Dat was altijd fijn ja. En daarna janken. De een in de trein de ander op het station.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Leuk.. Zo nét voordat de treindeuren dicht schuiven nog een laatste zoen.
.
En dan met je tong tussen de deur, fijn.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Leuk.. Zo nét voordat de treindeuren dicht schuiven nog een laatste zoen.
.
Ik zal voor je duimen.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:44 schreef Viking84 het volgende:
ik ben hardlopen. Hoop met me mee dat het droog blijft.
Doei.
Oh, dat doe ik niet... meer met een glimlach terugdenken aan het weekend.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat was altijd fijn ja. En daarna janken. De een in de trein de ander op het station.
he?quote:Op zondag 24 juni 2007 20:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik zal voor je duimen.
Alex is volgens mij ergens anders mee bezig, maar die steekt ook wel wat op.
Wie vroeg dat?quote:Op zondag 24 juni 2007 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
nee ik ben geen neger.
quote:Op zondag 24 juni 2007 21:01 schreef Alexxxxx het volgende:
nou, he ho is hip hop. negermuziek.
lama, moe.
Hebben die leerlingen van je nog geen vakantie dan?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:03 schreef teigan het volgende:
Jep, morgenochtend zwemmen..
Nu hoop ik dat wat nu nog opdook aan nakijkwerk zonet, echt het allerlaatste is..
snel.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wanneer was je van plan te gaan slapen dan?
bijnabijna... Deze week kunnen ze nog een herkansing doen, maar ik hoop dat dat er niet al te veel zijn, moet dinsdag anders nog een proefwerk in elkaar draaien.. Donderdag rapportenvergadering, en de week erna personeelsafsluiting van het jaar... En dan is het voor ons ook vakantie..quote:Op zondag 24 juni 2007 21:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hebben die leerlingen van je nog geen vakantie dan?
Personeelsafsluiting?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:11 schreef teigan het volgende:
[..]
bijnabijna... Deze week kunnen ze nog een herkansing doen, maar ik hoop dat dat er niet al te veel zijn, moet dinsdag anders nog een proefwerk in elkaar draaien.. Donderdag rapportenvergadering, en de week erna personeelsafsluiting van het jaar... En dan is het voor ons ook vakantie..
Was je boos?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Zo.
Ik heb alles afgereageerd op mn kabouters!
[afbeelding]
Wat is er zo leuk aan agressie als filenaam ?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Was je boos?
Edit: Oh, leuke filenaam, jadus.
hoi.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou?
Aha.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hoi.
het beantwoorde mijn vraag, daarom issie leuk.
Ik zie nu echt iemand voor me die dit aan één stuk door vertelt zonder tussendoor adem te halenquote:Op zondag 24 juni 2007 21:38 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben weer terug. Jullie geduim heeft geholpen, want het heeft niet geregend. Nou ja, een beetje druppelen, maar that's it. Persoonlijk record verbeterd: van 4 min achtereen naar 7 min achtereen.... whooh, en nu heb ik wel een sinaasappelijsje verdiend
. Even alle calorieën die ik eraf gelopen heb er weer aan eten
.
ja, ik ben na het lopen altijd een beetje hyper. Enorm veel energie, enorm veel zweet, hart bonkt in m'n keelquote:Op zondag 24 juni 2007 21:41 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik zie nu echt iemand voor me die dit aan één stuk door vertelt zonder tussendoor adem te halen
Gisteravond wel, kzal straks nog even wat stukkies op youtube zettenquote:Op zondag 24 juni 2007 22:09 schreef Pjetr het volgende:
iemand armin gezien vannacht? wat n held
Uiteraard.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Magik iedereebn nog even veel liefde toewensen trouwens?
Even veel als wat? Maar liefde is altijd goed natuurlijkquote:Op zondag 24 juni 2007 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Magik iedereebn nog even veel liefde toewensen trouwens?
ik wil het jullie even snel tussendoor toewensn. Maar wel heel veel! Zo bedoel ik hetquote:Op zondag 24 juni 2007 22:41 schreef maok het volgende:
[..]
Even veel als wat? Maar liefde is altijd goed natuurlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |