Je gaat naar een bloedheet land en neemt dan ook nog een trui meequote:Op maandag 25 juni 2007 17:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vanaf vrijdag koelt het af naar een aangename 32 graden..
Maar ik denk dat er wel een trui uit m'n koffer kan..
's avonds/ 's nachts kan het nog best koud zijn volgensmij.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je gaat naar een bloedheet land en neemt dan ook nog een trui mee![]()
En een vest. Voor als ik het koud krijg na nachtelijke avonturen of zo?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je gaat naar een bloedheet land en neemt dan ook nog een trui mee![]()
Nee. Je gaat de godganse nacht neuken.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Slaapkleding, zou ik dat mee moeten...?
Yantra is koel.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Eh
Persoonlijk vind ik de Yantra ook leuk, maar dan moet je een beetje spiritueel ingesteld zijn?
Ja, stomme vraag natuurlijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Je gaat de godganse nacht neuken.
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
In versch. kleurtjes!!
Duct tape.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nog één vraag en dan hou ik echt op. Hoe kom ik aan adreslabels?
Ik heb mijn kat de boogie geleerd.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wil je me epileptisch hebben of zo?.
Ik ben altijd nogal ongelukkig met tentamens, was ook weer compleet in paniek vlak voor de tijd.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:13 schreef Grulez het volgende:
Moi.
Jammer van je tentamen DaD. Je had er zo hard voor geleerd....
Ehhh jajajaj....quote:Op maandag 25 juni 2007 18:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben altijd nogal ongelukkig met tentamens, was ook weer compleet in paniek vlak voor de tijd.. Voel me wel best gefaald nu.
. Jij gaat de jouwe wel halen hè!
zowel huilen als regenen.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Pleurer komt toch huilen?
Komplete aanvallen, schuimend en schokkend op de grond enzo....??quote:Op maandag 25 juni 2007 18:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoi! Ik ben er. Present! Ik hier!
minder donker dan eerder op de middag in ieder geval.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:23 schreef Renesite het volgende:
Hmmmm het word wel erg donker buiten
Ja, toen was ik binnen aan het werkquote:Op maandag 25 juni 2007 18:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
minder donker dan eerder op de middag in ieder geval.
Als ik niet aan de medicijnen was.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:29 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Komplete aanvallen, schuimend en schokkend op de grond enzo....??
Hier ook donker, onweer en heftige regen..
Oke garpj!quote:
Dat is wel lekker ja. Ik heb tijdens mijn werk zaterdag wel een zware bui half op mn dak gehad.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, toen was ik binnen aan het werk
Heftig..quote:Op maandag 25 juni 2007 18:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als ik niet aan de medicijnen was.ja.
Geen plaatje voor nodig.. een blik naar buiten is voldoende..quote:Op maandag 25 juni 2007 18:33 schreef Grulez het volgende:
Tsja ik had zo'n mooi regenoverzichtplaatje.... maar mn computer heeft ff geen zin.
Hoi, Dad, aangenaam. Uw adres voor adresjes.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:36 schreef Paulusssttt het volgende:
Hey Grulez.. Hoorde van Joolz dat ik bij jou terecht kan voor een adres voor een goede degelijke en betaalbare fiets..
Joost in alles...??
Zie boven.. een fiets aub..quote:Op maandag 25 juni 2007 18:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoi, Dad, aangenaam. Uw adres voor adresjes.
Dit bedoel ik eigenlijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Joost in alles, vraag Grulez maar..
Nah valt wel mee hoor.quote:
Had je er in het verleden veel last van dan?quote:Op maandag 25 juni 2007 18:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nah valt wel mee hoor.
30 mei was ik voor het eerst naar een concert sinds ik medicijnen had.
Eerst vond ik dat beetje eng. (het licht ed) maar niks gebeurt dus 14.gif
Het begon met absences vroeger.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had je er in het verleden veel last van dan?
Pas als ik 1 jaar aanvalsvrij ben.quote:
Nope. Ken ook iemand die epilepsie heeft en die mag absoluut niet autorijden. Het zal hem er niet van weerhouden om een unimogje aan te schaffen en die op tractorkenteken te laten zetten en daarmee te gaan rijden. hij laat voor de zekerheid wel een dodemansknop inbouwen, zodat als er iets met hem gebeurt het vrachtwagentje snel stilstaat.quote:
Waarom niet een Leopard zonder dodemansknop..?? ben je ook gelijk van je parkeerprobleem af..quote:Op maandag 25 juni 2007 19:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nope. Ken ook iemand die epilepsie heeft en die mag absoluut niet autorijden. Het zal hem er niet van weerhouden om een unimogje aan te schaffen en die op tractorkenteken te laten zetten en daarmee te gaan rijden. hij laat voor de zekerheid wel een dodemansknop inbouwen, zodat als er iets met hem gebeurt het vrachtwagentje snel stilstaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |