Beterschap.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:32 schreef Tangarine het volgende:
Sorry Dad, ben ziek, en om eerlijk te zijn, is voetbal kijken in de kroeg niet echt mijn ding
Jij wou niet op die auto zitten hoorde ikquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja omdat ik een halve kerel ben. Voetbal kijken, biertje drinken, over seks praten. Dat soort dingen, weet je wel.
Hoi..
Waarom heb jij tijdens al die meets met mij nog nooit ook maar EEN foto gemaakt en van ChipsZak. heel veel?.
.
We waren 't gewoon vergeten!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jij wou niet op die auto zitten hoorde ik.
Och germquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:32 schreef Tangarine het volgende:
Sorry Dad, ben ziek, en om eerlijk te zijn, is voetbal kijken in de kroeg niet echt mijn ding
Geen kledingadvies dit keerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik zou voor die groen met bruine blouse gaan, die rode met streep past niet bij je gele broek![]()
Ik hoorde een ander verhaal.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We waren 't gewoon vergeten!.
quote:
Dat is lang geleden, maar klopt inderdaadquote:
kwma t ergens tegen in een FB topicquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat is lang geleden, maar klopt inderdaad
Waar heb je die info opgedoken, het stoffige FOK!archief?
Een recent topic?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kwma t ergens tegen in een FB topic
Al gevonden. Dat is niet eens zo'n grote lijstquote:
Ochquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:17 schreef teigan het volgende:
Ja, wij zijn weer thuis, dus dan houdt het weer op..
Helemaal nat geregend, nu echt doorweekt, in tegenstelling tot vanmorgen..
En nu gaat het nog een x regenenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:16 schreef Renesite het volgende:
Lekker buitje net
EN nu is de riolering het aan het begeven hierAllemaal plassen om de putten
Snel naar de kachel!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:22 schreef teigan het volgende:
ja, mijn haar is vooral nog erg nat, en koud, voor de rest voel ik me al opwarmen..
Friesland heeft dit weer (gezien de radar) aan ons geschonkenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
ik moet zo naar buiten, dan zla het hier wel zijn
Grapefruit is best lekkerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:25 schreef Renesite het volgende:
OEF![]()
![]()
![]()
![]()
GRAPEFRUIT SAP!!!
Mijn bek staat nu nog scheef...
Ik dacht dat er een mooie sinaasappel op stond
Coolbest
Dat zou ook raar zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
De buien dan, niet René zn grapefruit.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:25 schreef Renesite het volgende:
OEF![]()
![]()
![]()
![]()
GRAPEFRUIT SAP!!!
Mijn bek staat nu nog scheef...
Ik dacht dat er een mooie sinaasappel op stond
Coolbest
Gelukkig doe ik niet aan medicijnenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Grapefruit is best lekker
Alleen veel mensen mogen het niet hebben, omdat het met een heleboel soorten medicijnen niet samen mag.
Het was grappig maar wel siel0g hoorquote:
Dat wel jaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:43 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kat van de buren. Dat interesseert jullie wel
Alsof mijn plek klopt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh en CZ. Waarom sta je op jet kaartje als wonend aan de Van Heemskerckstraat, terwijl je volgens mij (en ook aan de foto's te zien) aan de Hora Siccamasingel woont. Toch?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waarom heb jij tijdens al die meets met mij nog nooit ook maar EEN foto gemaakt en van ChipsZak. heel veel?.
.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat gebeurd bij astrid automatisch.
zo sta je daar, en zo zijn er 400 foto's gemaakt.
Verhuizertquote:
Hoor je dat astrid?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Astrid is een goed model idd
En bij DaD is het probleem juist dat ZIJ niet wil poserenEn dat krijg IK dan op mn bordje
Nou ja ik ben er vandoor....
Geweldig.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:54 schreef freecell het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe telefoon
Gratis bij abboverlenging !
Dat hoor ik wel vaker.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoor je dat astrid?
hij noemt je goed.
tofquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:54 schreef freecell het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe telefoon
Gratis bij abboverlenging !
SAMSUNGquote:
Hoor je dat alex? ze noemt het vreemd.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ook.
Nee hoor.
Maar ik vind het wel vreemd als ze me op Fok! geen Chipszak. noemen
Op de buienradar wel, maar dat zegt schijnbaar niet veelquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:13 schreef Viking84 het volgende:
Kut, regende het weer. Gelukkig was ik nog niet weg. Gaat het eigenlijk nog droog worden?
.
nahquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:08 schreef teigan het volgende:
Ik ben ondertussen wel zover dat ik weet dat ze het niet over mij hebben...
ik ben ook niet fotogeniek denk ik...
Wat een rekel is het toch ook.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nah.
Ik vergeet gewoon steeds dat CZ. ook Astrid heet. En ik ben niet de enige, want Tangarine wist haar naam laatst ook niet meer.
Je gaat toch geen voetbal kijken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik blijf maar gewoon thuis vanavond..
Overkill aan schattige dingen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:19 schreef ChipsZak. het volgende:
http://us.st11.yimg.com/u(...)1611463_1953_2356071HEBBUH!
@ Free: Ik ook
Ik zit wel voetbal te kijken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je gaat toch geen voetbal kijken.
Dan kan je nog beter Flodder 1 2 en 3 achter elkaar zien.
Het is liev!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Overkill aan schattige dingen.
slecht.
Leuk he?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zit wel voetbal te kijken..
Ik en Maok hebben ook een samsung, D900 geloof ikquote:
Delen jullie die ofzo?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:22 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ik en Maok hebben ook een samsung, D900 geloof ik
Het was er maar 1quote:
Maok en ik.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:22 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ik en Maok hebben ook een samsung, D900 geloof ik
Ja, dus ik vraag of jullie die delen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:24 schreef Tangarine het volgende:
nee, hebben dezelfde
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:24 schreef Tangarine het volgende:
Ik ga zo Jan Jaap vd Wal kijken, hij > voetbal
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, dus ik vraag of jullie die delen?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:24 schreef Tangarine het volgende:
nee, hebben dezelfde
Zoveel? Wat heb je dan allemaal wel niet te vertellen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had ook een Samsung, maar na een poosje deden de knopjes het niet meer. Misschien door de 400 smsjes per maand...
Ja geen idee, maar ik kom er meestal makkelijk aan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:35 schreef teigan het volgende:
[..]
Zoveel? Wat heb je dan allemaal wel niet te vertellen?
Al was ik fotogeniek, dan werden de foto's nog steeds kutquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:08 schreef teigan het volgende:
Ik ben ondertussen wel zover dat ik weet dat ze het niet over mij hebben...
ik ben ook niet fotogeniek denk ik...
Ik kwam vandaag thuis van m'n werk, hadden m'n ouders een foto van mij in de woonkamer gehangen. Kom op zeg.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:42 schreef Grulez het volgende:
[..]
Al was ik fotogeniek, dan werden de foto's nog steeds kut![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |