Gevonden...quote:
Of je komt gezellig langs in Assen bij Plok, werk ik in het weekendquote:Op maandag 25 juni 2007 11:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
pc of bord?
bij bord (en kaart en RPG etc etc), zie boven, WirWar
Hebben een eigen skatehal.. is dat wat.. Wel handig voor als het HEEL hard regent..quote:Op maandag 25 juni 2007 11:58 schreef maok het volgende:
[..]
a) inlinesport aan de Coendersweg, bij de verlengde hereweg (voor materiaal)
site
Colloseum is ook overdektquote:Op maandag 25 juni 2007 12:06 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Hebben een eigen skatehal.. is dat wat.. Wel handig voor als het HEEL hard regent..
Goed plan.. Maar ik probeer de bij Defensie uiterst succesvolle "olievlek" strategiequote:Op maandag 25 juni 2007 12:05 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Of je komt gezellig langs in Assen bij Plok, werk ik in het weekend
Daar ben ik nog nooit geweest, ik kom nooit op skatebanen. Skaten in de stromende regen heb ik zaterdag nog wel gedaan. Alleen zo'n werk om je skates na die tijd weer schoon te maken.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:06 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Hebben een eigen skatehal.. is dat wat.. Wel handig voor als het HEEL hard regent..
Correctie: die heeft áltijd hongerquote:Op maandag 25 juni 2007 12:12 schreef maok het volgende:
Ik ga maar eens een hapje eten![]()
edit, volgens mij post ik wel vaker om 12:12 dat ik ga eten, ik lijk obelix wel, die heeft ook altijd honger om 12 over 12
Sst.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:43 schreef Tangarine het volgende:
Hoe ging het tentamen?
Wow, wat assertief. Goed zeg. Ik had waarschijnlijk gewoon ja en amen geknikt.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik had een evaluatiegesprek over m'n stage vanochtend. Voorlopig heb ik een 6, maar ik heb bezwaar aangetekend, dus er komt nog een gesprek samen met de begeleidster vanuit de instelling. Ik heb nu het idee dat ze alles wat niet goed is gegaan op mij afschuiven en daar ben ik het in het geheel niet mee eens. Ik wil een 7, dan ben ik tevreden. Dus ik hoop nog een 7 te kunnen regelen.
/slap Van Tilburgquote:Op maandag 25 juni 2007 12:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Sst.
Kut, dus. Ik wist zoveel, alleen net niet dat wat gevraagd werd.
Elektronica, papieren, iets als een boek ofzo?quote:Op maandag 25 juni 2007 12:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wow, wat assertief. Goed zeg. Ik had waarschijnlijk gewoon ja en amen geknikt.. Ik hoop dat het je nog gaat lukken!
En even een stomme vraag in het algemeen: wat doe je in je handbagage, en is het raar om daar gewoon een rugzak voor te gebruiken?
Iig al een voldoende, op naar de 7quote:Op maandag 25 juni 2007 12:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik had een evaluatiegesprek over m'n stage vanochtend. Voorlopig heb ik een 6, maar ik heb bezwaar aangetekend, dus er komt nog een gesprek samen met de begeleidster vanuit de instelling. Ik heb nu het idee dat ze alles wat niet goed is gegaan op mij afschuiven en daar ben ik het in het geheel niet mee eens. Ik wil een 7, dan ben ik tevreden. Dus ik hoop nog een 7 te kunnen regelen.
Haha. Ik weet nog steeds niet wat ik nou van d'r vind. Ze vroeg nog wel poeslief hoe het was gegaan...quote:
wanneer ga je waar en op welke manier naartoe..??quote:Op maandag 25 juni 2007 12:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En even een stomme vraag in het algemeen: wat doe je in je handbagage, en is het raar om daar gewoon een rugzak voor te gebruiken?
Vrijdag, Griekenland, vliegtuig. Ik vertrek alleen wel al morgen richting euh... naja, vanuit Groningen.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:00 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
wanneer ga je waar en op welke manier naartoe..??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |