quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:56 schreef Aryon het volgende:
Ik niet, denk ik. Of mischien wel. Heb opzich wel ff zin in zwemmen, als het maar ietsje meer baantjes trekken wordt.
Hmm lekker hmmquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:10 schreef Tangarine het volgende:
mjummm chocolade muffin
Janouquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:09 schreef Aryon het volgende:
2-0![]()
@ Tanga: KloptJa, het zijn ook van de on-christelijke tijden he
hoho, christenhond hequote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Janou
Christelijketijd is toch een normale uitdrukking? Toch?
Of heb ik echt het referentiekader van een chrstenfundamentalist?
Eérst de baantjes die we afgesproken hebben zwemmen en daarna ff dobberenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:20 schreef Tangarine het volgende:
Met freecell ook hoorAlleen eindigen we altijd met ronddobberen en ouwehoeren
En alweer een volledig inhoudsloze post van sebasserquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:21 schreef Sebasser het volgende:
Tedeeedeedeeeeeeh
Welnee.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:24 schreef freecell het volgende:
[..]
En alweer een volledig inhoudsloze post van sebasser![]()
Luke Skywalker, ik heb SW nooit gezien, maar wel een soort van maf filmpje lastig uit te leggen, maar elke keer als ik skywalker hoor moet ik dus denken aan Puppykin Skyfucker.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh en de vis is niet in shock. Ik zag de kat al loeren, dus toen hij een move maakte was ik er snel genoeg bij om Jaina op haar flikker te geven. De vis zwom door alsof er niets aan de hand was.
Wel bijna een familiedrama. In de Star Wars boeken is Mara Jade (zo heet onze vis) gehuwd met Luke Skywalker en dus de tante van Jaina
Ik ontken allesquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:24 schreef Tangarine het volgende:
owja, ik zag alle sw/st dingen al liggen bij jullie
Ik ken het filmpje niet, maar vind het eigenlijk een schande dat je Star Wars nooit hebt gezienquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Luke Skywalker, ik heb SW nooit gezien, maar wel een soort van maf filmpje lastig uit te leggen, maar elke keer als ik skywalker hoor moet ik dus denken aan Puppykin Skyfucker.![]()
![]()
Ik heb het ook allemaal wel gezien...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik ontken alles
Nee maar serieus, je hebt de achterste kamer met de boekenkasten niet gezien, Dat staat vol met SW spul (en ST:DS9 volledig op video)
?? Vuurwerk als in chemische reacties?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vuurwerk!
Ik heb niets gehoord. En ik woon dr 10 minuutjs fietsen vandaan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik hoor het vanaf de Euroborg, is hemelsbreed niet ver. Echt meteen na het eindsignaal.
Als jij woont waar Alex zei dat je woont, woon ik dichterbij denk ik... Naja, ik heb 't raam open, en ik heb het toch echt gehoord.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb niets gehoord. En ik woon dr 10 minuutjs fietsen vandaan.
Waar zei die dat ik woon?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als jij woont waar Alex zei dat je woont, woon ik dichterbij denk ik... Naja, ik heb 't raam open, en ik heb het toch echt gehoord.
Liet me een kaartje zien, dus ik weet het alleen ongeveer. Iets meer 'omhoog' dan ik dacht ik, maar kan best dat dat niet klopte dan.quote:
Wie zegt dat ik je niet geloofquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Liet me een kaartje zien, dus ik weet het alleen ongeveer. Iets meer 'omhoog' dan ik dacht ik, maar kan best dat dat niet klopte dan..
Geloof me nou gewoon ik hoorde vuurwerk echt waar en als het geen vuurwerk was dan wil ik dat niet weten!
moet je je hoorapparaten in doenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb niets gehoord. En ik woon dr 10 minuutjs fietsen vandaan.
Keek ik net dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je zit wel vaak in m'n FoBo te kijken, of niet ChipsZak.? Ik zie je steeds als laatste voyeur staan.
Nahquote:
Nietquote:
betraptquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Keek ik net dan?Kan ik me nu al niet meer herinneren
Mss dat ik een hele tijd geleden keek en dat er daarna niemand meer keek.
Helemaal niet. Zie laatste regel van mn post.quote:
Je keek sowieso in het laatste half uur nog.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Keek ik net dan?Kan ik me nu al niet meer herinneren
Mss dat ik een hele tijd geleden keek en dat er daarna niemand meer keek.
Oh, daar is Tangarine mee begonnen, nadat hij een bashopmerking tegen Sebasser maaktequote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb vast weer ergens één of meerdere afslagen gemist hoor, maar euh...
dat tudum tssh, wat is op met dat?
Grappig, vooral de original en prequel trilogy verwarring. Lekker foutquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Dit dus: Puppykin Skyfucker!
Al die filmpjes van RAB zijn leuk.
divx dan neem ik aan?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:33 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ik heb het ook allemaal wel gezien...Heb DS9 trouwens nog compleet op dvd op de comp staan, mocht je interesse hebben
Ja maar HTF is kutquote:Op zondag 24 juni 2007 08:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Grappig, vooral de original en prequel trilogy verwarring. Lekker fout
Bijna Happy Tree Friends achtig
En nu maak ik er iedereen gek meequote:Op zondag 24 juni 2007 07:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, daar is Tangarine mee begonnen, nadat hij een bashopmerking tegen Sebasser maakte.
Als ik het me goed herinner heb je in Amerika bepaalde stand up comedians waarbij een drummer aanwezig is die na een grap op drumstel + bekken slaat en dat 'tudum tssh' is dus een nabootsing van dat geluid. Het gaat geheel nergens over, maar het was nogal grappig toen Tangarine dat voor het eerst gebruikte.
goedemorgen trouwens.
Freek de Jongen, is dat het broertje van Kees?quote:Op zondag 24 juni 2007 00:53 schreef MaxMark het volgende:
Oh, en ik heb René Froger gezien, Freek de Jongen én Marco van Basten. Zaten allemaal naast ons
Flauwquote:Op zondag 24 juni 2007 09:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Freek de Jongen, is dat het broertje van Kees?
Ik vond 'm wel goed, op de vroege zondagmorgen.quote:
Moest ik ook al aan denkenquote:Op zondag 24 juni 2007 09:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
dvd ripsquote:Op zondag 24 juni 2007 08:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
divx dan neem ik aan?
Of de echte DVD-boxen?
quote:Op zondag 24 juni 2007 12:16 schreef Tangarine het volgende:
alles ok alex?
Beetje slecht humeurquote:Op zondag 24 juni 2007 12:16 schreef Tangarine het volgende:
alles ok alex?
Ja klopt! Ik ben nu bij het stuk waar ze proberen om Marcel Proust klaar te laten komen bij een vrouw.quote:Op zondag 24 juni 2007 11:15 schreef teigan het volgende:
Oom Oswald is leuk!!!
Dat was toch die met die kever?
Nee, 2 september is pas weer de eerste koopzondag.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Is de ikea open op zondag?
quote:Op zondag 24 juni 2007 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, 2 september is pas weer de eerste koopzondag.
Leg eens een balk tussen ons in en ga dan gooien? Ik vang wel!quote:Op zondag 24 juni 2007 12:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb zin geld over de balk te gooien
heb ik ook nog nooit gezien, hoorquote:Op zondag 24 juni 2007 12:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
't Klinkt waarschijnlijk heel wereldvreemd, maar ik heb net voor het allereerst iemand gezien die volledig gesluierd was. Een compleet zwarte gedaante. Doodeng, eigenlijk. Erg hè?.
Ik schaam me dood, eigenlijk...
Dan meot ik eerst naar groningen rijden met een balk in mn auto, want ik ben erg slicht in mikken.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Leg eens een balk tussen ons in en ga dan gooien? Ik vang wel!
quote:Op zondag 24 juni 2007 12:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dan wil ik niet eens wéten over jouw mikcapaciteiten.
En daarna ga je wegquote:Op zondag 24 juni 2007 12:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ha. Ik ga lekker woensdag Do2 weer zien.
*hai mam* *slijmslijmquote:Op zondag 24 juni 2007 12:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Ugh.
Ik ga maar weer even naar dr toeZonder excuses want ik deed niets fout
.
Maar anders mag ik straks mn tshirt niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ikke niet helemaal snap...quote:Op zondag 24 juni 2007 12:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Ugh.
Ik ga maar weer even naar dr toeZonder excuses want ik deed niets fout
.
Maar anders mag ik straks mn tshirt niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry lieverd, maar ik mag toch wel op vakantie gaan?quote:
Tuurlijk mag je op vakantie! Ik gun je alle plezier van de wereld. Maar ik ga je wel enorm missenquote:Op zondag 24 juni 2007 12:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Sorry lieverd, maar ik mag toch wel op vakantie gaan?Ik heb er echt heel veel zin in. Voor je het weet ben ik weer terug! Je vermaakt je ook prima zonder mij.
.
Net even gekeken, het is daar op dit moment 34 graden..
Ik ga jou ook missen.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je op vakantie! Ik gun je alle plezier van de wereld. Maar ik ga je wel enorm missen
Dat spreekt voor zich!quote:Op zondag 24 juni 2007 12:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga jou ook missen.. Als ik terugkom gaan we heeeeeeeeeel lang bijpraten.
.
'vrouwen'quote:Op zondag 24 juni 2007 12:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb m'n koffer al ingepakt. Gisteravond. Is dat stom? En ik mocht van Do2 maar 4 bikini's mee, maar ik heb er stiekem 6 in gedaan..
Do2 en ik gaan naar Griekenland, samen. Toen we boekten kenden we elkaar tenslotte al een week of 3, dus dat werd hoog tijd.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:00 schreef Viking84 het volgende:
Waar ga je naartoe, DaD?
En waarom is Do2 in Frankrijk?.
Ah okquote:Op zondag 24 juni 2007 13:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Do2 en ik gaan naar Griekenland, samen. Toen we boekten kenden we elkaar tenslotte al een week of 3, dus dat werd hoog tijd.
En hij zit nu in Frankrijk omdat ie dat al had gepland, met een vriend. En ik mag de velletjes van 'm aftrekken als ie terugkomt, want ze zijn enorm verbrand..
Als Do2 op vakantie wil gaan met een vriend, moet ie dat vooral lekker doen. Andersom was ik ook gewoon gegaan. Ben je gek zeg.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ah ok.
Ik vroeg me al af waarom je je kersverse vriendje ineens alleen op vakantie laat gaan. Dat zou ik niet doen. Ik ben als de dood om een vakantie te plannen en dan een leuk iemand tegen te komen. Dan moet ik die noodgedwongen alleen achterlaten
, ik zou m'n vakantie gewoon annuleren
. Gelukkig heb ik voor deze zomer niks gepland
.
Ik ga niet op vakantie om mensen te ontmoeten doorgaans, meer om iets van de wereld te zien, in een andere omgeving te zijn, of te relaxenquote:Op zondag 24 juni 2007 13:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ah ok.
Ik vroeg me al af waarom je je kersverse vriendje ineens alleen op vakantie laat gaan. Dat zou ik niet doen. Ik ben als de dood om een vakantie te plannen en dan een leuk iemand tegen te komen. Dan moet ik die noodgedwongen alleen achterlaten
, ik zou m'n vakantie gewoon annuleren
. Gelukkig heb ik voor deze zomer niks gepland
.
Ik heb wel ooit een heel tof (en knapquote:Op zondag 24 juni 2007 13:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kom nooit leuke mensen tegen op vakantieIk ga dan ook bijna nooit op vakantie
Ik kan me er niks bij voorstellenquote:Op zondag 24 juni 2007 13:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit een heel tof (en knap. Oeh.) vakantievriendje gehad.
. Alleen zag ik het als leuk, zomer, zon, zwemmen, dingen doen in tentjes en that's it, en zag hij het meer van: "Ik heb m'n ouders al alles over je verteld, en je komt toch wel hè, met kerst!"
Hoe zijn de Poolse vrouwen?quote:Op zondag 24 juni 2007 13:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga op vakantie om oude wrakken op de foto te zetten. En om heel veel te sexenMaar dat laatste is er al niet meer bij
ja ok, maar jij moet hem missen en hij jouquote:Op zondag 24 juni 2007 13:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als Do2 op vakantie wil gaan met een vriend, moet ie dat vooral lekker doen. Andersom was ik ook gewoon gegaan. Ben je gek zeg.
Waarschijnlijk wel. Moet ie dan maar gewoon thuis blijven zitten, en z'n vriend ook thuis laten zitten, alleen omdat ik op 250 km afstand zit, tijdens m'n tentamenperiode, waarin we elkaar toch niet zouden hebben kunnen zien zowat? Belachelijk. We missen elkaar enorm, maar dat doen we ook als hij door de week in Breda zit en ik in Groningen.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja ok, maar jij moet hem missen en hij jou. Als hij jou al had gekend op het moment dat hij die vakantie met z'n vriend boekte, had 'ie het dan ook gedaan?
.
En @ Tangarine: ik ga ook niet op vakantie om mensen te ontmoeten, hoor. Dus dat begrijp je even verkeerd, denk ik.
Mijn ouders vonden het altijd leuk als ik vriendjes had in het buitenland. Misschien zat er nog een vakantieadresje voor ze in als het wat werd.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik had ook eens een vakantievriendje in Frankrijk en toen ik met hem weg was, vernam mijn vader dat die jongen niet alleen gelaten kon worden met jonge meisjes en toen is 'ie ons dus gaan zoeken(al was ik toen geen jong meisje meer (was 14, die jongen ook); als je zoiets hoort vertrouw je het toch niet
).
Dat is ook eng. Gewoon zorgen dat ze op jou afstappen in plaats van andersom.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Mensen ontmoeten is eng
Ik ben echt een nerd he?
Nee, ok, in jullie situatie ligt het dan ook iets andersquote:Op zondag 24 juni 2007 13:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Moet ie dan maar gewoon thuis blijven zitten, en z'n vriend ook thuis laten zitten, alleen omdat ik op 250 km afstand zit, tijdens m'n tentamenperiode, waarin we elkaar toch niet zouden hebben kunnen zien zowat? Belachelijk. We missen elkaar enorm, maar dat doen we ook als hij door de week in Breda zit en ik in Groningen.
En er is niets mis mee om op vakantie te gaan om mensen te ontmoeten, toch?
Sorry,ik ben geen lekker wijf, dan is dat wat minder makkelijk.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat is ook eng. Gewoon zorgen dat ze op jou afstappen in plaats van andersom.
Die jongen was wel gewoon Nederlands, hoor, helaasquote:Op zondag 24 juni 2007 13:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn ouders vonden het altijd leuk als ik vriendjes had in het buitenland. Misschien zat er nog een vakantieadresje voor ze in als het wat werd..
Uitstraling, Alex, uitstraling!quote:Op zondag 24 juni 2007 13:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sorry,ik ben geen lekker wijf, dan is dat wat minder makkelijk.
Ik wens je veel plezier!quote:Op zondag 24 juni 2007 13:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb echt ontzettend zin om naar het oostblok te rijden nu om nooit meer terug te komen
'Mijn' Fransman heette Romain. Prachtig toch?quote:Op zondag 24 juni 2007 13:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die jongen was wel gewoon Nederlands, hoor, helaas. Had wel eens een Frans vriendje (Cyril
), maar aangezien ik geen Frans sprak en hij geen Nederlands (we waren allebei een jaar of 10 / 11), was dat geen lang leven beschoren
. En ik heb op m'n 10e eens een 15-jarige Luxemburger achter me aan gehad die me steeds aan m'n benen trok in het zwembad en me probeerde te zoenen
(reactie van mij: "gadverdamme!"
).
Maar, maar...quote:Op zondag 24 juni 2007 13:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb echt ontzettend zin om naar het oostblok te rijden nu om nooit meer terug te komen
Maar mn geld is opquote:
Lieverd, ssst.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar mn geld is op
Maar mn auto haalt de grens van Duitsland niet eens
Maar ik moet morgen weer naar werk
Mijn specialiteit zijn communistische voertuigen, dus ik denk dat alleen China toffer is.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:35 schreef Tangarine het volgende:
Er zijn veel mooie plaatsen met toffere auto's enzo dan het oostblok!
Aan wie moet ik dan advies vragen? Met wie moet ik dan verzopen kat spelen? Wie zal me dan uit m'n dalen halen? Wie wenst me dan mooie dromen toe 's avonds? Met wie moet ik lachen om niets?quote:Op zondag 24 juni 2007 13:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom vind je dat jammer?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
In Wladiwostok hebben ze ook internet.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Aan wie moet ik dan advies vragen? Met wie moet ik dan verzopen kat spelen? Wie zal me dan uit m'n dalen halen? Wie wenst me dan mooie dromen toe 's avonds? Met wie moet ik lachen om niets?
Puur eigenbelang dus..
Ja nou ja. Meh. Ik zal je nooit tegenhouden in het najagen van je droom lieverd.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In Wladiwostok hebben ze ook internet.
Waarom niet?quote:Op zondag 24 juni 2007 13:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou ja ik vermoed dat ik mn maand proefperiode niet haal, dus dan ga ik gewoon.
Veel plezier met de Iroquois enzoquote:Op zondag 24 juni 2007 13:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja nou ja. Meh. Ik zal je nooit tegenhouden in het najagen van je droom lieverd..
Maar nu ga ik me nog even bezighouden met enkele honderden jaren Amerikaanse geschiedenis.
Laat maar danquote:
Tis .ratdvd, zijn maar iets van 1 gig per dvd thoquote:
Ik had nogal wat op gisteravond, dus lette niet op detailsquote:Op zondag 24 juni 2007 09:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Why?quote:Op zondag 24 juni 2007 13:57 schreef MaxMark het volgende:
Ik ben net in de kleedkamer van Jong Oranje geweest, wat een troep
Heb ik jou nog nooit 'horen zeggen'.quote:
Phat.quote:
Dat heb ik ook nog wel mee kunnen krijgen ja, maar wrm zat j in die kleedkamert.quote:
We moesten ons kantoor opruimen en we hoorden van collega's dat het een enorme rotzooi was daar, dus zijn we even gaan kijken. Normaal mogen we er niet komenquote:Op zondag 24 juni 2007 14:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog wel mee kunnen krijgen ja, maar wrm zat j in die kleedkamert.
Waar werk je dan?quote:Op zondag 24 juni 2007 14:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
We moesten ons kantoor opruimen en we hoorden van collega's dat het een enorme rotzooi was daar, dus zijn we even gaan kijken. Normaal mogen we er niet komen
Tot vanmorgen bij de UEFA, tijdens het EKquote:
Ja, of ze hangen je cv tussen de moppen op het prikbord in de kantinequote:Op zondag 24 juni 2007 14:13 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Tot vanmorgen bij de UEFA, tijdens het EK
Vanaf morgen weer gewoon student. Maar ik ben wel door twee UEFA-mensen gevraagd of ik mijn cv aan hun wil geven, dus hopelijk komt daar nog iets leuks uit
Hoi.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:14 schreef Sebasser het volgende:
hallo
Gozer, heb je te weinig zuurstof gehad bij je geboorte? Of zit die scheiding van je je nog steeds dwars?quote:Op zondag 24 juni 2007 14:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, of ze hangen je cv tussen de moppen op het prikbord in de kantine
Even afgezien van alles:quote:Op zondag 24 juni 2007 14:21 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Gozer, heb je te weinig zuurstof gehad bij je geboorte? Of zit die scheiding van je je nog steeds dwars?
Daar gaat 'ie weer.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, of ze hangen je cv tussen de moppen op het prikbord in de kantine
quote:Op zondag 24 juni 2007 14:23 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Daar gaat 'ie weer.
Alex de bosmongool.
Excusesquote:Op zondag 24 juni 2007 14:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Even afgezien van alles:
Helaas is de laatste zin fout geschreven. Ik kon hem bijna niet lezen.
Het moet zijn: 'Of zit die scheiding je nog steeds dwars.'
Bedankt voor de aandacht.
Na 10 minuten ofzo.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:25 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Excuses
Maar je snapt wat ik bedoel, dus dat doel is bereikt
Jonge, die grapjes van jou zijn totaal niet grappig en daarnaast ook nog eens misplaatst.quote:
Dit was echt niet de eerste keer dat je 'grappige' beledigingen mijn kant opgooit. Het mag wel een keertje ophouden, wat mij betreftquote:
Dat is 1 groot complot.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen hier opeens tegen alex? :S :S :S [afbeelding]
Twee posts boven jequote:Op zondag 24 juni 2007 14:28 schreef ChipsZak. het volgende:
WEETJE WAT!
ZIJN WE 12? Oke, op fok! mss wel, maar het gaat om het idee
ALS IEDEREEN HIER NOU EVEN HEEL ERG NORMAAL, ik herhaal HEEL ERG NORMAAL, TEGEN ELKAAR GAAT ZEGGEN WAT HEM/HAAR DWARSZIT ZIJN WE DAAR OOK VANAF!
ik vond het CV grapje wel grappig hoor.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:26 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Jonge, die grapjes van jou zijn totaal niet grappig en daarnaast ook nog eens misplaatst.
Hou het voorlopig maar bij jezelf vermaken.
Ja dat is punt 1.quote:
ik vind het wel lachwekkend, tzijn idd net kinderen.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:28 schreef ChipsZak. het volgende:
WEETJE WAT!
ALS IEDEREEN HIER NOU EVEN HEEL ERG NORMAAL, ik herhaal HEEL ERG NORMAAL, TEGEN ELKAAR GAAT ZEGGEN WAT HEM/HAAR DWARSZIT ZIJN WE DAAR OOK VANAF!
quote:Op zondag 24 juni 2007 14:23 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Daar gaat 'ie weer.
Alex de bosmongool.
Waarom was je net zo boos dan?quote:Op zondag 24 juni 2007 14:29 schreef Noca het volgende:
Er zit mij niks dwars.
Zo, heb ik dat alvast gehad.
Het was een optelsom. En waarom scheld je mij nou weer uitquote:Op zondag 24 juni 2007 14:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik vond het CV grapje wel grappig hoor.
does niet zo zeiken, knurft.
Tegen jou iets serieus zeggen heeft ook geen nutquote:Op zondag 24 juni 2007 14:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik vond het CV grapje wel grappig hoor.
does niet zo zeiken, knurft.
Omdat ik alex toffer dan jou vind, en ik dus voor alex ben.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het was een optelsom. En waarom scheld je mij nou weer uit
Ik ben Maxmark de laatste tijd juist wat meer gaan waarderen, en het was dus echt als grap bedoeld, en niet als belediging.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:28 schreef ChipsZak. het volgende:
WEETJE WAT!
Ik was niet boosquote:Op zondag 24 juni 2007 14:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarom was je net zo boos dan?
Je kan ook niet tegen zn grapjes?
Dan zit je dus wel iets dwars, zeg dan gewoon van Ik vind je grappen ook niet tofen tmag best ophouden even, zou j dr op kunnen letten enzo.
Dat mag, maar moet dat met schelden?quote:Op zondag 24 juni 2007 14:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Omdat ik alex toffer dan jou vind, en ik dus voor alex ben.
ofzo?
En hij viel blijkbaar niet zo goed, kunnen we de volgende keren wat op onze grappen gaan letten (allemaal graag) afgezien van het feit dat j van j eigen grap in een deuk ligt.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben Maxmark de laatste tijd juist wat meer gaan waarderen, en het was dus echt als grap bedoeld, en niet als belediging.
Ik heb een probleem met Alex omdat hij de meest belachelijke uitspraken doet. Daarnaast plaatst hij er af en toe een dooverwensing bij, iets wat totaal overbodig is in dit topic.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:28 schreef ChipsZak. het volgende:
WEETJE WAT!
Ik was niet boosquote:Op zondag 24 juni 2007 14:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En hij viel blijkbaar niet zo goed, kunnen we de volgende keren wat op onze grappen gaan letten (allemaal graag) afgezien van het feit dat j van j eigen grap in een deuk ligt.
Bedankt allemaal
quote:
Je maakt het er niet echt beter op zoquote:
Je hebt wel vaker van die grapjes gemaakt en dan 'negeer' ik ze maar gewoon, en zoals nu blijkt is het inderdaad als grapje bedoeld. Bij mij komt het echter alleen maar over als de ene belediging na de ander, vandaar dat ik er even zat van was. Maar gezien je bedoelingen goed waren, bied ik mijn excuses aan voor mijn opmerkingquote:Op zondag 24 juni 2007 14:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben Maxmark de laatste tijd juist wat meer gaan waarderen, en het was dus echt als grap bedoeld, en niet als belediging.
Dat ben ik. Wen er maar aan, of negeer me.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:33 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik heb een probleem met Alex omdat hij de meest belachelijke uitspraken doet. Daarnaast plaatst hij er af en toe een dooverwensing bij, iets wat totaal overbodig is in dit topic.
Om maar niet te spreken van zijn 'grappen', die bij anderen vaak beledigend overkomen.
ik vind het veel te lachwekkend, kinderachtig gedoe van iedereen.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je maakt het er niet echt beter op zo
Wees dan de betere en ga niet schelden ofzoot.
Val dood.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat ben ik. Wen er maar aan, of negeer me.
Dat ik er dan op reageer, ben ik dan weer.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat ben ik. Wen er maar aan, of negeer me.
Geaccepteerdquote:Op zondag 24 juni 2007 14:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je hebt wel vaker van die grapjes gemaakt en dan 'negeer' ik ze maar gewoon, en zoals nu blijkt is het inderdaad als grapje bedoeld. Bij mij komt het echter alleen maar over als de ene belediging na de ander, vandaar dat ik er even zat van was. Maar gezien je bedoelingen goed waren, bied ik mijn excuses aan voor mijn opmerking
Ja! Nou! Heh! Ehm... Je haar is roze, terwijl het blond ook tof was!quote:Op zondag 24 juni 2007 14:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mocht iemand iets tegen mij hebben, zeg het dan ook maar ja![]()
Nou, ik was niet boos en jij zegt van wel!quote:Op zondag 24 juni 2007 14:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mocht iemand iets tegen mij hebben, zeg het dan ook maar ja![]()
En gaat Sebasser ooit nog een leven krijgen, of blijft hij een debiel?quote:Op zondag 24 juni 2007 14:36 schreef Sebasser het volgende:
Zoeen grappig topic.
wie gaat er overwinnen?
Maxmark en die klotestudent? met zijn kloteclubje? of alex, en de rest?
Zie het volgende week, zelfde zender, zelfde tijd!
HAHA ZAGEN JULLIE DAT?quote:
Precies, lachen moet je niet, want hij was niet grappig.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kijk mensen. Dit is een grap. En ik moet er om lachen.
quote:Op zondag 24 juni 2007 14:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
HAHA ZAGEN JULLIE DAT?
IK DEED ZOEEN DOODVERWENSING, EN IK MEENDE ER NIETS VAN.
EN ALEX NEGEERT DAt, JA OF HIJ ZEGT ER IETS OVER, MAAR HIJ WEET DAT IK HEM NIE TECHT DOOD WIL
EN ZO GAAT DAT OOK MET GRAPJES
JA!?? OKAY>>
KLOTEGEDRAG VAN IEDEREEN IS NU OVER, JA?
MOOI ZO.
Ik vond m wel grappig.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Precies, lachen moet je niet, want hij was niet grappig.
Maar omtoch.
En ik meen het hoor. Geen gedoe van wen er maar aan wat dat werkt niet, dat hebben we allemaal kunnen zien.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
GeaccepteerdEn de voorgeschiedenis in aanmerking genomen had ik die grap idd beter voor me kunnen houden.
quote:Op zondag 24 juni 2007 14:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
En gaat Sebasser ooit nog een leven krijgen, of blijft hij een debiel?
Je blauwhelmpje kan weer afquote:Op zondag 24 juni 2007 14:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En ik meen het hoor. Geen gedoe van wen er maar aan wat dat werkt niet, dat hebben we allemaal kunnen zien.
Het is niet dat je hoeft te veranderen, maar met grappen gwn op moet passen.
Dat ik degene ben die dit typt en de op 1 na jongste ben zegt ook al wat.
Klaar dr mee nu.
quote:Op zondag 24 juni 2007 14:42 schreef ChipsZak. het volgende:
I am so lost.
Hij stond me wel sexy.quote:
quote:
Ik dacht dat het klaar was?quote:Op zondag 24 juni 2007 14:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat kan ik beter aan jou vragen..
Maar beter blijf je lekker bij je kut vriendjes bij je scoutingclubje HKAS.
Of blijf je in dat stomme kut scoutingclubje met je kutvriendjes.
Oké, ophouden nu. Jij én Sebas.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:44 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik dacht dat het klaar was?
Maar goed we kunnen dit ook buiten het topic oplossen, als jij een probleem hebt met mijn vrienden.
Omdat zij niks met dit topic te maken hebben, lijkt het mij niet meer dan redelijk dat we dit persoonlijk en face-to-face oplossen?
quote:Op zondag 24 juni 2007 14:44 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Maar goed we kunnen dit ook buiten het topic oplossen, als jij een probleem hebt met mijn vrienden.
Omdat zij niks met dit topic te maken hebben, lijkt het mij niet meer dan redelijk dat we dit persoonlijk en face-to-face oplossen?
Ja hoorquote:
Prima, je komt maar gezellig naar de volgende meet.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:44 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Om de een of andere reden zie ik jou niet zo 1-2-3 in een keurslijf zittenquote:Op zondag 24 juni 2007 14:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mensen leren van mij
![]()
Misschien is politie agente worden toch iets voor mij
Keurslijf?quote:Op zondag 24 juni 2007 14:46 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Om de een of andere reden zie ik jou niet zo 1-2-3 in een keurslijf zitten
Ja, das dus ook niet echt iets voor mijquote:Op zondag 24 juni 2007 14:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat ding wat mij momenteel aan het verstikken is
Er zit mij wel wat dwars, maar daar wordt aan gewerktquote:Op zondag 24 juni 2007 14:29 schreef Noca het volgende:
Er zit mij niks dwars.
Zo, heb ik dat alvast gehad.
quote:Op zondag 24 juni 2007 14:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja Sebas, anders kom ik je huisje ook niet bekijken![]()
& dan mag je mn Columbine map ook niet lezen
![]()
![]()
Goedzo!quote:Op zondag 24 juni 2007 14:48 schreef Grulez het volgende:
[..]
Er zit mij wel wat dwars, maar daar wordt aan gewerkt![]()
Hoe overleef jij dan zonder? Telle me, ik wil er van af....quote:Op zondag 24 juni 2007 14:48 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ja, das dus ook niet echt iets voor mij
Nee die heb ik al weerquote:Op zondag 24 juni 2007 14:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee ;'(
Dan doek natuurlijk heel aardig![]()
enzo.
Maar.
Je ene zonnebril heb ik trouwens niet gevonden bij het verhuizen, denk ik opeens aan.
JE aan allemaal kutregeltjes moeten houdenquote:Op zondag 24 juni 2007 14:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Nu weet ik natuurlijk nog niet wat het is he.
Nou, ik doe m'n best om zoveel mogelijk m'n eigen gang te gaan binnen m'n studie, en alles zo te interpreteren dat ik het wel leuk vind... maar wat ik na de uni moet gaan doen, geeeeeeen ideequote:Op zondag 24 juni 2007 14:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe overleef jij dan zonder? Telle me, ik wil er van af....
Bitchfight?quote:Op zondag 24 juni 2007 14:50 schreef Grulez het volgende:
Ik vind de bitchfight eigenlijk wel mooi vermaak
Je moet poepen?quote:Op zondag 24 juni 2007 14:48 schreef Grulez het volgende:
[..]
Er zit mij wel wat dwars, maar daar wordt aan gewerkt![]()
Mja bij studie kun je er nog wle wat buiten blijven, maar ik heb nu mn eerste vaste baan... En ik mis mn vrijheid toch wel heel erg... Maar ZONDER werk heb ik wel vrijheid, maar geen geld, dus kan ik nog niksquote:Op zondag 24 juni 2007 14:51 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Nou, ik doe m'n best om zoveel mogelijk m'n eigen gang te gaan binnen m'n studie, en alles zo te interpreteren dat ik het wel leuk vind... maar wat ik na de uni moet gaan doen, geeeeeeen idee
quote:Op zondag 24 juni 2007 14:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Dan ga ik wel bij de maffia.
Sexy staan te wezen.
[afbeelding]
wie?quote:Op zondag 24 juni 2007 14:53 schreef Sebasser het volgende:
Iemand nog wat gehoord van leonard?
Je kan dan genoeg, ik geef je wel lessen.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja bij studie kun je er nog wle wat buiten blijven, maar ik heb nu mn eerste vaste baan... En ik mis mn vrijheid toch wel heel erg... Maar ZONDER werk heb ik wel vrijheid, maar geen geld, dus kan ik nog niks
ik heb een chocomuffinquote:Op zondag 24 juni 2007 14:53 schreef ChipsZak. het volgende:
En nu ga ik chocola halen na deze zware mentale oefening.
Je beste foto tot dusverquote:Op zondag 24 juni 2007 14:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Dan ga ik wel bij de maffia.
Sexy staan te wezen.
[afbeelding]
Leonardo DiCaprio.quote:
Ik heb 4 jaar zonder geld geleefd. Dus dat hoef ik niet te leren.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je kan dan genoeg, ik geef je wel lessen.
Nu je werkt dus, dan kan je me nog betalen.
Betalen om te leren hoe te overleven zonder geld, hoe ironisch.
Eens!quote:
Shit.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar zonder geld geleefd. Dus dat hoef ik niet te leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |