Nou, ik doe m'n best om zoveel mogelijk m'n eigen gang te gaan binnen m'n studie, en alles zo te interpreteren dat ik het wel leuk vind... maar wat ik na de uni moet gaan doen, geeeeeeen ideequote:Op zondag 24 juni 2007 14:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe overleef jij dan zonder? Telle me, ik wil er van af....
Bitchfight?quote:Op zondag 24 juni 2007 14:50 schreef Grulez het volgende:
Ik vind de bitchfight eigenlijk wel mooi vermaak
Je moet poepen?quote:Op zondag 24 juni 2007 14:48 schreef Grulez het volgende:
[..]
Er zit mij wel wat dwars, maar daar wordt aan gewerkt![]()
Mja bij studie kun je er nog wle wat buiten blijven, maar ik heb nu mn eerste vaste baan... En ik mis mn vrijheid toch wel heel erg... Maar ZONDER werk heb ik wel vrijheid, maar geen geld, dus kan ik nog niksquote:Op zondag 24 juni 2007 14:51 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Nou, ik doe m'n best om zoveel mogelijk m'n eigen gang te gaan binnen m'n studie, en alles zo te interpreteren dat ik het wel leuk vind... maar wat ik na de uni moet gaan doen, geeeeeeen idee
quote:Op zondag 24 juni 2007 14:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Dan ga ik wel bij de maffia.
Sexy staan te wezen.
[afbeelding]
wie?quote:Op zondag 24 juni 2007 14:53 schreef Sebasser het volgende:
Iemand nog wat gehoord van leonard?
Je kan dan genoeg, ik geef je wel lessen.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja bij studie kun je er nog wle wat buiten blijven, maar ik heb nu mn eerste vaste baan... En ik mis mn vrijheid toch wel heel erg... Maar ZONDER werk heb ik wel vrijheid, maar geen geld, dus kan ik nog niks
ik heb een chocomuffinquote:Op zondag 24 juni 2007 14:53 schreef ChipsZak. het volgende:
En nu ga ik chocola halen na deze zware mentale oefening.
Je beste foto tot dusverquote:Op zondag 24 juni 2007 14:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Dan ga ik wel bij de maffia.
Sexy staan te wezen.
[afbeelding]
Leonardo DiCaprio.quote:
Ik heb 4 jaar zonder geld geleefd. Dus dat hoef ik niet te leren.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je kan dan genoeg, ik geef je wel lessen.
Nu je werkt dus, dan kan je me nog betalen.
Betalen om te leren hoe te overleven zonder geld, hoe ironisch.
Eens!quote:
Shit.quote:Op zondag 24 juni 2007 14:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar zonder geld geleefd. Dus dat hoef ik niet te leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |