt dan ook nog een trui mee![]()
Nee. Je gaat de godganse nacht neuken.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Slaapkleding, zou ik dat mee moeten...?
Yantra is koel.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Eh
Persoonlijk vind ik de Yantra ook leuk, maar dan moet je een beetje spiritueel ingesteld zijn?
Ja, stomme vraag natuurlijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Je gaat de godganse nacht neuken.
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
In versch. kleurtjes!!
Duct tape.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nog één vraag en dan hou ik echt op. Hoe kom ik aan adreslabels?
Ik heb mijn kat de boogie geleerd.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wil je me epileptisch hebben of zo?.
Ik ben altijd nogal ongelukkig met tentamens, was ook weer compleet in paniek vlak voor de tijd.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:13 schreef Grulez het volgende:
Moi.
Jammer van je tentamen DaD. Je had er zo hard voor geleerd....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |