Wenkbrauw pushups:quote:Op zondag 24 juni 2007 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
oh kut weer gemist.... Heb je nog wta screenshots gemaakt zodat ik kan zien wat ik gemsit heb?
truste iig

uitzending gemistquote:Op zondag 24 juni 2007 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
oh kut weer gemist.... Heb je nog wta screenshots gemaakt zodat ik kan zien wat ik gemsit heb?
truste iig

Valt meequote:Op zondag 24 juni 2007 23:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wow, een heel deel gemist. Was er nog iets boeiends in deel 86?![]()

dank jequote:Op zondag 24 juni 2007 23:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh, Viking, als je alle nieuwe spul stom vind, probeer dan eens Lucidity van Delain
(Ik was vroeger een verknocht WT fan)

succesquote:Op maandag 25 juni 2007 07:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen. Zo tentamen.

Succes..!!quote:Op maandag 25 juni 2007 07:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen. Zo tentamen.

5 keer refreshen en volgende keer thuis doen, ipv @ achter proxy?!quote:Op zondag 24 juni 2007 20:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
nee, dat kan niet.
bugje ofzo, ik kom niet verder dan die controle pagina.

Vision Toys, ja dat was ikquote:Op maandag 25 juni 2007 10:11 schreef Paulusssttt het volgende:
@ Chipszak.. Had jij mij nou getipt over Toy Vision..?? Leuk winkeltje![]()

Ehquote:

Ga j gang.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:34 schreef Peterselieman het volgende:
Even een meeleespost

Nee, niet spiritueel ingesteld..quote:Op maandag 25 juni 2007 10:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Eh
Persoonlijk vind ik de Yantra ook leuk, maar dan moet je een beetje spiritueel ingesteld zijn?

Huh?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:43 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Nee, niet spiritueel ingesteld..
Nu even oppasen anders krijg ik gelijk weer zo'n stortbui van controle vragen over mij heen... Ik weet er best wat vanaf... Laat ik het daar op houden..
Waar zit Yantra..??

Ik heb het ook nog nooit eerder gezien. Maar wat is er leuk aan oren checken in het NP?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:48 schreef Paulusssttt het volgende:
@ Maok, lache.. in het NP toch regelmatig oren gecheckt over er niet één voorbij kwam met een tattoo erin..

Hoezo Huh?? Kan toch..?? niet spiritueel zijn maar er wel het één en ander vanaf weten..??quote:

Niet specifiek leuk.. was daar ook voor hele andere dingen.. Maar toch gebeurde het onwillekeurig..quote:Op maandag 25 juni 2007 10:54 schreef maok het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog nooit eerder gezien. Maar wat is er leuk aan oren checken in het NP?

Ja ik zeg toch ook niet van nietquote:Op maandag 25 juni 2007 10:59 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Hoezo Huh?? Kan toch..?? niet spiritueel zijn maar er wel het één en ander vanaf weten..??
Xenos.. tsja.. maar dat zit overal.. ik zoek winkeltjes die je uniek zijn..![]()
Oude Ebbingstraat gaat lukken, weet ik te vinden..
De Folkingestraat dus (nog) niet.. waar zit ie..??

yeb, zondag geweest, Pathé..quote:Op maandag 25 juni 2007 11:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als je de pathé weet, schuin tegenover.

quote:Op maandag 25 juni 2007 11:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Folkingestraat is de straat vanaf Pathe (ongeveer) naar de Vismarkt. Komt uit bij de korenbeurs.
WirWar inde Oude Kijk in 't Jat is ook altijd leuk
Sowieso, de O.K. In het Jatstraat(dat is de Folkingestraat doorlopen, Vismarkt oversteken, richting het noorden)

pc of bord?quote:Op maandag 25 juni 2007 11:22 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
yeb, zondag geweest, Pathé..
Next.. Gamewinkels..?? Nedgame gevonden.. Maar zijn er meer..??

PSP en PS2..quote:Op maandag 25 juni 2007 11:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
pc of bord?
bij bord (en kaart en RPG etc etc), zie boven, WirWar

b) Steentilstraat.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:41 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
PSP en PS2..
Pff naar het Noorden.. Bij deze zonnestand niet zo makkelijk te bepalen..
Had zondag al zo'n aha erlebnis.. Toen ik zag dat de Herestraat uitliep op
het Gedempte Zuiderdiep.. Sorry hoor ik heb het orientatievermogen van een
demente postduif..
Maar.. mooi tooltje gevonden.. http://www.groningen-web.nl/plattegrond/navigatie/
Oh.. Ik zoek nog twee erg belangrijke dingen.
a) een skate winkel...!!! vooral materiaal..
b) fietswinkel, om een fiets te score..

In de Steentilstraat zit DimensionPlus, een toffe gamewinkel.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:41 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
PSP en PS2..
demente postduif..
Maar.. mooi tooltje gevonden.. http://www.groningen-web.nl/plattegrond/navigatie/

a) inlinesport aan de Coendersweg, bij de verlengde hereweg (voor materiaal)quote:Op maandag 25 juni 2007 11:41 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
PSP en PS2..
demente postduif..

Gevonden...quote:

Of je komt gezellig langs in Assen bij Plok, werk ik in het weekendquote:Op maandag 25 juni 2007 11:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
pc of bord?
bij bord (en kaart en RPG etc etc), zie boven, WirWar

Hebben een eigen skatehal.. is dat wat.. Wel handig voor als het HEEL hard regent..quote:Op maandag 25 juni 2007 11:58 schreef maok het volgende:
[..]
a) inlinesport aan de Coendersweg, bij de verlengde hereweg (voor materiaal)
site

Colloseum is ook overdektquote:Op maandag 25 juni 2007 12:06 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Hebben een eigen skatehal.. is dat wat.. Wel handig voor als het HEEL hard regent..

Goed plan.. Maar ik probeer de bij Defensie uiterst succesvolle "olievlek" strategiequote:Op maandag 25 juni 2007 12:05 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Of je komt gezellig langs in Assen bij Plok, werk ik in het weekend

Daar ben ik nog nooit geweest, ik kom nooit op skatebanen. Skaten in de stromende regen heb ik zaterdag nog wel gedaan. Alleen zo'n werk om je skates na die tijd weer schoon te maken.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:06 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Hebben een eigen skatehal.. is dat wat.. Wel handig voor als het HEEL hard regent..

Correctie: die heeft áltijd hongerquote:Op maandag 25 juni 2007 12:12 schreef maok het volgende:
Ik ga maar eens een hapje eten![]()
edit, volgens mij post ik wel vaker om 12:12 dat ik ga eten, ik lijk obelix wel, die heeft ook altijd honger om 12 over 12

Sst.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:43 schreef Tangarine het volgende:
Hoe ging het tentamen?

Wow, wat assertief. Goed zeg. Ik had waarschijnlijk gewoon ja en amen geknikt.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik had een evaluatiegesprek over m'n stage vanochtend. Voorlopig heb ik een 6, maar ik heb bezwaar aangetekend, dus er komt nog een gesprek samen met de begeleidster vanuit de instelling. Ik heb nu het idee dat ze alles wat niet goed is gegaan op mij afschuiven en daar ben ik het in het geheel niet mee eens. Ik wil een 7, dan ben ik tevreden. Dus ik hoop nog een 7 te kunnen regelen.

/slap Van Tilburgquote:Op maandag 25 juni 2007 12:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Sst.
Kut, dus. Ik wist zoveel, alleen net niet dat wat gevraagd werd.

Elektronica, papieren, iets als een boek ofzo?quote:Op maandag 25 juni 2007 12:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wow, wat assertief. Goed zeg. Ik had waarschijnlijk gewoon ja en amen geknikt.. Ik hoop dat het je nog gaat lukken!
En even een stomme vraag in het algemeen: wat doe je in je handbagage, en is het raar om daar gewoon een rugzak voor te gebruiken?

Iig al een voldoende, op naar de 7quote:Op maandag 25 juni 2007 12:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik had een evaluatiegesprek over m'n stage vanochtend. Voorlopig heb ik een 6, maar ik heb bezwaar aangetekend, dus er komt nog een gesprek samen met de begeleidster vanuit de instelling. Ik heb nu het idee dat ze alles wat niet goed is gegaan op mij afschuiven en daar ben ik het in het geheel niet mee eens. Ik wil een 7, dan ben ik tevreden. Dus ik hoop nog een 7 te kunnen regelen.

Haha. Ik weet nog steeds niet wat ik nou van d'r vind. Ze vroeg nog wel poeslief hoe het was gegaan...quote:

wanneer ga je waar en op welke manier naartoe..??quote:Op maandag 25 juni 2007 12:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En even een stomme vraag in het algemeen: wat doe je in je handbagage, en is het raar om daar gewoon een rugzak voor te gebruiken?

Vrijdag, Griekenland, vliegtuig. Ik vertrek alleen wel al morgen richting euh... naja, vanuit Groningen.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:00 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
wanneer ga je waar en op welke manier naartoe..??

Van Tilburg, ik heb ook les van haar gehadquote:Op maandag 25 juni 2007 12:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Haha. Ik weet nog steeds niet wat ik nou van d'r vind. Ze vroeg nog wel poeslief hoe het was gegaan...

Jaaa ze is wel heel erg aardig, heb nog een hele tijd met haar zitten kletsen toen ik besloten had om met American Studies te stoppenquote:Op maandag 25 juni 2007 12:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Haha. Ik weet nog steeds niet wat ik nou van d'r vind. Ze vroeg nog wel poeslief hoe het was gegaan...

Gewoon wat je nodig denkt te hebben onderweg, misschien wat spullen voor de eerste dag als je koffer perongeluk kwijt raakt en alles wat makkelijk kapot gaan gaan als er met je koffer wordt gegooit. Je moet er alleen wel rekening mee houden dat je niet meer dan 100ml per iets vloeibaars mee neemt.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vrijdag, Griekenland, vliegtuig. Ik vertrek alleen wel al morgen richting euh... naja, vanuit Groningen.

Rugzak is prima.. Let even op buttons en badges met verdachte teksten en/of afbeeldingen (onze edele grassoorten enzo..) Nederlanders in buitenland worden toch al aangezien voor lopende coffeeshops..quote:Op maandag 25 juni 2007 13:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vrijdag, Griekenland, vliegtuig. Ik vertrek alleen wel al morgen richting euh... naja, vanuit Groningen.

Ja, ik weet dus niet wat ik nodig zou kunnen hebben onderweg.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:07 schreef maok het volgende:
[..]
Gewoon wat je nodig denkt te hebben onderweg, misschien wat spullen voor de eerste dag als je koffer perongeluk kwijt raakt en alles wat makkelijk kapot gaan gaan als er met je koffer wordt gegooit. Je moet er alleen wel rekening mee houden dat je niet meer dan 100ml per iets vloeibaars mee neemt.
Heb je nog een toffe koffer gevonden? (of was jij dat niet die opzoek was naar een koffer een tijdje terug)

Ok, duidelijk!quote:Op maandag 25 juni 2007 13:10 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Rugzak is prima.. Let even op buttons en badges met verdachte teksten en/of afbeeldingen (onze edele grassoorten enzo..) Nederlanders in buitenland worden toch al aangezien voor lopende coffeeshops..
Erin: de dingen die je nodig denkt te hebben in het vliegtuig.. Dingen die je de eerste dag niet kan of wil missen (voor als je bagage zoekraakt), je reisdocumenten (tickets, paspoort, geld..), anticonceptie (als=pil). Cosmetica gewoon in je koffer douwen.. Anders krijg je gezeik over nagelvijlen, teennagelknippers, vloeistoffen en dat soort dingen.. Kauwgom voor als je last krijgt van je oren.. Iets te lezen.. Iets te snoepen.. Griekenland is niet zover.. Dat scheelt..

Geen ervaring mee.. Lenzen+vliegtuig schijnen sowieso niet zo'n goede combi te zijn i.v.m. droge lucht.. Ik weet niet hoe het met je huidtype is gesteld.. Kleine verpakking zonnebrandcreme is wellicht ook een handige tip..quote:Op maandag 25 juni 2007 13:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ok, duidelijk!. Lenzenvloeistof zal ook wel niet mogen dan? Mocht ik willen slapen in het vliegtuig, als ik dat met lenzen doe zie ik daarna niets meer.

Ok, bril in handbagage dus. Vaseline, klein dingetje crème, mag dat?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:18 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Geen ervaring mee.. Lenzen+vliegtuig schijnen sowieso niet zo'n goede combi te zijn i.v.m. droge lucht.. Ik weet niet hoe het met je huidtype is gesteld.. Kleine verpakking zonnebrandcreme is wellicht ook een handige tip..
Kans op koffer kwijt, niet zo groot en als het gebeurt (soms op lijnvluchten met overstap..) komt ie één, twee, drie dagen of nooit meer aan.. Tsja..

Jij kent mij overduidelijk niet zo heel erg goed.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:22 schreef Tangarine het volgende:
Ik zou geen dure dingen doen in je koffer, stel dat ie kwijt raakt, of open gemaakt wordt en het eruit wordt gehaald
Maar goed, ik zou je niet teveel zorgen maken over het kwijtraken van je koffer ofzo

Hoeveel mag 't ook alweer zijn? 20 kilo? Ik ga eerst nog een nacht bij m'n zus logeren, zet ik 'm daar wel even op de weegschaal, hehe.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:27 schreef Paulusssttt het volgende:
Vliegen is nog altijd de veiligste manier van reizen... MAAR je schijt wel zeven kleuren stront als je in onweer terecht komt.. !!!!!Sorry..
![]()
Laatste keer vliegen (feb.) was ik het gezeik over handbagage ZO beu.. wat wel, wat niet, in een plastic doorzichtige zak???Alles in mijn koffer gepropt en dus GEEN handbagage...
Wat denk je.. Vinden ze dat ook weer verdacht....![]()
Overgewicht koffer = bijbetalen.. Tip: zware dingen overladen als handbagage en vriendelijk lachen..

Het komt zeker goedquote:Op maandag 25 juni 2007 13:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij kent mij overduidelijk niet zo heel erg goed.. Maar 't komt allemaal wel goed. Denk ik. Toch? Tuurlijk.
Oh god. Waarom is op vakantie gaan zo stressvol?. Nou ja, ik zal jullie er verder niet mee lastig vallen, bedankt voor alle hulp.
.

Scheelt per vliegtuigmaatschappij...quote:Op maandag 25 juni 2007 13:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoeveel mag 't ook alweer zijn? 20 kilo? Ik ga eerst nog een nacht bij m'n zus logeren, zet ik 'm daar wel even op de weegschaal, hehe.
Mooi..quote:Vriendelijk lachen kan ik!

Ga dan maar niet bij het raampje zitten waar je de vleugels kan zien...quote:Op maandag 25 juni 2007 13:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij kent mij overduidelijk niet zo heel erg goed.. Maar 't komt allemaal wel goed. Denk ik. Toch? Tuurlijk.

Das juist tof als ze gaan wiebelenquote:Op maandag 25 juni 2007 13:36 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Ga dan maar niet bij het raampje zitten waar je de vleugels kan zien...![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |