Keep the soul alive.quote:
Ja, godver, nu zet ik hem ook aan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:02 schreef Tangarine het volgende:
Room Eleven is trouwens wel tof! maar ik zet dan liever de cd aan eigenlijk dan dat ik in de stad ga kijken
quote:
HAHAquote:
HAHAquote:
HAHAquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:07 schreef Grulez het volgende:
po
HAHAquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:07 schreef Tangarine het volgende:
Het eerste door mij aangemaakte Groningen-topic btw
Die je dankzij mij op je pc hebt staanquote:
iig geen oranje sigarettenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:07 schreef ChipsZak. het volgende:
iig.
Ik snap het nut van Jong Oranje niet.
Niemand boeide dat ooit wat, en nu ineens wel en is het helemaal overrrated enzo.![]()
Ook jij hebt ze dankzij mij op je pc staanquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Room eleven komt wel langs zo, heb mn random liedjes van hare schijf afspeel dinges aan
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
HAHA
[..]
HAHA
[..]
HAHA
[..]
HAHA
Wow, zoeen grapjes allemaal.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:07 schreef ChipsZak. het volgende:
iig.
Ik snap het nut van Jong Oranje niet.
Niemand boeide dat ooit wat, en nu ineens wel en is het helemaal overrrated enzo.![]()
Net als The Usedquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ook jij hebt ze dankzij mij op je pc staan.
Gelukkig, wat een verkankerd (mhehequote:
Ik dacht: ik doe gewoon ff iets van wat er speelt in Groningen en waar we het net over hadden, had ook iets kunnen doen als 'Alex fotografeert Chipzak.'s poes' ofzo, maar das dan ook wel weer foutquote:
Dat topic is er al op mn eigen forumquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:10 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ik dacht: ik doe gewoon ff iets van wat er speelt in Groningen en waar we het net over hadden, had ook iets kunnen doen als 'Alex fotografeert Chipzak.'s poes' ofzo, maar das dan ook wel weer fout
Ja maar eh, ik kan dat nu nieh eh ?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Net als The Used
stuur maar meer hoorLiedjes op PC = OK
Ja.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat topic is er al op mn eigen forum
RIP voor de nabestaandequote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja maar eh, ik kan dat nu nieh eh ?
Eigen pc is dood. (Wordt nu alweer voor de 4e x aangewerkt sinds hij ziek werd)
Wasdanouwaaromstuurjemeeenkapotemailadres?quote:This message was created automatically by mail delivery software.
A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:
buzzybeeforum@hotmail.com
SMTP error from remote mail server after RCPT TO:<buz*HAHA!***>:
host mx4.hotmail.com [65.54.244.104]: 550 Requested action not taken:
mailbox unavailable
------ This is a copy of the message, including all the headers. ------
Return-path: <erziteen*SPININJEHAAR!HAHAHA*injehaar@appelsoda.net>
Received: from localhost.localdomain ([127.0.0.1] helo=appelsoda.net)
I knowquote:
Hoogste verdieping van een Selwerdflat, en dan naar benedenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja maar eh, ik kan dat nu nieh eh ?
Eigen pc is dood. (Wordt nu alweer voor de 4e x aangewerkt sinds hij ziek werd)
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:12 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Hoogste verdieping van een Selwerdflat, en dan naar beneden
je kunt er ook niet naar mailen grapzak. alleen MSN doet het. voor mail heb ik een gmail adresquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:12 schreef Sebasser het volgende:
Alex?
[..]
Wasdanouwaaromstuurjemeeenkapotemailadres?
Ik denk niet dat ie daar beter van word.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:12 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Hoogste verdieping van een Selwerdflat, en dan naar beneden
trage kwartjes zijn OKquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:13 schreef Sebasser het volgende:
ik had je andere bericht nog niet gelezen alex.
Jullie moeten elkaar maar meetenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:13 schreef Sebasser het volgende:
ik had je andere bericht nog niet gelezen alex.
Je computer! Offie het daarna doet is zeer de vraag, maar leuk is het welquote:
ff toevoegenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je kunt er ook niet naar mailen grapzak. alleen MSN doet het. voor mail heb ik een gmail adres
Sebast is leuk hoor!quote:
Ik heb alex al gemeet gekquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jullie moeten elkaar maar meeten.
Dat wordt vast een awkward situatie, die mss wel heel stil is in het begin!
We hebben elkaar al gemaat gek met de 50ste topic meet, toen met deel 48quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jullie moeten elkaar maar meeten.
Dat wordt vast een awkward situatie, die mss wel heel stil is in het begin!
Nu kunnen jullie wel lachen maar ik bedoel jullie 2en alleen samen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We hebben elkaar al gemaat gek met de 50ste topic meet, toen met deel 48
"volgens mn onderschrift wel je, schijnt het" is de manier om te zeggen hoe geweldig jejezelf wel niet vindquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, kom.
Laat ik maar even zeggen dat ik wel leuk ben ja.
omg, check die zinnen, lijken ze niet erg op elkaar?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We hebben elkaar al gemaat gek met de 50ste topic meet, toen met deel 48
Waarom niet?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, kom.
Laat ik maar even zeggen dat ik wel leuk ben ja.
euwquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nu kunnen jullie wel lachen maar ik bedoel jullie 2en alleen samen.
Gezellig foto's maken van wieldoppen met zoeen fake remschijf ding, fnietdan alex?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nu kunnen jullie wel lachen maar ik bedoel jullie 2en alleen samen.
ik heb je geestelijk gepenetreerdquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
omg, check die zinnen, lijken ze niet erg op elkaar?
Zelfs met het woordje gek erin, omg, dit is erg, oh nee, alex zit in me sinds die meet, oh noes.
En nu kan ik ook gewoon bijna aldoor want vakantie!quote:
hoiquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:16 schreef manou het volgende:
mooi nieuw kaartje!!! very nice.............
Ga hem maar eens meeten gewoon in j uppiequote:
Zover wou ik nog niet gaan, maar Als jij graag je vunzige brein ten toon wilt stellen aan de wetenschap moet je het zelf weten.quote:
ook int weekend?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeee
te druken ik wil er bij zijn
Dan geloof ik je zo welquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ga hem maar eens meeten gewoon in j uppie![]()
Dan baggerttie al een stuk minder
Dan issie heul wel een lievv jochie
Ligt aan het moment waarop je me meet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ga hem maar eens meeten gewoon in j uppie![]()
Dan baggerttie al een stuk minder
Dan issie heul wel een lievv jochie
Dönerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:17 schreef Tangarine het volgende:
Owja, en alex, voeg me ook eens toe aan je msn(niet dat ik hier bij m'n vader msn aan heb, maar das een 2e
)
Broodje gedaan klinkt niet echt lekker, ik snap waarom ze het turks houden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Döner
(das turks voor Done, oftwel gedaan)
volgend weekend heb ik geen evenement, maar dan zijn DaD en CZ er beide niet bijvoorbeeld, wat zo een meet tcoh een stuk minder leuk maakt.quote:
Ja, want een meet met alleen mannen is voor watjes he.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
volgend weekend heb ik geen evenement, maar dan zijn DaD en CZ er beide niet bijvoorbeeld, wat zo een meet tcoh een stuk minder leuk maakt.
maar in Juli waterpretmeet bij mij thuis he?
Ik heb je vaak genoeg gemeet hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ligt aan het moment waarop je me meet.
Overdag of savonds, en of ik goed geslapen heb of juist heel lang niet geslapen heb..
Ik kan zo verschillend zijn.
Klopt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:24 schreef Sebasser het volgende:
Ja, want een meet met alleen mannen is voor watjes he. :
G. ws, ik niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:26 schreef manou het volgende:
hooooi!! tja ben er niet meer veel de laatste tijd..druk met werk veel dates met vrienden en vriendinnen dus ben niet meer zoveel online
vanaaf nog mensen naar de grote markt?
Nee, ik was in mezelf aan het zwijmelen over hoe lievv ik wel niet ben.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb je vaak genoeg gemeet hoor.
Je baggert een stuk minder.
Krijg ik dienog of hoe zit dat?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, ik was in mezelf aan het zwijmelen over hoe lievv ik wel niet ben.
Tuurlijk.![]()
't is nu al niet te harden zo druk in 't centrum. yay.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:26 schreef manou het volgende:
vanaaf nog mensen naar de grote markt?
je legt me dingen in mn mondquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:32 schreef Sebasser het volgende:
Zowhee, dames?! jullie moeten uitkijken hoor, als jullie alex gaan meeten.
Al die vunzige plannen die ie heeft..
Ik weet wel wat voor dingenquote:
Neequote:
bezatten is voor sneue mensenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:41 schreef S-Two het volgende:
Nog mensen die bezat de stad in gaan vanavond?
Misschien dat ik er bezat uitkom.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:41 schreef S-Two het volgende:
Nog mensen die bezat de stad in gaan vanavond?
quote:
Eens.quote:
ben druk fotos op mn site aan het zetten, achterstan inhalen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat stil ineens zeg.
Waarom game je zoveel?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:10 schreef Aryon het volgende:
Goedemiddag deze middag.![]()
Ik ben nog steeds verslaafd aan de computerGamen is te verslavend! arrrrghhh, maar ondertussen heel leuk.
En de gangpoes zit te mauwen, omdat haar baasje er niet is. Ze lag net wel heel lief op me bed/broek te pitten.
Aah, welke spellen speel je?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:17 schreef Aryon het volgende:
Vind het gewoon leuk, heb niet zo'n zin vandaag om sociaal te gaan doen, dus ga ik maar lekker thuis zitten gamen.Kan ook natuurlijk voor school gaan werken, maar dat is ook zoiets he.
Nee.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
Vanavond maar weer naar Armin.
Trein?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:23 schreef Aryon het volgende:
Nu op dit moment Gothic III, omdat er verder niet hele boeiende spellen uit zijn, vind ik. En ook nog beetje op me DS gamen, maar dat doe ik vooral in de trein.
Scheelt er wat?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat een boeiende dialogen.
Nee nu ben ik niet aan het treinen, maar kom oorspronkelijk uit Veenendaal en daar ga ik af en toe ook nog wel es heen om me ouders te zien. En dan moet ik 2,5 uur reizen, dus dan is het wel relaxt om te gamen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Trein?
Maar, het lijkt niet dat je nu treint?
zoveel?
want dan kan je ook niet posten, en waarom zou je zoveel reizen? om naar je werk te gaan? hoeland moet je dan wel niet reizen?
Nieuwe ava!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:32 schreef Aryon het volgende:
[..]
Nee nu ben ik niet aan het treinen, maar kom oorspronkelijk uit Veenendaal en daar ga ik af en toe ook nog wel es heen om me ouders te zien. En dan moet ik 2,5 uur reizen, dus dan is het wel relaxt om te gamen.1x overstappen, dus kan goed.
Aah, zo.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:32 schreef Aryon het volgende:
[..]
Nee nu ben ik niet aan het treinen, maar kom oorspronkelijk uit Veenendaal en daar ga ik af en toe ook nog wel es heen om me ouders te zien. En dan moet ik 2,5 uur reizen, dus dan is het wel relaxt om te gamen.1x overstappen, dus kan goed.
uhu, alleen hij wordt nog ietsje kleiner. Dus kleinere kirby.quote:
Schitterend.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb een brandende kaars op mn hoofd gezet
in mijn haar vallen kleine druppels kaarsvet
Nee.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Is het een liedje?
Klopt. Meindert Talma he?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Is het een liedje?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt. Meindert Talma he?
ik heb geen enkel idee waar ik naar zoek
een beetje groggy loop ik in mijn sloggi-onderbroek
en ik heb een brandende kaars op mijn hoofd gezet
en ik denk: ik houd op aan jou te denken bij mijn dood
maar eerder eerder nooit
ik herinner me dat het goot van de regen
je drukte je sigaret uit en wachtte tot de rooksliert
naar het plafond was gestegen
en ik dacht: ik houd op aan jou te denken bij mijn dood
maar eerder eerder nooit
maar ik zei: 'ik kom je haast nooit meer tegen'
hierna wist ik niets meer te zeggen
je zei: 'het zal vast wel een goede reden hebben'
ik wist niet of je het meende of je het alleen maar voor de grap zei
want terwijl je het zei liet je me een paar keer het puntje van je tong zien
en je ravenzwarte ogen lachten maar ik was niet bij machte
om tegen jou te zeggen: 'ik houd op aan jou’
Zei ik tochquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt. Meindert Talma he?
ik heb geen enkel idee waar ik naar zoek
een beetje groggy loop ik in mijn sloggi-onderbroek
en ik heb een brandende kaars op mijn hoofd gezet
en ik denk: ik houd op aan jou te denken bij mijn dood
maar eerder eerder nooit
ik herinner me dat het goot van de regen
je drukte je sigaret uit en wachtte tot de rooksliert
naar het plafond was gestegen
en ik dacht: ik houd op aan jou te denken bij mijn dood
maar eerder eerder nooit
maar ik zei: 'ik kom je haast nooit meer tegen'
hierna wist ik niets meer te zeggen
je zei: 'het zal vast wel een goede reden hebben'
ik wist niet of je het meende of je het alleen maar voor de grap zei
want terwijl je het zei liet je me een paar keer het puntje van je tong zien
en je ravenzwarte ogen lachten maar ik was niet bij machte
om tegen jou te zeggen: 'ik houd op aan jou’
Verreweg.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
yup. je bent de intelligentste blijkbaar van de groningentopiccers die nu online zijn.
Maar dat was al bekend natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
yup. je bent de intelligentste blijkbaar van de groningentopiccers die nu online zijn.
Voel je je persoonlijk aangesproken?quote:
Altijd...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Voel je je persoonlijk aangesproken?
Bonjour mon amie.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:57 schreef Sebasser het volgende:
hallo
Phat.quote:
vroeger was jij tong80quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
oi, tvp enzow
dat mag niet van DaD en haar wil is wetquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:34 schreef Alexxxxx het volgende:
als je elke keer met sterren gaat mikken kun je m nog beter Mark gaan noemen
Een van mn beste vrienden heet Mark, en die zn naam mag ik ook gewoon gebruiken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat mag niet van DaD en haar wil is wet.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een van mn beste vrienden heet Mark, en die zn naam mag ik ook gewoon gebruiken.
Wat doe je kattig btw de laatste tijdof beeld ik me iets in?
Doe ik kattig? Voorbeelden?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een van mn beste vrienden heet Mark, en die zn naam mag ik ook gewoon gebruiken.
Wat doe je kattig btw de laatste tijdof beeld ik me iets in?
Je doet wat onder de gordel opmerkingen zo links en rechtsquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe ik kattig? Voorbeelden?
Kan best trouwens. Ik ben seksueel gefrustreerd.
God, heb ik dat echt gezegd?.
Dequote:
Huh? Hoezo?quote:
Dat had ik al gedaamn, maar nergens vroegen ze mij om mn adres oidquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Move Pin volgens mij, adres invullen en klaar![]()
quote:
oud topposter!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Huh? Hoezo?
Daarbij kwam ik hier veel eerder dan tong80
Ga zelf als ondertitel.quote:
Neequote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Tudum Tssh
Wie de bal kaatst kan m terug verwachtenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Wat doe je kattig de laatste tijd.
tudum tssh?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wie de bal kaatst kan m terug verwachten
Eens.quote:
OMG OMG OMG! KAATSEN!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wie de bal kaatst kan m terug verwachten
quote:
Achja ze drinkt tenslotte ook al bier.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom zou je voetbal willen kijken?
Ja omdat ik een halve kerel ben. Voetbal kijken, biertje drinken, over seks praten. Dat soort dingen, weet je wel.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom zou je voetbal willen kijken?
Saampjes?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:18 schreef Grulez het volgende:
[..]
Achja ze drinkt tenslotte ook al bier.
Ja maar, ja maar... Alex, ik ben toch ook wel een klein beetje een geil mokkel?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:21 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dan druk je het nog beschaafd uit![]()
wat denk jezelf..
Omdat chipszak daar expliciet om heeft gevraagd.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja omdat ik een halve kerel ben. Voetbal kijken, biertje drinken, over seks praten. Dat soort dingen, weet je wel.
Hoi..
Waarom heb jij tijdens al die meets met mij nog nooit ook maar EEN foto gemaakt en van ChipsZak. heel veel?.
.
Ik zou voor die groen met bruine blouse gaan, die rode met streep past niet bij je gele broekquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat chipszak daar expliciet om heeft gevraagd.
Wil je eens online komen?Ik wil graag advies van je
Negeer me maar weer.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik zou voor die groen met bruine blouse gaan, die rode met streep past niet bij je gele broek![]()
Ik ga met allemaal stomme mensen al bierdrinken... Dat ga je niet leukvinden, geloof me... (ik twijfel zelf nl al)quote:
Stomme stomme mensen zeg.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:29 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik ga met allemaal stomme mensen al bierdrinken... Dat ga je niet leukvinden, geloof me... (ik twijfel zelf nl al)![]()
Kan Noca niet?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Stomme stomme mensen zeg.
Zou het leuk zijn om alleen te gaan?
Beterschap.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:32 schreef Tangarine het volgende:
Sorry Dad, ben ziek, en om eerlijk te zijn, is voetbal kijken in de kroeg niet echt mijn ding
Jij wou niet op die auto zitten hoorde ikquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja omdat ik een halve kerel ben. Voetbal kijken, biertje drinken, over seks praten. Dat soort dingen, weet je wel.
Hoi..
Waarom heb jij tijdens al die meets met mij nog nooit ook maar EEN foto gemaakt en van ChipsZak. heel veel?.
.
We waren 't gewoon vergeten!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jij wou niet op die auto zitten hoorde ik.
Och germquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:32 schreef Tangarine het volgende:
Sorry Dad, ben ziek, en om eerlijk te zijn, is voetbal kijken in de kroeg niet echt mijn ding
Geen kledingadvies dit keerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik zou voor die groen met bruine blouse gaan, die rode met streep past niet bij je gele broek![]()
Ik hoorde een ander verhaal.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We waren 't gewoon vergeten!.
quote:
Dat is lang geleden, maar klopt inderdaadquote:
kwma t ergens tegen in een FB topicquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat is lang geleden, maar klopt inderdaad
Waar heb je die info opgedoken, het stoffige FOK!archief?
Een recent topic?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kwma t ergens tegen in een FB topic
Al gevonden. Dat is niet eens zo'n grote lijstquote:
Ochquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:17 schreef teigan het volgende:
Ja, wij zijn weer thuis, dus dan houdt het weer op..
Helemaal nat geregend, nu echt doorweekt, in tegenstelling tot vanmorgen..
En nu gaat het nog een x regenenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:16 schreef Renesite het volgende:
Lekker buitje net
EN nu is de riolering het aan het begeven hierAllemaal plassen om de putten
Snel naar de kachel!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:22 schreef teigan het volgende:
ja, mijn haar is vooral nog erg nat, en koud, voor de rest voel ik me al opwarmen..
Friesland heeft dit weer (gezien de radar) aan ons geschonkenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
ik moet zo naar buiten, dan zla het hier wel zijn
Grapefruit is best lekkerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:25 schreef Renesite het volgende:
OEF![]()
![]()
![]()
![]()
GRAPEFRUIT SAP!!!
Mijn bek staat nu nog scheef...
Ik dacht dat er een mooie sinaasappel op stond
Coolbest
Dat zou ook raar zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
De buien dan, niet René zn grapefruit.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:25 schreef Renesite het volgende:
OEF![]()
![]()
![]()
![]()
GRAPEFRUIT SAP!!!
Mijn bek staat nu nog scheef...
Ik dacht dat er een mooie sinaasappel op stond
Coolbest
Gelukkig doe ik niet aan medicijnenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Grapefruit is best lekker
Alleen veel mensen mogen het niet hebben, omdat het met een heleboel soorten medicijnen niet samen mag.
Het was grappig maar wel siel0g hoorquote:
Dat wel jaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:43 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kat van de buren. Dat interesseert jullie wel
Alsof mijn plek klopt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh en CZ. Waarom sta je op jet kaartje als wonend aan de Van Heemskerckstraat, terwijl je volgens mij (en ook aan de foto's te zien) aan de Hora Siccamasingel woont. Toch?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat gebeurd bij astrid automatisch.
zo sta je daar, en zo zijn er 400 foto's gemaakt.
Verhuizertquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |