Nu kunnen jullie wel lachen maar ik bedoel jullie 2en alleen samen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We hebben elkaar al gemaat gek met de 50ste topic meet, toen met deel 48
"volgens mn onderschrift wel je, schijnt het" is de manier om te zeggen hoe geweldig jejezelf wel niet vindquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, kom.
Laat ik maar even zeggen dat ik wel leuk ben ja.
omg, check die zinnen, lijken ze niet erg op elkaar?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We hebben elkaar al gemaat gek met de 50ste topic meet, toen met deel 48
Waarom niet?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, kom.
Laat ik maar even zeggen dat ik wel leuk ben ja.
euwquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nu kunnen jullie wel lachen maar ik bedoel jullie 2en alleen samen.
Gezellig foto's maken van wieldoppen met zoeen fake remschijf ding, fnietdan alex?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nu kunnen jullie wel lachen maar ik bedoel jullie 2en alleen samen.
ik heb je geestelijk gepenetreerdquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
omg, check die zinnen, lijken ze niet erg op elkaar?
Zelfs met het woordje gek erin, omg, dit is erg, oh nee, alex zit in me sinds die meet, oh noes.
En nu kan ik ook gewoon bijna aldoor want vakantie!quote:
hoiquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:16 schreef manou het volgende:
mooi nieuw kaartje!!! very nice.............
Ga hem maar eens meeten gewoon in j uppiequote:
Zover wou ik nog niet gaan, maar Als jij graag je vunzige brein ten toon wilt stellen aan de wetenschap moet je het zelf weten.quote:
ook int weekend?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeee
te druken ik wil er bij zijn
Dan geloof ik je zo welquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ga hem maar eens meeten gewoon in j uppie![]()
Dan baggerttie al een stuk minder
Dan issie heul wel een lievv jochie
Ligt aan het moment waarop je me meet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ga hem maar eens meeten gewoon in j uppie![]()
Dan baggerttie al een stuk minder
Dan issie heul wel een lievv jochie
Dönerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:17 schreef Tangarine het volgende:
Owja, en alex, voeg me ook eens toe aan je msn(niet dat ik hier bij m'n vader msn aan heb, maar das een 2e
)
Broodje gedaan klinkt niet echt lekker, ik snap waarom ze het turks houden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Döner
(das turks voor Done, oftwel gedaan)
volgend weekend heb ik geen evenement, maar dan zijn DaD en CZ er beide niet bijvoorbeeld, wat zo een meet tcoh een stuk minder leuk maakt.quote:
Ja, want een meet met alleen mannen is voor watjes he.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
volgend weekend heb ik geen evenement, maar dan zijn DaD en CZ er beide niet bijvoorbeeld, wat zo een meet tcoh een stuk minder leuk maakt.
maar in Juli waterpretmeet bij mij thuis he?
Ik heb je vaak genoeg gemeet hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ligt aan het moment waarop je me meet.
Overdag of savonds, en of ik goed geslapen heb of juist heel lang niet geslapen heb..
Ik kan zo verschillend zijn.
Klopt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:24 schreef Sebasser het volgende:
Ja, want een meet met alleen mannen is voor watjes he. :
G. ws, ik niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:26 schreef manou het volgende:
hooooi!! tja ben er niet meer veel de laatste tijd..druk met werk veel dates met vrienden en vriendinnen dus ben niet meer zoveel online
vanaaf nog mensen naar de grote markt?
Nee, ik was in mezelf aan het zwijmelen over hoe lievv ik wel niet ben.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb je vaak genoeg gemeet hoor.
Je baggert een stuk minder.
Krijg ik dienog of hoe zit dat?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, ik was in mezelf aan het zwijmelen over hoe lievv ik wel niet ben.
Tuurlijk.![]()
't is nu al niet te harden zo druk in 't centrum. yay.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:26 schreef manou het volgende:
vanaaf nog mensen naar de grote markt?
je legt me dingen in mn mondquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:32 schreef Sebasser het volgende:
Zowhee, dames?! jullie moeten uitkijken hoor, als jullie alex gaan meeten.
Al die vunzige plannen die ie heeft..
Ik weet wel wat voor dingenquote:
Neequote:
bezatten is voor sneue mensenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:41 schreef S-Two het volgende:
Nog mensen die bezat de stad in gaan vanavond?
Misschien dat ik er bezat uitkom.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:41 schreef S-Two het volgende:
Nog mensen die bezat de stad in gaan vanavond?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |