Vision Toys, ja dat was ikquote:Op maandag 25 juni 2007 10:11 schreef Paulusssttt het volgende:
@ Chipszak.. Had jij mij nou getipt over Toy Vision..?? Leuk winkeltje![]()
Ehquote:
Ga j gang.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:34 schreef Peterselieman het volgende:
Even een meeleespost
Nee, niet spiritueel ingesteld..quote:Op maandag 25 juni 2007 10:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Eh
Persoonlijk vind ik de Yantra ook leuk, maar dan moet je een beetje spiritueel ingesteld zijn?
Huh?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:43 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Nee, niet spiritueel ingesteld..
Nu even oppasen anders krijg ik gelijk weer zo'n stortbui van controle vragen over mij heen... Ik weet er best wat vanaf... Laat ik het daar op houden..
Waar zit Yantra..??
Ik heb het ook nog nooit eerder gezien. Maar wat is er leuk aan oren checken in het NP?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:48 schreef Paulusssttt het volgende:
@ Maok, lache.. in het NP toch regelmatig oren gecheckt over er niet één voorbij kwam met een tattoo erin..
Hoezo Huh?? Kan toch..?? niet spiritueel zijn maar er wel het één en ander vanaf weten..??quote:
Niet specifiek leuk.. was daar ook voor hele andere dingen.. Maar toch gebeurde het onwillekeurig..quote:Op maandag 25 juni 2007 10:54 schreef maok het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog nooit eerder gezien. Maar wat is er leuk aan oren checken in het NP?
Ja ik zeg toch ook niet van nietquote:Op maandag 25 juni 2007 10:59 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Hoezo Huh?? Kan toch..?? niet spiritueel zijn maar er wel het één en ander vanaf weten..??
Xenos.. tsja.. maar dat zit overal.. ik zoek winkeltjes die je uniek zijn..![]()
Oude Ebbingstraat gaat lukken, weet ik te vinden..
De Folkingestraat dus (nog) niet.. waar zit ie..??
yeb, zondag geweest, Pathé..quote:Op maandag 25 juni 2007 11:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als je de pathé weet, schuin tegenover.
quote:Op maandag 25 juni 2007 11:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Folkingestraat is de straat vanaf Pathe (ongeveer) naar de Vismarkt. Komt uit bij de korenbeurs.
WirWar inde Oude Kijk in 't Jat is ook altijd leuk
Sowieso, de O.K. In het Jatstraat(dat is de Folkingestraat doorlopen, Vismarkt oversteken, richting het noorden)
pc of bord?quote:Op maandag 25 juni 2007 11:22 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
yeb, zondag geweest, Pathé..
Next.. Gamewinkels..?? Nedgame gevonden.. Maar zijn er meer..??
PSP en PS2..quote:Op maandag 25 juni 2007 11:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
pc of bord?
bij bord (en kaart en RPG etc etc), zie boven, WirWar
b) Steentilstraat.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:41 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
PSP en PS2..
Pff naar het Noorden.. Bij deze zonnestand niet zo makkelijk te bepalen..
Had zondag al zo'n aha erlebnis.. Toen ik zag dat de Herestraat uitliep op
het Gedempte Zuiderdiep.. Sorry hoor ik heb het orientatievermogen van een
demente postduif..
Maar.. mooi tooltje gevonden.. http://www.groningen-web.nl/plattegrond/navigatie/
Oh.. Ik zoek nog twee erg belangrijke dingen.
a) een skate winkel...!!! vooral materiaal..
b) fietswinkel, om een fiets te score..
In de Steentilstraat zit DimensionPlus, een toffe gamewinkel.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:41 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
PSP en PS2..
demente postduif..
Maar.. mooi tooltje gevonden.. http://www.groningen-web.nl/plattegrond/navigatie/
a) inlinesport aan de Coendersweg, bij de verlengde hereweg (voor materiaal)quote:Op maandag 25 juni 2007 11:41 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
PSP en PS2..
demente postduif..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |