abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 juni 2007 @ 13:04:00 #176
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_50817364
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:59 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Haha. Ik weet nog steeds niet wat ik nou van d'r vind. Ze vroeg nog wel poeslief hoe het was gegaan...
Van Tilburg, ik heb ook les van haar gehad
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_50817378
quote:
Op maandag 25 juni 2007 12:59 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Haha. Ik weet nog steeds niet wat ik nou van d'r vind. Ze vroeg nog wel poeslief hoe het was gegaan...
Jaaa ze is wel heel erg aardig, heb nog een hele tijd met haar zitten kletsen toen ik besloten had om met American Studies te stoppen Alleen dr tentamens.....
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  maandag 25 juni 2007 @ 13:07:27 #178
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_50817472
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:01 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Vrijdag, Griekenland, vliegtuig. Ik vertrek alleen wel al morgen richting euh... naja, vanuit Groningen.
Gewoon wat je nodig denkt te hebben onderweg, misschien wat spullen voor de eerste dag als je koffer perongeluk kwijt raakt en alles wat makkelijk kapot gaan gaan als er met je koffer wordt gegooit. Je moet er alleen wel rekening mee houden dat je niet meer dan 100ml per iets vloeibaars mee neemt.
Heb je nog een toffe koffer gevonden? (of was jij dat niet die opzoek was naar een koffer een tijdje terug)
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_50817558
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:01 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Vrijdag, Griekenland, vliegtuig. Ik vertrek alleen wel al morgen richting euh... naja, vanuit Groningen.
Rugzak is prima.. Let even op buttons en badges met verdachte teksten en/of afbeeldingen (onze edele grassoorten enzo..) Nederlanders in buitenland worden toch al aangezien voor lopende coffeeshops..

Erin: de dingen die je nodig denkt te hebben in het vliegtuig.. Dingen die je de eerste dag niet kan of wil missen (voor als je bagage zoekraakt), je reisdocumenten (tickets, paspoort, geld..), anticonceptie (als=pil). Cosmetica gewoon in je koffer douwen.. Anders krijg je gezeik over nagelvijlen, teennagelknippers, vloeistoffen en dat soort dingen.. Kauwgom voor als je last krijgt van je oren.. Iets te lezen.. Iets te snoepen.. Griekenland is niet zover.. Dat scheelt..
Voorsprong door ervaring
pi_50817628
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:07 schreef maok het volgende:

[..]

Gewoon wat je nodig denkt te hebben onderweg, misschien wat spullen voor de eerste dag als je koffer perongeluk kwijt raakt en alles wat makkelijk kapot gaan gaan als er met je koffer wordt gegooit. Je moet er alleen wel rekening mee houden dat je niet meer dan 100ml per iets vloeibaars mee neemt.
Heb je nog een toffe koffer gevonden? (of was jij dat niet die opzoek was naar een koffer een tijdje terug)
Ja, ik weet dus niet wat ik nodig zou kunnen hebben onderweg. . Ik ken geen andere vakanties dan met m'n ouders kamperen in Frankrijk.

Koffer kwijt raken? . Hoe groot is die kans? En is ie dan ook echt weg? Ik wil m'n koffer niet kwijt raken!

Wat voor vloeibare dingen zou ik mee moeten nemen dan...? . En een koffer heb ik gevonden ja, ik was/ben behoorlijk blut dus ik heb moeten settlen voor een gewone zwarte ipv een toffe knalgroene, maar alles lijkt er prima in te gaan passen, zelfs inclusief de boeken die ik voor Do2 mee moet nemen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 25 juni 2007 @ 13:13:28 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50817666
Ik wil ook vakantie. Zeiden ze vanochtend doodleuk dat de inleverdatum voor de conceptversie vh onderzoeksverslag ergens begin augustus zou zijn . Tyf op. Ik wil het deze week afmaken en volgende week inleveren . En dan wil ik tot september he-le-maal niks met de studie te maken hebben.
Niet meer actief op Fok!
pi_50817676
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:10 schreef Paulusssttt het volgende:

[..]

Rugzak is prima.. Let even op buttons en badges met verdachte teksten en/of afbeeldingen (onze edele grassoorten enzo..) Nederlanders in buitenland worden toch al aangezien voor lopende coffeeshops..

Erin: de dingen die je nodig denkt te hebben in het vliegtuig.. Dingen die je de eerste dag niet kan of wil missen (voor als je bagage zoekraakt), je reisdocumenten (tickets, paspoort, geld..), anticonceptie (als=pil). Cosmetica gewoon in je koffer douwen.. Anders krijg je gezeik over nagelvijlen, teennagelknippers, vloeistoffen en dat soort dingen.. Kauwgom voor als je last krijgt van je oren.. Iets te lezen.. Iets te snoepen.. Griekenland is niet zover.. Dat scheelt..
Ok, duidelijk! . Lenzenvloeistof zal ook wel niet mogen dan? Mocht ik willen slapen in het vliegtuig, als ik dat met lenzen doe zie ik daarna niets meer.
pi_50817699
Nee maar echt, koffer kwijtraken? Nieuw paniekpunt. .
  maandag 25 juni 2007 @ 13:18:01 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50817800
DaD, ga je voor het eerst vliegen ofzo? .
Niet meer actief op Fok!
pi_50817816
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:13 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ok, duidelijk! . Lenzenvloeistof zal ook wel niet mogen dan? Mocht ik willen slapen in het vliegtuig, als ik dat met lenzen doe zie ik daarna niets meer.
Geen ervaring mee.. Lenzen+vliegtuig schijnen sowieso niet zo'n goede combi te zijn i.v.m. droge lucht.. Ik weet niet hoe het met je huidtype is gesteld.. Kleine verpakking zonnebrandcreme is wellicht ook een handige tip..
Kans op koffer kwijt, niet zo groot en als het gebeurt (soms op lijnvluchten met overstap..) komt ie één, twee, drie dagen of nooit meer aan.. Tsja..
Voorsprong door ervaring
  maandag 25 juni 2007 @ 13:18:46 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50817821
Oh ja, over vliegen gesproken . Dat deed ik vorig jaar voor het eerst. Was ik in Rome, zag ik daar op het vliegveld dat de tassen slechts zo en zo zwaar mochten zijn. En mijn tassen waren zwaarder dan dat. Ik dacht echt dat ze m'n tassen in beslag zouden nemen .
Niet meer actief op Fok!
pi_50817858
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:18 schreef Paulusssttt het volgende:

[..]

Geen ervaring mee.. Lenzen+vliegtuig schijnen sowieso niet zo'n goede combi te zijn i.v.m. droge lucht.. Ik weet niet hoe het met je huidtype is gesteld.. Kleine verpakking zonnebrandcreme is wellicht ook een handige tip..
Kans op koffer kwijt, niet zo groot en als het gebeurt (soms op lijnvluchten met overstap..) komt ie één, twee, drie dagen of nooit meer aan.. Tsja..
Ok, bril in handbagage dus. Vaseline, klein dingetje crème, mag dat?

Viking: ja, valt 't op? . M'n baas heeft me compleet bang gepraat, leuk zeg.
pi_50817914
Ik zou geen dure dingen doen in je koffer, stel dat ie kwijt raakt, of open gemaakt wordt en het eruit wordt gehaald

Maar goed, ik zou je niet teveel zorgen maken over het kwijtraken van je koffer ofzo
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_50818068
Vliegen is nog altijd de veiligste manier van reizen... MAAR je schijt wel zeven kleuren stront als je in onweer terecht komt.. !!!!! Sorry..

Laatste keer vliegen (feb.) was ik het gezeik over handbagage ZO beu.. wat wel, wat niet, in een plastic doorzichtige zak??? Alles in mijn koffer gepropt en dus GEEN handbagage...
Wat denk je.. Vinden ze dat ook weer verdacht....

Overgewicht koffer = bijbetalen.. Tip: zware dingen overladen als handbagage en vriendelijk lachen..
Voorsprong door ervaring
pi_50818101
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:22 schreef Tangarine het volgende:
Ik zou geen dure dingen doen in je koffer, stel dat ie kwijt raakt, of open gemaakt wordt en het eruit wordt gehaald

Maar goed, ik zou je niet teveel zorgen maken over het kwijtraken van je koffer ofzo
Jij kent mij overduidelijk niet zo heel erg goed. . Maar 't komt allemaal wel goed. Denk ik. Toch? Tuurlijk.

Oh god. Waarom is op vakantie gaan zo stressvol? . Nou ja, ik zal jullie er verder niet mee lastig vallen, bedankt voor alle hulp. .
pi_50818145
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:27 schreef Paulusssttt het volgende:
Vliegen is nog altijd de veiligste manier van reizen... MAAR je schijt wel zeven kleuren stront als je in onweer terecht komt.. !!!!! Sorry..

Laatste keer vliegen (feb.) was ik het gezeik over handbagage ZO beu.. wat wel, wat niet, in een plastic doorzichtige zak??? Alles in mijn koffer gepropt en dus GEEN handbagage...
Wat denk je.. Vinden ze dat ook weer verdacht....

Overgewicht koffer = bijbetalen.. Tip: zware dingen overladen als handbagage en vriendelijk lachen..
Hoeveel mag 't ook alweer zijn? 20 kilo? Ik ga eerst nog een nacht bij m'n zus logeren, zet ik 'm daar wel even op de weegschaal, hehe.

Vriendelijk lachen kan ik!
pi_50818153
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:28 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Jij kent mij overduidelijk niet zo heel erg goed. . Maar 't komt allemaal wel goed. Denk ik. Toch? Tuurlijk.

Oh god. Waarom is op vakantie gaan zo stressvol? . Nou ja, ik zal jullie er verder niet mee lastig vallen, bedankt voor alle hulp. .
Het komt zeker goed
  maandag 25 juni 2007 @ 13:31:43 #193
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50818194
Het is niet voor niets dat mensen die op vakantie gaan vaak nog even gestresst zijn als ze na hun vakantie weer aan het werk gaan .
Niet meer actief op Fok!
pi_50818206
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:29 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Hoeveel mag 't ook alweer zijn? 20 kilo? Ik ga eerst nog een nacht bij m'n zus logeren, zet ik 'm daar wel even op de weegschaal, hehe.
Scheelt per vliegtuigmaatschappij...

quote:
Vriendelijk lachen kan ik!
Mooi..
Voorsprong door ervaring
  maandag 25 juni 2007 @ 13:32:12 #195
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_50818210
Ik neem ook altijd een flesje water mee voor onderweg, daar moet ik dit jaar dus ook wat op verzinnen (de regel van 100 ml vloeistof is pas na vorige zomer in gegaan) Verder voor onderweg, eventueel oordopjes als je snel last hebt van drukverschillen, tijdschrift, wat te snacken ofzo, mp3 speler oid.
Eigenlijk moet je het gewoon met een lange treinreis vergelijken alleen heb ik altijd wat meer afleiding nodig omdat je minder goed naar buiten kunt kijken (kleine raampjes en je zit er niet altijd naast of je zit boven de wolken) en ik vind het wat minder confortabel door de drukverschillen en de bedompte lucht.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_50818372
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:28 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]
Ga dan maar niet bij het raampje zitten waar je de vleugels kan zien...
Voorsprong door ervaring
pi_50818647
Oh en DaD, het is handig om spullen voor de eerste overnachting (evt pyama's, toiletterie, ondergoed voor volgende dag) ook in je handbagage te doen. Dit is dus ook ivm de kans dat je koffers kwijtraken.
Ik had het twee jaar geleden nog toen ik in New York zat, gelukkig had ik dus genoeg bij me om het uit te houden totdat de koffers werden nabezorgd.
pi_50818669
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:36 schreef Paulusssttt het volgende:

[..]

Ga dan maar niet bij het raampje zitten waar je de vleugels kan zien...
Das juist tof als ze gaan wiebelen
  maandag 25 juni 2007 @ 13:53:08 #199
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_50818997
Nou. Mooi dat ik er weer ben. Ik ga woensdag met school naar Rome.
Ik weet niet welke regels er allemaal genoemd zijn maar hey dit zijn ze:

Handbagage: 1 stuk handbagage, niet meer dan 6 kilo en de afmetingen moeten kleiner zijn dan 55 x 40 x 20 ( ) . Geen nagelschaartjes ed.
Vloeistoffen (water ook ed) en gels in verpakkingen van niet meer dan 100 ml. Die verpakkingen moeten worden meegenomen in een doorzichtige plastic zak. Die mag niet groter zijn dan 1 liters en hij moet hersluitbaar zijn. 14.gif
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  maandag 25 juni 2007 @ 13:54:05 #200
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_50819032
Oh en wij kregen als tip mee dat j de helft van je kleding omwisselt met de helft van de kleding met degene met wie je gaat.
Dus de helft van jouw kleding doe je in die ander zn koffer. Als er dan 1 zn koffer kwijtraakt heb je altijd nog de helft. 14.gif
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')