hoi.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou?

Aha.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hoi.
het beantwoorde mijn vraag, daarom issie leuk.

Ik zie nu echt iemand voor me die dit aan één stuk door vertelt zonder tussendoor adem te halenquote:Op zondag 24 juni 2007 21:38 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben weer terug. Jullie geduim heeft geholpen, want het heeft niet geregend. Nou ja, een beetje druppelen, maar that's it. Persoonlijk record verbeterd: van 4 min achtereen naar 7 min achtereen.... whooh, en nu heb ik wel een sinaasappelijsje verdiend
. Even alle calorieën die ik eraf gelopen heb er weer aan eten
.

ja, ik ben na het lopen altijd een beetje hyper. Enorm veel energie, enorm veel zweet, hart bonkt in m'n keelquote:Op zondag 24 juni 2007 21:41 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik zie nu echt iemand voor me die dit aan één stuk door vertelt zonder tussendoor adem te halen

Gisteravond wel, kzal straks nog even wat stukkies op youtube zettenquote:Op zondag 24 juni 2007 22:09 schreef Pjetr het volgende:
iemand armin gezien vannacht? wat n held

Uiteraard.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Magik iedereebn nog even veel liefde toewensen trouwens?

Even veel als wat? Maar liefde is altijd goed natuurlijkquote:Op zondag 24 juni 2007 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Magik iedereebn nog even veel liefde toewensen trouwens?

ik wil het jullie even snel tussendoor toewensn. Maar wel heel veel! Zo bedoel ik hetquote:Op zondag 24 juni 2007 22:41 schreef maok het volgende:
[..]
Even veel als wat? Maar liefde is altijd goed natuurlijk![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |