Eens.quote:
ben druk fotos op mn site aan het zetten, achterstan inhalen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat stil ineens zeg.
Waarom game je zoveel?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:10 schreef Aryon het volgende:
Goedemiddag deze middag.![]()
Ik ben nog steeds verslaafd aan de computerGamen is te verslavend! arrrrghhh, maar ondertussen heel leuk.
En de gangpoes zit te mauwen, omdat haar baasje er niet is. Ze lag net wel heel lief op me bed/broek te pitten.
Aah, welke spellen speel je?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:17 schreef Aryon het volgende:
Vind het gewoon leuk, heb niet zo'n zin vandaag om sociaal te gaan doen, dus ga ik maar lekker thuis zitten gamen.Kan ook natuurlijk voor school gaan werken, maar dat is ook zoiets he.
Nee.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
Vanavond maar weer naar Armin.
Trein?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:23 schreef Aryon het volgende:
Nu op dit moment Gothic III, omdat er verder niet hele boeiende spellen uit zijn, vind ik. En ook nog beetje op me DS gamen, maar dat doe ik vooral in de trein.
Scheelt er wat?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat een boeiende dialogen.
Nee nu ben ik niet aan het treinen, maar kom oorspronkelijk uit Veenendaal en daar ga ik af en toe ook nog wel es heen om me ouders te zien. En dan moet ik 2,5 uur reizen, dus dan is het wel relaxt om te gamen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Trein?
Maar, het lijkt niet dat je nu treint?
zoveel?
want dan kan je ook niet posten, en waarom zou je zoveel reizen? om naar je werk te gaan? hoeland moet je dan wel niet reizen?
Nieuwe ava!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:32 schreef Aryon het volgende:
[..]
Nee nu ben ik niet aan het treinen, maar kom oorspronkelijk uit Veenendaal en daar ga ik af en toe ook nog wel es heen om me ouders te zien. En dan moet ik 2,5 uur reizen, dus dan is het wel relaxt om te gamen.1x overstappen, dus kan goed.
Aah, zo.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:32 schreef Aryon het volgende:
[..]
Nee nu ben ik niet aan het treinen, maar kom oorspronkelijk uit Veenendaal en daar ga ik af en toe ook nog wel es heen om me ouders te zien. En dan moet ik 2,5 uur reizen, dus dan is het wel relaxt om te gamen.1x overstappen, dus kan goed.
uhu, alleen hij wordt nog ietsje kleiner. Dus kleinere kirby.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |