quote:
 Ik las "Hallo, ik ben viking84. ik heb 3 paarden, 4 stallen, en 3 butlers.
Mijn buurman is de eigenaar van Sint. Jacobs, een afkickkliniek voor drankverslaafden, ik heb 3 auto's, en geen rijbewijs, wow wat ben ik stoer, ik hou ook van kikkerbilletjes, vers gestoomde kikkerbilletjes, net als bassie en adriaan, uit zoeen aflevering eh, diezelfde waar bassie in die badkuip gaat slapen, en dat die lachgeest of hoe heet dat mens? die ene vent, jatog, hem het water in duwt, en dat adriaan hem dan achtern gaat, en heel veel actie, en dat ik dacht mocht zien op die leeftijd toen was heel speciaal, Want mijn ouders waren tegen actie en geweld, ik mocht alleen Sinterklaar kijken op TV, de rest van het jaar stond ie uit, verder hou ik ook van shoppen, ik ga elke week weg naar berlijn, en parijs, En dan koop ik alle speelgoed auto's, verder heb ik een heel boeiend leven, want ik ga elke week naar de opticien, ik kies dan zoeen bril  uit, en als ik dan al die gegevens moet invullen, en betalen enzo, dan ren ik snel weg 
![]() 
 ![]()
 DD: D: d:D !: 1!: jaaaa ik heb een boeiend leven, verder hou ik ook van ladders beklimmen in mijn vrije tijd, dat is een van mijn favoriete bezigheden. verder weet ik niets meer te vertellen ik hoop dat het leuk was"